rafaelo Публикувано 10 август 2014 Сподели Публикувано 10 август 2014 Колеги помагайте,Днес в голямата жега, тръгвам да водя едно младо гадже на кафе със забележителния галант, блестящ и лъснат. Паля колата пускам снежинката и нънци, не се чува компресора. УЖАС! Викам си изложихме се пред момичето - галант ама без климатик, срам ме беше да я поканя в колата :icon_doh: (та това в кръга на шегата). Пускам снежинката, самия компресор не тръгва въобще. Преди половин година помня че самия компресор започна да издава много интересен звука на който лично аз много се кефех, звучеше като турбо набираш скорост и той звучи повече, та много готино, духаше перфектно мръзнех си вътре нямах грижи. Днес обаче нямаше никой там. Пълно затишие, та се чудя изгорял ли е, някоя жица да е заминала, бушон даже - колкото и да е абсурдно? Приемам предложения от колегите P.S. Винаги много съм се грижил, да не го пускам на високи обороти, да го изгасям 3-4 мин преди да паркирам и т.н. Поздрави Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 август 2014 Сподели Публикувано 10 август 2014 Погледна ли му шайбата, зацепва ли при пускане? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 10 август 2014 Сподели Публикувано 10 август 2014 Мен ми умря компресора. Гледах разни оферти за около 350-400 евро нов неоригинален, чудя се дали може да се иде по-надолу. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 10 август 2014 Автор Сподели Публикувано 10 август 2014 С един приятел тази вечер пробвахме аз да стоя над двигателя и да слушам за страничен шум когато той включи снежинката... и нищо... Едно нещо ме притеснява в момента. Погледнах върху дехидратора, сменян е миналата година, но около едната тръба има масло... може ли да е изтекъл фреона някак си от лошо оплътнение? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 10 август 2014 Сподели Публикувано 10 август 2014 Нито чатка,нито перките се включват така ли ? Защото и аз се зачудих моя защо не тръгва,а се оказа,че не ми се пускат перките и затова. Оправих проблема и вече всичко е наред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 11 август 2014 Автор Сподели Публикувано 11 август 2014 Днес пак слушах и гледах, нито чатка нито перките се пускат, абсолютно никаква реакция или страничен звук... Мисля че не е от перките, защото ги сменях преди година и тях заедно с мотора (не са нови) но са в кондиция. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 11 август 2014 Сподели Публикувано 11 август 2014 Иди да ти измерят има ли фреон в системата и от там го мисли .. перките се управляват от таралежа дето е до въздухозаборника преди въздушния филтър, виж там конекторите да не са се разместили нещо .. при мен преди време едната перка не се въртеше заради лош контакт в едната букса там, ама пък си се пускаше климата.. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 11 август 2014 Автор Сподели Публикувано 11 август 2014 (редакция) Те каквито букси има по тая кола, не мога да ги мръдна, или са сложени на невъзможно място, или нямам силата да ги изкарам. Изнервих се, утре ще я водя на сервиз че ми писна. Редактирано 11 август 2014 от rafaelo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Krasko Публикувано 11 август 2014 Сподели Публикувано 11 август 2014 Едно нещо ме притеснява в момента. Погледнах върху дехидратора, сменян е миналата година, но около едната тръба има масло... може ли да е изтекъл фреона някак си от лошо оплътнение? Не търси под вола теле. Щом имаш масло на съединението значи ти е изтекъл фреона. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 11 август 2014 Сподели Публикувано 11 август 2014 ......изтекъл ти е фреона и ти е слабо налягането ,което пък задейства датчика, който е на дехидратора......за да провериш че компресора работи, или пък съединителя ти е в ред, трябва да откачиш буксата на датчика и да я дадеш на късо, ако тръгне компресора, значи ти е изтекъл фреона и трябва да си оправиш системата ,после новв фреон и готово, но ако не тръгне, ще трябва доста неща да провериши не е работа за ТНТМ....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 11 август 2014 Сподели Публикувано 11 август 2014 Най-добре иди да то го оправят и недей много слуша Пламен да пускаш компресора без фреон и масло,че да не търсиш друг после. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 12 август 2014 Сподели Публикувано 12 август 2014 Най-добре иди да то го оправят и недей много слуша Пламен да пускаш компресора без фреон и масло,че да не търсиш друг после........за 1-2 сек не е проблем... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 12 август 2014 Сподели Публикувано 12 август 2014 А и маслото си е там - ако изобщо е имало масло, то си седи основно в компресора :rolleyes: . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 12 август 2014 Сподели Публикувано 12 август 2014 А и маслото си е там - ако изобщо е имало масло, то си седи основно в компресора :rolleyes: . Маслото се движи основно в цялата система,нали затова се зарежда от машината, а не през компресора . