Премини към съдържание

Цени за обслужване на подобна кола в ЕС


aga

Препоръчано мнение

Здравейте, моя Галант също е закупен от малко немско селце и това е "фактурата" която получих от автокъщата:

post-1927-1201509721_thumb.jpg

post-1927-1201511080_thumb.jpg

извинявам се за качеството, но без скенер толкова :icon_blush: Не съм много на ти с немския, но нещо и нямам много доверие на тази бележка...виждат ми се малко парите за ангренаж и ролки....пък и цена за труд май невиждам :icon_hmm:

Надявам се да съм бил полезен :mitsu-smiley:

 

И аз не видях за труд.

Ти с 2.0 ли си?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 68
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Странно е че няма калкулиран труд, но за частите няма нищо странно, просто не са използвани оргинални резервни части, а алтернативни, за съжаление снимките са зле и не може да се разчете добре нито един номер, но ако ги препишеш ще може да се разбере на коя фирма са. За галант номерата на оргиналните ремъците и ролките обикновенно започват с номера MR или MD и след това са шест цифри, всичко различно от такъв номер е алтернативна част.

 

:mitsu-smiley: ...Ще ги препиша и ще ги постна утре...Видя ми се странно, че смяната на ангренаж с ролки е 170евро - горе долу колкото в България. Ако разбирасе изброените части са ангренажен ремък и ролки де...с немския хич ме няма :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Странно е че няма калкулиран труд, но за частите няма нищо странно, просто не са използвани оргинални резервни части, а алтернативни, за съжаление снимките са зле и не може да се разчете добре нито един номер, но ако ги препишеш ще може да се разбере на коя фирма са. За галант номерата на оргиналните ремъците и ролките обикновенно започват с номера MR или MD и след това са шест цифри, всичко различно от такъв номер е алтернативна част.

 

Не само това, ами и самият документ не е със стандартен формат като горните 2-3 издадени от оторизиран сервиз. Няма км, няма година, няма сериен номер на колата, няма нищо. Спокойно може да се отнася за която и да е друга кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В тази фактура няма агренажен ремък.Това е било някакъв междинен ремонт,покраи смяната на маслото.Затова е толкова евтино.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не само това, ами и самият документ не е със стандартен формат като горните 2-3 издадени от оторизиран сервиз. Няма км, няма година, няма сериен номер на колата, няма нищо. Спокойно може да се отнася за която и да е друга кола.

 

:icon_hmm: Така е! И на мен ми се вижда прекалено формална. Има регистрацията на колата - тази временната. Не му се доверявам много на този лист, защото пише че маслото е сменяно, а като го сменях имаше прекрасният черен цвят. За съжаление дори и в Германия можеш да попаднеш на хора с манталитет близък до този на повечето нашенски търговци! :mitsu-smiley: Иначе да с 2.0 двигател съм

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В тази фактура няма агренажен ремък.Това е било някакъв междинен ремонт,покраи смяната на маслото.Затова е толкова евтино.

 

 

Верно, няма zahnriemen :icon_blush:

Маслото и то е много евтино.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Верно, няма zahnriemen :icon_blush:

Маслото и то е много евтино.

 

Май ще си сменя всичко да ми е мирна главата. Някой сменял ли е скоро ангренаж и всичко около него в ЕС (в частност България :D ) и има ли представа колко излица това удоволствие? :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В България цените за сега са поносими, а и имаме хора, който разбират - колегите от форума.

Макар да не карам :mitsu-smiley: - за сега :rolleyes: заслужават пълно доверие, защото

съчетават работата с любовта към марката, а такива хора са по-големи провесионалисти

от майсторите в ЕС.

 

П.С.Не се чудете на цените в ЕС - много е "просто":

1. Колите са много запазени.

