mecan Публикувано 16 февруари 2008 Сподели Публикувано 16 февруари 2008 Здравейте уважаеми колеги.Разделих се с моята Хонда Сивик поради някои обстоятелства :icon_crying: и е време да се помисли за нова японка(почитател сам само на японски автомобили :icon_thumbup: ).Дилемата ми м/у изброените модели на Митсу,Мазда и Тойота.Тествах 3-ката но определено ми е тясна,сглобява се в Австрия и е доста скъпа(според мен).Королата много ми хареса доста е обемна и комфортна цената и е добра,притесняваме факта че се пройзвежда в Турция и това че за София имат само един сервиз за обслужване на клиенти и представям си каква е лудница след като са 1-ви по продажби за 2007-ма година.Единствено не съм тествал новият Лансър.Какво мислите за дизеловия двигател ,който е от ВАГ .До сега карах освен Сивика и дизела на Акорд 2.2 който е превъзходен двигател и не смятам че тоя на ВАГ е с нещо по-добър.Така че в крайна сметка се спирам на 2-та двигателя 1.5 или 1.8.Какво можете да ми кажете за тях?,по-малкия е 109 коня и ми се струват малко за купето ,но пък от друга страна е по-икономичен спрямо по големия.Да ама и никога не е излишна и повечко мощност така че и 1.8 е за предпочитане.На година навъртам около 20 000 км предимно градско и по-малко извънградско и не мисля 2.5 литра разлика ще е толкова голяма.Другото което е има ли разлика във возията и окачването между 18-ките и 16-ките, някой возил ли се е от вас и на 2-те версии???.ако взема версия с 18-ки ще мога ли после да и сложа 16-ки(дочух че версията с 18-ките била един вид по спортна и с по-големи дискове),защото разликата в цената на гумите е огромна.Извинявам се за несвързаната тема ,но съм страшно объркан в избора.Какво ще ме посъветвате????.Благодаря на всички предварително. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi atanasov Публикувано 16 февруари 2008 Сподели Публикувано 16 февруари 2008 Колега новата корола е японска сглобка Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
thedivine Публикувано 16 февруари 2008 Сподели Публикувано 16 февруари 2008 Около японска, но не е! Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 16 февруари 2008 Сподели Публикувано 16 февруари 2008 Дисковете са 15" отпред и 14" отзад, така че няма проблем. По големина са еднакви дисковете при 1.5 и 1.8. Мисля. че само се различават отзад, при 1.5 са плътни а при 1.8 вентилирани. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krasi atanasov Публикувано 16 февруари 2008 Сподели Публикувано 16 февруари 2008 Около японска, но не е!Съжалявам ако съм дал погрешна информация но само цитирам дилъра с когото разговарях.Преди да избера Лансера тествах Тойота корола. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mecan Публикувано 16 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 16 февруари 2008 Съжалявам ако съм дал погрешна информация но само цитирам дилъра с когото разговарях.Преди да избера Лансера тествах Тойота корола.Благодаря за отговорите,а интересува ме има ли разлика в окачването при мотора 1.8 между Инвайт и Интенс?,говоря за возия и комфорт .Ясно е че с нископрофилните гуми и грамадните 18-ки ще е по дървена.Защото четох че спецялно версия 1.8 Интенс е със спортно окачване ,тогава значи Инвайт трябва да е с по-комфортно знам ли :rolleyes: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
gig Публикувано 16 февруари 2008 Сподели Публикувано 16 февруари 2008 Мисля, че няма разлика в окачването при различните нива на оборудване. Ако не държиш на екстрите които ги има в Интенс, може би Инвайт със CVT ще е добър избор - в града автоматика е полезно нещо. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 17 февруари 2008 Сподели Публикувано 17 февруари 2008 Братле не се лъжи да си вземеш каквато и да е Toyota аз бягам от там... карам Toyota Rav4 2.2 D4D 2007-ма... Пълна глупост са тия коли, тия всичките приказки са мит и реклама, колко качествени им били колите. В сервиза ми се реве като трябва да ходи, защото я чакам по 2 седмици. А да не говорим колко проблеми, 1-во с боята... техните бой се дерат от вятъра. И на 4-тия месец я пребоядисаха цялата. 