DJ Tymbi Публикувано 27 януари 2005 Автор Сподели Публикувано 27 януари 2005 ..............до колкото виждам това е смукателен колектор, но от каква кола е......от кой мотор и т.н. :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TOYO tires Публикувано 28 януари 2005 Сподели Публикувано 28 януари 2005 другия щт те излажа ама ще питам какво можеш да ми кажеш за плазмените бобини ако не нахалствам мноо щот тиа дни маи ти се окаснаха рътзете от писане :D от писане Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jasen Публикувано 29 януари 2005 Сподели Публикувано 29 януари 2005 Mitsubishi Proton e the best! :icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
иво дизела Публикувано 2 февруари 2005 Сподели Публикувано 2 февруари 2005 На тая дълга и обширна тема да взема и аз да се включа :icon_box: Полирането на колекторите действително има за цел въздушния поток който влиза да не се завихря преди горивната камера,а във нея.По този начин се увеличава и количеството постъпил въздух. ÒБАЧЕ тази цялата хамалогия си губи смисъла ,ако не е свалена сянката между смукателен колектор и главата и между главата и изпускателния :guns: от там нататък не можеш безкрайно да увелиаваш сечението на генерацията защото отново се получава завихряне и пречи :shades За всеки мотор е индивидулна настройка/от специалист ауспохджия/Та уж леки безболезнени нещица,а като почнеш............ :icon_box: :icon_cheers: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mitsu Публикувано 2 февруари 2005 Сподели Публикувано 2 февруари 2005 Еми аз много неразбирам от тунинги ама миналата година смених ауспуха в Уолкър в Дружба.Само от една смяна на цялото гърне колата тръгна като :plane: незнам какво направиха тия юнаци там обаче има много голяма разлика .само че бързо свикнах и сега искам колата да ми е по- силничка.Следващата ще гледам да бъде поне 1.6 90 кончета Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 март 2005 Автор Сподели Публикувано 14 март 2005 Нищо необичайно не са направили, просто ти е било задръстено гърнето старото, и като са сложили новото , и всичко се е оправило.........това е......все едно катализатора да ти е запушен и да го махнеш след време, когато ти вече си свикнал на запушен такъв....... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 17 март 2005 Сподели Публикувано 17 март 2005 ха-ха... аз досега не съм виждал запушен катализатор :D зада се запуши трябва да харчи поне литър на метър масло :D , ама тогава и цялата генерация ще е пълна :D Мрежата на катализатора просто задържа изгорелите газове, и като се махне, както правят навсякъде резултата е налице...предполагам не си дал 1500лв. за нов :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 17 март 2005 Автор Сподели Публикувано 17 март 2005 Аз пък съм виждал запушен катализатор, мога да ти го покажа............ :D Не е необходимо да гори масло колата обаче, за да се запуши той...........е, ако гори процеса на запушване се ускорява ,но и той си има експоатационен срок.......... :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 17 март 2005 Сподели Публикувано 17 март 2005 много искам да го видя, защото нема такова чудо.От кво се е запушил от дамски превръзки ли???? :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 17 март 2005 Сподели Публикувано 17 март 2005 когато мине експлоатационният му срок, контактната му площ не функционира, т.е. вредните газове не се преобразуват. Ако се запуши колата въобще няма да запали :D . Пробвай и си завари изхода на генерацията и ще видиш :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 март 2005 Автор Сподели Публикувано 18 март 2005 Ха така,.................няма да влизам в излишни спорове, но ще ти кажа да питаш този, който ти подържа колата да ти каже от какво може да се запуши катализатор, а именно: от богата смес............. :D покарай около 3-4 месеца на богата смес и после виж какво става......... Това е първото..............второ, от бедна смес също се задръства............защото температурата на изгорелите газове е по висока.............и нали се сещаш какво се получава...... :D Трето, може да се запуши от механичен удар..............тъй като има керамика и тя сечупи, ако стане това, то ще го запуши защото става като ефекта на тапа на шампанско........... :D Да, точно така, като се запуши един катализатор ,почти не можеш да запалиш колата, виждал съм и такъв случай............и то в автокъща........ :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Bat Gogo Публикувано 19 март 2005 Сподели Публикувано 19 март 2005 :D :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DANI MG Публикувано 21 март 2005 Сподели Публикувано 21 март 2005 Погледни на този сайт един ентусиаст какво е направил! http://orionturbo.info/ :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxim Chirpanski Публикувано 4 септември 2008 Сподели Публикувано 4 септември 2008 Здравеите.Дали някои ще може да ме светне как мога да си вдигна кончетата?Карам Галант 97г. 2.0 ТД 90коня. Нямам намерение да ходя на състезания,а просто искам малко повече мощност. Може ли да се смени или да се пипне нешо по турбината,или да се сложи "чип"?Много съм зле с колите и моля да ме просветите малко. :icon_blush: И накрая, ако не ставам много нахален, ще помоля да ми кажете къде мога да направя този "ремонт" и колко ще ми струва. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 септември 2008 Сподели Публикувано 16 септември 2008 Чип не може да свърши работа. Двигателят е старо поколение. Най-добре ни пипай нищо за да не се счупи нещо по двигателя. Един беше подал на турбината и се хвалеше колко му бяга колата, предупредиха го няколко пъти, но той не слушаше и след няма и 2 седмици двг "роди" ... приключи. Колеги, гледах характеристиките на двигателя 2500 сс на БМВ 5-ца от 2001 г. Той работи с 10,5 степен на сгъстяване, докато двг на галант 2500 сс с 9,5. Не знам как са го направили, но харчи същото количество бензин, тегли повече кг., има по-висок въртящ момент (245 Nm при 3500 rpm) и като цяло този автомобил ускорява по-добре и развива по-висока макс. скорост. Не случайно в името на този производител фигурира названието "мотор" - Bayerishe Motoren Werke. Макар и не с този двигател, те неслучайно спечелиха титлата "Двигател на годината" през ... не помня, но не беше отдавна. Разбира се, същинските разлики са скрити и за мен поне си остават загадка. Все пак 8,1 сек. от 0-100 км/ч за кола 1575 кг. и дълга 4,77 си е мноооого добро постижение при същия разход на гориво :rolleyes: Сметнал го е немеца...Имаше една формула за изчисляване на мощността, в която участва и степента на сгъстяване. Може би при 10,5 (ако двг. издържи дълго) ще се постигнат 180-182 кончета и като добавим филтър и ауспуси - може и 190 да станат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
masterross Публикувано 16 септември 2008 Сподели Публикувано 16 септември 2008 Здравеите.Дали някои ще може да ме светне как мога да си вдигна кончетата?Карам Галант 97г. 2.0 ТД 90коня. Нямам намерение да ходя на състезания,а просто искам малко повече мощност. Може ли да се смени или да се пипне нешо по турбината,или да се сложи "чип"?Много съм зле с колите и моля да ме просветите малко. :icon_blush: И накрая, ако не ставам много нахален, ще помоля да ми кажете къде мога да направя този "ремонт" и колко ще ми струва. :mitsu-smiley: Може да се сложи "чип".Сменя се и генерацията.Има подобни теми в раздел Галант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 16 септември 2008 Сподели Публикувано 16 септември 2008 Да, има. Четох тази тема. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxim Chirpanski Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 Здравейте отново.Искам да ви питам дали според вас 320лв. е нормална цена за "чип"?Благодаря ви предварително :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 19 септември 2008 Сподели Публикувано 19 септември 2008 При цена от около 2000лв за новите модели, производство на Ralliart мисля че би трябвало да имат голяма разлика. Аз лично нямам доверие на съмнителни фирми - цената не е решаващ фактор, но обикновенно има значение. Все пак в интернет може да се намери доста информация и отзиви за всякакви продукти и по-този начин да се подбере по-качествен продукт.Сигурно имаш предвид ето тази разлика.....http://cement1000.hit.bg/ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Maxim Chirpanski Публикувано 20 септември 2008 Сподели Публикувано 20 септември 2008 Сигурно имаш предвид ето тази разлика.....http://cement1000.hit.bg/ ХЕХЕМario недей така.казаха ми даже че за модела имал 2 или 3.Слага ги един по един и които си харесам след тест него взимам.Дано не ме излъжат много. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
genikar Публикувано 20 септември 2008 Сподели Публикувано 20 септември 2008 ХЕХЕМario недей така.казаха ми даже че за модела имал 2 или 3.Слага ги един по един и които си харесам след тест него взимам.Дано не ме излъжат много. :mitsu-smiley:ами да ви кажа маи на галанта 2.0тди неможе да се сложи чип само защото тои е с процесор,а пък ако има някои заинтересован от слагане на чипове мога дажи дам телефона на един приятел които се занимава с тази деиност. той е от пловдив ,ако някои го интересува да ми пише :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
steam Публикувано 18 ноември 2008 Сподели Публикувано 18 ноември 2008 А някой знае ли как да подобря 4d55 двигателя?(2.3td, 84коня, 175Nm)Дали може да му се сложи глава с два разпределителни вала от 2.5литровия дизел на Pajero/L200/L300?Или по-голяма турбина? :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 19 ноември 2008 Сподели Публикувано 19 ноември 2008 аз ще се изкажа сектантски: Смени всичко между предния и задния номер....пак да е турбо, но бензин Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spdspd Публикувано 19 ноември 2008 Сподели Публикувано 19 ноември 2008 Здравейте отново.Искам да ви питам дали според вас 320лв. е нормална цена за "чип"?Благодаря ви предварително :mitsu-smiley: Евтиничко ми се струва! На предишната си кола слагах чип и беше доста по-скъп, хем преди наколко години! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
CynepMEH Публикувано 19 ноември 2008 Сподели Публикувано 19 ноември 2008 Евтиничко ми се струва! На предишната си кола слагах чип и беше доста по-скъп, хем преди наколко години!Зависи - аз за моята кола имам чип за 30 стотинки + програмата за тунинг (30 долара) + устройство за флашване на чипа (200 долара)... не е много скъпо Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.