Премини към съдържание

Въпрос за покупка на Carisma?


Препоръчано мнение

Привет колеги! Аз съм потрбител и във форумите на РЕНО! Карам Лагуна 95 г. модификация RXE (за по не разбиращите с всички екстри). Та въпроса ми е следния, искам да я продавам и голям мерак ми е CARISMA от 97-98 година с 1,6 16v мотора, който и идея си нямам колко коня е! Та искам да питам колегите дали имат някакви определени болки тез коли!Как са с возията спрямо Лагуната (ако имате наблюдения де?)?И най-вече как са поддръжката?Щото на тая ЛАгуна не може да и се смогне все има какво да и се прави,а частите хич не са евтини!Какви пари да приготвя за обслужване!И ако има някакви по специфични болки къде да гледам за тях?Не искам климатроник може и само климатик! И горе долу до какви пари струва една такава CARISMA?Как са със слагането на метан,защото аз искам на метан да я карам?Става ли по обикновенния начин?Колеги благодаря?Мнението ви ще е от голяма полза за мене!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Монка,

 

ползвай търсачката и ще получиш повече отговори отколкото с тази нова тема! Айде, заради първото ти влизане ще ти отговоря накратко>

 

1.6 16в от 97/ма е 90 коня. Пъргава е понеже първите три скорости са доста къси. Между другото ск. кутия е на рено при тоя двигател. 0-100 за 10.5 сек. Возията е твърда доста и дупките се усещат, но на равен път е несравнимо по добра от 'лодките" на Рено. Слаби места общо взето няма, освен шарнири на предно окачване. Цените на частите са поносими, а и рядко има нужда от ремонти. Аз дотук нищо не съм сменял. Цени в Германия на запазен екземпляр около 2500 евро с климатик. Без - 300 евро надолу. За метана нека някой друг да ти каже. Аз хубавия си багажник с това няма да го пълня.

 

Айде късмет в избора и търсачката е горе вдясно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Монка,

 

ползвай търсачката и ще получиш повече отговори отколкото с тази нова тема! Айде, заради първото ти влизане ще ти отговоря накратко>

 

1.6 16в от 97/ма е 90 коня. Пъргава е понеже първите три скорости са доста къси. Между другото ск. кутия е на рено при тоя двигател. 0-100 за 10.5 сек. Возията е твърда доста и дупките се усещат, но на равен път е несравнимо по добра от 'лодките" на Рено. Слаби места общо взето няма, освен шарнири на предно окачване. Цените на частите са поносими, а и рядко има нужда от ремонти. Аз дотук нищо не съм сменял. Цени в Германия на запазен екземпляр около 2500 евро с климатик. Без - 300 евро надолу. За метана нека някой друг да ти каже. Аз хубавия си багажник с това няма да го пълня.

 

Айде късмет в избора и търсачката е горе вдясно.

 

 

Напълно вярно!

Колата специално с тази конфигурация е много добра и непретенциозна. Като малък бъг - трябва навреме да се сменят свещите защото горят бобините иначе, а са скъпи.

Върви дори по-добре от много други 1.6 коли благодарение на скоростите. Между другото аз съм очарован от тези скорости защото се сменят много леко и плавно, за разлика от 90% от други колите в този клас...

 

Цена-качество без конкуренция, не гние, не се разваля... На всички препоръчвам. Дори ако си вземете друга по-добра няма да искате да се разделяте с Каризма, пример - аз :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Порових се тук и там и досега разбрах само едно!КУПУВАМ СИ КАРИЗМА!!!Интересува ме само как е с газовата уредба!Прочетох на едно,две места че няма проблем със слагането на обикновенна такава(демек ще стане и с метана)!Това е много добре за мен!Също ако мога да помоля да ми препоръчате добър сервиз в Пловдив като я купя да я закакарам да я обслужат!И евентуално да ми кажете какво точно ще се сменя при обслужването на тази кола?Мерси предварително!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....................Също ако мога да помоля да ми препоръчате добър сервиз в Пловдив като я купя да я закакарам да я обслужат!......
:mitsu-smiley: За другите неща не мога да съм ти полезен, но за добър сервиз в Пловдив - Ратола. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Цена-качество без конкуренция, не гние, не се разваля... На всички препоръчвам. Дори ако си вземете друга по-добра няма да искате да се разделяте с Каризма, пример - аз :icon_thumbup:

 

aga,

 

