Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Новият Lancer 1.5, 109 Hp


Boki4

Препоръчано мнение

:icon_thumbup:

Няма и да има подобни автомобили в света.......

Кои двигател на 300 000 има компресия като на 100 000

Само и единствено японския!

Виждал съм и на по милион км. и пак е с добра компресия ..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Порових из интернет и наистина тези двигатели горят масло, много повече от нормалното , също

се оплакват и от 1.8Т на ауди, да не би да забравят да им слагат маслени сегменти при сглобяване

на новия мотор :giggle: :icon_hmm: Браво на ВАГ :ura:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Колега , само за справка - вземи Една Авенсис D4D или Хонда Акорд i-TDC-i и виж за какво става дума...........Просто тези две японски марки направиха един съвършен дизелов мотор, на който немците само могат да завиждат ............

Карам немския танк примерно 200 км. ,после се качвам в Акорда или Тойотата и просто усещаш коренната разлика..........в това никой не може да го оспори, японците правят най добрите коли в света...

Ако ти наистина имаш Пасат 2.0TDI, Accord i-CDTI и Avensis D-4D, то сам знаеш, че маслата, които се препоръчват от производителя и интервалите на смяна се различават.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти наистина имаш Пасат 2.0TDI, Accord i-CDTI и Avensis D-4D, то сам знаеш, че маслата, които се препоръчват от производителя и интервалите на смяна се различават.

 

Е, и? До сега от японските автомобили съм карал Нисан, Хонда и Митсубиши и при нито една от тях масло не е доливано. Сменял съм Кастрол, Мобил, Унил, Валволин и никога не е имало проблем с разход на масло.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако ти наистина имаш Пасат 2.0TDI, Accord i-CDTI и Avensis D-4D, то сам знаеш, че маслата, които се препоръчват от производителя и интервалите на смяна се различават.

Никога не съм оставял маслото да мине 10 000 км. пробег, винаги съм го сменял навреме ............проблема е друг, че на Пасата маслото дори и да е на 1000 км. то вече липса около 600 мл. от това което съм сложил при смяната за разлика от другите две, къде и на 10 000 км. пробег липсват около 0 мл. :)

Сещаш ли се .............на VW го дават 0W30 спецификация 506.01 , на Тойотата пак е такъв вискозитета и на Хондата също ............не виждам никаква разлика в спецификациите на маслата...............разликата е че трябва японците да им направят едно масло,и то не да се напъват , за да не харчи немския танк............... :D

И не са мои лично, а са служебни и се карат постоянно...............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.....разликата е че трябва японците да им направят едно масло,и то не да се напъват , за да не харчи немския танк......
Този двигател - 2.0TDI - се слага на 3 модела на Митсубиши и на поне още 5 модела Крайслер/Джип, които са на същата платформа с Лансера, мислиш ли че японци не са проверявали качествата му преди да го одобрят за вграждане? Или както винаги в България сме най-големите разбирачи.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това с тунинга мощността на двигателя ме заинтригува. Може ли малко по-подробна информация (макар да имам още почти 4.5 години гаранция)? ;)

 

Ами всъщност аз мисля гаранционно да го пипнат ;] В БалканСтар имат чип за този мотор, който да речем ще вдигне 10-13 коня на бензинов мотор без турбо. и ще стане към 155, Четох някаде, че изпускателната система на Японските коли за Европа доста ги спъвала заради емисихй-те и мисля да я подменя, надявам се в БалканСтар да нямат нищо против разбирасе ако се окаже проблем няма да я пипам. И другото което мисля да направя е да и помогна да си взима въздухче ;] и с тези дребни технически неща предполагам, че ще добута горе долу 170 коня, поне така ги насмятахме с един мой приятел в ProSpeed. Ако всичко стане, ще я закарам да я премерят и после ще дам резултатите, но нека първо дойде колата ;]

