Gorin Публикувано 3 юни 2007 Сподели Публикувано 3 юни 2007 Здравейте колеги ! :icon_bye: Време е вече да сменявам ангренажният ремък на Лансера.Ролка трябва ли да се сменя или не ? Двигателя е 4G15. / Колата винаги съм поддържал в Рубин, но след тези проблеми доверието ми се разклати,още повече,че като ходих последният път там - м.фефруари ми взеха 40лв.за бензинов филтър и 40 за въздушен.45лв. термостат и 55 лв.за труд./ :wub: Моля да ми препоръчате от къде да купя ремъка и майстор,който да го смени ! Предварително благодаря ! :bowi: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 3 юни 2007 Сподели Публикувано 3 юни 2007 Мога да ти уредя SUN ремъци made in Japan и Койо ролки......... :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 4 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2007 Мога да ти уредя SUN ремъци made in Japan и Койо ролки......... :icon_dance: Каква ще е цената ? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
TAZ Публикувано 4 юни 2007 Сподели Публикувано 4 юни 2007 Каква ще е цената ? :mitsu-smiley: Попитай в НИПАРТС, аз моя ангренажен ремък съм го купил от там за около 55 - 60 лв. Ако искаш оригинални на :mitsu-smiley: цените са: ангренажен ремък и ролка по около 100 лв. Смяната ми е извършиха в Ратола Пловдив и като цяло съм доволен. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 юни 2007 Сподели Публикувано 4 юни 2007 Ремък за 4G15 Gates : 35 лв. и ролка Койо- 68лв. СЪН - 45 лв. и койо ролка -68 лв. :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 4 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2007 Ремък за 4G15 Gates : 35 лв. и ролка Койо- 68лв. СЪН - 45 лв. и койо ролка -68 лв. :icon_blush: Благодаря ти, DJ, ролката задължително ли трябва да сменя ?Ремък ще взема ! :drinks: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 юни 2007 Сподели Публикувано 4 юни 2007 Препоръчително е да е смениш ако нищо и няма в момента, ако вие и стърже - задължително :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Gorin Публикувано 4 юни 2007 Автор Сподели Публикувано 4 юни 2007 Кога ще е удобно да взема ремъка ? И да пием по :drinks: ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
min4o Публикувано 4 юни 2007 Сподели Публикувано 4 юни 2007 извинявам се че се намесвам в темата но за да не отварям друга ако може и аз да попитам същото но за 4g92мотора с колко ремака е и някой знае ли цени благодаря предварително :thx: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 4 юни 2007 Сподели Публикувано 4 юни 2007 Ако е 4G92 мотора с 1 разпр. вал 113 коня,то е с един агр. ремък и една ролка.............за цени- не знам , утре ще е, но пак там някъде ще е , ремък - 40 -45 лв. и ролка 50 лв. :icon_bye: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 4 юни 2007 Сподели Публикувано 4 юни 2007 С тези работи шега небива. Взимаите маркови неща защото нашите коли нямат защита от скъсване на ремък (мисля). Една стара и износена ролка може да прецака ремъка и после излиза доста солено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Chepa Публикувано 5 юни 2007 Сподели Публикувано 5 юни 2007 извинявам се че се намесвам в темата но за да не отварям друга ако може и аз да попитам същото но за 4g92мотора с колко ремака е и някой знае ли цени благодаря предварително :thx:Ангренажния ремък ти е с 117 зъба и ширина 29 мм. :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedo Публикувано 5 юни 2007 Сподели Публикувано 5 юни 2007 С тези работи шега небива. Взимаите маркови неща защото нашите коли нямат защита от скъсване на ремък (мисля). Една стара и износена ролка може да прецака ремъка и после излиза доста солено. 4G92 1.6 GLXI има защита поне така съм гледал снимки на буталата имат 4 сериозни вдълбини на бутало.Ако някой знае моля да пише кои мотори има и кои нямат но аз си мисля че всичко което е над 1500 кубика има защита (за дизела не съм сигурен). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 6 юни 2007 Сподели Публикувано 6 юни 2007 Аз съдя по моя двигател 4G15. Всъщност като се позамисля маи си прав :icon_blush: . Ремъка ми е с правоъгълни плитки зъби, а такива се сладат на коли със защита. Бъркам се с двигателя на Poni, които е същия, но е със обли дълбоки зъби, а броя е еднакъв(92). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 6 юни 2007 Сподели Публикувано 6 юни 2007 Да ви кажа обаче че май никой двигател на Митсу няма такава "защита" Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 7 юни 2007 Сподели Публикувано 7 юни 2007 Незнам дали няма значение с какъв профил са зъбите. Просто моята информация не е официална. Това съм го дочул от човек които дава таксита под аренда и е мои познат. :icon_hmm: Истината е една. Със защита или без защита ремъка и ролката трябва да са добри и да се сменяват навреме. Така е наи-безболезнено! Даи 100 за да не даваш 100+1000 :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sslavov Публикувано 7 юни 2007 Сподели Публикувано 7 юни 2007 Защитата в повечето случаи се състои в това че се прави умишлено по слаб елемент в задвижването на клапаните (в повечето случаи в гърбиците) които при евентуален удар да се счупят и да не доведат до по-сериозни повреди. По принцип Опел например имат... само че нищо не е със слаб елемент а точно със по-вдлъбнато бутало :icon_blush: Преди 5г късах ремък на Вектра...просто ти слагат нов и продължаваш. Незнам защо те са едни от малкото със такива защити обаче. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
speedo Публикувано 7 юни 2007 Сподели Публикувано 7 юни 2007 Не ми се вярва Японците да са толкова назад че да не сложат защита на клапаните. Гледал съм снимки на моя модел на буталото с 4 вдълбини си е което значи че има къде да паднат клапаните при евентуално скъсване на ремъка. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 8 юни 2007 Сподели Публикувано 8 юни 2007 На една астра съшо и се бяха изринили зъбите на ремъка и разпределителния вал не се въртеше. Сложиха и нов ремък и тя запали без никъкви проблеми. Аз направо гледах като теле. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 8 юни 2007 Сподели Публикувано 8 юни 2007 На Астра е така, на :mitsu-smiley: не е така. Не мисля че е до това кой е "напред", "назад" - вероятно има компромиси с това решение и е избран този вариант.Ето тук имам данни за двигателите carmechanic Обърнете внимание на Cambelt failure: Damage / Cambelt failure: Safe Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 8 юни 2007 Сподели Публикувано 8 юни 2007 Значи, на някои мотори буталата им са фрезовани, това значи че на челото на буталото има технологични вдлъбнатини или дупки, които се намират точно срещу клапаните......ако се скъса ремъка или нещо от този род, буталото стига Г.М.Т. но не удря клапаните, тъй като те потъват в дупките..........На други мотори пък горивната им камера е в челото на буталото , а не в главата, това ще рече че буталото има дупка отгоре на челото му, и разстоянието м/у клапана и буталото е голямо , но това не значи че не може да удари клапана...........някои мотори го удрят , други -не..........например мотора на Рено 1,7 е с такъв вид бутало, но ги удря.....на Ланча Делта 1.8 мотора не ги удря...........така че всичко зависи от конструкторското решение ........На за съжаление всички ги удрят( поне на тези , които аз съм виждал........)но все пак какво значи "....да ги ударят" или пък "ами ако се скъса ремъка..." ...такива понятия при японците не съществуват ако всичко е наред и се сменят по предписание и както трябва консумативите...........така че...... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
oscar Публикувано 22 юни 2007 Сподели Публикувано 22 юни 2007 На мен ми ги смениха във Виликар.Смяна на анг. ремък,ролка, ремъка на алтернатора+диагностика на двиг.=141лв.Частите са корейски . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mladen.bg Публикувано 18 октомври 2007 Сподели Публикувано 18 октомври 2007 4G92 1.6 GLXI има защита поне така съм гледал снимки на буталата имат 4 сериозни вдълбини на бутало.Ако някой знае моля да пише кои мотори има и кои нямат но аз си мисля че всичко което е над 1500 кубика има защита (за дизела не съм сигурен).Здравейте колеги,Карам Мицубиши Колт 1.5 GLX с двигател 4G15. Има си защита и дори да се скъса ремъка няма проблеми. Слагаш новия и газ. Успех! :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 18 октомври 2007 Сподели Публикувано 18 октомври 2007 ЗДРАВЕИТЕ КОЛЕГИ КАРАМ МИТСУБИШИ КОЛТ 1.5 GLX С ДВИГАТЕЛ 4G15 .ИМА СИ ЗАЩИТА И ДОРИ ДА СЕ СКАСА РЕМАКА НЯМА ПРОБЛЕМИ. СЛАГАШ НОВИЯ И ГАЗ УСПЕХ :icon_thumbup:Младенчо.......пиши с малки букви............ Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Teodor_Aynadzhiev Публикувано 19 октомври 2007 Сподели Публикувано 19 октомври 2007 При мен също има вдлъбнатини и буталото не удря клапаните :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.