представа си нямаш колко си прав. Моята е точно тая кофигурация 1.6/16в, края на 97-ма и я търсих доста време, докато я намеря в зелен металик. Понеже я взех с увредени две врати в началото не ми легна чак толкова на сърце, а и слязох от по-голяма кола/Мазда 626/. Сега се оглеждам за Галант, обаче все се чудя как да я оставя в семейството, че не ми се разделя вече с тая кола. Някой може да не вярва, но понякога си измислям причина да ходим някъде с жената и малкия, че да покарам малко :mitsu-smiley: :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо си се навил на този метан, вярно е по-евтинко, но няма да е същото усещането от шофирането! А и ще си изгубиш багажника. Аз лично предпочитам газ - ГИ и :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

aga,

 

представа си нямаш колко си прав. Моята е точно тая кофигурация 1.6/16в, края на 97-ма и я търсих доста време, докато я намеря в зелен металик. Понеже я взех с увредени две врати в началото не ми легна чак толкова на сърце, а и слязох от по-голяма кола/Мазда 626/. Сега се оглеждам за Галант, обаче все се чудя как да я оставя в семейството, че не ми се разделя вече с тая кола. Някой може да не вярва, но понякога си измислям причина да ходим някъде с жената и малкия, че да покарам малко :mitsu-smiley: :icon_angel:

Какво да не ти вярва човек, ние с жената се чудим на къде да хванем всеки удобен момент! Още 16 дена и като си взема книжката потегляме отново, на където ни видят очите! :D Но не повече с 100-110 извън магистралата!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет колеги! Аз съм потрбител и във форумите на РЕНО! Карам Лагуна 95 г. модификация RXE (за по не разбиращите с всички екстри). Та въпроса ми е следния, искам да я продавам и голям мерак ми е CARISMA от 97-98 година с 1,6 16v мотора, който и идея си нямам колко коня е! Та искам да питам колегите дали имат някакви определени болки тез коли!Как са с возията спрямо Лагуната (ако имате наблюдения де?)?И най-вече как са поддръжката?Щото на тая ЛАгуна не може да и се смогне все има какво да и се прави,а частите хич не са евтини!Какви пари да приготвя за обслужване!И ако има някакви по специфични болки къде да гледам за тях?Не искам климатроник може и само климатик! И горе долу до какви пари струва една такава CARISMA?Как са със слагането на метан,защото аз искам на метан да я карам?Става ли по обикновенния начин?Колеги благодаря?Мнението ви ще е от голяма полза за мене!!!

 

Здравей,

Баща ми имаше Лагуна '96-та година до момента, в който се качи да покара Каризмата :) Лагуната си имаше всички екстри и удобства, но не може да се сравнява с Митсуто. Така в момента кара Honda CR-V (бяхме харесали Space Star, но беше GDI, а баща ми иска да е 4х4 и да кара на газ).

 

Относно Каризмата и газова уредба... защо не погледнеш моделите с 1,8 MPI двигател? Те са 116 к.с. и вървят много прилично на газ (не знам на метан как ще е, но предполагам ще е по-добре от 1,6 90 коня).

 

Поздрави! :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както каза "aga" Каризмата наистина не се разваля :) от една година я имам и навъртях около 10 000 км никакви проблеми,онзи ден погледнах маслото стои си на 2-рата черта и не е мръднало изобщо ( на 7000 км е).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както каза "aga" Каризмата наистина не се разваля :) от една година я имам и навъртях около 10 000 км никакви проблеми,онзи ден погледнах маслото стои си на 2-рата черта и не е мръднало изобщо ( на 7000 км е).

Присъединявам се към мненията, че Каризмата е безпроблемна кола. За две години и половина и навъртени над 25 хилади километра съм сменил единствено гумичка на помпата на съединителя. Масло наистина не "помирисва", а в момента съм с 5W30. И за момент не съм съжалявал за покупката й.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединявам се към мненията, че Каризмата е безпроблемна кола. За две години и половина и навъртени над 25 хилади километра съм сменил единствено гумичка на помпата на съединителя. Масло наистина не "помирисва", а в момента съм с 5W30. И за момент не съм съжалявал за покупката й.

 

Аз за последните 80 000км смених по принуда бобини и шарнир.

 

Спирачни дискове, накладки, свещи, ремъци и т.н. не ги броя защото са консуматив. Говорим само за повреди.

 

Предполагам че освен тези две неща всичко по колата е оригинално както е излязло от завода през 1997 и е с навъртяни до момента 160 000км.

 

От смяна до смяна на масло има не повече от 1-2мм разлика на щеката.

