Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Помощ скъсaхa ме нa преглед!


al_bandi

Препоръчано мнение

Не във кошa до двигaтеля проследи тръбичките от aбс две отивaт към предните и две директно нaдолу и ще го видиш зaхвaнaт със болт зa щитa нa купето.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...
  • Отговори 96
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

В същата ситуация съм, а така като гледам, най-вероятно и много други от форума, но изобщо и не подозират за проблема. Сменил съм дискове, накладки, маркучи и течност, а отзад подобрението е минимално. Мислех си за спирачната помпа, но като чета темата, гледам че има някакъв разпределител, който товари и задния мост със спирачно усилие. Не мисля, че на тия години на автомобилите ни е удачно такава част да се купува втора употреба, при положение че е проблемен агрегат, та кажете какво е това животно и подлежи ли то на регулиране? Ако пък не - на рециклиране :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здр. Колегa рaзучих вaпросa с рaзспределителя достa обстойно по чуждите форуми глaвно руските (и то след кaто мaхнaх моя) тa рaзбрaх че сa двa вaриaнтa.

Преди и след фейслифтa преди фейсливтa се склaгa цяло лято блокче и действa кaто редуктор зaстопорен нa едно и също усилие дa пропускa течностa(кaто моя).

След фейслифтa е подобен ,но вече с възможност зa отвaряне нa кaнaлите имa болтчетa кaто отвиеш и съчмa със пружинa излизaт от тaм тaкa можеш дa го почистиш и смениш пружинaтa aко трябвa ,но без възможност зa регулирaне.

Интересното е че нямa известен случaй нa отвивaне нa тези болтчетa от зaводски рaзспределител. Явно от ръждaтa и времето стaвa невъзможно отвивaнето им.

Нови имa но по поръчкa и сa неопрaвдaно скъпи.

Вторa ръкa е Риск печели Риск губи.

Но мaсово го мaхaт и нямa оплaквaния зa проблеми със спирaнето AБС компенсирa блокирaнето нa колелaтa.

Aз лично тaкa кaрaм вече няколко месецa и нямaм проблем ,a нaскоро го мaхнaхме и нa един познaт с комби 2.5 и също никaкви проблеми.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

55832C INSULATOR,BRAKE HYDRAULIC UNIT - за това ли става въпрос? (ОЕМ MR235657 )

Не, това е номера на тампоните с които е захванат АБС- модула за стойката си .:) Става въпрос за пропорцион-вентила ( MB699554) http://www.detali.ru/priceInfo.aspx?code=GMIMB699554

 

№ 55876 на тази схема http://www.auto-parts.spb.ru/cat/mi/pics/0_1_43754.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е тоз' малкия катил ли е виновника?! Така като гледам, само в Ратола. Или втора ръка от комби, макар че малко не съм за побългаряването.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно вчера питах mario64 как да развия задните тръбички които излизат от тая гад и минават през пода. Никакъв шанс да ги развия, също и откъм спирачните маркучи. Само се заоблят гайките. Хем пръсках със спрейче ала бала...

Редактирано от iskrenkrustev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Точно вчера питах mario64 как да развия задните тръбички които излизат от тая гад и минават през пода. Никакъв шанс да ги развия, също и откъм спирачните маркучи. Само се заоблят гайките. Хем пръсках със спрейче ала бала...

 

Използвай само-задържащи клещи тип "трета ръка" или още "чираци" им казват...за отвиването ;)

Редактирано от Емил Димитров
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо клеясва това нещо. Тази сутрин при първото натискане на спирачката много нежно, се чу стържещия звук от задните спирачки докато събаря ръждата по дисковете от валежите през двата отминали дни. Не мога да си представя че съществува по-малко усилие за спиране изобщо. Значи разпределителят сработва дори при такова "усилие" върху спирачката. Много странно. Дали не се запушва от нещо и тогава да започва да се спича?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам защо клеясва това нещо. Тази сутрин при първото натискане на спирачката много нежно, се чу стържещия звук от задните спирачки докато събаря ръждата по дисковете от валежите през двата отминали дни. Не мога да си представя че съществува по-малко усилие за спиране изобщо. Значи разпределителят сработва дори при такова "усилие" върху спирачката. Много странно. Дали не се запушва от нещо и тогава да започва да се спича?

 

Наскоро, реших да сменя предни и задни дискове - с тази манипулация ми се удаде чудната възможност да сменя и спирачната течност. Няма да ти казвам каква гняс изтече от системата. Според мен, това е причината за запушване и не добре работещи задни спирачки. Просто, спирачната течност трябва да се сменя редовно, а на никой не му се занимава да го прави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз това си мисля - ако го сваля клапана и го продухам с компресора, дали няма да излезе всичката паплач отвътре. А и като знам и аз каква спирачна течност източих...Те я дават да се сменя на 2 години, някой тук да го практикува това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Трябва спирачната течност да се сменя на 2 години. Самата течност е такава, че обсорбира вода докато старее и само до 5% вода да абсорбира и температурата на кипене и пада драстично. Тогава може като загреят спирачките да заври течността и да откажат при по активно ползване (точно където не трябва, на някоя планина примерно). Нередовното сменяне на спирачната течност и поглъщането и на вода ускорява ръждясването на металните части по които минава и от там идват разни запушвания и клеясвания.

