Премини към съдържание

Собственици на Лансер


scarlum

Препоръчано мнение

Здравейте, от скоро карам въпросният диамант - имах Колт, после Галант, а сега се спрях на Лансер VIII! Предлагам тези колеги, които притежават такъв автомобил да драснат по един ред за да се запознаем и да почерпим опит един от друг. Благодаря! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Желая ти много безаварийни километри. Аз съм с такъв - 2.0 бензин, 2006-та, комби.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сподели впечатления за разликите в сегментите на :mitsu-smiley: :)

Честно казано, не съм имал проблеми със сегментите, като изключим колта, който бая погоряваше масло :icon_n_king:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Само двама ли сме от форума с такъв автомобил? НЕ вярвам!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано, не съм имал проблеми със сегментите, като изключим колта, който бая погоряваше масло :icon_n_king:

:icon_thumbup:Не се разбрахме :D

Говорех, че си минал през 3 различни сегмента на мицубиши: колт, лансер, галант. Кое как усещаш? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравей колега , притежавам въпросния лансер от 2006 година ( седан , 1.6). За колата мога да кажа доста неща и почти всички са положителни , като започнем с: много добри спирачки, колата е адски стабилна в завоите , много добро управление , удобни седалки, изключително надежден автомобил който се нуждае от минимална поддръжка за да се държи в оптимална форма . За мощността на двигателя мога да кажа , че е перфектно синхронизиран с купето , идеален за изпреварваня и комфортен на дълъг път. Като отрицателни черти мога да отбележа: Спартанското оборудване и появяването на малки ръжди по окачването , което смятам ,че за 8 годишен автомобил е съвсем нормално . За горенето на масло чувам за пръв път . Колата съм я взимал от балкан стар, чисто нова , километрите са и малко над 112 хиляди и определено не съм забелязал нищо такова. Общо взето, както се казва... сипваш и караш. Пиши, ако имаш някакви въпроси. Поздрави... :))))

 

Колта гореше масло, НЕ Лансера! :icon_thumbup:

С какво масло караш?

С зелен антифриз ли си?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

:icon_thumbup:Не се разбрахме :D

Говорех, че си минал през 3 различни сегмента на мицубиши: колт, лансер, галант. Кое как усещаш? :)

ХА-ХА-ХА :icon_clap:

Разбрах!

-Колта бе супер икономичен около 6/100 газ. Навирах го където си поискам и винаги намирах място за паркиране. Голям разход на масло (не заводски предполагам) и беше пъргав.

-Галанта е друго измерение! Нищо общо с това което съм карал до сега. Страхотна возия, задоволителен вървеж. Феноменална визия! :icon_thumbup: :mitsu-smiley: Недостатък почти няма като изключим годинките, малко по големия разход и данък. Слабо маневрен или може би е дългичък.

-Лансера до момента ме спечели със всичко - по-различен съвременен дизайн, както колега каза добре балансиран мотор,кутия,купе. По малък разход и данък от Галанта. Возията е една идея по назад от Галанта, вози по твърдо като малка кола. Изключително тих мотор. :mitsu-smiley:

Сега се оглеждам за джанти 15".

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Привет на всички тук.Преди една седмица купих Lancer IX 2007 г. комби.Остана приятно изненадан още от първия километър.Много удобен и лесен за управление автомобил.Бях изненадан и от ниските цени на консумативите(ремъци,филтри,накладки,масла),необходими за поддръжка.Карал съм доста немски и френски автомобили,но тази кола е удоволсвие.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

И аз да се отбележа - лансър 1.6 2006 година, седан. Съвсем от скоро съм собственик на мицуто и не мога да изкажа конкретни впечатления, но има време.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Като още един недостатък мога да отбележа ( говоря за 1.6 двигателите) ,че в ниските обороти не се случва нищо и за да се усети динамиката, трябва да качи обороти, което е малко досадно, когато караш със 60 на 3-та и се наложи да изпреварваш. След като стигне 80, все едно нещо я тласка напред и нещата започват да се случват ! :)

 

Така е! Все пак автомобила си е среден клас, в никакъв случай не е бегачка. За сметка на това пък: нисък разход, малък данък, приятен и еластичен автомобил. Просото е за по-спокойно шофиране! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,колеги!Нов съм във Вашия форум и се надявам да се сдобия с добър екземпляр от вашата порода :).Насочил съм се към Мицубиши Лансер комби 1.6 98 к.с. първа регистрация 06.2004 и по конкретно този екземпляр http://www.cars.bg/c909987 тъй като ми е наблизо.

Интересуват ме няколко въпроса от запознати хора за да съм сигурен че съм направил правилния избор.

1.Страдат ли тези двигатели при работа на газ,защото така или иначе ще е на алтернативно гориво.Имам голям пробег на година.Четох,че реглажа на клапаните е труден и скъпо платен. Така ли е и трябва ли да се притеснявам.Не е ли по-добре да се потърси кола не карана на газ и аз да и сложа с оглед в близко време да нямам такива проблеми.

2.Имат ли проблеми с горене на масло,колянов вал и лагери.

3.Нещо специфично по окачването и спирачки на което да обърна внимание при оглед.

4.Добра ли е антикорозионната защита по принцип,ясно ми е че от северните страни всички коли си гният.За това съм склонен да е от Северна Италия.

5.Прочетох че обслужването и частите са с доста поносими цени,което е плюс.

6.Не мога да намеря къде точно се прозивежда този автомобил.

