Здравейте, По време на основната работа по прехвърляне на дирекцията излязоха няколко други въпросчета около Галанта. Тъй като извадих всичко отпред, реших да подходя по друг начин - да проверя и обслужа всичко и чак тогава да качвам и да потеглям. Стана един проект, по - дълъг, но крайния резултат трябва да е 6 / ще има снимки / Вече съм заварил ,,магарето,, с обратните леви стойки за хващане на рейката. Преместих и заварих конзолата за хващането на волана. Преместих захвата на чистачките. Останаха за десерт Педалите. От към ел. инсталацията ще се отърва с прерязани и удължени само 80 кабела, заради бушоните в дясно, който трябва да пътуват на ляво. По - тежкия вариант беше срязан целия сноп около 240 кабела... Най вероятно ще трябва да се удължът и кабелите до превключватели на фарове , мигачи, с окола 20 см. За фаровете имам ВЪПРОСЧЕ , дали трябва да се сменят с нормални леви , или само с реглаж ще се коригира светлинния сноп? ВЪПРОСЧЕ :видях, че зад дроселовата клапа вътре в еърбокса има огромно количество черен мазен слой, който задължително трябва да се измие ? Много леко мирише на бензин, но не и на изгоряло масло. Трето ВЪПРОСЧЕ : налага ли се махането на катализатора от системата, при положение че колата минава 200 000 или не ? Да отбележа, че има две ламбда сонди, т.е. какъв ще е ефекта? Двигатела сега е лесен за обслужване, защото е свален и ще му се обърне полагащото му се внимание. На скоростна кутия са съсипани лагера на първи вал от към съединитела и двата ролкови на диференциала. За смяна е и аксиалния на самия съединител, а съединитела е нов. Едно от важните неща е че се отървах нацяло от АБС - системата! - голям кеф. Следваща стъпка е да сложа по -големите дискове с апарати отпред - от 250 мм на 280 мм. Съмнява ме лагер на предна главина , може би ще сменя и на двете. По окачването всичко е 6, само няколко спукани маншона по шарнирите, които естествено ще се сменят. Тампоните на двигатела също са здрави. АКО нещо се сетите, което мога да свърша профилактично - казвайте сега е момента. Това е за сега . Поздрави !