MoHkaTa Публикувано 9 март 2008 Сподели Публикувано 9 март 2008 Привет колеги! Аз съм потрбител и във форумите на РЕНО! Карам Лагуна 95 г. модификация RXE (за по не разбиращите с всички екстри). Та въпроса ми е следния, искам да я продавам и голям мерак ми е CARISMA от 97-98 година с 1,6 16v мотора, който и идея си нямам колко коня е! Та искам да питам колегите дали имат някакви определени болки тез коли!Как са с возията спрямо Лагуната (ако имате наблюдения де?)?И най-вече как са поддръжката?Щото на тая ЛАгуна не може да и се смогне все има какво да и се прави,а частите хич не са евтини!Какви пари да приготвя за обслужване!И ако има някакви по специфични болки къде да гледам за тях?Не искам климатроник може и само климатик! И горе долу до какви пари струва една такава CARISMA?Как са със слагането на метан,защото аз искам на метан да я карам?Става ли по обикновенния начин?Колеги благодаря?Мнението ви ще е от голяма полза за мене!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smallbug Публикувано 9 март 2008 Сподели Публикувано 9 март 2008 Монка, ползвай търсачката и ще получиш повече отговори отколкото с тази нова тема! Айде, заради първото ти влизане ще ти отговоря накратко> 1.6 16в от 97/ма е 90 коня. Пъргава е понеже първите три скорости са доста къси. Между другото ск. кутия е на рено при тоя двигател. 0-100 за 10.5 сек. Возията е твърда доста и дупките се усещат, но на равен път е несравнимо по добра от 'лодките" на Рено. Слаби места общо взето няма, освен шарнири на предно окачване. Цените на частите са поносими, а и рядко има нужда от ремонти. Аз дотук нищо не съм сменял. Цени в Германия на запазен екземпляр около 2500 евро с климатик. Без - 300 евро надолу. За метана нека някой друг да ти каже. Аз хубавия си багажник с това няма да го пълня. Айде късмет в избора и търсачката е горе вдясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 9 март 2008 Сподели Публикувано 9 март 2008 Монка, ползвай търсачката и ще получиш повече отговори отколкото с тази нова тема! Айде, заради първото ти влизане ще ти отговоря накратко> 1.6 16в от 97/ма е 90 коня. Пъргава е понеже първите три скорости са доста къси. Между другото ск. кутия е на рено при тоя двигател. 0-100 за 10.5 сек. Возията е твърда доста и дупките се усещат, но на равен път е несравнимо по добра от 'лодките" на Рено. Слаби места общо взето няма, освен шарнири на предно окачване. Цените на частите са поносими, а и рядко има нужда от ремонти. Аз дотук нищо не съм сменял. Цени в Германия на запазен екземпляр около 2500 евро с климатик. Без - 300 евро надолу. За метана нека някой друг да ти каже. Аз хубавия си багажник с това няма да го пълня. Айде късмет в избора и търсачката е горе вдясно. Напълно вярно! Колата специално с тази конфигурация е много добра и непретенциозна. Като малък бъг - трябва навреме да се сменят свещите защото горят бобините иначе, а са скъпи.Върви дори по-добре от много други 1.6 коли благодарение на скоростите. Между другото аз съм очарован от тези скорости защото се сменят много леко и плавно, за разлика от 90% от други колите в този клас... Цена-качество без конкуренция, не гние, не се разваля... На всички препоръчвам. Дори ако си вземете друга по-добра няма да искате да се разделяте с Каризма, пример - аз :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