 

Счупените не по вина на потребителя неща са: Напукаха се задните стопове от старост, гърнето е заварявано втори път, колата като цяло стана по-шумна и почна да резонира, вероятно битумите залепени по ламарините са се втвърдили и не демпфат резонансите. За други повреди не се сещам!!! Колата се износва равномерно отвсякъде, което е индикация за отлично балансиран проект откъм цена-качество. Нито е с прекалено качество на едно място (ненужен удар по цената), нито е със занижено на друго място (влошена обща надежност). Купува се, кара се до откат и се хвърля, това е замисъла. Като минус, доста лоша инвестиция ако целта е препродажба, и високи цени на основни части като за класа си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Придържам се към мнението, че доста добра кола, за добри пари. Наистина препоръчвам да се вземе 1,8(нищо против 1,6), но ще ти даде една идея повече от към мощност + няма да имаш никакви проблеми относно слагане на обикновенна газова.

Не мога да кажа до колко са здрави, тъй като при мен е от Септември 07 г.

Като цяло се държи добре. Освен консумативите, имах проблем с гумичките на съединителя както при Данчо и задните пружини(бяха поомекнали). Разбира се в сравнение с Рено е една крачка напред. Потърси във форума има изцяло описание на Каризма, съвместмостта и с АГУ, недостатъци, най - често срещани проблеми(съответно това ще ти помогне в огледа на колата), както едно много приятно описание на преживявания с френски автомобили, които са дадени от Пламен и Светльо - честно казано направо се спуках от смях! :wacko:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...

Първо се извинявам на колегата, че използвам неговата тема, но и аз съм се запътил към покупката на този автомобил и да попитам някой неща! Колеги, аз съм фен на японките, да сега съм имал Нисан Примера 1.6 16V 90к.с., та искам да си купа нещо 120 к.с. избора е м/у Mitsubishi Carisma, Toyota Carina и Peugeot 406, със съответните двигатели около 115к.с.! Пежото ми харесва на външен вид, но ми се струва по-тромаво от другите две, но предимството е,че е по- евтино, Карината е доста скъпа и за тези пари мога да взема само по-стар модел, а каризмата ми се струва, че е най-доброто като цена,година,качество! Въпроса ми е цените на частите горе долу като тези на Примерата ли се движат, разхода - газ,бензин, пъргавина? Заделил съм около 5500лв. - мога ли да взема нещо добро?

 

 

Благодаря!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей, колега

Аз също гледах Карина, но като екстри и удобство Каризмата повече ми хареса. Като разход мисля, че няма разлика. Като части - не знам, Тойота не съм поддържал. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей :)

На моята Каризма с двигател 1,8 115 к.с. разхода на газ е ~ 13л/100км в градски условия (с климатик) и 7-8л/100км при шофиране до 130км/ч в извънградско (при 160+ км/ч отива към 9-10/100). Не съм с газов инжекцион. На бензин е 1-2 литра по-малко като главно разликата е в градското.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги много ви благодаря за инфото, вече пуснах за продажба нисанката(която ми е първата кола и все пак ми е кофти) и стискайте палци най-скоро да се похваля с нова придобивка!!! :drive:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И да не забравиш - търсиш 1.8, но не 1.8 GDI, защото на него няма слагане на газово. Мисля, че сигурно го знаеш, но з а всеки случай го казвам да не стане фал :icon_angel:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само не забравяте, че газовите уредби ще ги забраняват от ЕС. Само заводски газови ще вървят, не го подминавайте този факт.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, има много изписно по темата ГДИ и газова :)

Потърси във форума и ще откриеш много информация ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

pepper,

 

това за забраната на газовите уредби от ЕС е ново за мен. Откъде е тази новина?

Най-малкото, че в последния брой на немския Аутобилд си пише хората да са спокойни ако си слагат газови уредби, че данъчните облекчения за метан и пропан-бутан гарантирано ще останат до 2018г т,.е . евтино гориво, както е било обявено от правителството преди 6 години.Освен това си вървят реклами и статии за това колко е изгодно да се слагат газови уредби. Никой не говори за фабрични.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 месеца ...

Здравейте на всички от форума. До скоро си търсех Мицубиши Колт, но се оказа че това не е колата за мен, някак си ми идва малка.

По-рано пък исках Каризма, но някак си парите ме накараха да слезна в по-ниския клас автомобили и сега направих някакъв вид компромис и пак се върнах на Каризма но без климатик. Забелязах, че цените им са доста по-ниски от тези с климатик.

Харесах си тази, естествено имам да посъбера още малко, но пък и най-вероятно няма да я купят до тогава.

 

http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu...&f1=details

Какво мислите за този автомобил, дали си заслужава? Как ви се струва цената и до колко може да падне?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...