Михаил Атанасов Публикувано 6 декември 2014 Сподели Публикувано 6 декември 2014 Здравейте,много си харесвам колата, но трудно мога да преживея това че е като овца във вълча кожа ! Неможе така изглеждащи коли с такива двигатели да вървят само толкова и общо взето да не подлежат на никакви интервенции. Това ме депресира ! На алеята имаме Галант 2.4 GDI; слагаме си примерен бюджет от 2000 до 3000 лв; цел - 10-20 % повече мощност (20-30 к.с.); ще ми е много любопитно въпреки всичко което изчетох да видя кой какво би си направил като проект; предложения или дори направо оферти..кое е смислено и кое неоправдано !? Знам цялостното заключение ! Но искам да си представим, че задължително трябва да достигнем някаква мощност в рамките на тази сума и да задълбаем малко повече..Знам че има не малко изписано като мнения за това по различните теми, но ще съм много благодарен ако обърнете внимание и на тази. А още по-щастлив ще съм ако накрая има реализиран поне един проект и с това да се осмисли всичко, което правим тук. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 6 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2014 Навярно беше по-подходящо да пусна темата в раздела за тунинг, но сега незнам как да я преместя !? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 6 декември 2014 Сподели Публикувано 6 декември 2014 щрак Обади се и ги питай за какво става въпрос,ама надали ще ти хареса отговора и цената. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 6 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2014 щрак Обади се и ги питай за какво става въпрос,ама надали ще ти хареса отговора и цената. Да знам за този проект, но цената за изпълнение ми изглежда поне 2 пъти над себестойността на колата (и поне 5 пъти над бюджета за който споменах).. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 6 декември 2014 Сподели Публикувано 6 декември 2014 Турбиниран гди!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 6 декември 2014 Сподели Публикувано 6 декември 2014 Турбиниран гди!!!.....има да, един спейс стар 1.8 а доколкото съм чувал и някаква плевенска каризма.....но на колегата ще му кажа изобщо да не си помисля да прави този проект, тъй като сумите за реализирането надхвърлят 2-3 че и повече пъти от цифрата, която си е дал......за него е по добре да продаде неговата си кола,и със сумичките за проекта да си вземе Легнумче...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 6 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2014 Турбиниран гди!!! И смяташ, че може да се побереш в бюджета ? (всъщност това е първо предпочитание за мен, но колкото повече чета мнения се убеждавам че неможе да стане или поне не в рамките на тази сума..мога да си намеря примерно кит за 2000 лв. но май това е най-малкият проблем и от там нататък тепърва започват покупките и харча)(като пак добавям че гоним 10-20 %, не голямо надуване..но с тази степен на сгъстяване май и това не е възможно без разреждане..) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 6 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 6 декември 2014 .....има да, един спейс стар 1.8 а доколкото съм чувал и някаква плевенска каризма.....но на колегата ще му кажа изобщо да не си помисля да прави този проект, тъй като сумите за реализирането надхвърлят 2-3 че и повече пъти от цифрата, която си е дал......за него е по добре да продаде неговата си кола,и със сумичките за проекта да си вземе Легнумче...... Хубаво само дето ги няма тук, а вноса май е с доста горчив привкус и пак прескачаме главоломно ориентировъчната сума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 6 декември 2014 Сподели Публикувано 6 декември 2014 За 3000 лева може да сложиш друг двигател и така да ти се сбъдне мечтата . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 декември 2014 Сподели Публикувано 7 декември 2014 За 3000 лева може да сложиш друг двигател и така да ти се сбъдне мечтата .Абе хубавото на невъзможния тунинг е, че е невъзможен :D и на края ти остават спестени едни 2- 3000 лв. .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 декември 2014 Сподели Публикувано 7 декември 2014 Краткият отговор според мен е - залудо ще си дадеш парите за такова повишение на мощността. А дългият е тук. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЩе й свикнеш за 2-3 часа и ще се чудиш тя така ли вървеше или наистина върви повече. Със сигурност пак няма да върви. За да те изкефи как върви и за да ти прави удоволствие, трябва да мислиш за повишение от поне 40% или 200 коня. Тогава вече наистина ще имаш прилична мощност. Отделно мощността на магистралата се усеща по един начин и по съвсем друг в града. С 200 коня в града ще се дърпа много добре. На моменти някой може да се помисли за Себастиан Льоб докато прелита покрай блоковете. В същото време на дълъг път, особено ако наоколо няма неподвижни предмети, като сгради и дървета например, тази мощност е недостатъчна за усещане на ускорение. И ти се чудиш къде са тия 200 коня, усещам ги като 130.