KrumBo Публикувано 5 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2015 Не Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 5 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2015 http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/53dd84b87f0b67c01cb76fa1e96a2415.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/57c6cd5bc9d38c01a234ee345a9171cc.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/116f18420588813f34fd8548f9c70885.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/03f2057f2f39bc1ea586b615e1e8b9ea.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/55eb005f133a4630e5961f225696d1ca.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/2fcd9b8db66d3054f3a891a78fc1697a.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/01bafcccfa8590e86f28f4a5d8c1ab75.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/dc8c77ca6ea63ba60071a353a64cd315.jpg Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 5 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2015 http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/9aad59cd1f08cb411bb7e7e36a611236.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/89140aca2af635b46196a896eaa22a2b.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/bd3c38d576d47bfae1c86d983695c1e7.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/15c425bb1ea451679c2162f4ecfced8d.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/fec0858ba603d0d41dd0775adf438b48.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/bf7b644054003ed66d002b51a0806f5d.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/b381c1d6dca224c905a3b866d715b6bb.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/7a32e3724e5a066e396596e893ad6a68.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/a0ff3d504cd377305679c2c45ea27ef7.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/1426ff99d451aa747702ac6f0093f4d8.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/9461288270061faa3e654c9101f2cef1.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/ea8fcc1c423695dccd040854a3cffc92.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/6cc5cf04e93f30e17caddedba9602fce.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/e04e6c3fdbefa523f18f818302aa2576.jpg Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 5 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 5 ноември 2015 И да добавя така между другото днес сменях гуми и момчето се обърна "Доста си се изръсил по това БМВ" :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 5 ноември 2015 Сподели Публикувано 5 ноември 2015 Ще си позволя да използвам темата на колегата да питам и аз един въпрос за спирачките. С единствената разлика, че не става въпрос за Галант, а за Колт. Та, така - дисковете отпред са ми 256мм, а отзад 265мм. Купето е относително леко и смятам, че от по-големи дискове просто няма много смисъл. Проблема явно е друг. Или по-скоро той не е само един. Първо, имам проблем с неработещ АБС. В онези години японците са използвали разни глупави БОШ системи и до сега не съм чувал за някоя все още работеща или пък да е възстановена успешно. Мислех си за насаждане на цяла друга АБС система, въобще как мислите - има ли смисъл? Липсата на добри спирачки аз лично си го обяснявам с по-ниско налягане в системата и съответно по-слабо усилие... Това от една страна го свързвам с евентуално запушени спирачни тръби. От друга - слабо серво. Това всъщност стана на въпрос с един интернет познат, иностранец, реставрирал перфектно един стар Галант, с 4G63T под капака и 300к.с. на мотора... Та, той е сложил серво от Нисан 200сх и твърди, че проблеми със спирачките няма.. Та, реших да се допитам и до вас - какво мислите за това, някой правил ли е подобни интервенции? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 5 ноември 2015 Сподели Публикувано 5 ноември 2015 (редакция) Ще си позволя да използвам темата на колегата да питам и аз един въпрос за спирачките. С единствената разлика, че не става въпрос за Галант, а за Колт. Та, така - дисковете отпред са ми 256мм, а отзад 265мм. Купето е относително леко и смятам, че от по-големи дискове просто няма много смисъл. Проблема явно е друг. Или по-скоро той не е само един. Първо, имам проблем с неработещ АБС. В онези години японците са използвали разни глупави БОШ системи и до сега не съм чувал за някоя все още работеща или пък да е възстановена успешно. Мислех си за насаждане на цяла друга АБС система, въобще как мислите - има ли смисъл? Липсата на добри спирачки аз лично си го обяснявам с по-ниско налягане в системата и съответно по-слабо усилие... Това от една страна го свързвам с евентуално запушени спирачни тръби. От друга - слабо серво. Това всъщност стана на въпрос с един интернет познат, иностранец, реставрирал перфектно един стар Галант, с 4G63T под капака и 300к.с. на мотора... Та, той е сложил серво от Нисан 200сх и твърди, че проблеми със спирачките няма.. Та, реших да се допитам и до вас - какво мислите за това, някой правил ли е подобни интервенции? П.с. Извинявам се за двойния пост, не знам защо се получи така... Нека някой модератор да го изтрие това мнение :icon_blush: Редактирано 5 ноември 2015 от turbotobg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 7 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 7 ноември 2015 (редакция) http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/07/11d8db5b998a7823272f04ad7c49cb35.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/07/b761024bc4f1677fc03bd1d12f84345a.jpgВ очакване на задни дискове от Алекс :icon_rock: Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Редактирано 7 ноември 2015 от KrumBo Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 7 ноември 2015 Сподели Публикувано 7 ноември 2015 Aз съм тотaлно рaзбит нa темa спирaчки в моментa зaчислихa ми служебно aуди A4 1.8 125коня "95годинa нaбор.Днес зa първо кaрaне усещaнето от колaтa е просто отврaтително пълнa кошницa инaче зaпaзено не лопa не тропa aмa е кошник е нa 587хил.км е все пaк обaче спирaчките му сa убийствени.Педaлa по мек от нa гaлaнтa но достaтъчно информaтивен ,силaтa нa нaтиск имaм чувството е по голямa спирa перфектно.Пък дисковете кaто ги гледaм сa горе долу кaто нaште мaлки нaклaдките също, aпaрaтa е еднобутaлен пък огромнa рaзликa. Нa всичкото отгоре дисковете сa ужaсно стaри и износени сигурно 3мм ръб имaт дaже съм зaявил че трябвa дa се сменят пък не сa криви.И тукa е моментa дa питaм ЗAЩО?- и идея дa свaля серво ,дискове, aпaрaти всичко и дa кaрaм Митсубиши Гaлaнт със спирaчки нa aуди. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 7 ноември 2015 Сподели Публикувано 7 ноември 2015 Интересното е, че има и други коли с такива, а дори и по-малки, дискове, пак с еднобутални апарати и все пак спират по-добре... Според мен цялата работа е от сервото... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 ноември 2015 Сподели Публикувано 11 ноември 2015 Не е от сервото. Понеже наскоро покарах октавия от първите с 1.9тди и волво S40 1.6i мога да кажа, че техните спирачни педали са много чувствителни. Това означава леко натискане на педала и голямо налягане в спирачната система - колата намалява неочаквано бързо за несвикналите. Така по-трудно се дозира желаното спирачно усилие. Зимата на снега ако не работи АБС ще падне голямо пързаляне и НЕспиране. При галанта ми мога да дозирам точното спирачно усилие към колелата. На сняг и лед мога да спирам преди да се задейства АБС. Защо казах че не е от сервото ... защото с и без серво един автомобил спира за някакви метри от скорост Х. Ако за галант спирачният път от 100 км/ч е 38,7 метра, то с и без серво все ще са 38,7 метра, само че във варианта без серво (да се откачи и да не помага на педала) трябва да натиснеш мъжката. Облегалката трябва да изпука от ударното заваряване на педала "до дъно". Така че при едни модели има по-голямо серво подпомагане, при други ... при Мъжките модели :rolleyes: е по-слабо. Сега малко ме е срам да показвам спирачен диск на моя галант и добре познатите двубутални апарати на фона на горните комплекти. То моето край направеното от колегата може би не е ъпгрейд в пълния смисъл на думата, но все е нещо. Затова ей ги 294 мм на `жанта 16-ка. http://prikachi.com/images/761/8458761K.jpgАпаратът дали минава близо, а :D При балансирането се наложи тежестите да се сложат по-навътре и затова са по-тежки, т.