Премини към съдържание

Още един Галант в отбора на феновете


Препоръчано мнение

Колега, всички коли с кожен салон имат напукване на кожата.

Не всичките :) Напомни ми в Ст.Загора да ти покажа светъл кожен салон на 10 години, пък после ще си говорим на колко изглежда...

 

Според мен щом една кола е захабена отвътре, значи предишният собственик е имал такова отношение въобще към колата... тоест - той щом вътре я е превърнал в кочина, значи под капака е малък ад!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...
  • Отговори 67
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Хайде и аз да се похваля. Няй-накрая след два месеца търсене и нерви се сдобих с моята кола-мечта. В понеделник взех едно прекрасно галантче:

 

2.5 V6-24

Година - 1997

КМ - 100.170 (Дааа...истинска са!!! :icon_dance:)

 

Продавачът освен че ми я даде с нови летни гуми 215/45 на 17" алу-джанти, ами и взех комплект почти нови зимни гуми на оригиналните 15" :mitsu-smiley:-алу-джанти.

 

Има малко работа по колицата - имало е ръжда по калниците, които сега са шпакловани и трябва само да се лекират, трябва да се почисти ръждата от долу на колата и да се консервира и днес бях на сервиз и се оказа, че ми са разбити едни щанги от пред в ляво и дясно, които не знам как се казват на български, но на немски се казват - Querlenker и изглеждат ето така:

 

http://www.mileto.de/trash/Mitsu/lenker.JPG

 

Преди минути си ги купих тези двата чисто нови от ebay за 74 евро заедно с доставката...евтино нали? Иначе всичко друго за сега е супер. Много е запазен от вътре. Всичко си му работи. Всичките мои добри приятели се изредиха да го карат и само ахкаха и възклицаваха и даваха коментари от типа на: "Такава возия човек няма!!!" или "Никога не съм предполагал, че :mitsu-smiley: можели да правят такива яки коли!!!".

 

Минах вече 500км и не мога да се откъсна от колата. Ако имаше как и вътре щях да спя. Сега си търся радио + MP3 и средата на август бръм-бръм за БГ. Трябва на всяка цена да го дам на някой български галант-доктор, да го чекне от всякъде. Само че още не знам, дали ще съм в Пловдив (от където съм родом) или през повечето време ще остана в София.

 

Ей това е...щастлив съм като прасе в бесейн с гнили ябълки!!! :icon_dance:

 

http://www.mileto.de/trash/Mitsu/Galant1.jpg

http://www.mileto.de/trash/Mitsu/Galant2.jpg

http://www.mileto.de/trash/Mitsu/Galant3.jpg

http://www.mileto.de/trash/Mitsu/Galant4.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито! Изглежда великолепно и невероятно запазена!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка и от мен! Не се притесняваш да си кажеш колко си влюбен в Галанта - това са първите симптоми, че и ти си заразен от "болестта Галант", от която все още не знам да има излекувани. Може би защото това е единствената болест, при която "болните" си харесват "болестта" и са щастливи, че са я прихванали :icon_clap: :mitsu-smiley: :icon_thumbup: :icon_n_king:

Със здраве да си я караш!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега Честито и от мен......Да ти е жива и здрава колицата, а пък и ти та да си я караш безпроблемно........А на колегата Mitsubishi ще кажа : Слави лек има, и ние с теб го знаем (2-бр. Галанти) :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...КРАСАВЕЦ, - другото си го знаеш! Няма да се повтарям с благопожеланията! :icon_rock: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата ти изглежда наистина добре. Гледам, че е с номер от Розенхайм. Хммм - да не е австрийска? Само хубави изживявания с нея ти пожелавам :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата ти изглежда наистина добре. Гледам, че е с номер от Розенхайм. Хммм - да не е австрийска? Само хубави изживявания с нея ти пожелавам :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

 

Не, немска е. Взех я от едно селце близо до Розенхайм, което се намира на 50-60км на юг от Мюнхен. Най-веселото беше, че номерата ми ги продаде един българин в турски авто-салон :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честито колега! На мен ли само ми се струва че на километража пише 240 или просто не се вижда целият ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми мислех че стандартно 2,5 са 163 коня и километража е до 260. Моят поне е до толкова ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми мислех че стандартно 2,5 са 163 коня и километража е до 260. Моят поне е до толкова ..

Километражите на Галант 2.5 произведени до към средата на 98-ма са до 240, след това са до 260. Така знам аз.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата ти изглежда наистина добре. Гледам, че е с номер от Розенхайм. Хммм - да не е австрийска? Само хубави изживявания с нея ти пожелавам :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Маааалллееееееееееееееееее.......... ти си ми взел Галанта бре!!!!!!!!!!!! Точно този щях да взема за 3000 евро, но го бяха продали :icon_doh: Ай честит да ти е и дано е наистина толкова хубав, колкото и двамата си мислим.

