chrischo Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 Здравейте,моля споделете какъв дизел ползвате и иматели ли проблеми с някой от тях през студените дни Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golev Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 Здравейте,моля споделете какъв дизел ползвате и имате ли ли проблеми с някой от тях през студените дни Аз ползвам на ОПЕТ, на - 20 градуса пали от 3-4 път с подаване на газ. Ако е до -10 градуса пали от първия път без проблеми. Не съм сипвал никакви добавки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
golev Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 Провери да не ти е изгоряла някоя свещ, този двигател е изключителен и ако всичко е наред пали без проблеми и не е капризен към горивата. Добре,Ще проверя, благодаря ти за съвета Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 Не веднъж съм писал за това, но пак ще кажа, и аз като колегата зареждам само от Опет (разбира се когато имам тази възможност). Изключително доволен съм от горивото им и това ми мнение се затвърди през зимата. :mitsu-smiley: пали без никакъв проблем, ако искате ми вярвайте. При първото палене сутрин, когато е стояла цяла вечер или един-два дни, просто включвам 2-3 пъти подгряващите свещи и чак тогава въртя. Пали като....през август :icon_rock: Това е дизел номер едно ........и колата и горивото :icon_clap: Между другото отстъпките, които ползваме на техните бензиностанции фиксиран процент ли са или фиксирана сума. Защото гледам че веднъж ми правят отстъпка от 2,25 % а друг път 1,85 %. Не че има значение, но просто ми направи впечатление. :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 "Опет", също и на "Роомпетрол" им е добър дизела. Също сипвам и по малко добавка, най често на "Castrol" - TDA. До колкото съм запознат - горивата на "Опет" са от "Лукойл", но им слагат специална добавка и това ги прави по-добри, а тези на "Роомпетрол" ги карат директно от Румъния - за тяхната рафинерия има отзиви че е по добра. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 Почти от всички изброени, но никога от OMV! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
NIKKEI Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 Почти от всички изброени, но никога от OMV! А би ли се обосновал защо не от OMV? Никой нищо не каза за Лук Ойл, аз мисля, че там са също добри горивата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 14 януари 2008 Сподели Публикувано 14 януари 2008 Веднага искам да отбележа, че не знам как е с дизела!НО - мои бивши ученици (бях даскал едно време) сега работят на бензиностанцията на ОПЕТ в Сливен - те ми казаха, че горивата се доставят директно от Турция. Аз карам на газ, когато сипвам в ОПЕТ - имам чувствително по-малък разход, доста по-добре е. Дано и дизелът им е добър, пожелавам ви го Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
todor Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 Защо не зареждам на OMV ? Ами заради високите цени, отвратителното обслужване, ниското качество на горивата, понижената мощност на автомобила... и няколкото случаи на замръзнал АЛПИН ДИЗЕЛ. Нещо пропуснах ли? :icon_hmm: А да, и SHELL не са ми любимци. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kokala Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 За Шел мога да кажа "не" - един приятел зареди 20 л. чиста вода преди време и знаете от това какво следва .... Един колега хвали много Еко - но не мога да кажа нищо от собствен опит. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 15 януари 2008 Сподели Публикувано 15 януари 2008 Хмм...странно! Аз до преди няколко месеца (преди да си взема митцу-то) карах само дизелови автомобили и винаги съм зареждал само от ОМВ...Не съм имал абсолютно никакви пролбеми с нафтата и колите са си вървели супер...Мое лично мнение е че тук във Варна ОМВ са в топ 3 на най-качествените горива! От Shell съм патил и аз, и от една друга верига чието име в момента не се сещам но тогава баща ми точи горивото от резервоара!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen Dimitrov Публикувано 16 януари 2008 Сподели Публикувано 16 януари 2008 до зимата на 05/06 ОМВ алпин дизел беше много добра алтернатива, но сега не става за нищо (качими разхода с около 1 - 1,5л) а на магистралата еджам вдигнах 140 а откакто зареждам в ЕКО сам страшно доволен. никакав проблем с паленето на студено и добър разход един приятел работеше в темпо(ползваше някаде кам 20 - 25% отстъпка) и пак зареждаше в ЕКО Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 16 януари 2008 Сподели Публикувано 16 януари 2008 Веднага искам да отбележа, че не знам как е с дизела!НО - мои бивши ученици (бях даскал едно време) сега работят на бензиностанцията на ОПЕТ в Сливен - те ми казаха, че горивата се доставят директно от Турция. Аз карам на газ, когато сипвам в ОПЕТ - имам чувствително по-малък разход, доста по-добре е. Дано и дизелът им е добър, пожелавам ви го В една друга подобна тема Биг Боса също казваше че "Опет" ги зареждат директно от Турция. Тук в Бургас има една тяхна бензиностанция и другата е до Ахелой. И на двете съм питал пълначите от къде им карат горивата - разправят че е от "Лукойл", но пък още там се смесват с тяхна добавка. Мой съсед пък работи в управлението на "Лукойл" /достоверен източник/ и от него знам, че "Опет" също от тях взимат горива, но си имат квота за количество, което явно е по малко от цялото необходимо за цялата страна. Така че някъде вероятно зареждат и с турски горива.Пак скоро съседчето спомена че може би "Опет" няма да си подновяват договора за доставка с "Лукойл" - така че занапред навсякъде в нашите Опетски бензиностанции горивата ще са гарантирано директно от Турция. Иначе всички големи вериги бензиностанции, който купуват от "Лукойл" горива - ползват собствени добавки. Но това за дизела, за бензина нямам представа. Много често се получава и следното - от определени бензиностанции, които са под шапката на голяма верига просто клиентите не са доволни от качеството на горивата. Ами как няма да е така като са ги дали под наем /различни франчайзинг схеми/ и който менажира конкретния обект си мисли че може да прави каквото си иска, естествено за лично облагодетелстване. Шофьорите на цистерни си крадват, за компенсацията по липсващото количество всеки се досеща как става, после далаверата с конкретна бензиностанция става естествено със знанието на шефа. В крайна сметка кой е потърпевшия - мислим си че като зареждаме не на някоя малка частна бензиностанция а от сериозна фирма и всичко да е О.К. Да ама за съжаление не винаги. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pajero5005 Публикувано 18 септември 2008 Сподели Публикувано 18 септември 2008 аз сипвам само петрол или лукоил и нама никакув проблем при -20 пали от първия път ;) ! а и тогава ако има проблем с паленето зна4и двигателчето мойе да се е износило и отиваш на основен ремонт дано не му се случва на никои Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sirko Публикувано 18 септември 2008 Сподели Публикувано 18 септември 2008 аз сипвам само петрол или лукоил и нама никакув проблем при -20 пали от първия път ;) ! а и тогава ако има проблем с паленето зна4и двигателчето мойе да се е износило и отиваш на основен ремонт дано не му се случва на никоиКолега как така реши, че ако не запали при -20 градуса е за основен ремонт :icon_doh: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 18 септември 2008 Сподели Публикувано 18 септември 2008 Колега как така реши, че ако не запали при -20 градуса е за основен ремонт :icon_doh:Ами не е чел че при -15/16 градуса, повечето нафти замръзват..... :lol: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pajero5005 Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 Колега как така реши, че ако не запали при -20 градуса е за основен ремонт :icon_doh:ами колега дизела като се износи губи компресия и пали по трудно , та като започнеш да въртиш като откачен зна4и сещай се за кво става вапрос Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pajero5005 Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 Ами не е чел че при -15/16 градуса, повечето нафти замръзват..... :lol:а вие за добавки чували ли сте Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pajero5005 Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 Ами не е чел че при -15/16 градуса, повечето нафти замръзват..... :lol:между другото и аз съм голям фен на галанта евалата пич! а твоя с кои двигател е ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 а вие за добавки чували ли стеАбе ние сме чували за добавки, ама сме и виждали нови дизелови коли, при -20 да не палят.....Така че не стресирай колегите които не разбират, че току виж някой им направил ремонт на здрав двигател......Дизела е за ремонт, когато не пали и при + сови температури..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Pajero5005 Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 Абе ние сме чували за добавки, ама сме и виждали нови дизелови коли, при -20 да не палят.....Така че не стресирай колегите които не разбират, че току виж някой им направил ремонт на здрав двигател......Дизела е за ремонт, когато не пали и при + сови температури.....пич са нема да ти казвам какво съм виждал! нисан съни 2.0 дизел лятото пали на чукване кибрит ти казвам! но когато отворих двигатела буталата така бяха задрали в цилиндъра че треаше да се прават съхи втулки! значи тва зимата ще се чудиш и ще се маеш що не пали! Модераторски контрол!!!Колега, пишете по-книжовно!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
invisible Публикувано 22 септември 2008 Сподели Публикувано 22 септември 2008 опет-София-Бояна Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Niko Публикувано 4 октомври 2008 Сподели Публикувано 4 октомври 2008 Лукойл - ясно.Опет - турски много добри горива, или Лукойл-ски.Ромпетрол - румънски добри горива.Еко - гръцки горива. Газта им не струва.OMV - по-ясно от Тодор не мога да ко кажа! Shell - някой зарежда ли още при тези в София?В интерес на истината, на Shell-a при изхода на Пловдив, посока София, съм сипвал страшна нафта.Не беше скоро, но атмосферката се разсипа от вървене. :offtopic:пич са нема да ти казвам какво съм виждал! нисан съни 2.0 дизел лятото пали на чукване кибрит ти казвам! но когато отворих двигатела буталата така бяха задрали в цилиндъра че треаше да се прават съхи втулки! значи тва зимата ще се чудиш и ще се маеш що не пали!Колега нищо лично, но правописа Ви е под всякаква критика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
brad Публикувано 5 октомври 2008 Сподели Публикувано 5 октомври 2008 В Бургас мисля,че дизела на Еко е най-добър,макар не мога да си обясня защо само цигани работят там.Ромпетрол е на най-неудобното место - на входа от София и да зареди човек там трябва да обиколи чак до разклона за НХК.Бих попитал къде са направили Опет. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mali Публикувано 5 октомври 2008 Сподели Публикувано 5 октомври 2008 В Бургас мисля,че дизела на Еко е най-добър,макар не мога да си обясня защо само цигани работят там.Ромпетрол е на най-неудобното место - на входа от София и да зареди човек там трябва да обиколи чак до разклона за НХК.Бих попитал къде са направили Опет. Другата бензиностанция на "Роомпетрол" е в к/с "Славейков", до бл. 72 и ресторант "Чарли". На "Опет" бензиностанцията е в края на ул. "Индустриална", точно до "Яна Лъскова". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.