speedo Публикувано 30 октомври 2007 Сподели Публикувано 30 октомври 2007 Абе по добре да сменяме на време всичко за да няма скъсвания на ремък, щот после става олелия ако чупи нещо много ще е неприятно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Sphinx Публикувано 12 декември 2007 Сподели Публикувано 12 декември 2007 Един приятел караше кадет и беше 1.3!!! Скъса се ремъка на въпросното животно и просто отиде, купи си ремък, смениха му го, врътна ключа, запали и си замина по живо по здраво! Колата беше 1985г произведена!!! А Митсубиши са много по-напреднали в автомобилната индустрия и много ме съмнява да нямат защита при късъне на ремък! Съветвам на всички да не разчитат на това, а да си сменят ремъците и ролките на време!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 12 декември 2007 Сподели Публикувано 12 декември 2007 А Митсубиши са много по-напреднали в автомобилната индустрия и много ме съмнява да нямат защита при късъне на ремък! Съветският автомобилен гигант АЗЛК, като утвърден лидер в автомобилостроенето, поначало е преценил че използването на ремък крие сериозни рискове. "Капиталистическите прийоми са несъвместими със Съветският начин на мислене", сподели пред "Комсомольская газета" директорът на АЗЛК Степан Степанов. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rosko Публикувано 12 декември 2007 Сподели Публикувано 12 декември 2007 те точно затва са с верига, всичките соц возила. и мерцедес са с верига. Въпрос на решениеКадетите не трошат. Верно е, макар че не съм късал ремък с моя, 1.3 е така. колегата ми с Хонда Сивик 1.5 Витек, ако се не лъжа, скъса, плачеше му се, но пак защита.... нов ремък и газ..Не ги знам нашите имат ли, нямат ли, но се надявам и никога да не научавам! Че всичко става на салата.... Смяна, редовно, и само с качествени! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 13 декември 2007 Сподели Публикувано 13 декември 2007 Всички майстори които правят :mitsu-smiley: ще ти кажат че автомобилите ни нямат защита! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
BAlexandrov Публикувано 13 декември 2007 Сподели Публикувано 13 декември 2007 Мнението на aga е точно на място ;) До скоро отричаха и инжекциона като труден за сервизиране... капиталистическа му работа Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 13 декември 2007 Сподели Публикувано 13 декември 2007 Колеги, не съм механик нито инженер по механика, но мисля че думата защита НЕ е правилната в случая. Тук не става дума за никаква защита, това не е някаква опция, фичър или каквото там. И няма нищо общо с това колко е напреднала фирмата, колко ноухау и ниво на качество има и т.н. Става дума за конструктивно решение, което има плюсове и минуси, и един от минусите е че при скъсване се чупят допълнителни неща, а плюсовете са че ремъкът е евтин за производство и поставяне, по-тих и с по-малки фрикционни загуби. Изчислили са вероятността да се скъса, тествали са десетки коли при всякакви обстоятелства, и са дали пробег и срок за смяна, и гаранция. Мога да се обзаложа, че в примерите които посочвате това не е спазено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 13 декември 2007 Сподели Публикувано 13 декември 2007 Удрянето на буталата в клапаните зависи от конструктивните параметри на мотора- т.е. главата и блока/хода на буталата................не всички мотори на :mitsu-smiley: удрят клапани в бутала..........това зависи от дълбочината на горивната камера и леглата на клапаните при по декомпресираните мотори,и от друга страна зависи от челата на буталата дали са фрезовани........например при :mitsu-smiley: Галант Е33А 4G63 108 коня мотора почти никаква вероятност да удари клапани в буталата ,тъй като гор. им камера е много дълбока и клапана не стига буталото........обаче при същия мотор но 136 коня пак Галант ЕА2А вече клапаана ще се удари в буталото , тъй като гор. камера и по плитка и клапана излиза от нея..........На някои спортни мотори или форсирани такива с цел силов тунинг, едно от нещата е "свалянето" на главата с определени десети от мм.Съответно гор. камера става по плитка от конструктивното й решение и дори и да не скъса ремъка ,буталата пак ще ударят клапаните.............за тази цел се фрезоват челата на буталата със специални шаблони ,където се определя точното място на фрезоването......... :rolleyes: Така се избегва удара клапан в бутало дори и да не се скъса ремъка и става нормално да се експоатира този мотор.......... Този метод обаче не на всички мотори е приложим тъй като при фрезоването на буталата се намалява тяхната издръжливост и трябва да се внимава.Има друг вариант в този случай - просто нови бутала ,фабрично фрезовани за тази цел......... Или с други думи метода на защитата е всъщност метода с фрезоването на буталата........т.е. това им е защитата.....но ако скъса ремък то пак ще се ударят буталата с клапаните......... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
followed Публикувано 18 декември 2008 Сподели Публикувано 18 декември 2008 Със сигурност знам, че бензиновите двигатели на Mazda от сериите ZL и ZM (вграждат се на модела 323 BJ) имат такава защита. Въпреки това специалистите съветват това да не се проверява, а ангренажния ремък да се сменя навреме :giggle: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.