Премини към съдържание

Ангренажен ремък


Препоръчано мнение

Здравейте колеги ! :icon_bye: Време е вече да сменявам ангренажният ремък на Лансера.Ролка трябва ли да се сменя или не ? Двигателя е 4G15. / Колата винаги съм поддържал в Рубин, но след тези проблеми доверието ми се разклати,още повече,че като ходих последният път там - м.фефруари ми взеха 40лв.за бензинов филтър и 40 за въздушен.45лв. термостат и 55 лв.за труд./ :wub: Моля да ми препоръчате от къде да купя ремъка и майстор,който да го смени ! Предварително благодаря ! :bowi:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Каква ще е цената ? :mitsu-smiley:

 

Попитай в НИПАРТС, аз моя ангренажен ремък съм го купил от там за около 55 - 60 лв. Ако искаш оригинални на :mitsu-smiley: цените са: ангренажен ремък и ролка по около 100 лв. Смяната ми е извършиха в Ратола Пловдив и като цяло съм доволен. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ремък за 4G15 Gates : 35 лв. и ролка Койо- 68лв. СЪН - 45 лв. и койо ролка -68 лв. :icon_blush:

Благодаря ти, DJ, ролката задължително ли трябва да сменя ?Ремък ще взема ! :drinks:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се че се намесвам в темата но за да не отварям друга ако може и аз да попитам същото но за 4g92мотора с колко ремака е и някой знае ли цени благодаря предварително :thx:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е 4G92 мотора с 1 разпр. вал 113 коня,то е с един агр. ремък и една ролка.............за цени- не знам , утре ще е, но пак там някъде ще е , ремък - 40 -45 лв. и ролка 50 лв. :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С тези работи шега небива. Взимаите маркови неща защото нашите коли нямат защита от скъсване на ремък (мисля). Една стара и износена ролка може да прецака ремъка и после излиза доста солено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

извинявам се че се намесвам в темата но за да не отварям друга ако може и аз да попитам същото но за 4g92мотора с колко ремака е и някой знае ли цени благодаря предварително :thx:

Ангренажния ремък ти е с 117 зъба и ширина 29 мм.

:rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С тези работи шега небива. Взимаите маркови неща защото нашите коли нямат защита от скъсване на ремък (мисля). Една стара и износена ролка може да прецака ремъка и после излиза доста солено.

 

 

4G92 1.6 GLXI има защита поне така съм гледал снимки на буталата имат 4 сериозни вдълбини на бутало.

Ако някой знае моля да пише кои мотори има и кои нямат но аз си мисля че всичко което е над 1500 кубика има защита (за дизела не съм сигурен).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз съдя по моя двигател 4G15. Всъщност като се позамисля маи си прав :icon_blush: . Ремъка ми е с правоъгълни плитки зъби, а такива се сладат на коли със защита. Бъркам се с двигателя на Poni, които е същия, но е със обли дълбоки зъби, а броя е еднакъв(92).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Незнам дали няма значение с какъв профил са зъбите. Просто моята информация не е официална. Това съм го дочул от човек които дава таксита под аренда и е мои познат. :icon_hmm: Истината е една. Със защита или без защита ремъка и ролката трябва да са добри и да се сменяват навреме. Така е наи-безболезнено! Даи 100 за да не даваш 100+1000 :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защитата в повечето случаи се състои в това че се прави умишлено по слаб елемент в задвижването на клапаните (в повечето случаи в гърбиците) които при евентуален удар да се счупят и да не доведат до по-сериозни повреди.

 

По принцип Опел например имат... само че нищо не е със слаб елемент а точно със по-вдлъбнато бутало :icon_blush: Преди 5г късах ремък на Вектра...просто ти слагат нов и продължаваш. Незнам защо те са едни от малкото със такива защити обаче.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не ми се вярва Японците да са толкова назад че да не сложат защита на клапаните. Гледал съм снимки на моя модел на буталото с 4 вдълбини си е което значи че има къде да паднат клапаните при евентуално скъсване на ремъка. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На една астра съшо и се бяха изринили зъбите на ремъка и разпределителния вал не се въртеше. Сложиха и нов ремък и тя запали без никъкви проблеми. Аз направо гледах като теле.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На Астра е така, на :mitsu-smiley: не е така.

Не мисля че е до това кой е "напред", "назад" - вероятно има компромиси с това решение и е избран този вариант.

Ето тук имам данни за двигателите

 

carmechanic

 

 

Обърнете внимание на Cambelt failure: Damage / Cambelt failure: Safe

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Значи, на някои мотори буталата им са фрезовани, това значи че на челото на буталото има технологични вдлъбнатини или дупки, които се намират точно срещу клапаните......ако се скъса ремъка или нещо от този род, буталото стига Г.М.Т. но не удря клапаните, тъй като те потъват в дупките..........

На други мотори пък горивната им камера е в челото на буталото , а не в главата, това ще рече че буталото има дупка отгоре на челото му, и разстоянието м/у клапана и буталото е голямо , но това не значи че не може да удари клапана...........някои мотори го удрят , други -не..........например мотора на Рено 1,7 е с такъв вид бутало, но ги удря.....на Ланча Делта 1.8 мотора не ги удря...........така че всичко зависи от конструкторското решение ........

На за съжаление всички ги удрят( поне на тези , които аз съм виждал........)но все пак какво значи "....да ги ударят" или пък "ами ако се скъса ремъка..." ...такива понятия при японците не съществуват ако всичко е наред и се сменят по предписание и както трябва консумативите...........така че...... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

На мен ми ги смениха във Виликар.Смяна на анг. ремък,ролка, ремъка на алтернатора+диагностика на двиг.=141лв.Частите са корейски .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 месеца ...
4G92 1.6 GLXI има защита поне така съм гледал снимки на буталата имат 4 сериозни вдълбини на бутало.

Ако някой знае моля да пише кои мотори има и кои нямат но аз си мисля че всичко което е над 1500 кубика има защита (за дизела не съм сигурен).

Здравейте колеги,

Карам Мицубиши Колт 1.5 GLX с двигател 4G15. Има си защита и дори да се скъса ремъка няма проблеми. Слагаш новия и газ. Успех! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ЗДРАВЕИТЕ КОЛЕГИ КАРАМ МИТСУБИШИ КОЛТ 1.5 GLX С ДВИГАТЕЛ 4G15 .ИМА СИ ЗАЩИТА И ДОРИ ДА СЕ СКАСА РЕМАКА НЯМА ПРОБЛЕМИ. СЛАГАШ НОВИЯ И ГАЗ УСПЕХ :icon_thumbup:

Младенчо.......пиши с малки букви............

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...