Премини към съдържание

Цени за обслужване на подобна кола в ЕС


aga

Препоръчано мнение

цялата работа е въпрос на избор... А на кой му сложиха летни гуми сред зима? Дано не ти сложат така и ремъка....

За ремъка, моля те не казвай така че заедно с ремъка и аз ще съм пътник. :icon_thumbup: С гумите вината е главно моя, макар че на пръв поглед изглежда да е на някой друг.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Относно цените на фактурата- малко объркване идва от съкращението AW. Идва от Arbeitseinheiten/Werkseinheiten, което е работни единици. По принцип едва ли не всеки сервиз в Германия си измисля колко да са големи те. Обикновено се ползва една единица равна на 10 или 15 минути. По-скъпите сервизи скачат на 6 минути на единица, защото иначе веднага си проличава колко са скъпи. Средно цените се движат (говоря само за доверените ни вериги от сервизи) от 69 до 125 евро на час (VW и Daimler например).

Иначе за плащането на бронята- обикновено наистина се плаща смяна особено при положение, че при уведомяването пострадалия се сети да напише, че е бил ударен вместо одраскан. Тогава по презумпция се смята, че са настъпили увреждания в абсорбиращите зони. Другата причина е, че за малки щети докъм 1000 евро не пращаме вещо лице, защото не винаги е икономически изгодно, а другата причина е че ако не платиш смяната понякога рискуваш пострадалия да наеме адвокат и в крайна сметка да платиш бронята и адвокатските.

Един съвет :icon_dance: случи ли ви се в чужбина да трябва да ви правят оглед, измийте и почистете колата. Гарантирано ще получите по-голямо обезщетение :icon_angel: Е, айде сега- няма да ви кажа компанията :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам, но тук в България, преди месец ударих предната дясна врата на Вектрата на брат ми, и от застрахователната компания платиха 275 лв, за смяна на врата и боядисване. Врата втора употреба излезе 80 лв., смяната около 100 лв, а за пребоядисване поискаха 180 лв. (заедно с материалите)!!! Явно най-добре е човек сам да си ремонтира и боядисва колата - ако ремонта е по-обикновен!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Да кажа и аз какво получих от 'Виктория" по граж.отговорност : Ударена и откачена задна броня,изкривени ламарини под бронята,счупен габарит на моя Талон.........70лв и то след месец.Тя само боята/металик/ струва повече.No comment!!!!!!!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте! Да кажа и аз какво получих от 'Виктория" по граж.отговорност : Ударена и откачена задна броня,изкривени ламарини под бронята,счупен габарит на моя Талон.........70лв и то след месец.Тя само боята/металик/ струва повече.No comment!!!!!!!!!

 

 

Сменях стъкло на Каризма с оригинално. Стъкло 550 лева, труд към 100. От Бул Инс платиха 220лв колкото за заместител. А са длъжни да плащат за оригинално MDxxxxx. Cлед смяната падат лайсните отвън и си ги намествам от време на време, таблото ми се разтрака защото са счупили леглото на един болт, таблото е криво сложено, светодиода на алармата е забравен. Това си го оправих сам. Мърлячите в един сервиз в Горубляне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей aga,

 

аз карам в Германия същата кола като твоята, но комби. Бях писал преди известно време, че ми се повреди едно от моторчетата на предната седалка. Отидох при официалния дилър на Митсубиши да питам колко ще струва да ми го оправят. Човекът излезе също с подобна на твоята оферта, но вътре беше само цената на моторчето - около 1400 евро без ДДС. Въобще не питах колко ще ми струва работата, просто си тръгнах. Та както и по-горе се каза, в Германия и Австрия всичко може да се очаква :-)

 

Поздрави и дано да успееш да си направиш обслужването на по-добра цена, но и качествено

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей aga,

 

аз карам в Германия същата кола като твоята, но комби. Бях писал преди известно време, че ми се повреди едно от моторчетата на предната седалка. Отидох при официалния дилър на Митсубиши да питам колко ще струва да ми го оправят. Човекът излезе също с подобна на твоята оферта, но вътре беше само цената на моторчето - около 1400 евро без ДДС. Въобще не питах колко ще ми струва работата, просто си тръгнах. Та както и по-горе се каза, в Германия и Австрия всичко може да се очаква :-)

 

Поздрави и дано да успееш да си направиш обслужването на по-добра цена, но и качествено

 

Вече намерих сервиз с 25% по-евтин, при това значително по-развит. Съжалявам за моторчето, такъв тип повреди най-добре е да се оправят по български сервизи или с части от онлайн магазини като ebay. Има много разбити и катастрофирали Галанти на части. Също така съм сигурен че може да се рециклира частта или да се приспособи от друга кола, все пак 1400 евро си е сума даже в Германия или Австрия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година като си взех :mitsu-smiley: от Германия при документите на колата имаше и 2 фактури от сервиз издадени на предишния собственик.Ще се опитам да кача едната която е свързана с темата.post-1284-1200682212_thumb.jpg

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миналата година като си взех :mitsu-smiley: от Германия при документите на колата имаше и 2 фактури от сервиз издадени на предишния собственик.Ще се опитам да кача едната която е свързана с темата.post-1284-1200682212_thumb.jpg

 

 

Това е подобна цена както в българския сервиз дадена от Мирослав, не особено радостен факт за българските клиенти.

