Премини към съдържание

Въпрос за покупка на Carisma?


Препоръчано мнение

Здравей колега.

На външен вид, автомобила изглежда добре. Виждам, че е среден клас оборудване. Колкото и да успееш да смъкнеш от цената - все е добре. Все пак виж няколко неща:

Има ли сервизна книжка, водена ли е/и то в сервиз :mitsu-smiley: / и до колко км.? Отговаря ли на километража?

Направи пробно кормуване, ускорява ли добре, спира ли? Шумът от двигателя равномерен ли е? Ако е възможно/виждам, че си от Пловдив/, докато я тестваш - закарай я при Милен /http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=473/ на диагностика. Или направи уговорка, да дойде с теб, да я прислуша...

Иначе каризмата понася добре газ - инжекцион и обикновенна уредба. Ако всичко е наред - приготви още 500 лв за ролки, ремъци, филтри, водна помпа, масло и после :plane: . Само наливаш бензинец и караш.

Желая ти успех.

..............................................

Препоръчвам срещата на Милен с :mitsu-smiley: , като задължителна и то преди да си платил/капарирал. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 67
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Здравей колега.

На външен вид, автомобила изглежда добре. Виждам, че е среден клас оборудване. Колкото и да успееш да смъкнеш от цената - все е добре. Все пак виж няколко неща:

Има ли сервизна книжка, водена ли е/и то в сервиз :mitsu-smiley: / и до колко км.? Отговаря ли на километража?

Направи пробно кормуване, ускорява ли добре, спира ли? Шумът от двигателя равномерен ли е? Ако е възможно/виждам, че си от Пловдив/, докато я тестваш - закарай я при Милен /http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=473/ на диагностика. Или направи уговорка, да дойде с теб, да я прислуша...

Иначе каризмата понася добре газ - инжекцион и обикновенна уредба. Ако всичко е наред - приготви още 500 лв за ролки, ремъци, филтри, водна помпа, масло и после :plane: . Само наливаш бензинец и караш.

Желая ти успех.

..............................................

Препоръчвам срещата на Милен с :mitsu-smiley: , като задължителна и то преди да си платил/капарирал. :)

 

До тук виждам че ще са ми необходими още пари за сервизирането на колата :) 500 лв не е ли много, то тогава излиза че трябва да имам към 5000 лв.

Имам и друг проблем, от Пловдив съм но за съжаление работя в София и се прибирам само за съботите и неделите в Пловдив. Мога да отида да я погледна първо сам и ако ми хареса да се обадя на Милен да я види за да не му губя времето.

За сега имам само 4000 лв, е не включвам заплатата си в това :) . Май е по-добре да поизчакам малко, а и искам да слагам газова :) ето че пак се връщам към по-ниския клас, ужас.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако автомобила е в София, можеш да търсиш другият мицу-доктор:

DJ Tymbi - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=9

А относно консумативите....не смениш ли ангренажен ремък....незнам....във форума скоро имаше 7-8 случая със скъсани ремъци....доста боли. :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

. Ако всичко е наред - приготви още 500 лв за ролки, ремъци, филтри, водна помпа, масло и после :plane: . Само наливаш бензинец и караш.

Желая ти успех.

..............................................

Препоръчвам срещата на Милен с :mitsu-smiley: , като задължителна и то преди да си платил/капарирал. :)

Валка! Не стресирай човека бре......Към 350 лв му излиза това обслужване.......
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако автомобила е в София, можеш да търсиш другият мицу-доктор:

DJ Tymbi - http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showuser=9

А относно консумативите....не смениш ли ангренажен ремък....незнам....във форума скоро имаше 7-8 случая със скъсани ремъци....доста боли. :icon_crying:

 

Предпочитам да я взема от Пловдив, поради това че нямам време да се занимавам в София.

Иначе дори и не съм си помислял да не сменям консумативи. Да речем че маслото и филтрите може да почакат малко ако изглежда наред, но ремъка....ролките, водната помпа..... не искам да съсипвам колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Валка! Не стресирай човека бре......Към 350 лв му излиза това обслужване.......

Е, малко позасилих...

