Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Новият Lancer 1.5, 109 Hp


Boki4

Препоръчано мнение

Опел!?-колко скучно :icon_blush: само си представи минава една астра и един лансер покрай една автобусна спирка,как мислиш къде ще са погледите на чакащите на спирката? :mitsu-smiley:

Има ли нужда от отговор?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 84
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

В Бургас вече има 2 - дизел топ изпълнение с кожа и всякакви други работи, и бензин 1.5 Invite.

Днес бях там да тествам една друга кола (не ми се карайте сега де :icon_blush: ) и ги разгледах най-обстойно.

Само че още не са регистрирани в КАТ и не може да покара човек, но казаха че след 20.11.2007 и това ще е възможно.

Какво да ви кажа, струва си парите, поне на пръв поглед.

Тази която карах - Dodge Caliber с 2.0 бензинов двигател (съвместна разработка на Мицубиши,Крайслер груп и Хюндай), CVT скоростна кутия Jatco, платформа на Outlander, и разни глезотийки, беше приятна като първо впечатление.

Забележките ми са най-вече към автоматика.

Колата е тромава при скорости над 80-90 км/час на автоматичен режим, трябва да сменяш ръчно за по-добро ускорение.

Позволявам си да говоря за Dodge тук, защото има много общи неща с Мицубиши.

Иначе - американска кола, евтини пластмаси, слаба шумоизолация и малки прозорци.

Хайде със здраве, ще чакаме датата 20-и в Бургас :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вчера в Варна пристигнаха три Лансера, като дизеловият е за реклама и тестване.На пръв поглед колата е просто перфектна !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди малко тествах Лансер 2.0 дизел Инстайл (всички ектри) - много луксозна кола. На светофара като тръгвам с нормално натискане на педала на "газта" (както съм свикнал на Колта) направо подскача и тръгва мощно. С две думи който е фен да дизела - да бяга да капарира :icon_thumbup:

Имаше и Лансер 1.5 бензин Инвайт - също изглежда доста добре вътре, но не се качих, защото ще изчакам 1.8 бензин (на пазара февруари-март 2008 г.) :plane:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 месеца ...

Този дизел се окза доста проблемен... затова ще мина на 1.8 143 коня, който всъщност е същия мотор като 2.0 150 коня с малки разлики заради EU директивите за емисийте... Но не е проблем да се добута до 170 коня ;] Такаче съвсем скоро очаквам такава черна красавица Intense..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този дизел се окза доста проблемен... затова ще мина на 1.8 143 коня, който всъщност е същия мотор като 2.0 150 коня с малки разлики заради EU директивите за емисийте... Но не е проблем да се добута до 170 коня ;] Такаче съвсем скоро очаквам такава черна красавица Intense..

Този дизел е на WV - най скапания мотор който някога съм виждал не само в :mitsu-smiley: а и по принцип.........

Ако тръгна да изброявам дефектите му ( кои фабрични ,кои не) няма да ми стигне една страница тук.........

Най учудващото е че в книжката си пише че похапвала масло........ :hysterical: Разбирай - ужасно много :lol:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, това е нов двигател, как ще гори масло ? Каква е причината, няма логично обяснение...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, това е нов двигател, как ще гори масло ? Каква е причината, няма логично обяснение...

Ами доколкото знам последно се оказа че буталата му имат грешен дизайн/конструкция и от там лапа масло здраво.............проблема е още по голям за великите немски инженери, защото докато се осъзнаят ,дилърите и търговците им вече продали над 500 000 автомобила с този мотор...........което прави едно "връщане за отстраняване на фабричен дефект" непосилна , а и много скъпоструваща "операция" и затова гениалните инженери решили да привикат на помощ специалисти на АРАЛ и още 1-2 петролни фирми които да им разработят специално масло ,което да не го харчи ............ :hysterical: В резултат на което правят "съвършенно масло" от което мотора им полапвал само 2-3 пъти по малко... :hysterical: Резултата е следния ..........един Аутлендър с този мотор и "обикновенно" масло, мотора полапва само около 1л. на 1000 км. а с "вълшебното "масло , специално разработено за WV похапвало само като за закуска - под 200-300 мл./1000 км. :hysterical: За справки - нашия уважаван член на клуба Иво Дизела......... :D