Не са ти сменили само водна помпа, но вече не се сменяла.

 

Ремъкът е бил на 9 години!

-освен ако не е втора смяна но това ме съмнява

В моята фактура цените на труд са раздути и то доста. Добре че си намерих нов сервиз. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този горният постинг с немската фактура се оказа много полезен!

Направи ми впечатление че цената е супер ниска и е в малко селце.

И се сетих, нали и аз си купих колата от едно китно австрийско курортно село в Алпите... Интересното там е че всяка трета кола е Мицубиши, селото е супер забутано и е си живее изолирано. Още помня като пътувах в един зимен заснежен ден... с приятно предусещане... Тази фактура малко ми навя носталгия, като видях че в компютъра им колата ми е все още на 24000км :D ... . Но да не се отклоняваме, ето тяхната оферта:

 

 

 

С пътя ми се връзва на 800, т.е. има разлика спрямо 1250, нали така?

Таман ще се поспускаме по пистата с малкия с шейната!

:D :D

 

p.s. сега видях че го няма обтегача, далаверата не е толкова голяма но все пак има :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Познайте кой е истинския въздушен филтър и колко струва (дизел 2000г) ?

 

за несветнати по въпроса е трудно да се гадае :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За дизел е този с по-малкия отвор, т.е. с по-голямата почистваща повърхност, но го има само на едно място и то е Ратола и струва 55лв. Точи червения си го купих предния път и е за бензинов Галант. Беше най-читавия от всички които намерих, дори от една камара боклуци за които ми искаха по 40-50лв, като ме убеждаваха, че е 100%оригинал. Дори на едно място се опитаха да ми пробутат номера, че оригиналния филтър струва 74лв (цена Ратола 55лв) и затова внасяли заместител на 26лв, същия като червения само че бял и по-лошо качество (за Хюндай е под 20лв същия).

Исках да дам прост пример, че в България и с най-елементарни компоненти се злоупотребява с доверието на хората.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Исках да дам прост пример, че в България и с най-елементарни компоненти се злоупотребява с доверието на хората.

 

 

Добре, виж тука с ангренажа: В сервиз 1 ти предлагат смяна на всичко за сума 100%, в сервиз 2 ти сменят всичко без водна помпа (убеждават че няма нужда) за сума 80%, в сервиз 3 сменят всичко без обтегач (убеждават че няма нужда) за сума 60%. Ако сам не се поинтересуваш в кой сервиз, ако не проучиш номенклатурата части и ако не си инициатор на това сервизиране (никой не ми го е препоръчал или предложил) колата си остава в ръцете на съдбата... духът на Мицубиши бди над всички Мицубишита. На късмет са, сервизната мрежа е пълен боклук. Затова много, ама много внимавайте какво си внасяте. Един съвет, вижте ми фактурите. Достатъчно е да вземете номер на рамата и да знаете адреса на последния сервиз. Пращате едно запитване за оферта за нещо или директно питате, и ще ви пратят точните км на колата и датата. Тука км не ги въртят, това става в Горубляне.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aз си взех Eiken-kk http://www.eiken-kk.co.jp/english/product.html , цената е 22,40 лв. ,

японски е, същия като червения на снимката, само че "бебешко" розов на цвят :)

Кой да погледне, че старият ми е на 30 000км :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Водна помпа не е задължително да сменяш, сменя се при проблем (лошото е че съществува шанс да платиш за труд два пъти, но при пробега на автомобила който казваш и щом километрите са реални мисля че няма нужда да сменяш водна помпа, освен това риско от повредата на водна помпа съществува по всяко време и само за уточнение 2.5V6 двигателя не страда от този проблем - това е статистика). Относно масления обтегач е добре да го смениш особенно ако 4-5години изминаваш над 60-70000км, пробег от 90 000км до смяна на ангренаж се дава само при смяна на ремъка, ролките и обтегача иначе риска е голям.

 

Ще сменям всичко, това е ясно. Мисълта ми по-горе беше че ако аз не проява инициатива да се сервизира ангренажа и всичко около него, на сервиза не му пука особено. Като клиент очаквам да влязат в ролята на консултанти и да ми кажат, ето колата ти е на толкова км и години, време е за смяна на това и това. Няма такова нещо! Като се повреди, тогава! То това е по-зле отколкото в България, защото в Горубляне ме навиха за смяна на ремъците на Каризма преди 4-5 години. Бяха на около 88 000км, аз отидох за масла и разни дреболии, и единия (с рошава къдрава коса, знаете го) вика, ей, давай ремъците че да не стане белята. Като оставим другите им кусури, в случая подходиха професионално.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Затова много, ама много внимавайте какво си внасяте. Един съвет, вижте ми фактурите. Достатъчно е да вземете номер на рамата и да знаете адреса на последния сервиз. Пращате едно запитване за оферта за нещо или директно питате, и ще ви пратят точните км на колата и датата. Тука км не ги въртят, това става в Горубляне.

