gena_g Публикувано 1 март 2008 Сподели Публикувано 1 март 2008 Здравейте колеги !!!Тъй като скоро ще трябва да сменям сивика и вече тотално се убедих, че малките коли на са за мене....реших да мина на Галант, но този който ми хресва (след 1997 2.5, V6, 163 к.с.) ми идва малко скъпичък и от там започнах да гледам други модели на мицу и така попаднах на модела Каризма. Доста теми прегледах и до сега едно лошо мнение не прочетох за тази кола :icon_clap: , но все пак ми се иска хора които карат такива коли да споделят мнението си и евентуално да изтъкнат някой специфични силни и слаби страни на автомобила.Нещата които ме вълнуват предимно са:1. модела GDI - изисква ли се някаква по специална подръжка за него ?2. другите бензинови двигатели - дали им понася ако се карат на газ и евентуално кой двигател как се държи (дали има някой по-муднички и т.н.) ?3. какво означават буквичките GL, LS, LX и др. ?4. като цяло кой модел е най-сполучлив и е за предпочитане ?Благодаря Ви предварително !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 1 март 2008 Сподели Публикувано 1 март 2008 Нещата които ме вълнуват предимно са:1. модела GDI - изисква ли се някаква по специална подръжка за него ?2. другите бензинови двигатели - дали им понася ако се карат на газ и евентуално кой двигател как се държи (дали има някой по-муднички и т.н.) ?3. какво означават буквичките GL, LS, LX и др. ?4. като цяло кой модел е най-сполучлив и е за предпочитане ?Благодаря Ви предварително !!! 1. Не взимай този, вземи 1.6 - върви добре, надежден...2. 1.6 става на газ3. Ниво на оборудване, GL е най-ниското, по същество са еднакви4. 1.6 или 1.8 (но не GDI) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 1 март 2008 Сподели Публикувано 1 март 2008 1. модела GDI - изисква ли се някаква по специална подръжка за него ?Определено този модел двигател е доста специфичен.Има доста теми изписани по този въпрос.Примерно, че газ не може да се постави на този автомобил, впръскването на горивото става на 3 етапа. Най-добрия избор е GDI , но да е чисто нов, в противен случай ако не е поддържан от предишни собственици е свързан с адски много разходи.В смисъл: поддвъжката му е доста скъпичка за разлика от обикновената модификация.Вече за другите двигатели да сподели някой колега с каризма. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gena_g Публикувано 2 март 2008 Автор Сподели Публикувано 2 март 2008 За GDI разбрах, че не става на газ, но ако са наистина много икономични тези двигатели и през ум не би ми минало да слагам газ.Иначе когато исках да си зимам галант и гледах темите, тогава забелязах, че GDI не е най-добрият избор, поне не и за БГ..........обаче сега като гледах темите за Каризма, едно лошо мнение не прочетох за GDI и си помислих дали пък няма някаква разлика м/у каризмовия GDI и галантския GDI......??? Другото нещо което много ме надъха да се спра на GDI е, че има човек (Milen z) в Пловдив, който явно е гуруту на GDI-ките и дори и да имам някакъв по-специфичен проблем, той ще може да се справи с него.И все пак ако не е GDI, мислех да е 1.8 116 к.с. - той как е като харчене и дали му понася газчицата ???П.П. - забелязал съм, че доста хора от форума карат мицубарите си на газ и никой досега не се е оплакал, затова и аз се замислям над този варянт Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordaniv Публикувано 2 март 2008 Сподели Публикувано 2 март 2008 Ако вземеш GDi, после няма да искаш да се качиш на друго. При положение че ти харчи 7-8 градско се губи смисъла да слагаш газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gena_g Публикувано 2 март 2008 Автор Сподели Публикувано 2 март 2008 Ако вземеш GDi, после няма да искаш да се качиш на друго. При положение че ти харчи 7-8 градско се губи смисъла да слагаш газ.Абсолютно съм съгласен с тебе колега, но аз няма да я взимам нова колата :( и ако се окаже някоя шит оферта направо ще се застрелям!!! Писна ми от бракми, а виж, че колегите мн не ми я препоръчват, иначе точно GDI ми се искаше да си взема :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 2 март 2008 Сподели Публикувано 2 март 2008 Колега, ако си си харесал GDI и ти е на сърце си купи такава, само че много внимавай.Преди да я плащаш я закарай при човек който разбира от такива коли за да не си скубеш косите после, примерно при Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jordaniv Публикувано 2 март 2008 Сподели Публикувано 2 март 2008 Абсолютно съм съгласен с тебе колега, но аз няма да я взимам нова колата :( и ако се окаже някоя шит оферта направо ще се застрелям!!! Писна ми от бракми, а виж, че колегите мн не ми я препоръчват, иначе точно GDI ми се искаше да си взема :icon_hmm:С десен волан оправяш ли се ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gena_g Публикувано 2 март 2008 Автор Сподели Публикувано 2 март 2008 С десен волан оправяш ли се ? Ооо не! С десен волан Ъпсурт........