mmotors Публикувано 4 февруари 2015 Сподели Публикувано 4 февруари 2015 http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/bwy1423033570d.jpgТакъв е моят, мисля, че е от комби, но не знам от коя година е. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 4 февруари 2015 Сподели Публикувано 4 февруари 2015 Е добре де, как е сглобена тая гад - нали все пак е тъпкана тая карантия някак. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 4 февруари 2015 Сподели Публикувано 4 февруари 2015 Нямам идея, виж на моя колко са малки болтчетата, за шестстенен ключ са... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 4 февруари 2015 Сподели Публикувано 4 февруари 2015 Аз знам как се разглАбя - слага се на наковалня и го удряш с голЕм чук. Само че после не знам как се Зглаба в този случай :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 4 февруари 2015 Автор Сподели Публикувано 4 февруари 2015 Момчетa и aз я гледaх кaт теле новa портa тaзи джиджявкa и не можaх нищо дa нaпрaвя.Рaзрових се в руските клубове и се откaзaх дa се зaнимaвaм с нея.Дaдох директно тръбичките и згреших няколко месецa всичко беше ок ,но онзи ден в стресовa ситуaция и екстремно спирaне зaд един ТИР се окaзa че гaлaнтa спирa по добре от БAВAРЕЦ 5цa след 2000, и ме целунa отзaд.Тaкa че прaвилно момчетa чистете ги рaзглaбяйте и пaк ги слaгaйте ,че дa се чудите дaли ще минете прегледa. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djpolo Публикувано 4 февруари 2015 Сподели Публикувано 4 февруари 2015 E, щом спира по-добре от БМВ,по-добре е да го няма ! :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bati joro Публикувано 4 февруари 2015 Сподели Публикувано 4 февруари 2015 Колеги тази джаджа според мене при леко натискане спират само предните колела ,а при по голям натиск и задните,тоест щади задните накладки ,а при нейното отстраняване при натискане ще спират и четирите Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 4 февруари 2015 Сподели Публикувано 4 февруари 2015 Да де, нали това беше проблема на темата и лека-полека стигнахме до извода, че това е виновника. Без него ще спират четирите гуми със еднакво спирачно усилие, а никой не иска това. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 4 февруари 2015 Сподели Публикувано 4 февруари 2015 Качете се на един карт, дето има само задна спирачка и направете няколко обиколки. Е, склонен е веднага да "завърта". Точно това избягва, според мен, така наречения разпределител - над определено налягане в спирачната система /отговарящо на определен натиск на педала/, се отваря и клапата за задните спирачки. Т.е., това регулира при какво налягане се задействат предните и при какво - задните. Ако усилието стане 50/50, не е добре за устойчивостта. Проблемът вероятно е, че с годините тези апаратчета се затлачват с боклуци и/или клеясват/ръждясват. И спират да действат както са предвидени. А това нарушава разпределението на спирачното усилие, а оттам и вероятно идват и проблемите с дисковете. Това е моето мнение. За съжаление никой не си е купувал или няма спомени как се държи чисто нов Галант при спиране. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 4 февруари 2015 Сподели Публикувано 4 февруари 2015 Има няколко форумни, купувани чисто нови, ама те хората си ги пазят, не кат' наш'те батаци :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djpolo Публикувано 4 февруари 2015 Сподели Публикувано 4 февруари 2015 (редакция) Да де, нали това беше проблема на темата и лека-полека стигнахме до извода, че това е виновника. Без него ще спират четирите гуми със еднакво спирачно усилие, а никой не иска това. Аз като един лаик по темата да попитам все пак! Колата при наличие на АйБиЕс пак ли има такава джаджа? Mда,трябвало да се ползва търсачката,колегата Mario64 e изяснил въпроса с кантара! :mitsu-smiley: Редактирано 4 февруари 2015 от djpolo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 5 февруари 2015 Сподели Публикувано 5 февруари 2015 Пичуе, днес минах на преглед и аз. Лек проблем в спирането на задните колела :D Максимум уреда показа 1200(не знам точно какви мерни единици). Трябвало да е към 1800. Да докладвам, че съм с хубава спирачна течност, неклеясали буталца и смазани водачи...Не, че не ми спират задните дискове, но не е както трябва. А съм с нови задни дискове и накладки, да добавя.Обща болка е това, както се оказва. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 5 февруари 2015 Сподели Публикувано 5 февруари 2015 При мен едва докара 900 отзад. Това с клапана от комби ли става? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
