Galant2002 Публикувано 14 април 2008 Сподели Публикувано 14 април 2008 Най-после и аз да стана член на един от най-готините клубове. Карам Галанта вече 3 години, ама чак сега успях да се включа.Mitsubishi Rulez!!! :mitsu-smiley: :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stef4o Публикувано 14 април 2008 Сподели Публикувано 14 април 2008 Честито колега!!!! И аз днес станах член на клуба :icon_thumbup: и усещам, че все повече се вманиачавам по марката!!!Сега вече маниите са ми две F1 i :mitsu-smiley: Много съжелявам, че три години карах Pegeot и чак сега преоткрих света на колела с Mitsu-то. Но все пак по- добре късно отколкото никога :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 14 април 2008 Сподели Публикувано 14 април 2008 Честито! Надявам се скоро и аз да мога да се похваля със същото :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 14 април 2008 Admin Сподели Публикувано 14 април 2008 Добре дошъл колега! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Brigadiro Публикувано 14 април 2008 Сподели Публикувано 14 април 2008 Честито и на двама ви!!!Сега разбирате какво е да си болен от болестта :mitsu-smiley: :first: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galant2002 Публикувано 14 април 2008 Автор Сподели Публикувано 14 април 2008 Честито и на двама ви!!!Сега разбирате какво е да си болен от болестта :mitsu-smiley: :first:Аз болестта я знам още от 3 години насам. :icon_clap: Ама просто сега станах член на клуба. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Galant2002 Публикувано 22 април 2008 Автор Сподели Публикувано 22 април 2008 Ето и малко снимки на зверчето. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 Страхотна е! А ако не се лъжа в събота те засякох на Илиенци :D , аз бях с моя галант една кола зад теб на светофара, на излизане от Илиенци Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 Малко оффтопик: Galant2002, гледам че си със Xenon HID (каква температура са?) на късите, има ли голяма съществена разлика с нормалните крушки? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 И аз искам да си сложа Ксенони. Но май трябва да се бъзикне компютура, за да ги разпознава, а това хич не е добре.Галанат 2.5 - 2001 автоматик/типтроник/има ли борд компютър или не ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 Но май трябва да се бъзикне компютура, за да ги разпознава, а това хич не е добре.Галанат 2.5 - 2001 автоматик/типтроник/има ли борд компютър или не ? Как така да ги разпознава? Има ли Галанти изобщо с борд компютър? (то че има поне 10 микропроцесора е ясно, имам предвид потребителски "компютър") Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 И аз искам да си сложа Ксенони. Но май трябва да се бъзикне компютура, за да ги разпознава, а това хич не е добре.Галанат 2.5 - 2001 автоматик/типтроник/има ли борд компютър или не ?Ако говориш за тази опция "Да ти светне на таблото, ако има изгоряла крушка" няма как да стане на Галант, той просто няма такова нещо. :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 Ако няма борд компютър няма да има проблем, но ако има със сигурност, ще трябва да са настрои.А аз не знам дали Галантите имат борд компютри наистина!? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
miki Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 колега няма от какво да се притесняваш, това не е някоя от немските кочинки които за щяло и нещяло светка по някоя лампичка по таблото :rolleyes: галанта няма проверка за изгоряла крушка пък и да има си има устройства които лъжат колата без да се настройва компа. Също така има и баласти за ксеноновите светлини с вградени модулчета за тази цел, можеш да разгледаш на www.luxima.bg, аз съм със 4 комплекта на на късите, дългите и на 4-те халогена на бронята и няма такъв кеф вечер. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 Понятието "Борд компютър" е много относително, миналата година в службата взехме нова "Опел Зафира", която уж имаше борд компютър, а се оказа, че трябва да си доплатим за да активират опцията за отчитане разхода на гориво. Незнам дали в Германия по време на гаранционната поддръжка тези неща се заплащат, но тук искат пари! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nmizov Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 Брат ми кара Мерцедес С200 компресор, ходил да си слага ксенони и като му хакнали един компютър и почнали да му бъзикат по настройикте на колата, му се доревало. Но той има борд компютър и той контролира всичко по колата. Ако Галантите нямат борд компютър би трябвало слагането на ксенони да е безпроблемно.А аз защо си мислех че моят галант има борд комп.? Колеги кои са най-добрите ксенони с температура на цвета от 4000К до 12000К? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 А аз не знам дали Галантите имат борд компютри наистина!? :icon_hmm: Почти всички коли след 90-те години имат някакво устройство, което условно може да се нареже "компютър" - брат ми кара Опел Кадет 89г и дори той има някакво устройство, което спомага за диагностика на някои системи. Пример за кола без подобно нещо е Трабант, примерно... или Марути Сузуки... или АЗЛК. Всъщност това са микропроцесори или комбинация от релета и т.н. които управляват дадени неща по колата (примерно отчитат температура, включват автоматичен смукач и т.н). Но това е просто електроника, която подава сигнали - тя няма визуален интерфейс. Ако под компютър разбирате дисплей с информация, каквито има при повечето БМВ-та или пък по-високият клас Тойота и т.н. - Галантите 97-2003 нямат подобно или поне заводско не им се монтира. Що се касае до датчик за изгоряла крушка - също не съм виждал или чувал да имат. Единствено има индикация за включени светлини/къси/дълги - но това няма какво да се връзва с ксенона! Само между другото, понеже се повдигна темата за ксенон - моето лично мнение е, че Галантите имат почти перфекта конструкция за фарове и дават много оптимална осветена площ на пътя... не знам дали си струва ксенона, от гледна точка на КПД... а за гъзария - подобен стил на тази агресивна форма стои като да си смениш предния капак на бяла кола с черен, за да изглежда по-гъзарско! Не изглежда гъзарско - изглежда блъснато!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 А как стой въпроса с дългите може ли да се сложи ксенон за дългите, защото дочувам че има време на загряване на крушката около 3-4 сек. може ли да се избегне такова забавяне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Threatmore Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 Едно приятелче си сложи ксенон на късите светлини на Галанта и доколкото знам е нямало проблем. Не са му пипали нищо по колата. Галанта изглежда още по-зловещ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
novak Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 А как стой въпроса с дългите може ли да се сложи ксенон за дългите, защото дочувам че има време на загряване на крушката около 3-4 сек. може ли да се избегне такова забавянеНе знам кой ти ги е обяснявал тези неща, но според мен в принципа на работа на ксеноните нищо не предполага такова забавяне. Истинските ксенони нямат реотани или нещо подобно - имат два електрода между които се поддържа постоянна искра. Поддържането на стабилна "светкавица" не е особено лесно и затова се ползва т.нар баласт, но и той не би трябвало да е причина за забавяне. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 Точно защото няма нажежаема жичка, при обикновенните крушки святкат мигновенно, а ксенона му е необходимо малко време да се йонизира газта в балона и светне... поне така знам аз.И ме притеснява да сложа на дългите защото при каране на дълги и разминаване с насрещнодвижещите се при минаване от дълги на къси и след това пак на дълги ще има забавяне :icon_hmm: Има ли въобще някаква истина в това или просто зависи от качеството на ксенона? Има ли някой ксенон на дъгите да каже как е при него, също и има ли забавяне при включването на фаровете т.е. дали святкат като мигновенно :mitsu-smiley:Баласта подава нужното напрежение на крушката, от него до колкото разбирам не влияе забавянето, а само от крушката Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 Точно защото няма нажежаема жичка, при обикновенните крушки святкат мигновенно, а ксенона му е необходимо малко време да се йонизира газта в балона и светне... поне така знам аз.И ме притеснява да сложа на дългите защото при каране на дълги и разминаване с насрещнодвижещите се при минаване от дълги на къси и след това пак на дълги ще има забавяне :icon_hmm: Има ли въобще някаква истина в това или просто зависи от качеството на ксенона? Има ли някой ксенон на дъгите да каже как е при него, също и има ли забавяне при включването на фаровете т.е. дали святкат като мигновенно :mitsu-smiley:Баласта подава нужното напрежение на крушката, от него до колкото разбирам не влияе забавянето, а само от крушкатаИма го "замислянето" или по точно някакво супер малко забавяне - ако се сложи нормален Xenon и на дълги се губи присвяткането или светлинния "клаксон". Има Bi-Xenon системи предвидени за къси и дълги, на които баласта за дълги държи още с влючването крушката на дългите в напрежение и след като се подаде сигнал за дълга светлина се включват моментално без забавянето, но и цената на този комплект е от 700 лв нагоре. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 Почти всички коли след 90-те години имат някакво устройство, което условно може да се нареже "компютър" - брат ми кара Опел Кадет 89г и дори той има някакво устройство, което спомага за диагностика на някои системи. Пример за кола без подобно нещо е Трабант, примерно... или Марути Сузуки... или АЗЛК. Всъщност това са микропроцесори или комбинация от релета и т.