7.Фаровете добре ли осветяват нощем и като цяло всичко което споделите ще ми полезно ,за което благодаря!

Къде в Пловдив мога да я закарам за да се огледа добре,и после за обслужване.

Редактирано от goiter
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,колега!Остава някой колега на газ да сподели как стоят нещата с клапаните,имайки предвид че този автомобил който ще гледам е внесен от Италия с газ което предполага ,че е каран доста километри и може да са замаскирани проблеми в следствие експлоатацията.До сега съм карал само Хонди и те също имат подобни неволи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря,колега!Остава някой колега на газ да сподели как стоят нещата с клапаните,имайки предвид че този автомобил който ще гледам е внесен от Италия с газ което предполага ,че е каран доста километри и може да са замаскирани проблеми в следствие експлоатацията.До сега съм карал само Хонди и те също имат подобни неволи.

Аз карам на газ, но е от скоро и нямам проблеми - дори е обикновена газова (за което сега ще ме понахранят предполагам).Преди това имах Галант, като двигателите им са почти еднакви - той беше с ГИ и нямах проблеми. До момента и с двата вида автомобили не съм имал проблеми. Предполагам, че при по сериозен пробег може и да имаш проблеми. Аз бих заложил на автомобил без газ и в последсвие да монтирам, поне ще сложиш това, което искаш и ще имаш гаранция. Дори и сега колата с газовата да е добре, варианта след като я покараш да гръмнат газовите дюзи е голям (видях, че е инжекцион), а едни дюзи май са около 200лв. Другото, което се сещам е ,че газовата от вън сложена може тук да не могат да ти я пипат или ще са малко хората с такъв софтуер, но това може да го каже някой в тези среди.(на мен така са ми казвали - може да е трик за да сложа газ при тях) според мен като си сложиш ти газовата е друго! Дано да съм бил полезен. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих да гледам въпросния екземпляр.Сменени са дюзите с чисто нови и изпарителя.Софтуера е БРЦ Флай газ.Но ме съмнява че тази кола не си знае километрите- задницата е клекнала (вероятно заминали амортисьори или поне омекнали пружини),волана е претапициран и то много нескопосано,при запален двигател духа яко и хвърля масло от капачката на маслото(според мен не е нормално),видя ми се доста спъната като направих кръгче из автокъщата.Та накратко се отказах да го купувам и съм в изчакване.Вероятно по-добрия избор е да е без газ,с оглед на това че най-вероятно има по-малък пробег.Недостатъка е ,че така както монтират и настройват италианците ние още не можем!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Днес ходих да гледам въпросния екземпляр.Сменени са дюзите с чисто нови и изпарителя.Софтуера е БРЦ Флай газ.Но ме съмнява че тази кола не си знае километрите- задницата е клекнала (вероятно заминали амортисьори или поне омекнали пружини),волана е претапициран и то много нескопосано,при запален двигател духа яко и хвърля масло от капачката на маслото(според мен не е нормално),видя ми се доста спъната като направих кръгче из автокъщата.Та накратко се отказах да го купувам и съм в изчакване.Вероятно по-добрия избор е да е без газ,с оглед на това че най-вероятно има по-малък пробег.Недостатъка е ,че така както монтират и настройват италианците ние още не можем!

Автомобила в ниските хич го няма и ако си въртял само в авто къщата може би не си имал възможност да добиеш реална преценка.Колата тръгва да върви над 2500 оборота. Щом има толкова видими косури по-добре гледай за друга, според мен! :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да,оглеждам се.Само,че тези модели са малко на брой на пазара и ще падне чакане докато излезе нещо читаво.Уж комби,а пък не е голям багажника,или кората над резервната гума е високо сложена и намалява пространството,но и това е достатъчно за мен.

Редактирано от goiter
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 6 месеца ...

Здравейте колеги. От другата седмица започвам да карам такъв Лансър и аз. Това е едновремешната ми мечта, но поради финансови причини се наложи да изчакам да поевтинее :) Отново се завръщам в клуба !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 10 месеца ...

Здравейте!

 

Началото на годината и аз се сдобих с такъв японски диамант - 1.6/ 98к.с./2005 седан.

Много добро впечатление ми направи този автомобил до момента. Естествено някои екстри за модела са спестени, но доста икономичен и идеално чист ауспух.

Последно време се обажда едно тропане отпред, което след смяна на лагер главина, биалетки, тампони на носачите не иска да изчезне и все още е мистерия.

Такова тропане (чукане) до този момент не бях чувал.

Ако някой е имал такива премеждия ще се радвам, ако ги сподели :) !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

И аз да се включа И аз съм с 1,6 спорт доволен съм от здравината наокачването като зключим биалетките и горенето на масло :( което ме побърква ,иначе други забележки тази кола няма :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че не трябва да пипа грам, но моят след 8000км почва да го консумира сериозно. С Castrol 0w40 FST A3/B4 съм и не го пипа до 8000км пробег след което започва да изчезва , последно долях около 400мл за първи път доливам масло на Мицубиши като изключим един пинин , след още 1500км го смених пак със същото кастрол понеже такова имах. Сега ще видя какво ще стане и след това мисля да опитам с Motul 8100 5w40. Може да има и значение как и къде се кара колата също. Аз я карам основно по магистрала с около 110км/час и малко градско с трафик, средният разход ми е около 6.3-7.0л/100km.

Редактирано от tonino_g3
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...