Заинтригува ме .. на кой да пратя запитването? Преди малко потърсих по името на сервиза и нищо не намира .. адрес сервиза не видях да има отбелязан ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Като клиент очаквам да влязат в ролята на консултанти и да ми кажат, ето колата ти е на толкова км и години, време е за смяна на това и това. Няма такова нещо! Като се повреди, тогава! ...
Ако редовно посещаваш един и същи сервиз поне веднъж годишно или за всяка смяна на консумативи, те би трябвало да те посъветват. Ако обаче постоянно ги сменяш, никой не може да те води на отчет и тогава ровиш в сервизната книжка, в нея пише кога се сменя ремък, кога масло и т.н. Защо някой друг трябва да мисли за теб, колата е твоя.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В БГ, при половината майстори се ходи с готова диагноза , а и те така са свикнали. Ако нещо е почнало да вие или трака, тогава всеки може да е майстор. Проблема е , че много са малко тези, които наистина ще ти прегледат колата обстойно и ще ти кажат какво му идва времето и предстои, а не да чакаш да се скапе и да ходиш да им се молиш, понеже си притиснат от времето и колата ти трябва. Не разбират или не им се занимава. Ама и българина е човек, който много рядко води колата си на диагностика. Като гледам хора с дизелови коли как си сменят горивния филтър по на 50-60 000км и въобще нямат грижа за елементарни неща. Май каквито клиентите, такива и майсторите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако редовно посещаваш един и същи сервиз поне веднъж годишно или за всяка смяна на консумативи, те би трябвало да те посъветват. Ако обаче постоянно ги сменяш, никой не може да те води на отчет и тогава ровиш в сервизната книжка, в нея пише кога се сменя ремък, кога масло и т.н. Защо някой друг трябва да мисли за теб, колата е твоя.

Бе колега... Хайде, ние сме мъже. Поназнайваме някой работи. Ама има и жени шофьори, дето и хабер си нямат от техника (Извинете, дами, не искам по никакъв начин да ви обидя, не ви е и работа). Кой да се грижи за техните коли? Колко може да говори на жена ми агренажен ремък, водна помпа, кормилни накрайници и помпи на съединителя.... Познайте....

Относно това някой да ти казва какво ти предстои по колата - евалла на DJ, всичко ми каза. само я погледна и почна да говори - това и това сега, предстои ти еди кое си, да се направи еди кога си и еди как си. Страшен е. Невероятен

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Заинтригува ме .. на кой да пратя запитването? Преди малко потърсих по името на сервиза и нищо не намира .. адрес сервиза не видях да има отбелязан ..

 

На всяка подобна фактура задължително има пълна информация за сервиза. Но е възможно да няма сайт с адрес... По принцип всички оторизиран имат, по името може да се разбере дали е оторизиран или е независим като се потърси на сайта на Мицубиши за дадената страна, провинция, град...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На всяка подобна фактура задължително има пълна информация за сервиза. Но е възможно да няма сайт с адрес... По принцип всички оторизиран имат, по името може да се разбере дали е оторизиран или е независим като се потърси на сайта на Мицубиши за дадената страна, провинция, град...

Аз нямам подобна фактура .. имам сервизна книжка с печати и имена на сервизите в които е била.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз нямам подобна фактура .. имам сервизна книжка с печати и имена на сервизите в които е била.

 

Ами ако се чете някое име, търси някакси къде може да е на картата на света :icon_thumbup: После го намираш от главния сайт на Мицубиши, от там намираш имейла. Пращаш едно писмо за нещо, с номера на рамата, и да видим :) Може и да не стане, защото данните няма да са на твое име.... А да пращат нечии чужд адрес, телефон и т.н. сигурно няма да искат. Но не пречи да питаш за последни км и година... Може да ми дадеш номера и името на сервиза аз да питам. Ще питам каква е цената на нова трансмисия, за да се мотивират :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този горният постинг с немската фактура се оказа много полезен!

Направи ми впечатление че цената е супер ниска и е в малко селце........

 

Здравейте, моя Галант също е закупен от малко немско селце и това е "фактурата" която получих от автокъщата:

post-1927-1201509721_thumb.jpg

post-1927-1201511080_thumb.jpg

извинявам се за качеството, но без скенер толкова :icon_blush: Не съм много на ти с немския, но нещо и нямам много доверие на тази бележка...виждат ми се малко парите за ангренаж и ролки....пък и цена за труд май невиждам :icon_hmm:

Надявам се да съм бил полезен :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...