Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Препоръчано мнение

Според мен тази кола има потенциала да бъде истински наследник на оригиналния DSM, така както е. В детайли няма да коментирам, не ми се влиза в безсмислени спорове. Само ще помоля повече да няма изказвания за 6 или 8 цилиндрови мотори. Друго, надявам се да е в оригиналния ценови клас.

 

Хахаха , колега ще "помолиш да няма изказвания" ли вярно ?!? То все едно аз да помоля да няма изказвания за тунинг, или за дизелови мотори.......или да се извиня официално , че съм споменал 6-цилиндрови или 8-цилиндрови мотори ?...Без да се обиждаш, ама е смешно изказването.....дори изобщо да не коментираме дали са добри V6 моторите на Мицубиши...

А въпросът е така или иначе , по-скоро принципен, а не технически - в начлото се знаеше само за дизеловия агрегат и дискусията се развихри около липсата на информация за бензинови варианти...... , а както каза Мирослав , Мицубиши има какво да предложат в това отношоние , дори да не е нова разработка....

Виж това какви мотори ни харесват е нещо съвсем персонално и не мисля, че някой може да дава "наклон" на другите какво да харесват и искат.....

 

Поздрави

 

P.S "Не виждам и защо тази концепция трябва да е наследник на нещо"

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 108
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Колегата с топ изказването, без да изпадаме в ненужни спорове... Високият клас автомобили са с цилиндри на брой > 4. И не се заблуждавай че Ево (Еклипс? - смях, смях...) е върха на автомобилостроенето, ултимативната машина за всичко и че всички коли трябва да са резачки за рали. Сто пъти предпочитам един V8 със запас от мощност и ресурс в кола даваща комфорт, глезотия... Разбираш ли? Сравняваме се не с коли за рали, дрифт, 400м., улично хулиганство и др., а се сравняваме с кола която би подкарал Джеймс Бонд.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегата с топ изказването, без да изпадаме в ненужни спорове... Високият клас автомобили са с цилиндри на брой > 4. И не се заблуждавай че Ево (Еклипс? - смях, смях...) е върха на автомобилостроенето, ултимативната машина за всичко и че всички коли трябва да са резачки за рали. Сто пъти предпочитам един V8 със запас от мощност и ресурс в кола даваща комфорт, глезотия... Разбираш ли? Сравняваме се не с коли за рали, дрифт, 400м., улично хулиганство и др., а се сравняваме с кола която би подкарал Джеймс Бонд.

 

Да, ама Джеймс Бонд не може да си направи тунинг за ~1000 $.......та и неговата не е лесна ....с тоя маломощен Aston Martin......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С една дума, никой от вас не иска Eclipse, a някаква друга кола, на която е лепнат стикер Eclipse.

 

Аз искам именно Eclipse, кола която никога не е била висок клас - Мицу си имаха 3000GT за това, макар че и тя не беше кой знае колко висок клас - а беше (преди) кола, която на много достъпна цена предлагаше несравнима за ценовия си клас "производителност". Eclipse е именно уличен хулиган, top dog в класа си. Дори бих казал че сама беше клас за себе си, защото нямаше нищо подобно с близка цена. А единия колега тук (aga) ми описва Lexus SC300/SC400, а не Eclipse. Ами колега, вземи си Lexus-а и се радвай на живота. Сбъркал си модела.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Mitsubishi показа предпремиерно Protoype S

http://news.ibox.bg/news/id_1623311174

изглежда добре, сигурно действително ще постигнат прогнозираните продажби.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предницата изглежда добре, но от този ъгъл на снимане не мога да преценя как изглежда задницата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предницата изглежда добре, но от този ъгъл на снимане не мога да преценя как изглежда задницата.

 

Можеш да видиш как изглежда отзад в раздел WRC и специални модели( в темата за новото Ево и СТИ)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Готов е вече и Лансер хечбек. :rulez:

 

http://www.picvalley.net/u/32/7852_979.JPG

 

http://www.picvalley.net/u/32/7853_982.JPG

 

http://www.picvalley.net/u/32/7854_986.JPG

 

http://www.picvalley.net/u/32/7855_990.JPG

 

Новината в сайта ни

 

http://mitsubishibg.com/do.php?page=4&...&id_rec=214

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Готов е вече и Лансер хечбек. :rulez:

 

 

Много е хубав. Този е много по-оригинален и не прилича натрапливо на нищо друго на пазара, стойката е отлична!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Много е хубав. Този е много по-оригинален и не прилича натрапливо на нищо друго на пазара, стойката е отлична!
:mitsu-smiley: Така е. За разлика от новия Лансер - това купе ми харесва отвсякъде. :mitsu-smiley:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Уникален е hatchback-а :icon_thumbup: Е това вече е простооооо............убийствено :icon_thumbup: Едно такова животинче до Галанта хич няма да е зле :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хечбека е много по-удобна кола.

Можех пълноценно да използваш вътрешното пространство на багажника и купето!

От друга страна кому е нужно това????

Аз не смятам дини и картофи да товаря :icon_dance:

Примерно в моя багажник освен басс касата дуго няма и няма и да има :)

 

Както и да е! Добре изглежда :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хечбека е много по-удобна кола.

Можех пълноценно да използваш вътрешното пространство на багажника и купето!

От друга страна кому е нужно това????

