Премини към съдържание

Климатроника умря


rafaelo

Препоръчано мнение

Това са легенди за голямото разглабяне в купето, това да не е Пасат :icon_censored: . Откачат се двете тръби от към мотора, а отвътре се разглабя при жабката колкото за смяна на филтър долу горе - развива се и излиза цялото тяло на което пише AC Unit.. И сам можеш да си го направиш пред блока самото разглабяне така да се каже..

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рафа, тъй като в 90% от случаите когато има две възможности (или едното, или другото; или отпред, или отзад; или в лявата ръка, или в дясната и т.н.) става обратното на моето предположение, ще ти кажа че фреонът излита от тръба в купето :giggle:

 

Ако е в купето, то единственият вариант е да е сдал багажа кондензера. А той се сваля и монтира за 2 часа (при това без да си го правил нито веднъж).

Редактирано от eXistenZ
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако е в купето, то единственият вариант е да е сдал багажа кондензера. А той се сваля и монтира за 2 часа (при това без да си го правил нито веднъж).

 

Изпарителя колега,изпарителя. Кондензатора е отпред пред радиатора. Трудно може да се спука,защото има датчик на него за температурата на изпарителя,ако не работи,няма да тръгне климатика.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Изпарителя колега,изпарителя. Кондензатора е отпред пред радиатора. Трудно може да се спука,защото има датчик на него за температурата на изпарителя,ако не работи,няма да тръгне климатика.

 

:icon_blush: Зле съм с терминологията :), но именно това имах предвид.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 година ...

Колеги знам , че темата е стара! обаче имам едно питане . Какъв цвят трябва да е окото на дехидрататора? И ако се виждат кавитациони балончета през него , какво означава това ?

Благодаря предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги знам , че темата е стара! обаче имам едно питане . Какъв цвят трябва да е окото на дехидрататора? И ако се виждат кавитациони балончета през него , какво означава това ?

Благодаря предварително.

 

Това е инфо от сървис мануала за предния модел Галант, но мисля е идентично. С две думи щом се виждат облаци или балончета през окото на дехидратора, значи системата е за зареждане с фреон.

 

Оригиналния текст на английски:

 

SERVICE ADJUSTMENT PROCEDURES

E55AFOOAA

SIGHT GLASS REFRIGERANT LEVEL TEST

The sight glass is a refrigerant level indicator. To check the

refrigerant level, clean the sight glass and start the vehicle

engine. Push the NC button to operate the compressor, place

the blower switch to high and move the temperature control

lever to max cool . After operating for a few minutes in this

manner, check the sight glass.

1 . If the sight glass is clear, the magnetic clutch is engaged,

the compressor discharge line is warm and the compressor

inlet line is cool ; the system has a full charge.

2 . If the sight glass is clear, the magnetic clutch is engaged

and there is no significant temperature difference between

compressor inlet and discharge lines; the system has lost

some refrigerant.

3. If the sight glass shows foam or bubbles, the system

could be low on charge. The system has to be recharged

with refrigerant.

 

 

И превод с Гугъл преводач:

 

Корекция на услугата ПРОЦЕДУРИ

E55AFOOAA

TEST ХЛАДИЛЕН LEVEL наблюдателно стъкло

Стъклото на зрението е индикатор за нивото на хладилния агент. За да проверите

ниво на хладилния агент, почистете стъклото на зрението и да започне на превозното средство

двигател. Натиснете бутона NC да работи компресора, място

ключа на вентилатора за високо и да се премести контрол на температурата

лост за макс хладно. След работа за няколко минути в тази

начин, проверете прозорчето.

1. Ако стъклото е ясно, на магнитен съединител се занимава,

линия за освобождаване от отговорност на компресора е топло и компресора

входна линия е хладно; системата има пълно зареждане.

2. Ако стъклото е ясно, на магнитен съединител е ангажиран

и няма значителна температурна разлика между

входа на компресора и изпускателни тръби; системата е загубил

някои хладилен агент.

3. Ако зрението стъклото показва пяна или мехурчета, системата

може да бъде ниско заплащане. Системата трябва да се заредят

с хладилен агент.

 

Поздрави!

 

Иван

Редактирано от charislav
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето по-точен превод + лека интерпретация от мен:

 

Прозорчето е индикатор за нивото на охладителният агент.

За да проверите нивото, почистете прозорчето и запалете двигателя. Включете климатроника на 17 градуса, така че да духа максимално студено. След като поработи няколко минути, проверете окото.

 

1. Ако прозорчето е чисто, компресора е задействан (съединителят е залепен), дебелата тръба е топла, а тънката е студена, значи системата е напълно заредена

2. Ако прозорчето е чисто, компресора е задействан (съединителят му е залепен), но няма голяма разлика между дебелата и тънката метални тръби, то значи системата е изгубила известно количество фреон.

3. Ако през прозорчето се вижда пяна или балончета, системата е с много ниско ниво на фреон и следва да се презареди.

 

Аз ще допълня, че цвета зависи от количеството оцветител, който са добавили при последното пълнене - ако са прекалили е доста зелено, иначе е зеленикаво леко, а ако са пропуснали да добавят си е черно.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ето по-точен превод + лека интерпретация от мен:

 

 

1. Ако прозорчето е чисто, компресора е задействан (съединителят е залепен), дебелата тръба е топла, а тънката е студена, значи системата е напълно заредена

 

 

Дебелата тръба /ниското налягане/ трябва да е студена /ледена/ , а тънката тръба /високото налягане/

трябва да е гореща. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да точно щях да кажа за това ,че трябва да е обратното. Благодаря колеги . А имам и друг въпрос . Имали как да се настройва системата колко студени да духа? Питам защото на 17 градуса не духа толкова студено колкото ми се ще . Като говоря за галант със пълна система. И да уточня . Колите с балончета са други две, явно за сервизиране. . Поздрави.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При мен, ако колата е стояла на слънце цял ден, влеза вътре пусна двигателя и климатроника, колкото и студено да пусна да духа, няма да духа толкова колкото когато колата вдигне над 2000 оборота.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да това е при всички коли. Но до колкото съм чувал има някаква настройка за да духа по студено. Обаче в това отношение съм пълен новобранец.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...