scarlum Публикувано 14 септември 2014 Сподели Публикувано 14 септември 2014 Здравейте, от скоро карам въпросният диамант - имах Колт, после Галант, а сега се спрях на Лансер VIII! Предлагам тези колеги, които притежават такъв автомобил да драснат по един ред за да се запознаем и да почерпим опит един от друг. Благодаря! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
spp Публикувано 14 септември 2014 Сподели Публикувано 14 септември 2014 Желая ти много безаварийни километри. Аз съм с такъв - 2.0 бензин, 2006-та, комби. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 15 септември 2014 Сподели Публикувано 15 септември 2014 Сподели впечатления за разликите в сегментите на :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 15 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 15 септември 2014 Сподели впечатления за разликите в сегментите на :mitsu-smiley: Честно казано, не съм имал проблеми със сегментите, като изключим колта, който бая погоряваше масло :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 15 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 15 септември 2014 Само двама ли сме от форума с такъв автомобил? НЕ вярвам! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 16 септември 2014 Сподели Публикувано 16 септември 2014 Честно казано, не съм имал проблеми със сегментите, като изключим колта, който бая погоряваше масло :icon_n_king: :icon_thumbup:Не се разбрахме :D Говорех, че си минал през 3 различни сегмента на мицубиши: колт, лансер, галант. Кое как усещаш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 16 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 16 септември 2014 Здравей колега , притежавам въпросния лансер от 2006 година ( седан , 1.6). За колата мога да кажа доста неща и почти всички са положителни , като започнем с: много добри спирачки, колата е адски стабилна в завоите , много добро управление , удобни седалки, изключително надежден автомобил който се нуждае от минимална поддръжка за да се държи в оптимална форма . За мощността на двигателя мога да кажа , че е перфектно синхронизиран с купето , идеален за изпреварваня и комфортен на дълъг път. Като отрицателни черти мога да отбележа: Спартанското оборудване и появяването на малки ръжди по окачването , което смятам ,че за 8 годишен автомобил е съвсем нормално . За горенето на масло чувам за пръв път . Колата съм я взимал от балкан стар, чисто нова , километрите са и малко над 112 хиляди и определено не съм забелязал нищо такова. Общо взето, както се казва... сипваш и караш. Пиши, ако имаш някакви въпроси. Поздрави... ))) Колта гореше масло, НЕ Лансера! :icon_thumbup: С какво масло караш?С зелен антифриз ли си? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 16 септември 2014 Автор Сподели Публикувано 16 септември 2014 :icon_thumbup:Не се разбрахме :D Говорех, че си минал през 3 различни сегмента на мицубиши: колт, лансер, галант. Кое как усещаш? ХА-ХА-ХА :icon_clap: Разбрах!-Колта бе супер икономичен около 6/100 газ. Навирах го където си поискам и винаги намирах място за паркиране. Голям разход на масло (не заводски предполагам) и беше пъргав.-Галанта е друго измерение! Нищо общо с това което съм карал до сега. Страхотна возия, задоволителен вървеж. Феноменална визия! :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Недостатък почти няма като изключим годинките, малко по големия разход и данък. Слабо маневрен или може би е дългичък. -Лансера до момента ме спечели със всичко - по-различен съвременен дизайн, както колега каза добре балансиран мотор,кутия,купе. По малък разход и данък от Галанта. Возията е една идея по назад от Галанта, вози по твърдо като малка кола. Изключително тих мотор. :mitsu-smiley: Сега се оглеждам за джанти 15". Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ЕмилМ Публикувано 24 септември 2014 Сподели Публикувано 24 септември 2014 Привет на всички тук.Преди една седмица купих Lancer IX 2007 г. комби.Остана приятно изненадан още от първия километър.Много удобен и лесен за управление автомобил.Бях изненадан и от ниските цени на консумативите(ремъци,филтри,накладки,масла),необходими за поддръжка.Карал съм доста немски и френски автомобили,но тази кола е удоволсвие. 1 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