eXistenZ Публикувано 5 февруари 2015 Сподели Публикувано 5 февруари 2015 Пичуе, днес минах на преглед и аз. Лек проблем в спирането на задните колела :D Максимум уреда показа 1200(не знам точно какви мерни единици). Трябвало да е към 1800. Да докладвам, че съм с хубава спирачна течност, неклеясали буталца и смазани водачи...Не, че не ми спират задните дискове, но не е както трябва. А съм с нови задни дискове и накладки, да добавя.Обща болка е това, както се оказва. Аз след смяната на дискове и накладки, реших да я кача моята на валяците. Предните направо изкъртиха, обаче на задните ми направи впечатление, че при плавно натискане на педала се усещаше леко съпротивление но не достатъчно да спре валяците. Накрая се ядосах и по-рязко натиснах педала до ламарината, и о чудо, накладките захапаха както трябва, даже задницата ми излезе от валяците. Мисълта ми е, че може би си трябва просто по рязко натискане за да сработи този разпределител? Иначе на разпечатката, всичко беше "ОК" с изключение на ръчната, но това е нормално след смяна на дискове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 5 февруари 2015 Сподели Публикувано 5 февруари 2015 При мен едва докара 900 отзад. Това с клапана от комби ли става?Да, мойта е комби.За рязкото натискане не знам, той прегледа в тоя сервиз си го прави техник, аз само зяпам отстрани.Днес успях да отвия двете болтчета на разпределителя. Видяха се съчми във всеки канал, но как са вкарани там, нямам идея. Натисках ги с все сила, пробвах и да ги почукам да видя какъв звук ще се чуе(ако пружинират е един, ако не - друг), но удряха на твърдо...Това нещо не подлежи на ремонт, това мисля аз. Ще кача някоя снимка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 5 февруари 2015 Сподели Публикувано 5 февруари 2015 http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/rgh1423167478k.jpg http://alfa.kachi-snimka.info/images-2013/bfi1423167494j.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 5 февруари 2015 Сподели Публикувано 5 февруари 2015 Е нали това е идеята,при по-малко налягане от помпата,да не преминава течност,ако се увеличи налягането,разбирай силата с която се натиска педала на спирачката,налягането да преодолее натиска на пружината и да пропусне спирачната течност към задните накладки. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 февруари 2015 Сподели Публикувано 5 февруари 2015 Ако не ще да спира със задния мост, помогнете си с ръчната. Само гледайте да не ви видят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 5 февруари 2015 Сподели Публикувано 5 февруари 2015 То заради това си ги минават на преглед там "тестерите", а собственика на колата брои мухите отстрани, за да няма шмекерии. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 5 февруари 2015 Сподели Публикувано 5 февруари 2015 Винаги аз си "карам" през валяците. Глей са - дори и здрави тия спирачки толко си могат. А как си разкикерчват дискчетата да не говорим.Т`ва дали нема`а стане - http://tuning-parts.bg/spirachna-sistema/2016/Махаме тъпия хидравличен разпределител и слагаме кранче с врътка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 5 февруари 2015 Сподели Публикувано 5 февруари 2015 Бе ше стане, то като гледам колегата дет изобщо е махнал тоя възел от колата, всичко става! Тия клапани и в aliexpress-а ги гледах, не ща такова в колата си :D За минаването на преглед все ще минеш - ако не в тоя пункт, в друг ще те пуснат. Ама не е това въпроса! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Hristo Публикувано 5 февруари 2015 Сподели Публикувано 5 февруари 2015 Аз не съм имал проблеми със спирачното усилие и на двете коли. Едната е набор '91, другата '94. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 февруари 2015 Сподели Публикувано 6 февруари 2015 Бе ше стане, то като гледам колегата дет изобщо е махнал тоя възел от колата, всичко става! Тия клапани и в aliexpress-а ги гледах, не ща такова в колата си :D За минаването на преглед все ще минеш - ако не в тоя пункт, в друг ще те пуснат. Ама не е това въпроса!Има надежни клапани, с които можеш да се модифицираш без драма. С един тройник може и налягането на течността да се премери на валяците и да настроиш клапана както ти е кеф. Не е толкова сложно, особено щом тия ръждялници задържат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 21 Май 2015 Сподели Публикувано 21 Май 2015 Сложих разпределителен клапан от комби днес, заспа работата! На валяците при 600 кг на задна ос генерира 39% спирачно усилие. Педала ми е по-твърд при спиране и смея да твърдя че има разлика. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Julien Публикувано 2 март 2019 Сподели Публикувано 2 март 2019 Да, мойта е комби.За рязкото натискане не знам, той прегледа в тоя сервиз си го прави техник, аз само зяпам отстрани.Днес успях да отвия двете болтчета на разпределителя. Видяха се съчми във всеки канал, но как са вкарани там, нямам идея. Натисках ги с все сила, пробвах и да ги почукам да видя какъв звук ще се чуе(ако пружинират е един, ако не - друг), но удряха на твърдо...Това нещо не подлежи на ремонт, това мисля аз. Ще кача някоя снимка. Клапаните вътре се изваждат и се махат. После останалите неща са връщат по местата си и всичко се сглобява обратно. След това колата ще се държи така, сякаш няма разпределител на спирачното усилие. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.