Още един случай който бил станал с Ауди някакво в сервиза на Ауди: човек си купува Аудито , уж всичко наред ,уж ново , купища пари ръснал и си тръгнал към Варна...............след 1 -2 месеца се обажда на дилъра и им казва че мотора блокирал............от там на репатрак и в сервиза им...........гледали гледали и дърпат щеката( или си има дадчик некъв там - нали са техничари нашите немци) и гледат че няма грам масло , а мотора лъщи отвсекъде............и му казали - господине ,сори ,но сте я оставили без масло...........господина изумен и втрещен ,все едно току що видял динозавър, разхождащ се из центъра на София ............пита : ама как - тя е чисто нова, аз не знам дори и откъде се отваря капака...........в резултат на което приемчика отваря джабката и му вади дебелата книжка за експоатация на автомобила ,на една от задните страници най долу пишело: внимание- нормален разход на масло : 100 -500 мл. на 1000 км. :hysterical: :hysterical:И Гаранцията отпада ............честито господине........... :lol:

Този разказ е измислица ,но стойностите са верни .............така че :mitsu-smiley: не случайно се насочиха към Пежо-Цитроен PSA моторите и с право..........освен това тези мотори на WV са много дървени ...........лично мнение, карал съм такива иии............. :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това направо немога да го повярвам....как може, нали немците са добри инжинери ... да не са прекалили

с 330 милилитровата бира :icon_hmm: Това с разхода по 1л/1000км съм го виждал в книжка за експлоатация

на VW Passat/Golf от ранните '80 години, но за нова кола просто не е за вярване... :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... затова гениалните инженери решили да привикат на помощ специалисти на АРАЛ и още 1-2 петролни фирми които да им разработят специално масло ,което да не го харчи ............ :hysterical: В резултат на което правят "съвършенно масло" от което мотора им полапвал само 2-3 пъти по малко... :hysterical: Резултата е следния ..........един Аутлендър с този мотор и "обикновенно" масло, мотора полапва само около 1л. на 1000 км. а с "вълшебното "масло , специално разработено за WV похапвало само като за закуска - под 200-300 мл./1000 км...
Това са 'градски легенди' колега. По принцип на тези двигатели - помпа-дюза - се слага специално масло (ВАГ 506.01), защото интервала на смяна се определя от борд компютъра и може да е от рода на 20-25к км или 2 години. А защото е много тънко 0W30 е естествено да го погорява в този дълъг период.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А пък аз се чудех, защо досега от както са излезли новите модели Пламен не беше изказвал никакви впечатления и там отзиви. С молба - DJ като имаш по вече време понапиши още нещо какво мислиш, сигурно има и нещо друго интересно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

.......така че :mitsu-smiley: не случайно се насочиха към Пежо-Цитроен PSA моторите и с право.......... :icon_blush:

В какъв смисъл са се насочили? Нали ползват VW за дизелите в момента .. да не са разтрогнали договор или за бъдещи модели говориш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май не е само при тзи двигател проблема.

Знам за Q7 при тест драйв от София до Бургас и обратно разхода на масло е 800 мл. при скорост между 130 и 160 км/ч.

Става на въпрос за 3.0ТДИ

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В какъв смисъл са се насочили? Нали ползват VW за дизелите в момента .. да не са разтрогнали договор или за бъдещи модели говориш?

 

Стефчо нали вече на Аутлендъра започнаха да слагат 2.2 дизел от Пежо и консорциума им PSA. Много хора чакат точно доставката на тази модификация, преди /до сега/ беше същия двигател от VW.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...................на една от задните страници най долу пишело: внимание- нормален разход на масло : 100 -500 мл. на 1000 км. :hysterical: :hysterical:

А стига бе, в средата на осемдесетте карах ВАЗ 2105 (Лада 1300 с квадратни фарове за по-младите :) ), която гореше...... 80 ml/100 km масло по книжка и в действителност. Това е 800 ml/1000 km, ужас някакъв! Но ми беше по-евтино да доливам, а не да сменям наслото :) и така я карах доста време. А както е известно, руските коли могат и без масло да се движат :) това е проверено, преди да разбера колко масло харчи :) !