elias Публикувано 1 ноември 2014 Сподели Публикувано 1 ноември 2014 И аз да се отбележа - лансър 1.6 2006 година, седан. Съвсем от скоро съм собственик на мицуто и не мога да изкажа конкретни впечатления, но има време. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mark Публикувано 5 ноември 2014 Сподели Публикувано 5 ноември 2014 Здравейте,Аз съм от Стара Загора. Карам от 03.2012 Лансер, 1.6,98кс,седан. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Стефан Публикувано 13 ноември 2014 Сподели Публикувано 13 ноември 2014 :mitsu-smiley: http://fakti.bg/avto/54347-nai-nadejdnite-koli-za-poslednite-15-godini :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 26 ноември 2014 Автор Сподели Публикувано 26 ноември 2014 Като още един недостатък мога да отбележа ( говоря за 1.6 двигателите) ,че в ниските обороти не се случва нищо и за да се усети динамиката, трябва да качи обороти, което е малко досадно, когато караш със 60 на 3-та и се наложи да изпреварваш. След като стигне 80, все едно нещо я тласка напред и нещата започват да се случват ! Така е! Все пак автомобила си е среден клас, в никакъв случай не е бегачка. За сметка на това пък: нисък разход, малък данък, приятен и еластичен автомобил. Просото е за по-спокойно шофиране! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goiter Публикувано 30 ноември 2014 Сподели Публикувано 30 ноември 2014 (редакция) Здравейте,колеги!Нов съм във Вашия форум и се надявам да се сдобия с добър екземпляр от вашата порода .Насочил съм се към Мицубиши Лансер комби 1.6 98 к.с. първа регистрация 06.2004 и по конкретно този екземпляр http://www.cars.bg/c909987 тъй като ми е наблизо. Интересуват ме няколко въпроса от запознати хора за да съм сигурен че съм направил правилния избор.1.Страдат ли тези двигатели при работа на газ,защото така или иначе ще е на алтернативно гориво.Имам голям пробег на година.Четох,че реглажа на клапаните е труден и скъпо платен. Така ли е и трябва ли да се притеснявам.Не е ли по-добре да се потърси кола не карана на газ и аз да и сложа с оглед в близко време да нямам такива проблеми.2.Имат ли проблеми с горене на масло,колянов вал и лагери.3.Нещо специфично по окачването и спирачки на което да обърна внимание при оглед.4.Добра ли е антикорозионната защита по принцип,ясно ми е че от северните страни всички коли си гният.За това съм склонен да е от Северна Италия.5.Прочетох че обслужването и частите са с доста поносими цени,което е плюс.6.Не мога да намеря къде точно се прозивежда този автомобил.7.Фаровете добре ли осветяват нощем и като цяло всичко което споделите ще ми полезно ,за което благодаря!Къде в Пловдив мога да я закарам за да се огледа добре,и после за обслужване. Редактирано 30 ноември 2014 от goiter Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goiter Публикувано 30 ноември 2014 Сподели Публикувано 30 ноември 2014 Благодаря,колега!Остава някой колега на газ да сподели как стоят нещата с клапаните,имайки предвид че този автомобил който ще гледам е внесен от Италия с газ което предполага ,че е каран доста километри и може да са замаскирани проблеми в следствие експлоатацията.До сега съм карал само Хонди и те също имат подобни неволи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 1 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 1 декември 2014 Благодаря,колега!Остава някой колега на газ да сподели как стоят нещата с клапаните,имайки предвид че този автомобил който ще гледам е внесен от Италия с газ което предполага ,че е каран доста километри и може да са замаскирани проблеми в следствие експлоатацията.До сега съм карал само Хонди и те също имат подобни неволи.Аз карам на газ, но е от скоро и нямам проблеми - дори е обикновена газова (за което сега ще ме понахранят предполагам).Преди това имах Галант, като двигателите им са почти еднакви - той беше с ГИ и нямах проблеми. До момента и с двата вида автомобили не съм имал проблеми. Предполагам, че при по сериозен пробег може и да имаш проблеми. Аз бих заложил на автомобил без газ и в последсвие да монтирам, поне ще сложиш това, което искаш и ще имаш гаранция. Дори и сега колата с газовата да е добре, варианта след като я покараш да гръмнат газовите дюзи е голям (видях, че е инжекцион), а едни дюзи май са около 200лв. Другото, което се сещам е ,че газовата от вън сложена може тук да не могат да ти я пипат или ще са малко хората с такъв софтуер, но това може да го каже някой в тези среди.(на мен така са ми казвали - може да е трик за да сложа газ при тях) според мен като си сложиш ти газовата е друго! Дано да съм бил полезен. :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goiter Публикувано 1 декември 2014 Сподели Публикувано 1 декември 2014 Днес ходих да гледам въпросния екземпляр.