2-ро спирачките... ужасни са... един път да ги натовариш и край с тях. 3-то Наскоро имаше проблем с скоростите и съидинителя... кола на 26000км... Пълна измама е всико, вече съм АНТИ-Тойота, особено тази която се зглобява в турция, корола, рав и още някви. Мисля, че само Хилукс-а се прави в южна африка. Те са добри, от тях не се оплаквам понеже работим само с такива, Л200 на митсу в сравнеине с тях има още хляб да яде. Но сега се отървавам от Rav-а и чакам новия лансер. ;) Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mecan Публикувано 17 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 17 февруари 2008 Братле не се лъжи да си вземеш каквато и да е Toyota аз бягам от там... карам Toyota Rav4 2.2 D4D 2007-ма... Пълна глупост са тия коли, тия всичките приказки са мит и реклама, колко качествени им били колите. В сервиза ми се реве като трябва да ходи, защото я чакам по 2 седмици. А да не говорим колко проблеми, 1-во с боята... техните бой се дерат от вятъра. И на 4-тия месец я пребоядисаха цялата. 2-ро спирачките... ужасни са... един път да ги натовариш и край с тях. 3-то Наскоро имаше проблем с скоростите и съидинителя... кола на 26000км... Пълна измама е всико, вече съм АНТИ-Тойота, особено тази която се зглобява в турция, корола, рав и още някви. Мисля, че само Хилукс-а се прави в южна африка. Те са добри, от тях не се оплаквам понеже работим само с такива, Л200 на митсу в сравнеине с тях има още хляб да яде. Но сега се отървавам от Rav-а и чакам новия лансер. ;)Ти ме смая верно ли са толкова зле?,знам че сервиза им е кошмар ,абе кефи ме много Королата готино дизелче ,добро оборудване,ама.....знам ли май на Лансър 1.8 ще идат нещата версия Интенс пък каквото стане ,вероято ще вози ужасно но пък си красота от всякаде(кеф цена няма) Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ivan Tolev Публикувано 17 февруари 2008 Сподели Публикувано 17 февруари 2008 Хахах тия дизели стават да се возиш с тях... да ги галиш... все едно е жена... Аз тоя рав му доливам всеки път точно на 5000км по 2 литра масло верно, че го карам малко диво и харчи 14 а и тропа ужасно много аз по шумни дизели от тия на тоуота не бях виждал даже помпа диузата на VW става по тиха като загрее. Според мен ще сбъркаш с тази корола, аз сега карах една такава 1 седмица ММТ с скоростите на волана, супер мудна е тая скоростна кутия. Спрямо лансер-а мога да ти кажа, че вози като каруца... по тясна е и изобщо нито вътре нито вънка изглежда като него, а и е по скъпа ;) А и дизел повече никога няма да си купя... освен ако не е мерцедес или бмв Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JsP Публикувано 4 Май 2008 Сподели Публикувано 4 Май 2008 Нещо позамря темата .... И пред мен седи дилемата дали да е Auris/Corolla или Lancer. Аз съм се прецелил в евтините решения - т.е. мотор 1.4 vvti или Mivec 1.5. Ако някой може да каже обаче аргументи освен кефа от "изстрелването на сфетофар например" за 1.6 / 1.8 мотор много бих се радвал.... Имам опит с 1.4 corolla седан ( не е моя за съжеление ) - не е правила съществен проблем, но от около 6 месеца се появи едно специфично потропване на двигателя на празен ход като е загрял. При ходене в сервиза ( щото не е моя и не плащам ) казаха че не намират технически проблем с колата. Тя наистина върви и дето се вика за 3-те години откакто я караме като служебне един път не се е налагало за нещо да отваряме предния капак ..... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 4 Май 2008 Сподели Публикувано 4 Май 2008 Колега ето няколко теми където има 1,5 мотора:http://www.mitsubishibg.com/forum/index.ph...=5161&st=60http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=4676 Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JsP Публикувано 4 Май 2008 Сподели Публикувано 4 Май 2008 Благодаря!Чета внимателно и двете теми .... Май ще трябва да се пробвам на тест драйв - само не ги знам ще ли ми се навият и на двата мотора да ме пуснат. Не съм наясно и как изглежда шумоизолацията им - при corolla <-> avensis съм запознат практически колко е лошо изолирана королата спрямо другото ..... Ама пусти пари ....Тест драйва задължително по маршрут определен от тях ли е - или можеш да предложиш ти някакви отклонения - щото човек може да се разходи и да си набележи подходящо маршрутче около офиса им... При toyota им знам задължителния маршрут . Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 4 Май 2008 Сподели Публикувано 4 Май 2008 Благодаря!