rousefff Публикувано 24 декември 2008 Сподели Публикувано 24 декември 2008 Няма съмнение, че е по-евтино карайки колата с ГАЗ. Каквото и да си говорим за градско ГДИ-то си гори 10л-бензин със сигурност, а друг двигател с ГИ ще гори 12л-газ. Сега при някои ГИ слагат омаслители на клапаните, което уж е за по-добре.За извънградско везните пак накланят към ГАЗ-та. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 24 декември 2008 Сподели Публикувано 24 декември 2008 Няма съмнение, че е по-евтино карайки колата с ГАЗ. Каквото и да си говорим за градско ГДИ-то си гори 10л-бензин със сигурност, а друг двигател с ГИ ще гори 12л-газ. Сега при някои ГИ слагат омаслители на клапаните, което уж е за по-добре.За извънградско везните пак накланят към ГАЗ-та. :mitsu-smiley:Ако си в София може и 13/100 да ти харчи, в тоя случай на газ ще ти харчи 18/100. Темата е за покупка на каризма, а не за рзхода. Малко се поувлекох, за което се извинявам. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Illian Публикувано 24 декември 2008 Сподели Публикувано 24 декември 2008 Колега то разхода е тясно свързан с търсенето на автомобила.Моето :mitsu-smiley: го карам не в София.Но в Русе пак ми дава окло 15 л. ,но всичко зависи от стъпката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nch Публикувано 24 декември 2008 Сподели Публикувано 24 декември 2008 Вярно че темата не е за разхода, но тези две теми са си свързани като цяло....няма човек който да не си прави сметки преди да си купи кола втора употреба, а то дори и купувачите на нови коли гледат да са икономични.Общо взето, първоначалната ''инвестиция" е по-голяма. Аз нямам нужда от голям двигател и за мен 1,6л е оптимален (мое мнение), Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nch Публикувано 15 януари 2009 Сподели Публикувано 15 януари 2009 Здравейте, пак... след поредица огледи на автомобили, все още не съм взел кола :icon_blush: :mitsu-smiley: Видях един автомобил, който е за продан и който ми се струва че се подвизаваше като обява във форума и в mobile.bg преди време. След това вероятно са го взели или собственика си го е запазил за себе си.Определено впечатлява с външен вид и много ми харесва. Някой да е запознат с точно този модел, дали всичко е наред с него? Заслужава ли си?По описание е 98-ма на 190 000 км с климатик и газов инжекцион, ABS....http://ov4ar.hit.bg/11232039519201018_1.pic.jpeghttp://ov4ar.hit.bg/11232039519201018_2.pic.jpeghttp://ov4ar.hit.bg/11232039519201018_3.pic.jpeghttp://ov4ar.hit.bg/11232039519201018_4.pic.jpeghttp://ov4ar.hit.bg/11232039519201018_5.pic.jpegИ още едно въпросче. Как се мие кола с такъв отвор в капака водещ към въздушния филтър (ако не се лъжа) ? :unsure: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 Здравей колега , Като гледам снимките 100% съм сигурен че съм виждал тази кола на живо.От пловдив е нали?Преди половин и повече година и аз търсех и оглеждах точно тази.Тогава цената беше към 7800 лв.За колата :Спорно окачване .Пича, който я продава леко си пада туниниг-маняк и като я гледах аз нямаше още отвора на капака, нямаше и халогени,намаше и от ляво тази добавка към калника.Предното стъкло беше пукнато по средата около 14-15 см , но тогава каза че бута от цената заради него (възможно е вече да го е сменил).Имаше дребни забележки по боята, отзад едно петънце 2-3 см , на бронята.Според мен човека беше много коректен и си каза какво не е в ред на колата .Каза че имало за смяна едната биалетка , предното стъкло, и че според него колата е била пребоядисвана преди да я купи ... и друго съществено не запомних Предложи ми да я водим на сервиз и ако намерят нещо за смяна също бута от цената.Мисля беше с климатроник, мп3 със усилвател в багажника, не забелязах следи от удари с изключение на една вдлъбнатина по калника, от горе ( съвсем лека).Беше с ГИ , каза че минавал с 10лв - 100 км , (ама тогава газта беше към 1,15 някъде)Като двигател - според мен доста добре работеше и мъркаше.Не съм я карал , но го накарахме да ни повози малко и пловдив и с неговото каране си оставяше гумите по асфалта , т.е на газ си дъпаше доста прилично. Няправо щях да я купя тогава, единственото което ме спря беше спортното окачване, просто не исках такова , иначе колата много ми хареса като цяло!Човека каза че я продава щото му трябвали пари , и ако не я продаде ще си я остави за себе си ! Надявам се да съм помогнал с мнението си , Успех :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 Този отвор за въздуха филтриран ли е?Ако не е, смятай че като кара така 1 година и компресията е заминала. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 Ами така като гледам и аз е от страната на дебитомера.......И май въздуха не минава през филтъра. Голяма веселба ще е ако е така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nch Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 Ами така като гледам и аз е от страната на дебитомера.......И май въздуха не минава през филтъра. Голяма веселба ще е ако е така. Какво означава това, че вътре влиза нефилтриран въздух, или неправилно количество въздух?Спортно окачване :( не ми харесва тази работа.Иначе като външен тунинг... доста е добра. Аз си я харесвам и в нормално състояние де. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 Ами така като гледам и аз е от страната на дебитомера.......И май въздуха не минава през филтъра. Голяма веселба ще е ако е така.Може да е сложил някакъв спортен филтър(вътре в кутията)...... :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 Ако не минава през филтъра винаги може да отиде да премерят компресията, а и не вярвам собственика да е толкова прост. Тези допълнителните глупости винаги може да ги махне. Ако му е харесала - един щателен оглед при Милен и ако става да я взима. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nch Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 А спортното окачване....каква е разликата от обикновена Каризма? Пружините ли? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 16 януари 2009 Сподели Публикувано 16 януари 2009 Друсането и по-малката височина... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nch Публикувано 17 януари 2009 Сподели Публикувано 17 януари 2009 Друсането и по-малката височина...Така и не видях автомобила....днес огледах още няколко Каризми и накрая си харесах една Хонда Сивик 97-ма 1.5 v-tec 5 врати и я взех.Мицубиши ако ще взема май ще е ново....но по-нататък. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 17 януари 2009 Сподели Публикувано 17 януари 2009 Честито, със здраве да си я караш! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BallAtriX Публикувано 17 януари 2009 Сподели Публикувано 17 януари 2009 Така и не видях автомобила....днес огледах още няколко Каризми и накрая си харесах една Хонда Сивик 97-ма 1.5 v-tec 5 врати и я взех.Мицубиши ако ще взема май ще е ново....но по-нататък.Честито и от мен :icon_clap: Това също е добър избор Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
nch Публикувано 17 януари 2009 Сподели Публикувано 17 януари 2009 Честито и от мен :icon_clap: Това също е добър избор Не можах да вляза в клуба... но си запазвам място за в бъдеще. :mitsu-smiley: :icon_thumbup:Това което установих е, че свястна Каризма с малко пари не се купува....за малко пари се нагледах на най-големите боклуци.Милен знае как е в Пловдив ситуацията, а и теорията му за това, че никой не зарязва автомобил без проблеми е много вярна. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 18 януари 2009 Сподели Публикувано 18 януари 2009 Не можах да вляза в клуба... но си запазвам място за вбъдеще. :mitsu-smiley: :icon_thumbup:Това което установих е, че свястна Каризма с малко пари не се купува....за малко пари се нагледах на най-големите боклуци.Милен знае как е в Пловдив ситуацията, а и теорията му за това, че никой не зарязва автомобил без проблеми е много вярна. Добре дошъл, тук е за фенове на Мицубиши, за целта не е нужно да си собственик. Добре си направил че се отказа от онази Каризма конкретно. Обикновено след опити за тюнинг, при това безсмислен, колата развива разнообразни проблеми на много солена цена. Защо ли някой ще си играе да накичва една кола, да влага енергия и мерак, и изведнъж да я продава? Не са случайни тези неща. Според мен там няма филтър, с което потенциално е унищожен дебитомера и двигателя от прах, пясък, вода. Остави това, ами от подобна промяна няма абсолютно никакъв смисъл, т.е. пълна идиотщина, с риск да се обиди някой. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.