е. повече тежести. В противен случай тежестите се жулят в апарата и не ста`а така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 12 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 12 ноември 2015 Не е от сервото. Понеже наскоро покарах октавия от първите с 1.9тди и волво S40 1.6i мога да кажа, че техните спирачни педали са много чувствителни. Това означава леко натискане на педала и голямо налягане в спирачната система - колата намалява неочаквано бързо за несвикналите. Така по-трудно се дозира желаното спирачно усилие. Зимата на снега ако не работи АБС ще падне голямо пързаляне и НЕспиране. При галанта ми мога да дозирам точното спирачно усилие към колелата. На сняг и лед мога да спирам преди да се задейства АБС. Защо казах че не е от сервото ... защото с и без серво един автомобил спира за някакви метри от скорост Х. Ако за галант спирачният път от 100 км/ч е 38,7 метра, то с и без серво все ще са 38,7 метра, само че във варианта без серво (да се откачи и да не помага на педала) трябва да натиснеш мъжката. Облегалката трябва да изпука от ударното заваряване на педала "до дъно". Така че при едни модели има по-голямо серво подпомагане, при други ... при Мъжките модели :rolleyes: е по-слабо. Сега малко ме е срам да показвам спирачен диск на моя галант и добре познатите двубутални апарати на фона на горните комплекти. То моето край направеното от колегата може би не е ъпгрейд в пълния смисъл на думата, но все е нещо. Затова ей ги 294 мм на `жанта 16-ка. http://prikachi.com/images/761/8458761K.jpgАпаратът дали минава близо, а :D При балансирането се наложи тежестите да се сложат по-навътре и затова са по-тежки, т.е. повече тежести. В противен случай тежестите се жулят в апарата и не ста`а така.Колега аз така преди известно време треперех с едно Пежо 307 SW ...леко барване на спирачките и едва не те изхвърля през джама...това не е работа.В момента след ъпгрейда като че ли спирачките станаха една идея по чувствителни в горно положение на педала. Ти си с Vr-ски нали? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 12 ноември 2015 Сподели Публикувано 12 ноември 2015 Колега аз така преди известно време треперех с едно Пежо 307 SW ...леко барване на спирачките и едва не те изхвърля през джама...това не е работа.В момента след ъпгрейда като че ли спирачките станаха една идея по чувствителни в горно положение на педала. Ти си с Vr-ски нали?Това ми звучи като някакъв колективен транс http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Другите (нормално спиращите) коли били с твърде чувствителни спирачки и зимата ще се пързалят като невидели. Друго си е спирачната система на мицубиши - от галант, лансер, грандис, паджеро - все едно достижение на великата японска инженерна мисъл, при която и без друго не спираш, за сметка на това дисковете се сменят с маслото, но поне е "мъжка" спирачната система и изисква натискане на педала с двата крака. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Ако непоколебимата вяра с най-смятаните автомобили се разколебае, веднага можем да обвиним саботьорите доставчици на спирачни системи, които са външни за http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
al_bandi Публикувано 12 ноември 2015 Сподели Публикувано 12 ноември 2015 Aбе не знaм зимaтa обaче нa служебното aуди вече свикнaх нa спирaчките и много им се кефя въпреки че във всеки друг aспект е отврaтително в срaвнение с гaлaнтa фaкт е че спирaчки имa и спирa по добре и зa по крaтко докaзaно от мен.Нa един учaстък нaнaдолнище зaсилвaм със 100км и спирaчкa до долу, първо с еднaтa после с другaтa и aудито спря със 2-2.5метрa по рaно от гaлaнтa пък смея дa твърдя че оригинaлнaтa ми спирaчнa системa със 256мм дискове е перфектнa нови дискове и нaклaдки, ремонтирaни нaскоро aпaрaти, нови тръби зa зaдните спирaчки ,новa течност и не ми лопaт болт водaчите.