Чета внимателно и двете теми .... Май ще трябва да се пробвам на тест драйв - само не ги знам ще ли ми се навият и на двата мотора да ме пуснат. Не съм наясно и как изглежда шумоизолацията им - при corolla <-> avensis съм запознат практически колко е лошо изолирана королата спрямо другото ..... Ама пусти пари ....Тест драйва задължително по маршрут определен от тях ли е - или можеш да предложиш ти някакви отклонения - щото човек може да се разходи и да си набележи подходящо маршрутче около офиса им... При toyota им знам задължителния маршрут . На мен досега никъде не са ми казвали откъде трябва да мина при тест драйв, та тъй, че не мисля, че ще имаш проблем.Второ след като си клиент и се чудиш, кой точно двигател да се закупиш, трябва да ти дадат да караш и двата двигателя и да си избереш, кой ще бъде.А за шумоизолацията няколко колеги споделиха, че не е много добре изолирано, но не е болка за умиране :icon_thumbup: Поздрави и успех с покупката. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Голям ФЕН Публикувано 4 Май 2008 Сподели Публикувано 4 Май 2008 аз къто тествах лансера и оутландера не ми казва къде да карам, сам си избираш, преди години в София в тойота пробвах ярис и пак сам избирах маршрута, от една седмица карам моя ласер и съм много доволен и от разхода и от возията , почти навъртях 1000 км Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JsP Публикувано 7 Май 2008 Сподели Публикувано 7 Май 2008 Някъде вижда ли ли сте сравнителни таблици с точните размери на двете коли, че то в БГ с тез бордюри и бабуни .... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 7 Май 2008 Сподели Публикувано 7 Май 2008 Между Auris/Corolla и Lancer, последният е най-голям като размери. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Resource Manager Публикувано 8 Май 2008 Сподели Публикувано 8 Май 2008 Да, определено ако търсиш удобна градска кола, с Лансъра няма да ти е леко. Аз от Колт се качих на Лансър и в началото си беше... Обаче пространството и комфорта на голямата кола си е :icon_thumbup: А си има и още добри страни: спираш да се вреш в тесни улички по центъра и ти пада разходът наполовина :icon_dance: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JsP Публикувано 10 Май 2008 Сподели Публикувано 10 Май 2008 Освен проблемите с боята на новите тойоти други неща против? За този проблем даже има тема и в техния фен сайт http://toyotabg.netНе говорим за дизели като цитирания RAV4 по-горе ( то аз и без това в RAV4 ми опират коленете в таблото и волана като седна ).... Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 10 Май 2008 Сподели Публикувано 10 Май 2008 Другия проблем е вероятно следствие от лошата боя... ръжда :icon_blush: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
JsP Публикувано 10 Май 2008 Сподели Публикувано 10 Май 2008 Другия проблем е вероятно следствие от лошата боя... ръжда :icon_blush:При mitsubishi няма такъв проблем май а? Не мога да разбера обаче следното - защо използвана toyota държи по-висок процент от стойноста си като нова при еднакво използване спрямо едно mitsubishi? Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 10 Май 2008 Сподели Публикувано 10 Май 2008 Порови тук ако мислиш, че има някакво особено значение... http://www.edmunds.com/new/2009/mitsubishi...990385/cto.htmlhttp://www.edmunds.com/new/2008/toyota/cor...884945/cto.html Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 10 Май 2008 Сподели Публикувано 10 Май 2008 Колега,по прегледах форума на Тойота и на няколко места видях, как хора казват, че в момента единствената здрава Тойота е пика им'. Та тъй че взимай Лансера без да се чудиш. Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Николай Николов Публикувано 10 Май 2008 Сподели Публикувано 10 Май 2008 Снощи попитах един собственник на новия Лансер какво му е мнението за автомобила.Отговора бе лаконичен - "Перфектен!" Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LiX Публикувано 10 Май 2008 Сподели Публикувано 10 Май 2008 Снощи попитах един собственник на новия Лансер какво му е мнението за автомобила.Отговора бе лаконичен - "Перфектен!"Не те е излъгал, потвърждавам :icon_thumbup: Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение