Премини към съдържание

Ангренажен ремък


Препоръчано мнение

Абе по добре да сменяме на време всичко за да няма скъсвания на ремък, щот после става олелия ако чупи нещо много ще е неприятно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Един приятел караше кадет и беше 1.3!!! Скъса се ремъка на въпросното животно и просто отиде, купи си ремък, смениха му го, врътна ключа, запали и си замина по живо по здраво! Колата беше 1985г произведена!!! А Митсубиши са много по-напреднали в автомобилната индустрия и много ме съмнява да нямат защита при късъне на ремък!

 

Съветвам на всички да не разчитат на това, а да си сменят ремъците и ролките на време!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А Митсубиши са много по-напреднали в автомобилната индустрия и много ме съмнява да нямат защита при късъне на ремък!

 

 

Съветският автомобилен гигант АЗЛК, като утвърден лидер в автомобилостроенето, поначало е преценил че използването на ремък крие сериозни рискове. "Капиталистическите прийоми са несъвместими със Съветският начин на мислене", сподели пред "Комсомольская газета" директорът на АЗЛК Степан Степанов.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

те точно затва са с верига, всичките соц возила. и мерцедес са с верига. Въпрос на решение

Кадетите не трошат. Верно е, макар че не съм късал ремък с моя, 1.3 е така. колегата ми с Хонда Сивик 1.5 Витек, ако се не лъжа, скъса, плачеше му се, но пак защита.... нов ремък и газ..

Не ги знам нашите имат ли, нямат ли, но се надявам и никога да не научавам! Че всичко става на салата....

Смяна, редовно, и само с качествени!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всички майстори които правят :mitsu-smiley: ще ти кажат че автомобилите ни нямат защита!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мнението на aga е точно на място ;)

 

До скоро отричаха и инжекциона като труден за сервизиране... капиталистическа му работа

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, не съм механик нито инженер по механика, но мисля че думата защита НЕ е правилната в случая. Тук не става дума за никаква защита, това не е някаква опция, фичър или каквото там. И няма нищо общо с това колко е напреднала фирмата, колко ноухау и ниво на качество има и т.н. Става дума за конструктивно решение, което има плюсове и минуси, и един от минусите е че при скъсване се чупят допълнителни неща, а плюсовете са че ремъкът е евтин за производство и поставяне, по-тих и с по-малки фрикционни загуби. Изчислили са вероятността да се скъса, тествали са десетки коли при всякакви обстоятелства, и са дали пробег и срок за смяна, и гаранция. Мога да се обзаложа, че в примерите които посочвате това не е спазено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Удрянето на буталата в клапаните зависи от конструктивните параметри на мотора- т.е. главата и блока/хода на буталата................не всички мотори на :mitsu-smiley: удрят клапани в бутала..........това зависи от дълбочината на горивната камера и леглата на клапаните при по декомпресираните мотори,и от друга страна зависи от челата на буталата дали са фрезовани........например при :mitsu-smiley: Галант Е33А 4G63 108 коня мотора почти никаква вероятност да удари клапани в буталата ,тъй като гор. им камера е много дълбока и клапана не стига буталото........обаче при същия мотор но 136 коня пак Галант ЕА2А вече клапаана ще се удари в буталото , тъй като гор. камера и по плитка и клапана излиза от нея..........

На някои спортни мотори или форсирани такива с цел силов тунинг, едно от нещата е "свалянето" на главата с определени десети от мм.Съответно гор. камера става по плитка от конструктивното й решение и дори и да не скъса ремъка ,буталата пак ще ударят клапаните.............за тази цел се фрезоват челата на буталата със специални шаблони ,където се определя точното място на фрезоването......... :rolleyes: Така се избегва удара клапан в бутало дори и да не се скъса ремъка и става нормално да се експоатира този мотор.......... :)

Този метод обаче не на всички мотори е приложим тъй като при фрезоването на буталата се намалява тяхната издръжливост и трябва да се внимава.Има друг вариант в този случай - просто нови бутала ,фабрично фрезовани за тази цел......... :)

Или с други думи метода на защитата е всъщност метода с фрезоването на буталата........т.е. това им е защитата.....но ако скъса ремък то пак ще се ударят буталата с клапаните.........

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Със сигурност знам, че бензиновите двигатели на Mazda от сериите ZL и ZM (вграждат се на модела 323 BJ) имат такава защита. Въпреки това специалистите съветват това да не се проверява, а ангренажния ремък да се сменя навреме :giggle:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...