н. които управляват дадени неща по колата (примерно отчитат температура, включват автоматичен смукач и т.н). Но това е просто електроника, която подава сигнали - тя няма визуален интерфейс. Ако под компютър разбирате дисплей с информация, каквито има при повечето БМВ-та или пък по-високият клас Тойота и т.н. - Галантите 97-2003 нямат подобно или поне заводско не им се монтира. Що се касае до датчик за изгоряла крушка - също не съм виждал или чувал да имат. Единствено има индикация за включени светлини/къси/дълги - но това няма какво да се връзва с ксенона! Само между другото, понеже се повдигна темата за ксенон - моето лично мнение е, че Галантите имат почти перфекта конструкция за фарове и дават много оптимална осветена площ на пътя... не знам дали си струва ксенона, от гледна точка на КПД... а за гъзария - подобен стил на тази агресивна форма стои като да си смениш предния капак на бяла кола с черен, за да изглежда по-гъзарско! Не изглежда гъзарско - изглежда блъснато!!! Не е обяснено съвсем прецизно, но като цяло си прав за всичко, вкл. за фаровете - перфектни са, не ти трябват ксенони. Това в което има наистина смисъл на тема фарове са новите поколения интелигентни фарове които настройват сами посоката и снопа в зависимост от обстоятелствата. Очевидно такива на Галант не могат да се сложат освен ако не се направи custom разработка. Всеки автомобил с инжекцион има контролер в комплект със сензори (MAF, O2) с които се управлява впръскването, запалването и се регулират емисиите на двигателите. Това е оборудване минимум като електроника за да се движи колата, дори при Фиат Пунто. Следват контролери за ABS като следващ минимум, след това Airbag. Това от средата на 90-те е абсолютен минимум. Следват контролери за климатик, контролер за автоматична трансмисия, системите ESP, контролер за ел. сервоуправление, и т.н. В съвременните автомобили има десетки, ако не и над 100 малки суб-системи използващи микроконтролери. А потребителският "борд компютър" , т.е. GUI, е от една страна добре, но от друга може да има минуси. Като пример, на някои коли като Фолксваген, се появява надпис Service Car или подобен, като дойде време за масла. И надписът се маха само в сервиза. Ако решиш сам да си смениш маслото или отидеш при Бай Пешо, надписът няма как да се махне. С което те връзват за дилърската мрежа дори когато колата стане на 10 години. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Estilian Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 Точно защото няма нажежаема жичка, при обикновенните крушки святкат мигновенно, а ксенона му е необходимо малко време да се йонизира газта в балона и светне... поне така знам аз.И ме притеснява да сложа на дългите защото при каране на дълги и разминаване с насрещнодвижещите се при минаване от дълги на къси и след това пак на дълги ще има забавяне :icon_hmm: Има ли въобще някаква истина в това или просто зависи от качеството на ксенона? Има ли някой ксенон на дъгите да каже как е при него, също и има ли забавяне при включването на фаровете т.е. дали святкат като мигновенно :mitsu-smiley:Баласта подава нужното напрежение на крушката, от него до колкото разбирам не влияе забавянето, а само от крушката При мой приятел с BMW сме го наблюдавали това явление със забавянето... при него забелязахме, че ако не са пускани около 10-15 минути дългите, им отнема примерно 1-2 секунди да светнат... но ако си ги спрял само за няколко секунди или минута, светват практически без закъснение... пак има малко забавяне, но то е под секунда и няма начин да го усетиш или да ти повлияе на шофирането. А иначе решението, както е писал колегата, е Bi-Xenon но е много скъпо и ненужно... по-добре виж, сега японците разработват нещо като аналог на Angel Eyes, само че от светодиоди, които се фокусират... гледах едно клипче в youtube, но не му пазя линка - бедна ви е фантазията за каква светлина говорим... като бял ден става пред колата и при това заслепява пъти по-малко от ксенона, който е кошмар за колите в насрещното през нощта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 23 април 2008 Сподели Публикувано 23 април 2008 А потребителският "борд компютър" , т.е. GUI, е от една страна добре, но от друга може да има минуси. Като пример, на някои коли като Фолксваген, се появява надпис Service Car или подобен, като дойде време за масла. И надписът се маха само в сервиза. Ако решиш сам да си смениш маслото или отидеш при Бай Пешо, надписът няма как да се махне. С което те връзват за дилърската мрежа дори когато колата стане на 10 години. Обаче е добре да добавим, че вече и бай Пешо може да има техника (беше някакъв вид лаптоп, но не си спомням как се казваше), с която да нулира компютъра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.