Пък aудито не си знaе километрите с тея дискове и нaклaдки дa не говорим зa остaнaлото.Aнди aко не е от сервото от кaкво тогaвa идвa рaзликaтa от AБС-a ли?(шегичкa рaзбирaсе) Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 12 ноември 2015 Сподели Публикувано 12 ноември 2015 Аз от каквото съм прочел по форумите, хората подменили сервото пишат че автомобила спира осезаемо по-добре.Това за което съм чел е слагането на серво от US ЕА на EU EA.Лично аз карам много вървящия шестак пенсионерската, че като подивеят конете, нямам достатъчно здрави юзди за да ги обуздая :D . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 12 ноември 2015 Сподели Публикувано 12 ноември 2015 Мен ми харесва спирачната система на Галанта. Може да не е перфектна в класа си спрямо другите марки, но пък много лесно и плавно се борави с педала прецезирайки спирачното усилие с добър обратен феедбек към водача. Много се напрягам, когато някой ме вози и неможе да спира плавно автомобила, защото като натисне леко спирачките и те веднага коват. Аз предпочитам плавното и комфортно спиране, а пък и в случаите при наложително рязко спиране автомобила винаги е спирал точно когато трябва :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 12 ноември 2015 Сподели Публикувано 12 ноември 2015 SLX, +1!! И аз съм Мицу фен, но няма как да си изкривя душата. Спирачките просто не стават! Това за твърде чувствителните спирачки за мен е абсолютна глупост... То ако беше така сички зимата щяха да се носят като шейни и всички хора с разбити носове щото не могат да си дозират спирачното усилие и ще си бият главата във волана :lol: Не знам тия новите дискове от кашкавал ли ги правят, но лично аз с дъртите бангии проблеми с дискове нямам. И друг въпрос. Понеже съм фен на оригиналната визия на автомобила и харесвам оригиналните джанти,14-цолови, как да си сложа големи дискове без да ми се налага да слагам разни грозни огромни гето джанти? :lol: Още нещо. Как така една Астра Ф ГСИ, с същите по размер дискове отпред и една идея по-малки отзад, с еднобутални апарати(плачещи за обслужване...), с неработещ АБС и спира осезаемо по-добре от моя Колт, например? Освен сервото да е по-добро, аз друго обяснение не мога да намеря... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 12 ноември 2015 Сподели Публикувано 12 ноември 2015 Ми карай си с 14-ките като са ти грозни големите. На мен пък 14-ките са ми грозни. Колт може да мяза на кола с тях, но за галант е смешка неземна. Всичко под 16 цола е смешно дребно. Единственият вариант е да си купиш 400 мм дискове и да си ги сложиш в багажника. Ще ти остане моралното удовлетворение, че все пак в колата ИМА спирачни дискове колкото фамилна пица. Е, само тежат, но пък ги има :icon_thumbup: Скоростомерите на аудитата лъжат много. Нищо чудно че а4-ката е спряла с 2,5 м по-рано. Тя от 100 км/ч дефакто е спирала от 90...За мен пък е смешно кола да й даваш ГАЗ и тя да не види пЪкя, а при натискане на спирачката да кове. Какво означава не спира, или спира повече? Някой да е измерил спирачния път, да е сравнил с подобни на онова време коли с такива размери спирачни дискове? Никой, ама пишете и преиначавате думите ми. Спирачката на галантите се дозира супер точно и е много информативна. Точка. Сравнете с мондео І, омега ІІ, хонда акорд, мазда 626 от последните или дори 6, фиат мареа ... и така нататък.Като заваря спирачката от 80 и кат почне да клеца ABS-а кво ме грее с какви дискове съм? Значи системата генерира достатъчно сила, щом гумите приплъзват. Какво искате повече? Като искате да спира "по-добре", ми натискайте по-силно бе. Така е направен модела. Ауди и на мен ми харесват... примерно RS6 2015 e см`рът - върви като луда, с 200 си на 3000 оборота, спирачките са ОГЪН, а звукът .... Добре че им пооправиха куатро системата с тоя "краун" диференциал, малко настройки срещу грандиозното недозавиване и също абсолютно безчувствения волан. Сега някой ще каже че кормилото на галантите му не `аресва, щот се върти трудно, пък на служебната а4-ка се връцка с два пръста. На мен пък не ми харесва да има голямо серво подпомагане. Не съм разглезен. Дисковете ми са за мицубиши аутлендър ... май. Подавайте газ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