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 12 август 2014 Сподели Публикувано 12 август 2014 (редакция) Част от него се движи по системата, голямата част си остава в него. Зареждаш през системата, но като превърти стига пак там и си остава. Като сменяш компресора, 120 грама се наливат директно в него, за другите компоненти е по-малко - има си таблица в ръководството. Не си ли виждал свален компресор - тече масло от него... отделно колко хора карат почти без никакво масло, понеже масово пълначите изобщо пропускат да им добавят, та Пламен тук е прав - за няколко секунди няма да има проблем, то и компресорите при нас не са бутални.. но както и да е, Рафи сигурно вече е в сервиз и ще стане ясно какъв е проблема при него. Редактирано 12 август 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 август 2014 Сподели Публикувано 12 август 2014 Предполагам някое уплътнение и фреонът е вън. Ще му закачат машината, ще надуят, ще сложат оцветител с фреон и след два дни ще се върне да търсят теча. Ако е на оправно място, ще стане същия ден, но ако е навътре при таблото ... Има вероятност да е изпуснал газа и от компресора. Дали ще е удобно да питам за недостатъците и предимствата на роторния компресор и защо на другите коли слагат бутални? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 12 август 2014 Сподели Публикувано 12 август 2014 (редакция) Дали ще е удобно да питам за недостатъците и предимствата на роторния компресор и защо на другите коли слагат бутални?Скрол тип компресорите са измислени преди буталните. Предимствата им са, че са много тихи и с високо КПД, нямат други триещи се части освен оста, т.е. по-малко се износват. Един от недостатъците им е, че са трудни и съответно скъпи за производство. Другият и основен такъв е, че те са компресори с постоянно изместване (на фреона), т.е. контрола върху потока става чрез включване и изключване. При по-малките двигатели зацепването на компресора оказва сериозно влияние върху мощността както знаем, за това е възникнала необходимост от компресори с променливо изместване. Такива са буталният тип компресори. Първоначалният вариант на бутален компресор с променливо изместване, появил се през 1985 година е имал като недостатък високото ниво на шум. В съвременният вариант това е избегнато чрез бла бла бла ... източник тук. Редактирано 12 август 2014 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 12 август 2014 Автор Сподели Публикувано 12 август 2014 И в крайна сметка развръзката... оказа се че тръбата която се свързва с дехидратора е изгнила в горната част. Реално там където свършва тръбата и започва това блокче, във връзката им има сериозна пукнатина, ето и снимка: Сега съм в процес на търсене на такава тръба от друг галант...да се надяваме че е само това. Иначе както и се предполагаше компресора не се пуска защото няма и капчица фреон в системата. Благодаря на всички отзовали се. В крайна сметка ако не се пуска нищо когато се натиска звездичката, най-вероятната причина е да няма фреон в системата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 12 август 2014 Сподели Публикувано 12 август 2014 .... или както при мен,да не тръгват перките,а фреон има "догоре" . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 12 август 2014 Сподели Публикувано 12 август 2014 При мен беше "изгнила" на същото място, което наложи търсене насам-натам. Ако не си сменял дехидратора, прави ремонтите накуп. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 13 август 2014 Автор Сподели Публикувано 13 август 2014 Точно там е работата, дехидратора е чистак бърсак нов от миналата година, и сега ме е яд че системата бачка толкова малко. В момента съм яко в зор да намеря тази тръба... оказа се че никой я няма... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 13 август 2014 Сподели Публикувано 13 август 2014 (редакция) Точно там е работата, дехидратора е чистак бърсак нов от миналата година, и сега ме е яд че системата бачка толкова малко. В момента съм яко в зор да намеря тази тръба... оказа се че никой я няма... За дългата тънка тръба ли става дума? Редактирано 13 август 2014 от Mitsubishi Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 13 август 2014 Автор Сподели Публикувано 13 август 2014 Дългата тънка - Да. Преди малко се върнах от Горубляне взех от там. Ще видя колко е читава. Предполагам имаш такава, ако моята не стане, ще ти пиша! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
rafaelo Публикувано 19 август 2014 Автор Сподели Публикувано 19 август 2014 И в крайна сметка след като сменихме тръбата, в системата има някаква много малка утечка (пробив) който видимо не се знае от къде идва. Може и да е в купето някъде. За сега сме наляли течност и ще чакаме да видим с UV светлина какво ще излезе. Силно се надявам да не е в купето, че голямо разглабяне ще трябва да падне :icon_crying: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 август 2014 Сподели Публикувано 19 август 2014 Рафа, тъй като в 90% от случаите когато има две възможности (или едното, или другото; или отпред, или отзад; или в лявата ръка, или в дясната и т.н.) става обратното на моето предположение, ще ти кажа че фреонът излита от тръба в купето :giggle: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.