Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

TITAN RACING

Потребител
  • От него общо

    44
  • Регистрация

  • Беше тук

За TITAN RACING

  • Рожден ден 07/22/1974

Местоживеене

  • Град
    Sliven

Интернет контакт

  • Уебсайт адрес
    http://
  • ICQ
    0

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    EVO 3 / Galant
  • Интереси
    RALLY

TITAN RACING's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Колега мога да ти кажа , че аз се справих сам и то доста добре. като пари излезе не повече от 550 - 600 лв. Като не броя труд, защото сам се вкарах във филма. Удължил съм точно 83 кабела. Малко се заиграх с ламарината около сервото на спирачките, и съм преместил само кормилната конзола. В общи линии е това . Ако искаш мога и снимки да ти покажа или повече информация на лични или по тел. Цялата работа излезе около 20 раб.дни сам и при положение, че до сега несъм се занимавал с подобни творения.
  2. TITAN RACING

    Скоростна кутия

    Колега аз си купих Галант със същия проблем и се оказа , както си мислех, че е първия лагер на първия / входящия / вал. Този лагер го намерих лесно и го купих 36 лв.Немога да намеря другите лагери. Посочете ми магазин от където да си купя лагерите на диференциала. Благодаря
  3. Здравей, честита нова година и със здраве да си го караш този красавец. От месеци и аз съм горд собственик на Галант, но се изкушавам да питам с какъв размер гуми и джанти е колата на снимката , че много ми хареса как и стоят? Благодаря
  4. На този линк може да видите някои основи разлики http://j65876g.snimka.bg/automobiles/proekt-galant.450158 При интерес мога да пусна 2 проекта от предните години, но не са ежедневни автомобили и не са Митсубиши
  5. Здравейте, По време на основната работа по прехвърляне на дирекцията излязоха няколко други въпросчета около Галанта. Тъй като извадих всичко отпред, реших да подходя по друг начин - да проверя и обслужа всичко и чак тогава да качвам и да потеглям. Стана един проект, по - дълъг, но крайния резултат трябва да е 6 / ще има снимки / Вече съм заварил ,,магарето,, с обратните леви стойки за хващане на рейката. Преместих и заварих конзолата за хващането на волана. Преместих захвата на чистачките. Останаха за десерт Педалите. От към ел. инсталацията ще се отърва с прерязани и удължени само 80 кабела, заради бушоните в дясно, който трябва да пътуват на ляво. По - тежкия вариант беше срязан целия сноп около 240 кабела... Най вероятно ще трябва да се удължът и кабелите до превключватели на фарове , мигачи, с окола 20 см. За фаровете имам ВЪПРОСЧЕ , дали трябва да се сменят с нормални леви , или само с реглаж ще се коригира светлинния сноп? ВЪПРОСЧЕ :видях, че зад дроселовата клапа вътре в еърбокса има огромно количество черен мазен слой, който задължително трябва да се измие ? Много леко мирише на бензин, но не и на изгоряло масло. Трето ВЪПРОСЧЕ : налага ли се махането на катализатора от системата, при положение че колата минава 200 000 или не ? Да отбележа, че има две ламбда сонди, т.е. какъв ще е ефекта? Двигатела сега е лесен за обслужване, защото е свален и ще му се обърне полагащото му се внимание. На скоростна кутия са съсипани лагера на първи вал от към съединитела и двата ролкови на диференциала. За смяна е и аксиалния на самия съединител, а съединитела е нов. Едно от важните неща е че се отървах нацяло от АБС - системата! - голям кеф. Следваща стъпка е да сложа по -големите дискове с апарати отпред - от 250 мм на 280 мм. Съмнява ме лагер на предна главина , може би ще сменя и на двете. По окачването всичко е 6, само няколко спукани маншона по шарнирите, които естествено ще се сменят. Тампоните на двигатела също са здрави. АКО нещо се сетите, което мога да свърша профилактично - казвайте сега е момента. Това е за сега . Поздрави !
  6. Здравей, кажи коя година ти е лансера.
  7. TITAN RACING

    Проблем скорости

    Здравейте, Влез в предната тема ! Това са единствено синхронизатори, при мен е същия проблема , имам ударена кола и мога да ти дам кутията , но тя е в същото състояние.
  8. Е добре де, дай малко повече инфо за двигател, олекотяване, коне, кутия, диференциал и килограми, Ако искаш може на лични. Благодаря
  9. Здрасти, не ме разбирай погрешно, че трябва, имам предвид че може и е изпитан този вариант и като разход и като вървене. Нали питаш за съвет и моя е такъв от гледна точка на по- евтин вариант. Понеже не си струва за толкова евтин автомобил да се дават пари за газов инжекцион - пак си е мое мнение. След година две ще се замислиш за друго Митсубиши...
  10. Здравей, моето мнение е малко като средностатистическа извадка понеже съм собственик на три точно такива Лансера, купени от 2005 до сега. Смело мога да кажа , че за трите съм сменил една в. помпа, един кормилен накрайник, тампони на предни носачи 2 бр., и два предни амортисьора - 2006 г имаше ниска температура минус 18 градуса и тогава изпусна единия. На първия съм навил 40 000 на втория вече 33 000, а третия е с по малко около 8-9 000 км. Основен проблем за мен в тия Лансери са поизносени синхронизатори на първите три предавки. Но на фона на никакви други проблеми това си е нищо. Да не забравяме че тия коли са на по 16 цели години. Вярвай никакви други проблеми за разлика от доста други марки на тези години. Но основно според мен е обслужването: ролка , ремък, свещи, в. филтър, палец и капачка и добро масло включително на ск. кутия. Това е от мен. Задължително обикновена газова уредба !!!
  11. Здравейте колеги . Имате възможност да видите кадри от филма директно от първи ред.
  12. Искренно се надявах някой да помогне по моя въпрос, защото от това зависи целия проект. Благодаря.
  13. Единия проблем ще се търси в лагери първи вал ск. к- я, но това леко скърцане не е ли свързано нещо с повдигачи, клапани? Питам защото в други няколко теми за Галант чета за редовен проблем с тези повдигачи. Утре мисля да отделя време да разгледам свещи, в. филтър, ремъци, дискове и др.
  14. Дата на първа регистрация 30.09.99 г. рама № JMASNEA2AWZ000314 Чувам едно много леко рррррр при отпуснат съединител и едно съвсееем леко скърцане от към клапани.
×
×
  • Създаване...