2. Все пак говорим за :mitsu-smiley: , ако не вземат пари за редовното обслужване,

ще УМРАТ ОТ ГЛАД :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С оргинални части ако се смени всичко - двата ремъка, трите ролки и обтегача излиза около 500лв (обтегача струва около 180лв - смяната е препоръчителна, но в зависимост от състоянието му може и да не се смени), самата смяна зависи от сервиза който ще я прави, трябва да провериш на място в сервиза който си избереш.

 

Miroslav, мерси за бързия и изчрпателен отговор! Значи в по-добрия случай около 320лв за оригинални части ще ме оправят и това за 90 000км. Ако мислим далновидно и ги разделим цена/километри се пада по 0.003555лв. на км. :rolleyes: :icon_dance:

2. Все пак говорим за :mitsu-smiley: , ако не вземат пари за редовното обслужване,

ще УМРАТ ОТ ГЛАД :icon_thumbup:

 

Така е! :rulez: Но без редовно обслужване, големи главоболия се получават понякога :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Miroslav, мерси за бързия и изчрпателен отговор! Значи в по-добрия случай около 320лв за оригинални части ще ме оправят и това за 90 000км. Ако мислим далновидно и ги разделим цена/километри се пада по 0.003555лв. на км. :rolleyes: :icon_dance:

Така е! :rulez: Но без редовно обслужване, големи главоболия се получават понякога :icon_blush:

Бе я си смени и обтегача... или да го види някой, който наистина им разбира на пущините..... Но ако замине и се наложи по-късно смяна... сервиз, труд.... От опит ти го казвам. Смених ремък през юли, а септември смених водна помпа. Дори беше просълзил и семеринга на коляновия вал тогава. Затова много правилно според мен в ЕС (особено имайки предвид цените на труда там) сервизите включват смяна на всичко. щото семеринга е десетина лева, а като прокапе - спиране няма и влизаш в бокса за един ремонт, колкото за смяна на ремъка (то си е същото) и честито.

Затова - следващия път - всичко ще с меня. Наред

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

90 000km или 5 години (за ремъците), но без смяна на обтегача не ти го препоръчвам, такива са препоръките и от Митсубиши.

 

:icon_hmm: Прави сте! Ще се доверя на пълния комплект... Като се прави нещо поне да е като хората...

p.s. Има ли някакъв начин да се разбере дали му е дошло времето, все пак? Или е прекалено рисковано :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

питай DJ, сигурно има, ама той да си каже.

 

Е ми DJ-я има тежката дума :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е ми DJ-я има тежката дума :icon_blush:

Ами аз още лятото ти казах да си направиш някои неща , но ти чак сега се сещаш.............чакай докато се скапе съвсем и после му мисли........... :rolleyes:

Ремъка визуално мога да определя дали е за смяна ,но това нищо не значи- т.е. не давам никаква гаранция за това...........защото ако ти кажа че ремъка е добре ,а след седмица ти изпусне масл. обтегач тогава ти ще кажеш - "ама DJ-я ми каза че нямало страшно"..........тази операция със смяната на агр. ремък, масла и конумативи отодавна трябваше да я направиш.............и сега ти казвам пак - смени ги тези неща за да няма проблеми после............да не стане като с амбряжната помпа........ :) Не ти казвам задължително да идваш при мен да ти ги сменям,( защото останах с впечатлението че ти си мислиш че аз те лъжа - но това е твой проблем какво си мислиш ти за мен.......) казвам ти да ходиш да ги смениш тези неща...........

