Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Ъпгрейд на спирачна система за Галант 97г


Препоръчано мнение

  • Отговори 197
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/53dd84b87f0b67c01cb76fa1e96a2415.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/57c6cd5bc9d38c01a234ee345a9171cc.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/116f18420588813f34fd8548f9c70885.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/03f2057f2f39bc1ea586b615e1e8b9ea.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/55eb005f133a4630e5961f225696d1ca.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/2fcd9b8db66d3054f3a891a78fc1697a.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/01bafcccfa8590e86f28f4a5d8c1ab75.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/dc8c77ca6ea63ba60071a353a64cd315.jpg

 

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/9aad59cd1f08cb411bb7e7e36a611236.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/89140aca2af635b46196a896eaa22a2b.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/bd3c38d576d47bfae1c86d983695c1e7.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/15c425bb1ea451679c2162f4ecfced8d.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/fec0858ba603d0d41dd0775adf438b48.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/bf7b644054003ed66d002b51a0806f5d.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/b381c1d6dca224c905a3b866d715b6bb.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/7a32e3724e5a066e396596e893ad6a68.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/a0ff3d504cd377305679c2c45ea27ef7.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/1426ff99d451aa747702ac6f0093f4d8.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/9461288270061faa3e654c9101f2cef1.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/ea8fcc1c423695dccd040854a3cffc92.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/6cc5cf04e93f30e17caddedba9602fce.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/05/e04e6c3fdbefa523f18f818302aa2576.jpg

 

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И да добавя така между другото днес сменях гуми и момчето се обърна "Доста си се изръсил по това БМВ" :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще си позволя да използвам темата на колегата да питам и аз един въпрос за спирачките. С единствената разлика, че не става въпрос за Галант, а за Колт. Та, така - дисковете отпред са ми 256мм, а отзад 265мм. Купето е относително леко и смятам, че от по-големи дискове просто няма много смисъл. Проблема явно е друг. Или по-скоро той не е само един. Първо, имам проблем с неработещ АБС. В онези години японците са използвали разни глупави БОШ системи и до сега не съм чувал за някоя все още работеща или пък да е възстановена успешно. Мислех си за насаждане на цяла друга АБС система, въобще как мислите - има ли смисъл? Липсата на добри спирачки аз лично си го обяснявам с по-ниско налягане в системата и съответно по-слабо усилие... Това от една страна го свързвам с евентуално запушени спирачни тръби. От друга - слабо серво. Това всъщност стана на въпрос с един интернет познат, иностранец, реставрирал перфектно един стар Галант, с 4G63T под капака и 300к.с. на мотора... Та, той е сложил серво от Нисан 200сх и твърди, че проблеми със спирачките няма.. Та, реших да се допитам и до вас - какво мислите за това, някой правил ли е подобни интервенции?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ще си позволя да използвам темата на колегата да питам и аз един въпрос за спирачките. С единствената разлика, че не става въпрос за Галант, а за Колт. Та, така - дисковете отпред са ми 256мм, а отзад 265мм. Купето е относително леко и смятам, че от по-големи дискове просто няма много смисъл. Проблема явно е друг. Или по-скоро той не е само един. Първо, имам проблем с неработещ АБС. В онези години японците са използвали разни глупави БОШ системи и до сега не съм чувал за някоя все още работеща или пък да е възстановена успешно. Мислех си за насаждане на цяла друга АБС система, въобще как мислите - има ли смисъл? Липсата на добри спирачки аз лично си го обяснявам с по-ниско налягане в системата и съответно по-слабо усилие... Това от една страна го свързвам с евентуално запушени спирачни тръби. От друга - слабо серво. Това всъщност стана на въпрос с един интернет познат, иностранец, реставрирал перфектно един стар Галант, с 4G63T под капака и 300к.с. на мотора... Та, той е сложил серво от Нисан 200сх и твърди, че проблеми със спирачките няма.. Та, реших да се допитам и до вас - какво мислите за това, някой правил ли е подобни интервенции?