Но в един момент ми писна и смених гумичките на клапаните с някакви италиански от Кореком тогава и от смяна до смяна (10000 с Диона Супер :) ) не съм доливал повече!

 

Хе хе, VW :) :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май не е само при тзи двигател проблема.

Знам за Q7 при тест драйв от София до Бургас и обратно разхода на масло е 800 мл. при скорост между 130 и 160 км/ч.

Става на въпрос за 3.0ТДИ

 

Е за толкова дълъг тестдрайв не бях чувал. Това от София до Бургас и обратно, заедно с един служител за два дни в командировка. А иначе по въпроса - какви са тез двигатели щом още нови ще горят толкова масло - направо шах.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този дизел се окза доста проблемен... затова ще мина на 1.8 143 коня, който всъщност е същия мотор като 2.0 150 коня с малки разлики заради EU директивите за емисийте... Но не е проблем да се добута до 170 коня ;] Такаче съвсем скоро очаквам такава черна красавица Intense..

 

Колега, това с тунинга мощността на двигателя ме заинтригува. Може ли малко по-подробна информация (макар да имам още почти 4.5 години гаранция)? ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това са 'градски легенди' колега. По принцип на тези двигатели - помпа-дюза - се слага специално масло (ВАГ 506.01), защото интервала на смяна се определя от борд компютъра и може да е от рода на 20-25к км или 2 години. А защото е много тънко 0W30 е естествено да го погорява в този дълъг период.

Не си прав..............ела да видиш на моята и тогава ще поспорим...........проблем си е точно харченето на масло , и то не се определя от ЕКУ-то , а от някаква ел. джунджурийка, която има дадчик на картера и той сигнализира за смяна на масло..........моята ( а и не само тя) след 8 000 км. пробег и почва да пищи, светкат разни лампички по таблото и т.н.

Относно горенето - да ,естествено е да го гори за WV Grоups двигателите............те са си такива (а после немците тръбят за екологията дрън дрън ) Ела да видиш един японски мотор със същия вискозитет масло как го гори- ооо,нараво пушеци вади отзаде ,димни завеси прави така , че не мога да видя задния през огледалото...............

Колега , само за справка - вземи Една Авенсис D4D или Хонда Акорд i-TDC-i и виж за какво става дума...........Просто тези две японски марки направиха един съвършен дизелов мотор, на който немците само могат да завиждат ............

Карам немския танк примерно 200 км. ,после се качвам в Акорда или Тойотата и просто усещаш коренната разлика..........в това никой не може да го оспори, японците правят най добрите коли в света............ :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, това с тунинга мощността на двигателя ме заинтригува. Може ли малко по-подробна информация (макар да имам още почти 4.5 години гаранция)? ;)

Просто това е смяна на софта ( не е чип ) от ЕКУ-то от заводския такъв на некъв "специален".............предимството му е че колата става по пъргава при ускорение и леко вдига км./ч. примерно с 20 км./ч. от 230 км. може да лепи 250 км./ч. :rolleyes: Но мотора става по шумен и второ ( не е доказано още -поне от мен )- по малко издръжлив................услугата струва около 700лв. преди 2 години и мисля че не си заслужава...........

На Тойотата има спец. версия на този мотор на който мощността е 170 коня и се казва Power Clean модификация..............сега вадят още по мощна версия на 2.2 литровия си мотор , който е 210 коня ...............Хонда от друга страна и тя загатва че скоро ще извади 235 коня от 2.2 литров мотор, а нашите немци гледат и тъпеят........... :rolleyes:

И въобще и дума не може да става за сравнение на Пасат с Акорд или Авенсис...........пак казвам ..............карам ги и трите и знам за какво става дума :icon_rock: Ще чакам и :mitsu-smiley: да излезнат и да хвърлят ръкавицата ............... :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

японците правят най добрите коли в света............ :icon_rock:

:icon_thumbup:

Няма и да има подобни автомобили в света.......

Кои двигател на 300 000 има компресия като на 100 000

Само и единствено японския!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...