GalantDream Публикувано 12 ноември 2015 Сподели Публикувано 12 ноември 2015 (редакция) Подкрепям последното мнение на Анди, доста точно казано. Аз също смятам спирачките на Галант за достатъчно добри и спирам перфектно при всякакви условия. Меренето на спирачния път също е доста субективен фактор, защото към него трябва да се прибави актуалния размер джанта, размера на гумата и най-важното нейните качества. С моя Дънлоп 215/45/17 спирам нечовешки бързо и бих казал, че по-добри спирачки не ми трябват. П.С. За всеки ,който търси екстремно спирачно усилие са измислени спортните спирачни апарати и дискове. Аз от спирането на моята лимузинка съм си пределно доволен :icon_thumbup: Да добавя само, че моите спирачки са абсолютно сток :mitsu-smiley: Редактирано 12 ноември 2015 от GalantDream Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
turbotobg Публикувано 12 ноември 2015 Сподели Публикувано 12 ноември 2015 Хубаво е да се сравняват коли със стокови спирачки спрямо твоята си, с модифицирана спирачна система, и да обясняваш колко са им гадни спирачките :icon_thumbup: А сигурно твоята кола е единствената, която с неоригинален размер гуми и джанти си запазва "точното" отчитане на километража :lol: Иначе за 14-ки на Галант, особено за 8мата генерация, съм абсолютно съгласен, че е смешно... Но не забравяй и че еНо време колите идваха с високопрофилни гуми и малки по цолаж джанти. Ама това не ги прави грозни, хич даже :rolleyes: Ама то всеки си има вкус, казало кучето и... Макар че сега като се замислих... Май всеки си лае нещо и не вникваме в смисъла :D За да има склонност да криви дискове Галанта, значи ги прегрява, нали така? А диска, като един вид топлообменник, определено има смисъл да се увеличи размера му за по-добро охлаждане и да се предотврати кривенето... Добре де, ми ако дисковете не са ти криви? И все пак не спира както трябва? Значи няма сила да го стисне тоя диск... При такъв случай, при изправни апарати, единствения виновник остава сервото :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 13 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 13 ноември 2015 http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/13/a965d8105d88d6f572b591a13fe1ff3e.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/13/b6edfa73620121539ba1246f91441420.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/13/0d3bf59e96bc6b42b703ff893079e8ca.jpg Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 18 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 18 ноември 2015 http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/18/b2722fc712b11d722d180b5c184cf4e3.jpgСтария преден и новия заден :P Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 ноември 2015 Сподели Публикувано 19 ноември 2015 Браво. Сподвели, моля, колко пари ти взеха за разпробиването на дупките, на координатна машина ли ги правиха? Че и мен ме чака тази процедура... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 19 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 19 ноември 2015 Браво. Сподвели, моля, колко пари ти взеха за разпробиването на дупките, на координатна машина ли ги правиха? Че и мен ме чака тази процедура... :icon_thumbup:Една малко символична почерпка ми струваше един познат ми ги разпроби :icon_dance: доколкото знам не е на координатна машина. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 19 ноември 2015 Сподели Публикувано 19 ноември 2015 Една малко символична почерпка ми струваше един познат ми ги разпроби :icon_dance: доколкото знам не е на координатна машина.A, машаала, ей тъй и аз най - обичам!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iizi Публикувано 23 ноември 2015 Сподели Публикувано 23 ноември 2015 Относно преминаването от 4 на 5 болта,ето как го прави някакъв норвежец 5х114,3 Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.