Сменени са дюзите с чисто нови и изпарителя.Софтуера е БРЦ Флай газ.Но ме съмнява че тази кола не си знае километрите- задницата е клекнала (вероятно заминали амортисьори или поне омекнали пружини),волана е претапициран и то много нескопосано,при запален двигател духа яко и хвърля масло от капачката на маслото(според мен не е нормално),видя ми се доста спъната като направих кръгче из автокъщата.Та накратко се отказах да го купувам и съм в изчакване.Вероятно по-добрия избор е да е без газ,с оглед на това че най-вероятно има по-малък пробег.Недостатъка е ,че така както монтират и настройват италианците ние още не можем! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
scarlum Публикувано 2 декември 2014 Автор Сподели Публикувано 2 декември 2014 Днес ходих да гледам въпросния екземпляр.Сменени са дюзите с чисто нови и изпарителя.Софтуера е БРЦ Флай газ.Но ме съмнява че тази кола не си знае километрите- задницата е клекнала (вероятно заминали амортисьори или поне омекнали пружини),волана е претапициран и то много нескопосано,при запален двигател духа яко и хвърля масло от капачката на маслото(според мен не е нормално),видя ми се доста спъната като направих кръгче из автокъщата.Та накратко се отказах да го купувам и съм в изчакване.Вероятно по-добрия избор е да е без газ,с оглед на това че най-вероятно има по-малък пробег.Недостатъка е ,че така както монтират и настройват италианците ние още не можем!Автомобила в ниските хич го няма и ако си въртял само в авто къщата може би не си имал възможност да добиеш реална преценка.Колата тръгва да върви над 2500 оборота. Щом има толкова видими косури по-добре гледай за друга, според мен! :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
goiter Публикувано 2 декември 2014 Сподели Публикувано 2 декември 2014 (редакция) Да,оглеждам се.Само,че тези модели са малко на брой на пазара и ще падне чакане докато излезе нещо читаво.Уж комби,а пък не е голям багажника,или кората над резервната гума е високо сложена и намалява пространството,но и това е достатъчно за мен. Редактирано 2 декември 2014 от goiter Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 5 юни 2015 Сподели Публикувано 5 юни 2015 Здравейте колеги. От другата седмица започвам да карам такъв Лансър и аз. Това е едновремешната ми мечта, но поради финансови причини се наложи да изчакам да поевтинее Отново се завръщам в клуба ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
lancer_gb Публикувано 6 юни 2015 Сподели Публикувано 6 юни 2015 Добре дошъл! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
toshkovane Публикувано 4 Май 2016 Сподели Публикувано 4 Май 2016 Здравейте! Началото на годината и аз се сдобих с такъв японски диамант - 1.6/ 98к.с./2005 седан.Много добро впечатление ми направи този автомобил до момента. Естествено някои екстри за модела са спестени, но доста икономичен и идеално чист ауспух.Последно време се обажда едно тропане отпред, което след смяна на лагер главина, биалетки, тампони на носачите не иска да изчезне и все още е мистерия.Такова тропане (чукане) до този момент не бях чувал.Ако някой е имал такива премеждия ще се радвам, ако ги сподели ! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Patokov Публикувано 20 Май 2016 Сподели Публикувано 20 Май 2016 И аз да се включа И аз съм с 1,6 спорт доволен съм от здравината наокачването като зключим биалетките и горенето на масло :( което ме побърква ,иначе други забележки тази кола няма Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
tonino_g3 Публикувано 21 Май 2016 Сподели Публикувано 21 Май 2016 (редакция) И аз мисля, че не трябва да пипа грам, но моят след 8000км почва да го консумира сериозно. С Castrol 0w40 FST A3/B4 съм и не го пипа до 8000км пробег след което започва да изчезва , последно долях около 400мл за първи път доливам масло на Мицубиши като изключим един пинин , след още 1500км го смених пак със същото кастрол понеже такова имах. Сега ще видя какво ще стане и след това мисля да опитам с Motul 8100 5w40. Може да има и значение как и къде се кара колата също. Аз я карам основно по магистрала с около 110км/час и малко градско с трафик, средният разход ми е около 6.3-7.0л/100km. Редактирано 21 Май 2016 от tonino_g3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djsnipa Публикувано 31 Май 2016 Сподели Публикувано 31 Май 2016 Горд собственик на lancer 😂😉 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.