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами всъщност аз мисля гаранционно да го пипнат ;] В БалканСтар имат чип за този мотор, който да речем ще вдигне 10-13 коня на бензинов мотор без турбо. и ще стане към 155, Четох някаде, че изпускателната система на Японските коли за Европа доста ги спъвала заради емисихй-те и мисля да я подменя, надявам се в БалканСтар да нямат нищо против разбирасе ако се окаже проблем няма да я пипам. И другото което мисля да направя е да и помогна да си взима въздухче ;] и с тези дребни технически неща предполагам, че ще добута горе долу 170 коня, поне така ги насмятахме с един мой приятел в ProSpeed. Ако всичко стане, ще я закарам да я премерят и после ще дам резултатите, но нека първо дойде колата ;]

И аз съм си поръчал като твоя Лансер ама не черен :) Това с чипа доста ме заинтригува, дали ли са ти някаква оферта? За изпускателната система се съмнявам, че ще ти дадат да я подмениш пък и ми намирисва на доста скъпа инвестиция.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами всъщност аз мисля гаранционно да го пипнат ;] В БалканСтар имат чип за този мотор, който да речем ще вдигне 10-13 коня на бензинов мотор без турбо. и ще стане към 155, Четох някаде, че изпускателната система на Японските коли за Европа доста ги спъвала заради емисихй-те и мисля да я подменя, надявам се в БалканСтар да нямат нищо против разбирасе ако се окаже проблем няма да я пипам. И другото което мисля да направя е да и помогна да си взима въздухче ;] и с тези дребни технически неща предполагам, че ще добута горе долу 170 коня, поне така ги насмятахме с един мой приятел в ProSpeed. Ако всичко стане, ще я закарам да я премерят и после ще дам резултатите, но нека първо дойде колата ;]

 

На атмосферен мотор 1.8 143коня е абсурд да му повиши мощността на 170коня с чип и генерация !

Балкан Стар не предлага чип за 1.8 4B10 мотора, на атмосферен бензинов мотор разликата с и без чип почти няма сменял съм на няколко автомобила и разликата едвам се долавя мотора става единствено по-респонсен.

Генерацията няма да я коментирам.

20коня на 1.8 атмосферен мотор може да качиш само с валове и още куп просотии !

Неща от рода на чип, регулатор на налягане, премахване на гърнета и т.н имат супер минимален ефект.

 

 

Dj Tymbi

Господа немците в лицето на БМВ и VAG от повече от доста време имат 2.0литрови дизелови мотори с 170коня, БМВ имат и със 177коня 2.0литров дизел а известно време и с +200коня. От VAG имат 1.9дизелов мотор с 150коня още от 1999година, който с леки мотове може да се изтавани до 240-260конски сили.

Така, че това дето си го написал е леко пристрастно и некоректно, a и от горе натова Тойота все още нямат 2.0литров дизел с над 126коня, а немците имат от още от 2000год дизели с много по висока литрова мощност, да не говорим, че тези мотори дето си ги написал докато ги пуснат ще изтече доста вода, опел още преди 3-4 години имаха проторип на вектра с 1.9дизелов мотор с +200коня, така че нека да стой на земята.

Тойота предлагат на Аурис 2.2 Дизел 177коня, но се предлага в Б-я заради хубавата ни нафта.

 

Преди малко карах една немска кошница на 22години с 1.8мотор на около 700хил.км :icon_bye: не само японските мотори държат всичко е въпрос на подръжка.

 

Айде и по-малко сектанство, голям фен съм на :mitsu-smiley: , но на черното бяло не може да се каже и не е редно да се омаловажат другите марки и да се пишат подобни постове. :icon_thumbup: защото звучат несериозно

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де като се направи всичко ще видим резултата, вярно е че тези стойности са доста оптимистични, но все пак... А за генерацията не си прав... има минимален ефект ако е ефективна, а не ако е направена да те спъва ;]

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре де като се направи всичко ще видим резултата, вярно е че тези стойности са доста оптимистични, но все пак... А за генерацията не си прав... има минимален ефект ако е ефективна, а не ако е направена да те спъва ;]

 

Най много с цялата галимация да се качат не повече от 10коня ( и това е много). Генерацията на новия Лансер GS41 е много приятно направена, имаш карализатор и след него най-отзад имаш голямо сплескано крайно гърне, което е разположено напречно (а не надлъжно) от гърнето ти излиза ауспуховия накрайник и това е.