 

Тц тц тц, мале тоя как ми взе галанта :icon_bye: Ама аз тази седмица пак ще ида на лов. Няааа ми зимате галантите ей, мноо ви са моля, дайте да сме си добри :rulez:

 

Я кажи, този българин Ивайло ли се казваше? :shades: С едно бабе ли беше?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А Галанта може ли реално да вдигне 260? или стига до 240?

Става въпрос за 2,5 мотора.

Максималната скорост зависи от много неща - от годината на производство на двигателя (161 или 163 коня), от скоростната кутия (ръчна или автомат), от гумите и налягането в тях, от състоянието на двигателя и не на последно място от задкормилното устройство. Един добър Галант 2.5 би трябвало да може вдига до 230 по километраж, но единични екземпляри биха могли да прехвърлят и 240, но колко точно, не се наемам да гадая. Може би трябва да пробвам "Сребърната Стрела" която в момента продавам, тя върви ненормално много. Няма да се учудя ако прехвърли 240, но 260 едва ли може да достигне Галант, който е сток (без силов тунинг).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маааалллееееееееееееееееее.......... ти си ми взел Галанта бре!!!!!!!!!!!! Точно този щях да взема за 3000 евро, но го бяха продали :icon_doh: Ай честит да ти е и дано е наистина толкова хубав, колкото и двамата си мислим.

 

Тц тц тц, мале тоя как ми взе галанта :icon_bye: Ама аз тази седмица пак ще ида на лов. Няааа ми зимате галантите ей, мноо ви са моля, дайте да сме си добри :rulez:

 

Я кажи, този българин Ивайло ли се казваше? :shades: С едно бабе ли беше?

 

Хехехе :rolleyes:

 

Като го види чичо Док в БГ тогава ще видим, колко хубав е излезнал...ама за какъв българин ми говориш? Не съм го взимал от българин...и да първоначалната цена беше 3000 евро...но успяхме да свалим на 2500 :icon_rock: Само че супер случайно си взех жълтите номера от един друг българин...май Пламен се казваше, който се подвизаваше там в околията на Розенхайм и с това се занимаваше (да продава застраховки и т.н.).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Километражите на Галант 2.5 произведени до към средата на 98-ма са до 240, след това са до 260. Така знам аз.

 

А "мрежата" пред радиатора, не е ли тази "никелираната" с никел диамант на новите (2000+) Галанти само. Аз поне така си мислех, или тази решетка е в зависимост от нещо друго?

първоначалната цена беше 3000 евро...но успяхме да свалим на 2500

 

Е направо не е истина. А уж Галантите в Германия били скъпи ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За номерата питах от кой българин, не за колата. Купил си я много изгодно. Много си бърз! Хайде сега започвай да ми стискаш палци и обещай да ми дадеш да свирна един път :icon_dance: (кекекеке)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Максималната скорост зависи от много неща - от годината на производство на двигателя (161 или 163 коня), от скоростната кутия (ръчна или автомат), от гумите и налягането в тях, от състоянието на двигателя и не на последно място от задкормилното устройство. Един добър Галант 2.5 би трябвало да може вдига до 230 по километраж, но единични екземпляри биха могли да прехвърлят и 240, но колко точно, не се наемам да гадая. Може би трябва да пробвам "Сребърната Стрела" която в момента продавам, тя върви ненормално много. Няма да се учудя ако прехвърли 240, но 260 едва ли може да достигне Галант, който е сток (без силов тунинг).

 

И аз си мисля, че един 2,5 V6 мотор не би следвало да има проблем да вдигне 230-240 км/ч. поне някои дизели нямат.

А това за таблото може да идва от VR-4 мотора, знам ли? :icon_blush:

 

PS: Ако пробваш стрелата, може да споделиш предела и' :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стефане, за решетката нямам наблюдения, ще трябва да се допитам до сина ми, той много живо се интересува от Галантите и вероятно ще може да даде отговор на въпроса.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз си мисля, че един 2,5 V6 мотор не би следвало да има проблем да вдигне 230-240 км/ч. поне някои дизели нямат.

 

Това, колко ще вдигне "по километраж" изобщо няма особена връзка :icon_blush: Взима се един GPS и се мери скорост и пак няма гаранция че е на равно в момента.

 

По книжка максимална скорост на Галант 2.5 автомат е 205 км/ч, ръчни скорости 215 км/ч.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами колегата BAlexandrov ме е изпреварил - по книжка наистина са това километрите, въпреки че съм виждал като моя Галант (2.5 комби автоматик) да вдига до 220км/ч и то има още бая до червената зона на оборотите - ще рече, че може и още!

 

Километражите са наистина така - до 99г. горе-долу всичките са до 240, а след това започват да ги правят до 260 - разлика в реалния капацитет няма!!! Просто за естетика ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто за естетика ;)

 

По същата причина са и показанията на километража :icon_blush: Аз бях засякъл моя, грешката е нелинейна и към 200 е някъде 7-8% поне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...