трябва да се уча да карам наново :icon_doh: Иначе не мисля да си купувам кола от БГ.....най-веротно ще е от Германия, защото един мой приятел учи там и ще може да ми помогне за доста работи Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pendoc Публикувано 2 март 2008 Сподели Публикувано 2 март 2008 GDI е невероятен двигател и ако имаш късмет при покупката, остава един проблем. Никой няма да ти повярва за разхода на гориво! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todormitew Публикувано 3 март 2008 Сподели Публикувано 3 март 2008 .....Иначе не мисля да си купувам кола от БГ.....най-веротно ще е от Германия, защото един мой приятел учи там и ще може да ми помогне за доста работи Ето тук постъпваш много добре.... С една условност - и западните авто-къщи се стопанисват от същите авто-джамбази както тука. Нека твоя човек да ти търси предимно частни обяви.Аз също съм с GDI и към момента нямам никакви оплаквания. С тази кола е като, че ли карам автоматик - страшно еластичен двигател, достатъчно мощен и абсолютно тих.Най-сериозния проблем за който съм прочел до момента е за смяна на повдигачи, но това евентуално се налага на коли над 200-250 хил. км, но така или иначе, това си е някакъв вид консуматив.(Нямам наблюдения върху другите мотори) Успех в търсенето :icon_thumbup: П.С. Не се притеснявай от GDI мотора, намери си хубава и стегната колица! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 3 март 2008 Сподели Публикувано 3 март 2008 И аз да се включа. Не знам какво имат колегите против GDI двигателите, ако не са карали такива от каде имат наблюдения? Моят е на 163 000 км. и ДА наистина повдигачите се чуват първите 2-3 мин., но след това двигателя заспива. Другото, което исках да кажа е, че щом си решил да си взимаш кола с такъв двигател - купувай не се колебай. Колата не е само "еластична", а си е направо куршум на пътя сравнение с 1.6 или 1.8 MPI, разхода на гориво също не може да се сравнява. Бърза, пъргава и икономична друго не знам какво да ти кажа. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gena_g Публикувано 3 март 2008 Автор Сподели Публикувано 3 март 2008 Благодаря ви за мненията колеги !!!И ето, че отново не прочетох едно лошо мнение за този модел кола с този тип двигател :icon_clap: Вече тотално се навих това да бъде колата !!! Само се надявам до месец, два да се оправи и въпроса с финансирането на този проект и отпрашвам към Германия П.П. - някой ако се сеща да добави нещо друго, моля нека заповяда !!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DowCorn Публикувано 3 март 2008 Сподели Публикувано 3 март 2008 И аз ще дам своя глас за GDI мотора.Пъргав,мощен и икономичен.Единствения проблем при този тип двигател може да възникне от горивата които са в България, но мисля,че това е проблем и за другите мотори ,ако няма необходимата профилактика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gena_g Публикувано 3 март 2008 Автор Сподели Публикувано 3 март 2008 Към колегата pepper :Гледам, че си от Благоевград......аз съм студент там и днеска следобед се понасям към Блг. и си мислех, ако ти се занимава да земем да се видим и да ми разкажеш малко повече за тази машинка и евентуално да ме повозиш малко , а пък биричката от мен Упс...забравих да си оставя тел. - 0898 55 83 86 и 0883 32 89 32 - Евгени Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fg21 Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 Здравей, колега Реших да напиша и аз някой ред за 1.8MPI двигателя. Аз карам такава и съм много доволен. Двигателя има достатъчно сила, за да ускорява на 5-та предавка от 60-70 до 200-210км/ч без да се мъчи. Аз и навъртях на моята към 50 000км. (вече съм на 220 000км.) и нямам оплаквания от двигателя. Сега и сложих обикновена газова и разхода ми в градски (Софийски) условия ми е 11,5 - 12л/100км. Извън градско със скорост над 130-140км/ч ми дава раход 9л/100км. при скорост до 120 дава към 7,5л/100км. (не съм го засичал с точност, защото е трудно да не отпуснеш крака си). Не съм карал GDI, за да мога да направя сравнение, но искам да кажа, че този двигател е достатъчен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 Здравей, колега Реших да напиша и аз някой ред за 1.8MPI двигателя. Аз карам такава и съм много доволен. Двигателя има достатъчно сила, за да ускорява на 5-та предавка от 60-70 до 200-210км/ч без да се мъчи. Аз и навъртях на моята към 50 000км. (вече съм на 220 000км.) и нямам оплаквания от двигателя. Сега и сложих обикновена газова и разхода ми в градски (Софийски) условия ми е 11,5 - 12л/100км. Извън градско със скорост над 130-140км/ч ми дава раход 9л/100км. при скорост до 120 дава към 7,5л/100км. (не съм го засичал с точност, защото е трудно да не отпуснеш крака си). Не съм карал GDI, за да мога да направя сравнение, но искам да кажа, че този двигател е достатъчен. И аз така мисля. Обаче с GDI се намират по-свежи коли. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gena_g Публикувано 4 март 2008 Автор Сподели Публикувано 4 март 2008 .........1.6 с слаб, а 1.8MPI е рядкост на Каризма.И аз останах с такова впечатление, 1.8 рядко се намират, а 90 к.с. на това купе... :icon_hmm: , а и днеска след като се повозих та даже и карах машината на колегата pepper, наистина се убедих, че това е колата, която си търся :wub: Fg21 - благодаря ти за мнението !!!pepper - а на тебе хиляди благодарности за возенето днеска и дето ми даде да покарам количката ти !!!!!!!!!!!! :bowi: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 Няма проблем колега Евгени! По всяко време сме насреща хората от форума. Надявам се скоро пак да пием по биричка и да си :icon_n_gathering: с кеф. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Fg21 Публикувано 4 март 2008 Сподели Публикувано 4 март 2008 :icon_thumbup: :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TITAN RACING Публикувано 18 март 2008 Сподели Публикувано 18 март 2008 Много ме заинтрегува темата, тъй като и аз май ще взимам Каризма, понеже ми блъснаха Лансера. Моят мотор е 1,6но с 113 к.с. и разходът му не е за вярване. Но той е 1040 кг. На Лансера му сложих обикновена газ, но маркова и градско не можа да прехвърли през зимата 10/ 100.При това при при силно каране. На бензин гори 8,3-8,5 градско.Много е специфичен за каране, някакси рязък, тъй като макс. въртящ момент от 137 Н/м се достига при 5000 об/мин, макс. мощност при 6500 об/мин. При Каризмата е намалена мощността до 90 к.с. а е увеличен момента до 147 Н/м. Интересно ми е как се кара.Май за предпочитане е 1,8 с 116 к.с.Каризмата колко тежи и в двата варианта с врата и с багажник? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pepper Публикувано 19 март 2008 Сподели Публикувано 19 март 2008 Ето ти малко повече инфо за различните модели. http://www.catalog.auto.ru/catalog/cars/mitsubishi/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Botev Plovdiv 1912 Публикувано 28 април 2008 Сподели Публикувано 28 април 2008 Здравейте и от мен! Понеже и аз съм се засилил да си купувам точно такава кола, бих искал и аз да питам за някои неща... Решил съм да си взимам бензинов двигател, но се двуумя между 1.6 и 1.8Има ли съществена разлика в разхода на гориво и във возенето като цяло!? Също искам да ви питам как да разбера кой двигател е GDI и кой не, тъй като аз много не разбирам от коли и тепърва се интересувам и набирам знания по темата... благодаря ви предварително! успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 28 април 2008 Сподели Публикувано 28 април 2008 Здравейте и от мен! Понеже и аз съм се засилил да си купувам точно такава кола, бих искал и аз да питам за някои неща... Решил съм да си взимам бензинов двигател, но се двуумя между 1.6 и 1.8Има ли съществена разлика в разхода на гориво и във возенето като цяло!? Също искам да ви питам как да разбера кой двигател е GDI и кой не, тъй като аз много не разбирам от коли и тепърва се интересувам и набирам знания по темата... благодаря ви предварително! успех!На първия ти въпрос - 1.8 е доста по добре2. Разхода м/у двата е минимален - 0.5 до 1 л. отгоре3. На GDI- ите си пише на мотора че е такъв, дори и ако няма капак ,то пак можеш да го познаеш лесно като отгоре му видиш 4 лули-бобини...........на ECI-ulti-то е с две лули-бобини и две лули само за останалите два цилиндъра........другото по което можеш да познаеш дали е GDI е че е с два разпределителни вала горе и главата му е по широка , което прави мотора и по масивен.........другия е с един разпределителен вал и е по малка главата...........освен това си го пише на смук. колектор е е ECI-Multi ,което ще рече че е инжекцион........ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
valboss Публикувано 28 април 2008 Сподели Публикувано 28 април 2008 За GDI: Ремъци,ангренажен и два пистови - 200лвВодна помпа,обтягаща и паразитна ролка - 220лвМасло/10W15/ и филтър - 80лвВъздушен - 20лвТруд - 70лвРеглаж преден,заден мост - 30лв Но всичко е относително.... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.