Генерацията при Лансера изобщо не е рестриктивна, а даже напротив, няма и какво да се маха от нея като изключим катализатора ( според мен е хубаво да си стой на мястото все пак е нова кола).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най големят ми въпрос е защо подяволите неможаха да прецакат ЕС и да си вкарат 2.0-ката... Еми аз ще направя всичко възможно в рамките на оставане на колата в гаранция да достигне максимума...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най големят ми въпрос е защо подяволите неможаха да преебат ЕС и да си вкарат 2.0-ката... Еми аз ще направя всичко възможно в рамките на оставане на колата в гаранция да достигне максимума...

Че кои са Мицубиши, че да пр..бават ЕС хахаха :D В Калифорния също няма 2.0-ка бензин поради същите причини. И мен ми се иска да вкарат 2.0-ка бензин ма това е положението...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

2.0 и 1.8 на практика са един и същ мотор -> 4B1? !

Диаметъра на цилиндъра е един и същ моторите се различават единствено по хода на буталото и коляновия вал, при 2.0 мотора диаметъра и хода са ти 86 х 86 т.е. мотора е каре, а 1.8 е с ход 70 и няколко мм и е по-късоходов

1.8 в никакъв случай не е по-лош вариант, даже от сега си представям с тоя къс ход на буталото какъв добър респонс ще има мотора и колко нахъсано и бързо ще качва обороти.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Dj Tymbi

Господа немците в лицето на БМВ и VAG от повече от доста време имат 2.0литрови дизелови мотори с 170коня, БМВ имат и със 177коня 2.0литров дизел а известно време и с +200коня. От VAG имат 1.9дизелов мотор с 150коня още от 1999година, който с леки мотове може да се изтавани до 240-260конски сили.

Така, че това дето си го написал е леко пристрастно и некоректно, a и от горе натова Тойота все още нямат 2.0литров дизел с над 126коня, а немците имат от още от 2000год дизели с много по висока литрова мощност, да не говорим, че тези мотори дето си ги написал докато ги пуснат ще изтече доста вода, опел още преди 3-4 години имаха проторип на вектра с 1.9дизелов мотор с +200коня, така че нека да стой на земята.

Тойота предлагат на Аурис 2.2 Дизел 177коня, но се предлага в Б-я заради хубавата ни нафта.

 

Преди малко карах една немска кошница на 22години с 1.8мотор на около 700хил.км :icon_bye: не само японските мотори държат всичко е въпрос на подръжка.

 

Айде и по-малко сектанство, голям фен съм на :mitsu-smiley: , но на черното бяло не може да се каже и не е редно да се омаловажат другите марки и да се пишат подобни постове. :icon_thumbup: защото звучат несериозно

Само дето не ги виждам тука..............и въпроса за конете никога не е бил основен,те ако щат и 500 коня да извадят ,пак няма да ме впечатлят просто защото са "дървени"..............ставаше дума за харченето на масло-грехота е нали???................ :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми да ти кажа не всички харчат, а имам наблюдение на такива мотори на доста километри и нямат грижи, карани са като за последно на автомобили ползвани за рент-а-кар, лизингови и служебни автомобили от рода на А4, пасати и т.н кочини и пак казвам мотора няма грижи.

На хонда И-ЦДТИ също похапва масло, не всички мотори, но има и такива който похапват.

Стария Авензис 1,8 бензиновия мотор имаше сериозни проблеми със сегментите и на 80хил. км ги отваряха за смяна, такива примери колкото щеш, но това не означа, че всички мотори на тойота са за кофата, както и не малко случай с отървала верига на 1.3, 1.0 мотори на Ярис има.

 

 

А и за дизелите - много малко японски производители имат собствена разработка малки модерни дизели - говоря конкретно за леките автомобили: Нисан ползват на Рено, хонда имат 2.2 И-ЦДТИ ( и преди това 1.7, който не беше нищо особено) тойота имат Д4Д в няколко варианта 1.4, 2.0 и 2.2, Сузуки използва ФИАТ дизели,Мицубиши знаем, че и те нямат малки модерни дизелови агрегати и т.н.

 

Само за справка погледни един тест м/у лексус ИС220д и 320Д на БМВ и ще се обедиш, че Лексуса е победен във всеки един показател - икономичност, ускорение, еластичност, мощност и т.н.

Така, че при дизелите има много какво да се учи и желае, виж при бензиновите мотори положението е друго японците нямат равни особени за моторите до към 2.0литра, К и Б серийте на Хонда, РБ, КА моторите на Нисан и т.н

 

 

А относно дизела при Лансер за да се върнем на темата, ако на човек не са му пробем да отдели 4-5хил в повече за дизелов мотор и е фен на дизела, не виждам, защото да не си вземе колата с този мотор.

Моя избор би бил 1.8 мотора, щото е най-доброто съотношение цена/мощност/разход/надежност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми да ти кажа не всички харчат, а имам наблюдение на такива мотори на доста километри и нямат грижи, карани са като за последно на автомобили ползвани за рент-а-кар, лизингови и служебни автомобили от рода на А4, пасати и т.н кочини и пак казвам мотора няма грижи.

Естествено, всеки изопачава "своите" наблюдения...........те и немците на това разчитат..............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моето мнение е, че най-вероятно моторите им са по-чуствителни към правилната разработка

първите няколко хиляди километра, което по принцип е от огромно значение независимо

кой е произвеждал двигателя. А със синтетично масло как се разработва двигател не ми е ясно :icon_hmm:

То е толкова "хлъзгаво", че сегментите нямат никакъв шанс да "изпилят" острите ръбчета от хонинга,

освен това ако не е направено предварително в завода, чрез полиране на хонинга.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе вкрайна сметка квото извадя от 1.8 мотора това е... Иначе ще се радвам ако някой сподели някакви впечатления от колата като цяло... И исках да ви попитам понеже не съм запознат, Intense серията нали няма лупи на късите светлини, защото немога да ги понасям все едно си на свещи...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе вкрайна сметка квото извадя от 1.8 мотора това е... Иначе ще се радвам ако някой сподели някакви впечатления от колата като цяло... И исках да ви попитам понеже не съм запознат, Intense серията нали няма лупи на късите светлини, защото немога да ги понасям все едно си на свещи...

Лупи има при ксенона - Instyle серията

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Харесвам Японските коли но си признавам, че нямам опит с тях... Другия месц мисля да си поръчам новия лансер, дизайна е уникален... и ви моля за съвет... INFORM-109кс или INVITE-143кс.... чудя се защото INFORM си има всичко необходимо, а е 6000 лв. по-евтин (не са малко пари), притесняваме само да не е слаб този 1.5 двигател... Благодаря ви предварително...Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, Харесвам Японските коли но си признавам, че нямам опит с тях... Другия месц мисля да си поръчам новия лансер, дизайна е уникален... и ви моля за съвет... INFORM-109кс или INVITE-143кс.... чудя се защото INFORM си има всичко необходимо, а е 6000 лв. по-евтин (не са малко пари), притесняваме само да не е слаб този 1.5 двигател... Благодаря ви предварително...Успех

По добре е 143 коня, другия не е слаб, но става за по улегнали шофьори, ако си с "бензин в кръвта" :D то по добре е 143 кончета.............е, има и по 250 -300 коня но там е друга бирата............ :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По добре е 143 коня, другия не е слаб, но става за по улегнали шофьори, ако си с "бензин в кръвта" :D то по добре е 143 кончета.............е, има и по 250 -300 коня но там е друга бирата............ :D

 

ами да ти кажа, сега карам Ауди А4 1.8Т :))) ще отида утре да ми направят лизингови схеми и за двата модела, но маи си ме влече големия двигател...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно фенове , вече имаме и човек от клуба с 2.0л. бензинов Лансер! Очакваме скоро отзиви за този двигател!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Спокойно фенове , вече имаме и човек от клуба с 2.0л. бензинов Лансер! Очакваме скоро отзиви за този двигател!

Че от къде се е добарал с този двигател? Явно не е в БГ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...