MoHkaTa Публикувано 10 март 2008 Автор Сподели Публикувано 10 март 2008 Порових се тук и там и досега разбрах само едно!КУПУВАМ СИ КАРИЗМА!!!Интересува ме само как е с газовата уредба!Прочетох на едно,две места че няма проблем със слагането на обикновенна такава(демек ще стане и с метана)!Това е много добре за мен!Също ако мога да помоля да ми препоръчате добър сервиз в Пловдив като я купя да я закакарам да я обслужат!И евентуално да ми кажете какво точно ще се сменя при обслужването на тази кола?Мерси предварително!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 10 март 2008 Сподели Публикувано 10 март 2008 ....................Също ако мога да помоля да ми препоръчате добър сервиз в Пловдив като я купя да я закакарам да я обслужат!...... :mitsu-smiley: За другите неща не мога да съм ти полезен, но за добър сервиз в Пловдив - Ратола. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smallbug Публикувано 10 март 2008 Сподели Публикувано 10 март 2008 Цена-качество без конкуренция, не гние, не се разваля... На всички препоръчвам. Дори ако си вземете друга по-добра няма да искате да се разделяте с Каризма, пример - аз :icon_thumbup: aga, представа си нямаш колко си прав. Моята е точно тая кофигурация 1.6/16в, края на 97-ма и я търсих доста време, докато я намеря в зелен металик. Понеже я взех с увредени две врати в началото не ми легна чак толкова на сърце, а и слязох от по-голяма кола/Мазда 626/. Сега се оглеждам за Галант, обаче все се чудя как да я оставя в семейството, че не ми се разделя вече с тая кола. Някой може да не вярва, но понякога си измислям причина да ходим някъде с жената и малкия, че да покарам малко :mitsu-smiley: :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 11 март 2008 Сподели Публикувано 11 март 2008 Не знам защо си се навил на този метан, вярно е по-евтинко, но няма да е същото усещането от шофирането! А и ще си изгубиш багажника. Аз лично предпочитам газ - ГИ и :plane: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 11 март 2008 Сподели Публикувано 11 март 2008 aga, представа си нямаш колко си прав. Моята е точно тая кофигурация 1.6/16в, края на 97-ма и я търсих доста време, докато я намеря в зелен металик. Понеже я взех с увредени две врати в началото не ми легна чак толкова на сърце, а и слязох от по-голяма кола/Мазда 626/. Сега се оглеждам за Галант, обаче все се чудя как да я оставя в семейството, че не ми се разделя вече с тая кола. Някой може да не вярва, но понякога си измислям причина да ходим някъде с жената и малкия, че да покарам малко :mitsu-smiley: :icon_angel:Какво да не ти вярва човек, ние с жената се чудим на къде да хванем всеки удобен момент! Още 16 дена и като си взема книжката потегляме отново, на където ни видят очите! :D Но не повече с 100-110 извън магистралата! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fg21 Публикувано 11 март 2008 Сподели Публикувано 11 март 2008 Привет колеги! Аз съм потрбител и във форумите на РЕНО! Карам Лагуна 95 г. модификация RXE (за по не разбиращите с всички екстри). Та въпроса ми е следния, искам да я продавам и голям мерак ми е CARISMA от 97-98 година с 1,6 16v мотора, който и идея си нямам колко коня е! Та искам да питам колегите дали имат някакви определени болки тез коли!Как са с возията спрямо Лагуната (ако имате наблюдения де?)?И най-вече как са поддръжката?Щото на тая ЛАгуна не може да и се смогне все има какво да и се прави,а частите хич не са евтини!Какви пари да приготвя за обслужване!И ако има някакви по специфични болки къде да гледам за тях?Не искам климатроник може и само климатик! И горе долу до какви пари струва една такава CARISMA?Как са със слагането на метан,защото аз искам на метан да я карам?Става ли по обикновенния начин?Колеги благодаря?Мнението ви ще е от голяма полза за мене!!! Здравей,Баща ми имаше Лагуна '96-та година до момента, в който се качи да покара Каризмата Лагуната си имаше всички екстри и удобства, но не може да се сравнява с Митсуто. Така в момента кара Honda CR-V (бяхме харесали Space Star, но беше GDI, а баща ми иска да е 4х4 и да кара на газ). Относно Каризмата и газова уредба... защо не погледнеш моделите с 1,8 MPI двигател? Те са 116 к.с. и вървят много прилично на газ (не знам на метан как ще е, но предполагам ще е по-добре от 1,6 90 коня). Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ilhanbg Публикувано 11 март 2008 Сподели Публикувано 11 март 2008 Както каза "aga" Каризмата наистина не се разваля от една година я имам и навъртях около 10 000 км никакви проблеми,онзи ден погледнах маслото стои си на 2-рата черта и не е мръднало изобщо ( на 7000 км е). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Dancho Публикувано 11 март 2008 Сподели Публикувано 11 март 2008 Както каза "aga" Каризмата наистина не се разваля от една година я имам и навъртях около 10 000 км никакви проблеми,онзи ден погледнах маслото стои си на 2-рата черта и не е мръднало изобщо ( на 7000 км е).Присъединявам се към мненията, че Каризмата е безпроблемна кола. За две години и половина и навъртени над 25 хилади километра съм сменил единствено гумичка на помпата на съединителя. Масло наистина не "помирисва", а в момента съм с 5W30. И за момент не съм съжалявал за покупката й. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 11 март 2008 Сподели Публикувано 11 март 2008 Присъединявам се към мненията, че Каризмата е безпроблемна кола. За две години и половина и навъртени над 25 хилади километра съм сменил единствено гумичка на помпата на съединителя. Масло наистина не "помирисва", а в момента съм с 5W30. И за момент не съм съжалявал за покупката й. Аз за последните 80 000км смених по принуда бобини и шарнир. Спирачни дискове, накладки, свещи, ремъци и т.н. не ги броя защото са консуматив. Говорим само за повреди. Предполагам че освен тези две неща всичко по колата е оригинално както е излязло от завода през 1997 и е с навъртяни до момента 160 000км. От смяна до смяна на масло има не повече от 1-2мм разлика на щеката. Счупените не по вина на потребителя неща са: Напукаха се задните стопове от старост, гърнето е заварявано втори път, колата като цяло стана по-шумна и почна да резонира, вероятно битумите залепени по ламарините са се втвърдили и не демпфат резонансите. За други повреди не се сещам!!! Колата се износва равномерно отвсякъде, което е индикация за отлично балансиран проект откъм цена-качество. Нито е с прекалено качество на едно място (ненужен удар по цената), нито е със занижено на друго място (влошена обща надежност). Купува се, кара се до откат и се хвърля, това е замисъла. Като минус, доста лоша инвестиция ако целта е препродажба, и високи цени на основни части като за класа си. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maimun-m Публикувано 11 март 2008 Сподели Публикувано 11 март 2008 Придържам се към мнението, че доста добра кола, за добри пари. Наистина препоръчвам да се вземе 1,8(нищо против 1,6), но ще ти даде една идея повече от към мощност + няма да имаш никакви проблеми относно слагане на обикновенна газова.Не мога да кажа до колко са здрави, тъй като при мен е от Септември 07 г.Като цяло се държи добре. Освен консумативите, имах проблем с гумичките на съединителя както при Данчо и задните пружини(бяха поомекнали). Разбира се в сравнение с Рено е една крачка напред. Потърси във форума има изцяло описание на Каризма, съвместмостта и с АГУ, недостатъци, най - често срещани проблеми(съответно това ще ти помогне в огледа на колата), както едно много приятно описание на преживявания с френски автомобили, които са дадени от Пламен и Светльо - честно казано направо се спуках от смях! :wacko: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ledig Публикувано 22 юни 2008 Сподели Публикувано 22 юни 2008 Първо се извинявам на колегата, че използвам неговата тема, но и аз съм се запътил към покупката на този автомобил и да попитам някой неща! Колеги, аз съм фен на японките, да сега съм имал Нисан Примера 1.6 16V 90к.с., та искам да си купа нещо 120 к.с. избора е м/у Mitsubishi Carisma, Toyota Carina и Peugeot 406, със съответните двигатели около 115к.с.! Пежото ми харесва на външен вид, но ми се струва по-тромаво от другите две, но предимството е,че е по- евтино, Карината е доста скъпа и за тези пари мога да взема само по-стар модел, а каризмата ми се струва, че е най-доброто като цена,година,качество! Въпроса ми е цените на частите горе долу като тези на Примерата ли се движат, разхода - газ,бензин, пъргавина? Заделил съм около 5500лв. - мога ли да взема нещо добро? Благодаря!