ivd Публикувано 15 февруари 2008 Сподели Публикувано 15 февруари 2008 Според мен тази кола има потенциала да бъде истински наследник на оригиналния DSM, така както е. В детайли няма да коментирам, не ми се влиза в безсмислени спорове. Само ще помоля повече да няма изказвания за 6 или 8 цилиндрови мотори. Друго, надявам се да е в оригиналния ценови клас. Хахаха , колега ще "помолиш да няма изказвания" ли вярно ?!? То все едно аз да помоля да няма изказвания за тунинг, или за дизелови мотори.......или да се извиня официално , че съм споменал 6-цилиндрови или 8-цилиндрови мотори ?...Без да се обиждаш, ама е смешно изказването.....дори изобщо да не коментираме дали са добри V6 моторите на Мицубиши...А въпросът е така или иначе , по-скоро принципен, а не технически - в начлото се знаеше само за дизеловия агрегат и дискусията се развихри около липсата на информация за бензинови варианти...... , а както каза Мирослав , Мицубиши има какво да предложат в това отношоние , дори да не е нова разработка....Виж това какви мотори ни харесват е нещо съвсем персонално и не мисля, че някой може да дава "наклон" на другите какво да харесват и искат..... Поздрави P.S "Не виждам и защо тази концепция трябва да е наследник на нещо" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 15 февруари 2008 Сподели Публикувано 15 февруари 2008 Колегата с топ изказването, без да изпадаме в ненужни спорове... Високият клас автомобили са с цилиндри на брой > 4. И не се заблуждавай че Ево (Еклипс? - смях, смях...) е върха на автомобилостроенето, ултимативната машина за всичко и че всички коли трябва да са резачки за рали. Сто пъти предпочитам един V8 със запас от мощност и ресурс в кола даваща комфорт, глезотия... Разбираш ли? Сравняваме се не с коли за рали, дрифт, 400м., улично хулиганство и др., а се сравняваме с кола която би подкарал Джеймс Бонд. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Къната Публикувано 15 февруари 2008 Сподели Публикувано 15 февруари 2008 ...а се сравняваме с кола която би подкарал Джеймс Бонд.Много високо се мериш, засега се задоволяваме с Джаки Чан :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivd Публикувано 15 февруари 2008 Сподели Публикувано 15 февруари 2008 Колегата с топ изказването, без да изпадаме в ненужни спорове... Високият клас автомобили са с цилиндри на брой > 4. И не се заблуждавай че Ево (Еклипс? - смях, смях...) е върха на автомобилостроенето, ултимативната машина за всичко и че всички коли трябва да са резачки за рали. Сто пъти предпочитам един V8 със запас от мощност и ресурс в кола даваща комфорт, глезотия... Разбираш ли? Сравняваме се не с коли за рали, дрифт, 400м., улично хулиганство и др., а се сравняваме с кола която би подкарал Джеймс Бонд. Да, ама Джеймс Бонд не може да си направи тунинг за ~1000 $.......та и неговата не е лесна ....с тоя маломощен Aston Martin...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
93TSIAWD Публикувано 15 февруари 2008 Сподели Публикувано 15 февруари 2008 С една дума, никой от вас не иска Eclipse, a някаква друга кола, на която е лепнат стикер Eclipse. Аз искам именно Eclipse, кола която никога не е била висок клас - Мицу си имаха 3000GT за това, макар че и тя не беше кой знае колко висок клас - а беше (преди) кола, която на много достъпна цена предлагаше несравнима за ценовия си клас "производителност". Eclipse е именно уличен хулиган, top dog в класа си. Дори бих казал че сама беше клас за себе си, защото нямаше нищо подобно с близка цена. А единия колега тук (aga) ми описва Lexus SC300/SC400, а не Eclipse. Ами колега, вземи си Lexus-а и се радвай на живота. Сбъркал си модела. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dan Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Mitsubishi показа предпремиерно Protoype Shttp://news.ibox.bg/news/id_1623311174изглежда добре, сигурно действително ще постигнат прогнозираните продажби. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Предницата изглежда добре, но от този ъгъл на снимане не мога да преценя как изглежда задницата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Предницата изглежда добре, но от този ъгъл на снимане не мога да преценя как изглежда задницата. Можеш да видиш как изглежда отзад в раздел WRC и специални модели( в темата за новото Ево и СТИ) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 27 февруари 2008 Admin Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Готов е вече и Лансер хечбек. :rulez: http://www.picvalley.net/u/32/7852_979.JPG http://www.picvalley.net/u/32/7853_982.JPG http://www.picvalley.net/u/32/7854_986.JPG http://www.picvalley.net/u/32/7855_990.JPG Новината в сайта ни http://mitsubishibg.com/do.php?page=4&...&id_rec=214 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Готов е вече и Лансер хечбек. :rulez: Много е хубав. Този е много по-оригинален и не прилича натрапливо на нищо друго на пазара, стойката е отлична! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jolly_roger Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Много е хубав. Този е много по-оригинален и не прилича натрапливо на нищо друго на пазара, стойката е отлична! :mitsu-smiley: Така е. За разлика от новия Лансер - това купе ми харесва отвсякъде. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Viper Публикувано 27 февруари 2008 Сподели Публикувано 27 февруари 2008 Уникален е hatchback-а :icon_thumbup: Е това вече е простооооо............убийствено :icon_thumbup: Едно такова животинче до Галанта хич няма да е зле :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 28 февруари 2008 Сподели Публикувано 28 февруари 2008 Хечбека е много по-удобна кола.Можех пълноценно да използваш вътрешното пространство на багажника и купето!От друга страна кому е нужно това????Аз не смятам дини и картофи да товаря :icon_dance: Примерно в моя багажник освен басс касата дуго няма и няма и да има Както и да е! Добре изглежда Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 28 февруари 2008 Сподели Публикувано 28 февруари 2008 Ето една статия с едно клипче http://news.automedia.bg/read/3738.html Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 29 февруари 2008 Сподели Публикувано 29 февруари 2008 Хечбека е много по-удобна кола.Можех пълноценно да използваш вътрешното пространство на багажника и купето!От друга страна кому е нужно това????Аз не смятам дини и картофи да товаря :icon_dance: Примерно в моя багажник освен басс касата дуго няма и няма и да има Както и да е! Добре изглежда Като имаш жена и две деца ще има и други неща в багажника ти!Хечбека си е супер, след Трабанта - всичките ми коли са Хечбек. Съвсем друга работа е! А този е направо .... прекрасен! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 29 февруари 2008 Сподели Публикувано 29 февруари 2008 Като имаш жена и две деца ще има и други неща в багажника ти!Хечбека си е супер, след Трабанта - всичките ми коли са Хечбек. Съвсем друга работа е! А този е направо .... прекрасен!Ееее тогава ще си взема комби или мини ван Последното е за предпочитане :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
shades Публикувано 13 март 2008 Сподели Публикувано 13 март 2008 С една дума, никой от вас не иска Eclipse, a някаква друга кола, на която е лепнат стикер Eclipse.И аз ще се включа малко в Еклипс-спора. Абстрахирам се от това, че притежавам такъв автомобил. Нека погледнем на нещата от този ъгъл: каква е концепцията на колата? Малка двуврата кола, с изразено спортна визия и четирицилиндров турбомотор (говоря само за топ-версията, защото според мен носи най-много от самата идея) на много достъпна цена. Дали тунинговането й е евтино или не, това е аспект, върху който наистина едва ли са се замисляли от :mitsu-smiley: . Да, колата наистина има леко гаменски вид. Да, купуват я и хора с леко гаменски вид :rolleyes: (лично аз малко минах вече тази възраст, но все пак си остава тръпката). Това именно е и идеята на самата кола, но за добро или лошо, след 2G не сме я виждали. Според мен пазарът наложи тежката си дума и промени цялата концепция. Затова и не мисля, че 6-цилиндров агрегат има място тук, за мен това са мотори за големи машини, а те са за хора с големи джобове. Аудиторията на Еклипс търси друго - звукът от 2000-кубиковата "резачка" и свистенето на турбината. За другия клас си има 3000GT, ако не ги устройва името (моторът е примерно 3,8), може да ползват просто GTO и да възродят още една легенда. За съжаление, както казах пазарът диктува, а той казва, че е по доходно да се пусне една машина, която да съчетае двата модела в себе си (и да спести разходите по развитието на 2 отделни), а закоравелите фенове ще извиняват. Те така или иначе си карат 1G и 2G на преклонна възраст ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 13 март 2008 Сподели Публикувано 13 март 2008 Лично аз много се надявам от Мицубиши да възродят 3000 ГТ, така както Хонда и Тойота смятат да направят с НСХ и Супра. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 14 март 2008 Сподели Публикувано 14 март 2008 С една дума, никой от вас не иска Eclipse, a някаква друга кола, на която е лепнат стикер Eclipse. Аз искам именно Eclipse, кола която никога не е била висок клас - Мицу си имаха 3000GT за това, макар че и тя не беше кой знае колко висок клас - а беше (преди) кола, която на много достъпна цена предлагаше несравнима за ценовия си клас "производителност". Eclipse е именно уличен хулиган, top dog в класа си. Дори бих казал че сама беше клас за себе си, защото нямаше нищо подобно с близка цена. А единия колега тук (aga) ми описва Lexus SC300/SC400, а не Eclipse. Ами колега, вземи си Lexus-а и се радвай на живота. Сбъркал си модела. Абсолютно съм съгласен. Наистина еклипс е знаков автомобил и по-точно DSM 1g и 2g. Колкото до цилиндрите - няма лошо да е 6 цилидров стиа да е до 3000 кубика. Все пак едни от най-добрите мотори са такива - 2JZ-GTE и RB26DETT. По-горе прочетох мнение, че едва ли мицубиши са предвиждали тунинг на 4g63t. Според мен ако те не са предвиждали - няма кой да е предвиждал. Не случайно турбо моторите им издържат между 150 и 200 коня отгоре, а тези на ЕВО дори и повече...най-бързата 4-цилиндрова кола в света е еклипс с 4г63 турбо и то без да е строукната - чисти 2000 кубика. Дано еклипсът наистина остане такъв като прототипа и дано мицубиши го дарят с революционно нов двигател - само за него си или поне този от ево Х Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 16 март 2008 Сподели Публикувано 16 март 2008 http://auto.mail.ru/vidview.html?id=25463 :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 23 март 2008 Сподели Публикувано 23 март 2008 Лично аз много се надявам от Мицубиши да възродят 3000 ГТ, така както Хонда и Тойота смятат да направят с НСХ и Супра. :mitsu-smiley:Това е нещо ново за менкъде го прочете?? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
s_mitko Публикувано 23 март 2008 Сподели Публикувано 23 март 2008 Лично аз много се надявам от Мицубиши да възродят 3000 ГТ, така както Хонда и Тойота смятат да направят с НСХ и Супра. :mitsu-smiley:И както Нисан възродиха скайлайна . Просто новият GT-R e уникален независимо , че не е :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
dobri1200 Публикувано 23 март 2008 Сподели Публикувано 23 март 2008 Това е нещо ново за менкъде го прочете?? Не съм го прочел никъде. Просто изразих личното си мнение. :mitsu-smiley: Надявам се. :icon_dance: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 24 март 2008 Сподели Публикувано 24 март 2008 Няма да се учудя и ако го направят хибрид, с дизел или бензин, май тойота и лексус доста материял хвърлят в тази насока и е разбираемо всеки ще се стреми за напред да не е толкова зависим от петрола, както и да е по-ЕКО от конкурентите. Хибридната технология все още куца но и върви малко по малко напред, даже мисля че има доста пъргави коли които спокоино могат да конкурират ферари, ламбо т.н. от този клас.Само като го гледам каква визия има това чудовище си представям накой V6 мотор с над 280-300"коньове", а вътре... нямам думи ...направо е извънземно в буквалния смисъл.До тук в този вид колата е наполовина повече от перфектна, остава другата половина-маторя :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 24 март 2008 Сподели Публикувано 24 март 2008 Не съм го прочел никъде. Просто изразих личното си мнение. :mitsu-smiley: Надявам се. :icon_dance: :mitsu-smiley:Имах предвид за NSX-a :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.