...................................................

Но като се позамисля:

Масло, въздушен, маслен - ако сложиш и горивен, ето ги 100 - 120 лв.

Ангренажен, пистов/незнам даже, не са ли два/, водна помпа, ролки, труд/задължително смяната се прави в Стамболйиски, при един наш човек - колега nch, като вземеш мицуто, ще те упътя/ и ето още поне 200 лв.

Някой друг тампон, кормилен накрайник и болт по носачите....още 100 - 150 лв.

 

И то ето ги - 450 - 500 лв.

.....................................................

Въпреки, че всички горни сметки, са само прогнозируеми.

Може да няма нужда от тях. :D Има и такива автомобили :icon_thumbup:

 

.....................................................

Ама ангренажен - задължително. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Айде изрови още малко парици и я вземай. Аз за моята, март месец дадох 7300 и не съм съжалил дори и за секунда. :icon_rock: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

7300 не е малка сума.

Моите ресурси са по-малко, ама на мен ще ми бъде първа собствена кола :) , е не искам да е лоша естесвено и за това се спрях на Каризма, а и помня преди как като си ходих по улиците с каква щастлива физиономия ги гледах и мечтаех за такава кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не с климатроник е , но цените непрекъснато падат така че , ако порови малко повече човека може и друго да изкочи .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За 7300 ще намериш и с климатик....

 

Че мой приятел докара една 1.8i с климатик и я продаде с печалба на 5300лв

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте отново, аз още продължавам да си търся кола и май е поради причината че с недостатъчно пари кола не се купува. Чудя се дали да не спестя от климатика 1000 лв?

Този път се спрях на тази: http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details

Някой виждал ли я е на оглед?

Понеже си правя пълна сметка за това колко може да ми излезе един такъв автомобил, някъде го смятам 4200 + 400 лв смяна на консумативи, +70 лв годишна винетка, 140 лв застраховка ( за каско незнам), регистрация 100 лв? Ааа Еко такса 200 ли е?

И то стана: към 5100 лв, което ми звучи приемливо, и едно радио за 250 лв :) 5400 грубо, толкова ли е или има и още разходи?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....забрави за софрата ...а тя е задължителна при покупка на :mitsu-smiley: :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не бих си взел кола с газова......А и нещо фугите отзад на капака не ми харесват....да не говорим че чак на ауспуха има боя където е боядисвана......Ама пълно щастие няма, харесваш и плащаш.....Дано да си късметлия, то ако колата си я бива няма да е в България, тука само дрънкалки се карат за далавера. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Търси малко повече и ще намериш. Като трябва да имаш предвид, че ще смъкнат малко от цената. От климатика(по-добре климатроника) в никакъв случай не трябва да спестяваш. Климатика е много добър и си заслужава да дадеш малко повече за такава с климатик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми има една бяла, с клима за 4800 ама....

Иначе боята и аз я видях.....а за това че е с газова....незнам вижда ми се + освен да е издухана от всякъде.

Не е лесно да си избера кола, а не мога да дам 6000 лв

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако не можеш да дадеш такава сума, която що годе да струва Каризма в прилично състояние..........то по добре си купи друга кола. Няма смисъл да взимаш такава и после да се чудиш какво да я правиш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми гледам че цените започнаха да падат доста, определено казвате на по евтините им има нещо?

Незнам какво друго да избера. Имам за Колт, ама ми е малка тази кола, Лансери пък почти няма на пазара от тези 96-97-98-ма година или ако има са скъпи колкото Каризма.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е лесно да си избера кола, а не мога да дам 6000 лв

 

Решението е да изчакаш още няколко месеца и да си купиш някаква кола с която после няма да имаш сериозни проблеми, а ще питаш защо не ти бачка пръскалката на зданото стъкло, или някоя лампичка например...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е за такива дреболии и 20 000 да дадеш, пак може да не бачкат. Един познат се набута с толко и отзад имаше чистачка, ама нямаше въобще копче откъде да я пусне, направи си извод как става така? Тва да е проблема лампичка, чистачка. :icon_hammering: :spamer:

Всичко си е измама евтина кола - трошка, скъпа пак трошка, като станем нормална държава ще караме нови!

Нали ги гледам по цял ден, живея до вътрешна митница дократ един автовоз, изпочупени коли. Минат митницата, оправят си докумените и 200 м. по на там има сервиз, досега не съм видял да правят коли с номера (рег. имам предвид). Изчукат, боядисат, забършат и айде 15 бона!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз също от два месеца се оглеждам за Каризма. От Шумен съм и тук автоджамбазите са едни... не ми се говори. Та, моя въпрос: Каква е гаранцията, че при цена от примерно 5500 лв, "търговеца" не си е калкулирал 2000 лв печалба? Смятам, че по-високата цена не винаги означава по-добра кола. Ето две обяви от региона:

тук

и тук.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дам, гледане му е майката и известна доза късмет.

http://www.mobilen.bg/pcgi/main.cgi?topmen...&f1=details тази по ми допада, ако има шанс за сваляне до 5300 :)

Всъшност каква е реалната цена на една Каризма 97-ма? 0т 3500 до 7000 лв?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вижте сега, зависи си най-много от това в какво състояние е колата. Аз моята като я купих, беше с следните проблеми разбити лагери на скоростите, играещи обороти, от което колат даже гаснеше, левите и десните врати са надрани с ключ ли пирон ли не знам, окачване още преди да тръгна да я купувам знаех, че не е от най-мекото за българските пътища. Карам я 1 г. и половина, досега оправих - оборотите при Милен (оттогава вдигам капака само, за да сложа течност за чистачките и при смяна на масло), смених по предницата биалетки накрайници, тампони на стабилиз. щанга, отзад биалетки само, а трябва и тампоните на носача, че като попадна в дупка ми изпадат пломбите в устата. През това време се обади и лагер-главината отзад и сега съм и дал почивка - нищо не пипам! Остават и скоростите, които ремонта им е около 500 лв., за тия пари мога да си купя 2 ра ръка други, но няма гаранция колко време ще издържат и те.

Значи колата е 97 г. на 175 000 км. (22 000 минати от мен), да подчертая, че е GDI (gasoline direct injection, а не дизел, както си мислят повечето бензинджии), за това време мога смело да твърдя, че ми дава около 7,2/100 км. смесен разсход. Което прави 1584 л. бензин при цена варираща от 2.50 до 1.62 лв/л - 2.06 лв. средна цена. 3263 лв. Слагате си газ примерно на 1.6 16v разхода ви от 8.2 (слагам поне 1 литър отгоре смесен разход на тоя двигател, просто защото няма как да ме убеди някой, че му харчи по-малко от GDI), като сложите газта отивате поне 2/100 л. отгоре, според мен и повече, зашото съм карал на газ известно време. Така разхода ви отива на 10.2 газ или ако някой колега можа да каже по-конкретно, да ме поправи. Значи при тези цифри, 10.2/100 л. газ при изминати 22 000 км. са 2244 л. газ, което е при средна цена от 1.40 до 0.9 лв. прави 2580 лв., АКО харчи средно 10.2/100 л. газ. Преди това имате един газов инжекцион, който е 1200 лв + 2580 = 3780 лв. прегледи на бутилката, смрад след всяко зареждане, слаб вървеж на колата, скапване на двигателя сегментите ще заминат 100 %. после 1000 лв и там ремонт. Да не говориме, че 90 или 100 к.с. дори и 115 к.с. нямат нищо общо с 125 к.с.

 

Искам да ви кажа, че това са част от повечето ми мисли преди да си купя колата, освен частта с разхода, от който останах най-изненадан.

 

Поздрави и весели празници!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега какво те наведе на мисълта че сегментите ще заминат бързо? Тази кола няма да е караш още 10 години все пак.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми зависи колко карате все пак, аз карам малко - по няма и 15 х. на година и съм решил, че кола на газ не ми трябва. Ако караш такси съм съгласен - газ, метан ок. А за сегментите просто съм сменял на предишната кола, която беше на газ. Доколкото знам газта изгаря с по-висока температура, което хич не е приятно за двигателя и последствията рано или късно са налице.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...