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fg21 Публикувано 23 юни 2008 Сподели Публикувано 23 юни 2008 Здравей, колегаАз също гледах Карина, но като екстри и удобство Каризмата повече ми хареса. Като разход мисля, че няма разлика. Като части - не знам, Тойота не съм поддържал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ledig Публикувано 24 юни 2008 Сподели Публикувано 24 юни 2008 Колеги моля някой да сподели за разхода на двигател 1.8 газ и бензин(газов инжекцион) :mitsu-smiley: Благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fg21 Публикувано 24 юни 2008 Сподели Публикувано 24 юни 2008 Здравей На моята Каризма с двигател 1,8 115 к.с. разхода на газ е ~ 13л/100км в градски условия (с климатик) и 7-8л/100км при шофиране до 130км/ч в извънградско (при 160+ км/ч отива към 9-10/100). Не съм с газов инжекцион. На бензин е 1-2 литра по-малко като главно разликата е в градското. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
maimun-m Публикувано 24 юни 2008 Сподели Публикувано 24 юни 2008 И моя разход е горе - долу толкова. +/- 0,5 л. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ledig Публикувано 24 юни 2008 Сподели Публикувано 24 юни 2008 Колеги много ви благодаря за инфото, вече пуснах за продажба нисанката(която ми е първата кола и все пак ми е кофти) и стискайте палци най-скоро да се похваля с нова придобивка!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smallbug Публикувано 25 юни 2008 Сподели Публикувано 25 юни 2008 И да не забравиш - търсиш 1.8, но не 1.8 GDI, защото на него няма слагане на газово. Мисля, че сигурно го знаеш, но з а всеки случай го казвам да не стане фал :icon_angel: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 25 юни 2008 Сподели Публикувано 25 юни 2008 Само не забравяте, че газовите уредби ще ги забраняват от ЕС. Само заводски газови ще вървят, не го подминавайте този факт. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ledig Публикувано 26 юни 2008 Сподели Публикувано 26 юни 2008 Благодаря колега, че отбеляза този факт, но защо на GDI не може да се сложи газ? Извинявам се за неукостта ми по тоз въпрос :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fg21 Публикувано 26 юни 2008 Сподели Публикувано 26 юни 2008 Колега, има много изписно по темата ГДИ и газова Потърси във форума и ще откриеш много информация ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
smallbug Публикувано 26 юни 2008 Сподели Публикувано 26 юни 2008 pepper, това за забраната на газовите уредби от ЕС е ново за мен. Откъде е тази новина?Най-малкото, че в последния брой на немския Аутобилд си пише хората да са спокойни ако си слагат газови уредби, че данъчните облекчения за метан и пропан-бутан гарантирано ще останат до 2018г т,.е . евтино гориво, както е било обявено от правителството преди 6 години.Освен това си вървят реклами и статии за това колко е изгодно да се слагат газови уредби. Никой не говори за фабрични. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nch Публикувано 1 ноември 2008 Сподели Публикувано 1 ноември 2008 Здравейте на всички от форума. До скоро си търсех Мицубиши Колт, но се оказа че това не е колата за мен, някак си ми идва малка.По-рано пък исках Каризма, но някак си парите ме накараха да слезна в по-ниския клас автомобили и сега направих някакъв вид компромис и пак се върнах на Каризма но без климатик. Забелязах, че цените им са доста по-ниски от тези с климатик. Харесах си тази, естествено имам да посъбера още малко, но пък и най-вероятно няма да я купят до тогава. http://www.mobile.bg/pcgi/main.cgi?topmenu...&f1=detailsКакво мислите за този автомобил, дали си заслужава? Как ви се струва цената и до колко може да падне? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.