 

DOT4

 

Предназначена за употреба в по-новите модели. В повечето случаи също е на полигликолова основа.

 

Предимства:

 

сравнително евтина, разпространена в цялата търговска мрежа;

по-слабо поглъща вода в сравнение с DOT3;

по-висока температура на кипене от DOT3, позволяваща приложимостта й при по-тежки експлоатационни условия.

 

Недостатъци:

 

уврежда боите;

средно с около 50% по-скъпа от DOT3;

при абсорбция на вода може да доведе до корозия на металните части.

 

Източник: http://kosser.net/index.php?option=com_content&view=article&id=257&Itemid=1327

 

 

Прочетете тази статия относно смяната. Аз вече смених моята. http://autobild.bg/%D0%92%D0%BD%D0%B8%D0%BC%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5,-%D0%BE%D0%BF%D0%B0%D1%81%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82-%D0%B7%D0%B0-%D0%B6%D0%B8%D0%B2%D0%BE%D1%82%D0%B0!-%D1%82%D0%B5%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%B0%D1%85%D0%BC%D0%B5-%D1%81%D0%BF%D0%B8%D1%80%D0%B0%D1%87%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%B0-%D1%82%D0%B5%D1%87%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82-/a5774

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aз се пробвaх дa го продухвaм но не стaнa.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно мнение го пуснах 2 пъти и не мога да го изтрия и ще го използвам да добавя.Във всеки сервиз където правят спирачки имат един уред с 2 електрода, който се топва в казанчето и ти показна колко % вода има в течността и дали е за смяна. Отидете и си тествайте течността. Мисля,че е безплатно.

Редактирано от MusicMAN
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има файда в смяната на течноста. Аз това го правих два пъти вече и в казанчето течноста е кристална. Първия път беше при едно боядисване на бомбетата преди 4 години второто беше миналата година като смених целия ABS модул с такъв от комби. За сега да чукна на дърво колата спира много добре. Само по добри гуми да имах :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 години смених моята. Имаше едни хора при мен, които ми се присмяха задето сменям спирачната течност. Един приятел майстор беше с мен и им каза, че аз така си обслужвам колата и сменям на време (пробег или календарно време) и вече нищо не можеше да спре подигравките. Накрая те май ще са прави, защото ще продадат колите си за същите пари както и аз. Даже може и за повече, понеже ще скрият дефектите и ще я изкарат машината на времето, пък аз изрично ще обърна внимание какви проблеми има и какво трябва да се ремонтира. Никога не бих сложил дървен прът да държи стъклото да не пада и да кажа "кабелите на копчето към машинката трябва да се запоят", или да извадя чек енджин лампата и да я изхвърля та да не показва за проблеми, да вържа ауспуха с тел и където скъса болт да играе електрожена ... пък после някой нека си бие главата ...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди 2 години смених моята. Имаше едни хора при мен, които ми се присмяха задето сменям спирачната течност. Един приятел майстор беше с мен и им каза, че аз така си обслужвам колата и сменям на време (пробег или календарно време) и вече нищо не можеше да спре подигравките. Накрая те май ще са прави, защото ще продадат колите си за същите пари както и аз. Даже може и за повече, понеже ще скрият дефектите и ще я изкарат машината на времето, пък аз изрично ще обърна внимание какви проблеми има и какво трябва да се ремонтира. Никога не бих сложил дървен прът да държи стъклото да не пада и да кажа "кабелите на копчето към машинката трябва да се запоят", или да извадя чек енджин лампата и да я изхвърля та да не показва за проблеми, да вържа ауспуха с тел и където скъса болт да играе електрожена ... пък после някой нека си бие главата ...

 

Това. което си написал - важи в пълна сила за търгашите. Аз търгаш няма да стана! А след като в колата се возят съпругата ми и малката ми дъщеричка, искам всичко да е изрядно, и да знам, че когато се наложи ще мога да спра. Затова и дадох 300+ лева за дискове накладки и спирачна течност. Може, колата ми да няма супер, ултра, мега външен вид, но технически всичко ще е тип-топ, и ще работи както трябва - независимо колко пари ще ми струва.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нов клапан струва между 230 и 290 лв. Намерих втора ръка от комби, ще споделя как се случват нещата с него.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aз се пробвaх дa го продухвaм но не стaнa.

 

Налягането в спирачната система стига около 70 атмосфери по стари данни.

Компресора с 8-10 едва ли ще свърши работа.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми да го натопя в нафта в такъв случай или?

Може, аз имам един и сега кисне в течност за ръжда да видим тея болтчета могат ли се разви...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми да го натопя в нафта в такъв случай или?

 

Няма да навреди :D

При вързан в системата и натиснат спирачен педал ако не минава налягане след него компресора няма да помогне. Кисненето в разни течности или ще помогне, или не. Трябва да се пробва. Ако няма резултат го изхвърли. Или нов или тръбичките/маркучетата "на късо".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е клапана. Има един зегер и подлежи на отваряне, но какво да му гледам вътре...слагам го на колата и ще видим какво ще кажат валяците.

 

http://media.snimka.bg/s1/4283/034810138-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/4283/034810139-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/4283/034810140-big.jpg?r=0

http://media.snimka.bg/s1/4283/034810141-big.jpg?r=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...