За да има ефект трябва да се вземе разпределителен вал с по-агресивни гърбици. Той ще кара клапаните да отварят по-рано, да отварят повече и да затварят по-бързо. Спортен филтър също, малко отпушване на генерацията (на V6 няма нужда - тръбите са доста широки), програмируема електроника (ЕСU) и не на последно място настройка на тази електроника. Само че тази рецепта е неизгодна, тъй като себестойността на допълнителните коне е много голяма. Много по-евтино може да се доведат коне с (би)турбо двигател. В този случай пък спирачките и кутията няма да издържат дълго. Отделно ще трябва известно привикване, защото вътрешното на завоя колело ще се бори за тракция на предавки до трета, бързото потегляне от кръстовище ще е проблемно (ще се престараваш с газта и ще въртят гумите) и ако си с широки нови гуми това няма да се хареса на съединителя, защото трябва да пренася още мощност и ще се предаде и той.Според мен форсирането на атмосферката е възможно, но допълнителната тяга излиза солено и това го обезсмисля. Обикновено се губи тягата в ниските и се подобрява тази във високите. Галантът тежи и му трябват още нютони за да прави удоволствие при даване на газ. За него 15-20% повишение си е нищо като субективно усещане. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 7 декември 2014 Сподели Публикувано 7 декември 2014 По-добре си спести парите от тунинг и взимай VR4... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 7 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2014 Краткият отговор според мен е - залудо ще си дадеш парите за такова повишение на мощността. А дългият е тук. %7Bstyle_images_url%7D/offtop.gifЩе й свикнеш за 2-3 часа и ще се чудиш тя така ли вървеше или наистина върви повече. Със сигурност пак няма да върви. За да те изкефи как върви и за да ти прави удоволствие, трябва да мислиш за повишение от поне 40% или 200 коня. Тогава вече наистина ще имаш прилична мощност. Отделно мощността на магистралата се усеща по един начин и по съвсем друг в града. С 200 коня в града ще се дърпа много добре. На моменти някой може да се помисли за Себастиан Льоб докато прелита покрай блоковете. В същото време на дълъг път, особено ако наоколо няма неподвижни предмети, като сгради и дървета например, тази мощност е недостатъчна за усещане на ускорение. И ти се чудиш къде са тия 200 коня, усещам ги като 130.За да има ефект трябва да се вземе разпределителен вал с по-агресивни гърбици. Той ще кара клапаните да отварят по-рано, да отварят повече и да затварят по-бързо. Спортен филтър също, малко отпушване на генерацията (на V6 няма нужда - тръбите са доста широки), програмируема електроника (ЕСU) и не на последно място настройка на тази електроника. Само че тази рецепта е неизгодна, тъй като себестойността на допълнителните коне е много голяма. Много по-евтино може да се доведат коне с (би)турбо двигател. В този случай пък спирачките и кутията няма да издържат дълго. Отделно ще трябва известно привикване, защото вътрешното на завоя колело ще се бори за тракция на предавки до трета, бързото потегляне от кръстовище ще е проблемно (ще се престараваш с газта и ще въртят гумите) и ако си с широки нови гуми това няма да се хареса на съединителя, защото трябва да пренася още мощност и ще се предаде и той.Според мен форсирането на атмосферката е възможно, но допълнителната тяга излиза солено и това го обезсмисля. Обикновено се губи тягата в ниските и се подобрява тази във високите. Галантът тежи и му трябват още нютони за да прави удоволствие при даване на газ. За него 15-20% повишение си е нищо като субективно усещане. Изглежда се предавам и аз вече..все пак това мнение ми беше удоволствие да го прочета в дългият вариант. (Точно това исках като мнение - все пак смислени варианти, разгледани по-подробно и аргументирано. Благодаря за това !) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 7 декември 2014 Сподели Публикувано 7 декември 2014 Изглежда се предавам и аз вече..все пак това мнение ми беше удоволствие да го прочета в дългият вариант. (Точно това исках като мнение - все пак смислени варианти, разгледани по-подробно и аргументирано. Благодаря за това !) Колега, ако искаш повече мощност, сложи един 6А13 двигател и си готов. А ако и това не ти е достатъчно, тогава си сложи 6А13Т Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 декември 2014 Сподели Публикувано 7 декември 2014 Изглежда се предавам и аз вече..