Аз не смятам дини и картофи да товаря :icon_dance:

Примерно в моя багажник освен басс касата дуго няма и няма и да има :)

 

Както и да е! Добре изглежда :)

Като имаш жена и две деца ще има и други неща в багажника ти!

Хечбека си е супер, след Трабанта - всичките ми коли са Хечбек. Съвсем друга работа е! А този е направо .... прекрасен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Като имаш жена и две деца ще има и други неща в багажника ти!

Хечбека си е супер, след Трабанта - всичките ми коли са Хечбек. Съвсем друга работа е! А този е направо .... прекрасен!

Ееее тогава ще си взема комби или мини ван :)

Последното е за предпочитане :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
С една дума, никой от вас не иска Eclipse, a някаква друга кола, на която е лепнат стикер Eclipse.

И аз ще се включа малко в Еклипс-спора. Абстрахирам се от това, че притежавам такъв автомобил. Нека погледнем на нещата от този ъгъл: каква е концепцията на колата? Малка двуврата кола, с изразено спортна визия и четирицилиндров турбомотор (говоря само за топ-версията, защото според мен носи най-много от самата идея) на много достъпна цена. Дали тунинговането й е евтино или не, това е аспект, върху който наистина едва ли са се замисляли от :mitsu-smiley: . Да, колата наистина има леко гаменски вид. Да, купуват я и хора с леко гаменски вид :rolleyes: (лично аз малко минах вече тази възраст, но все пак си остава тръпката). Това именно е и идеята на самата кола, но за добро или лошо, след 2G не сме я виждали. Според мен пазарът наложи тежката си дума и промени цялата концепция. Затова и не мисля, че 6-цилиндров агрегат има място тук, за мен това са мотори за големи машини, а те са за хора с големи джобове. Аудиторията на Еклипс търси друго - звукът от 2000-кубиковата "резачка" и свистенето на турбината. За другия клас си има 3000GT, ако не ги устройва името (моторът е примерно 3,8), може да ползват просто GTO и да възродят още една легенда. За съжаление, както казах пазарът диктува, а той казва, че е по доходно да се пусне една машина, която да съчетае двата модела в себе си (и да спести разходите по развитието на 2 отделни), а закоравелите фенове ще извиняват. Те така или иначе си карат 1G и 2G на преклонна възраст ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз много се надявам от Мицубиши да възродят 3000 ГТ, така както Хонда и Тойота смятат да направят с НСХ и Супра. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С една дума, никой от вас не иска Eclipse, a някаква друга кола, на която е лепнат стикер Eclipse.

 

Аз искам именно Eclipse, кола която никога не е била висок клас - Мицу си имаха 3000GT за това, макар че и тя не беше кой знае колко висок клас - а беше (преди) кола, която на много достъпна цена предлагаше несравнима за ценовия си клас "производителност". Eclipse е именно уличен хулиган, top dog в класа си. Дори бих казал че сама беше клас за себе си, защото нямаше нищо подобно с близка цена. А единия колега тук (aga) ми описва Lexus SC300/SC400, а не Eclipse. Ами колега, вземи си Lexus-а и се радвай на живота. Сбъркал си модела.

 

Абсолютно съм съгласен. Наистина еклипс е знаков автомобил и по-точно DSM 1g и 2g. Колкото до цилиндрите - няма лошо да е 6 цилидров стиа да е до 3000 кубика. Все пак едни от най-добрите мотори са такива - 2JZ-GTE и RB26DETT.

 

По-горе прочетох мнение, че едва ли мицубиши са предвиждали тунинг на 4g63t. Според мен ако те не са предвиждали - няма кой да е предвиждал. Не случайно турбо моторите им издържат между 150 и 200 коня отгоре, а тези на ЕВО дори и повече...най-бързата 4-цилиндрова кола в света е еклипс с 4г63 турбо и то без да е строукната - чисти 2000 кубика.

 

Дано еклипсът наистина остане такъв като прототипа и дано мицубиши го дарят с революционно нов двигател - само за него си или поне този от ево Х :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз много се надявам от Мицубиши да възродят 3000 ГТ, така както Хонда и Тойота смятат да направят с НСХ и Супра. :mitsu-smiley:

Това е нещо ново за мен

къде го прочете??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лично аз много се надявам от Мицубиши да възродят 3000 ГТ, така както Хонда и Тойота смятат да направят с НСХ и Супра. :mitsu-smiley:

И както Нисан възродиха скайлайна . Просто новият GT-R e уникален независимо , че не е :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е нещо ново за мен

къде го прочете??

 

Не съм го прочел никъде. Просто изразих личното си мнение. :mitsu-smiley: Надявам се. :icon_dance: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да се учудя и ако го направят хибрид, с дизел или бензин, май тойота и лексус доста материял хвърлят в тази насока и е разбираемо всеки ще се стреми за напред да не е толкова зависим от петрола, както и да е по-ЕКО от конкурентите. Хибридната технология все още куца но и върви малко по малко напред, даже мисля че има доста пъргави коли които спокоино могат да конкурират ферари, ламбо т.н. от този клас.

Само като го гледам каква визия има това чудовище си представям накой V6 мотор с над 280-300"коньове", а вътре... нямам думи ...направо е извънземно в буквалния смисъл.

До тук в този вид колата е наполовина повече от перфектна, остава другата половина-маторя :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не съм го прочел никъде. Просто изразих личното си мнение. :mitsu-smiley: Надявам се. :icon_dance: :mitsu-smiley:

Имах предвид за NSX-a :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...