При теб са 2 ремъка и три ролки........да речем че ги правиш с качествени части , ще ти стъпи около 320-350 лв. без масл. обтегач.........и още 170-200 лв за него и станаха 550 лв. и труд -около 70-80 лв. и си направи сметката............освен това е жлателно да смениш и пистовите ремъци ,които са окол о50-60 лв. грубо............така че действай :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз още лятото ти казах да си направиш някои неща , но ти чак сега се сещаш.............чакай докато се скапе съвсем и после му мисли........... :rolleyes:

Ремъка визуално мога да определя дали е за смяна ,но това нищо не значи- т.е. не давам никаква гаранция за това...........защото ако ти кажа че ремъка е добре ,а след седмица ти изпусне масл. обтегач тогава ти ще кажеш - "ама DJ-я ми каза че нямало страшно"..........тази операция със смяната на агр. ремък, масла и конумативи отодавна трябваше да я направиш.............и сега ти казвам пак - смени ги тези неща за да няма проблеми после............да не стане като с амбряжната помпа........ :) Не ти казвам задължително да идваш при мен да ти ги сменям,( защото останах с впечатлението че ти си мислиш че аз те лъжа - но това е твой проблем какво си мислиш ти за мен.......) казвам ти да ходиш да ги смениш тези неща...........

При теб са 2 ремъка и три ролки........да речем че ги правиш с качествени части , ще ти стъпи около 320-350 лв. без масл. обтегач.........и още 170-200 лв за него и станаха 550 лв. и труд -около 70-80 лв. и си направи сметката............освен това е жлателно да смениш и пистовите ремъци ,които са окол о50-60 лв. грубо............така че действай :icon_bye:

:) Изчерпателно както винаги! Сменил съм всичко по колата, остана само ремъка, но до толкова ми стигат средствата, пък и само с желание нестава... :icon_blush: Предписанията които ми дате ми бяха полезни и лека-полека ги изпълнявам. Помпите се оказа, че са наред, просто лагера на съединителя се беше скапал и се наложи смяна на целия комплект - сега е екстра...За доверието, съжалявам че си останал с такова впечатление! Просто неможех да чакам събота или неделя, пък през седмицата работя...и не само тогава и колата ми трябва постоянно. Дисковете още не съм ги пипал...карам по приоритети! Главно ползвам колата в града и за сега не ми пречи, но ще дойде и тяхния ред. Ремъка много ме мъчи и искам да го смня, защото немога да си я карам спокойно така!

Мерси за изчерпателния пост и сори ако съм те засегнал с нещо!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм ти казал че имаш проблем с помпите, а ти казах че е желателно да направиш профилактичен ремонт предвид цвета на течността и лекото стържене на педала ...........на почти всички Галанти го препоръчвам това.........за да няма в най неподходящия момент неприятна изненада .........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз не съм ти казал че имаш проблем с помпите, а ти казах че е желателно да направиш профилактичен ремонт предвид цвета на течността и лекото стържене на педала ...........на почти всички Галанти го препоръчвам това.........за да няма в най неподходящия момент неприятна изненада .........

 

:) Явно съм те засегнал! Пробвах да ти се извиня, за нещо което съм направил несъзнателно, а именно да те карам да си мислиш такива неща....явно си прекалено горд, но възпитанието, поне моето, изисква, ако обидиш някой, дори и несъзнателно да му се извиниш, което и направих! Съжалявам че не го приемаш, но това пък вече си е твой проблем! И няма нужда да се оправдаваш за неща, за които никой не те опреква...! Сигурно разбираш от това което правиш :mitsu-smiley: , не се съмнявам!

p.s. Съжалявам, че Ви развалихме темата! :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:) Явно съм те засегнал! Пробвах да ти се извиня, за нещо което съм направил несъзнателно, а именно да те карам да си мислиш такива неща....явно си прекалено горд, но възпитанието, поне моето, изисква, ако обидиш някой, дори и несъзнателно да му се извиниш, което и направих! Съжалявам че не го приемаш, но това пък вече си е твой проблем! И няма нужда да се оправдаваш за неща, за които никой не те опреква...! Сигурно разбираш от това което правиш :mitsu-smiley: , не се съмнявам!

p.s. Съжалявам, че Ви развалихме темата! :icon_blush:

Някъде да звучи като засягане ..........??

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да сме живи и здрави и да си караме колите! Другото са минали работи, поне за мен! :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...