все пак това мнение ми беше удоволствие да го прочета в дългият вариант. (Точно това исках като мнение - все пак смислени варианти, разгледани по-подробно и аргументирано. Благодаря за това !)Спести 3 бона току-що. ;) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 7 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2014 Спести 3 бона току-що. ;) Ще ме накарате и да почерпя накрая :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 7 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2014 Колега, ако искаш повече мощност, сложи един 6А13 двигател и си готов. А ако и това не ти е достатъчно, тогава си сложи 6А13Т От къде мога да взема такъв и кой може да го трансплантира ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 7 декември 2014 Сподели Публикувано 7 декември 2014 От къде мога да взема такъв и кой може да го трансплантира ? Това е двигателя, който се слага на Галант/Легнум VR-4. Мисля, че почти винаги идва с две турбини. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Михаил Атанасов Публикувано 7 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 7 декември 2014 Това е двигателя, който се слага на Галант/Легнум VR-4. Мисля, че почти винаги идва с две турбини. Да де разбира се, но кой продава такъв ? От къде да си купя ? Англия ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Kryndon Публикувано 7 декември 2014 Сподели Публикувано 7 декември 2014 Ако в БГ няма, Англия. Ето ти няколко екземпляра, на сравнително честна цена. Едно Две Три За съжаление не съм мобилен и не бих могъл да отида да ги погледна (не че разбирам много още :D), но все пак проучи тук там, питай разни хора, мисля че имаше няколко човека тук, които се занимават с такива суапове, и така. Дръж ни в течение, все ще има някой, който ще последва стъпките ти Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 8 декември 2014 Сподели Публикувано 8 декември 2014 Спести 3 бона току-що. ;)Ако се натискаш за почерпката, да знаеш, че си след мен, аз му го казах първи ..:DСега му трябват още 3-4 бона да спести и е готов да се обзаведе със зверче като твоето ..Както си има и донор, мисията изобщо не е невъзможна . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 8 декември 2014 Сподели Публикувано 8 декември 2014 (редакция) На мен ми е голям мерак да вкарам 6а13тт пред мен. Мечта ми е да преправя генерацията с две тръби и две гърнета - по едно от двете страни, с изрязване на бронята за десния ауспухов накрайник. Представям си го с електрическа клапа във всеки ауспух, която да се отваря на 3500 оборота и да РЕВЕ. През останалото време да ползвам двете оригинални тръби с гърнетата на обикновен галант, при което генерацията ще е много тиха до тези обороти. Като бонус когато почне да прекъсва някоя свещ или кабел, лула ... ще се чуе от кой накрайник идва "преплитането" и ще се търси в съответния ред цилиндри проблема, вместо да се рови по всички. Ако е в предния ред, свалянето на смукателя става излишно упражнение и спестява много, много работа. Отделно звукът от 2 пъти по три цилиндъра ще е много готин :icon_rock: Преди години щях да правя бартер с мотоциклета ми за двигател с всичко, но се отказах поради слабостите в трансмисията. Като калкулирам кутия от ево с 6 степени нещата придобиват други цифри, плюс спирачките ..... не мога да си го позволя. А щях да търся начин ако поне купето не правеше съединения с влагата. Тогава вече нямаше да имам спиране. Патладжанчо щеше да папка предни гуми за закуска. Редактирано 8 декември 2014 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 8 декември 2014 Сподели Публикувано 8 декември 2014 Не мислите ли, че най-добре е да си намери запазен VR4 екземпляр (без наченки на ръжда) и да се обърне дирекцията? Това ми се струва по-добро решение, но разбира се и най-скъпо от финансова гледна точка, спрямо просто смяна на двигателя, защото тези 280 кончета май много ще им дойдат на предните гуми. Динамиката при 4х4 би трябвало да е по-добра или се бъркам? :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 8 декември 2014 Сподели Публикувано 8 декември 2014 То и задвижването се прехвърля колега,а англичанките си имат ръждичка,все пак там времето е дъждовно, през голямата част от годината. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 8 декември 2014 Сподели Публикувано 8 декември 2014 :icon_hmm: все се чудя дали влажния/дъждовен/морски климат на острова или хвърляните химии срещу снега в алпииските държави нанасят повече вреда върху ламарините на купето. Иначе от съвместното съжителство с този автомобил, единствения му сериозен проблем срещу който борбата е загубена е точно ръждата.Колкото до тунинга, при съвместимостта на платформата с 4G63T и 6А13ТТ, не виждам смисъл да се хвърлят пари за експерименти с неясен изход - специално за двигателя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.