 

П.с. Извинявам се за двойния пост, не знам защо се получи така... Нека някой модератор да го изтрие това мнение :icon_blush:

Редактирано от turbotobg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/07/11d8db5b998a7823272f04ad7c49cb35.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/07/b761024bc4f1677fc03bd1d12f84345a.jpg

В очакване на задни дискове от Алекс :icon_rock:

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Редактирано от KrumBo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aз съм тотaлно рaзбит нa темa спирaчки в моментa зaчислихa ми служебно aуди A4 1.8 125коня "95годинa нaбор.

Днес зa първо кaрaне усещaнето от колaтa е просто отврaтително пълнa кошницa инaче зaпaзено не лопa не тропa aмa е кошник е нa 587хил.км е все пaк обaче спирaчките му сa убийствени.

Педaлa по мек от нa гaлaнтa но достaтъчно информaтивен ,силaтa нa нaтиск имaм чувството е по голямa спирa перфектно.

Пък дисковете кaто ги гледaм сa горе долу кaто нaште мaлки нaклaдките също, aпaрaтa е еднобутaлен пък огромнa рaзликa. Нa всичкото отгоре дисковете сa ужaсно стaри и износени сигурно 3мм ръб имaт дaже съм зaявил че трябвa дa се сменят пък не сa криви.

И тукa е моментa дa питaм ЗAЩО?- и идея дa свaля серво ,дискове, aпaрaти всичко и дa кaрaм Митсубиши Гaлaнт със спирaчки нa aуди.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересното е, че има и други коли с такива, а дори и по-малки, дискове, пак с еднобутални апарати и все пак спират по-добре... Според мен цялата работа е от сервото...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е от сервото. Понеже наскоро покарах октавия от първите с 1.9тди и волво S40 1.6i мога да кажа, че техните спирачни педали са много чувствителни. Това означава леко натискане на педала и голямо налягане в спирачната система - колата намалява неочаквано бързо за несвикналите. Така по-трудно се дозира желаното спирачно усилие. Зимата на снега ако не работи АБС ще падне голямо пързаляне и НЕспиране. При галанта ми мога да дозирам точното спирачно усилие към колелата. На сняг и лед мога да спирам преди да се задейства АБС. Защо казах че не е от сервото ... защото с и без серво един автомобил спира за някакви метри от скорост Х. Ако за галант спирачният път от 100 км/ч е 38,7 метра, то с и без серво все ще са 38,7 метра, само че във варианта без серво (да се откачи и да не помага на педала) трябва да натиснеш мъжката. Облегалката трябва да изпука от ударното заваряване на педала "до дъно". Така че при едни модели има по-голямо серво подпомагане, при други ... при Мъжките модели :rolleyes: е по-слабо.

 

Сега малко ме е срам да показвам спирачен диск на моя галант и добре познатите двубутални апарати на фона на горните комплекти. То моето край направеното от колегата може би не е ъпгрейд в пълния смисъл на думата, но все е нещо. Затова ей ги 294 мм на `жанта 16-ка.

http://prikachi.com/images/761/8458761K.jpg

Апаратът дали минава близо, а :D При балансирането се наложи тежестите да се сложат по-навътре и затова са по-тежки, т.е. повече тежести. В противен случай тежестите се жулят в апарата и не ста`а така.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е от сервото. Понеже наскоро покарах октавия от първите с 1.9тди и волво S40 1.6i мога да кажа, че техните спирачни педали са много чувствителни. Това означава леко натискане на педала и голямо налягане в спирачната система - колата намалява неочаквано бързо за несвикналите. Така по-трудно се дозира желаното спирачно усилие. Зимата на снега ако не работи АБС ще падне голямо пързаляне и НЕспиране. При галанта ми мога да дозирам точното спирачно усилие към колелата. На сняг и лед мога да спирам преди да се задейства АБС. Защо казах че не е от сервото ... защото с и без серво един автомобил спира за някакви метри от скорост Х. Ако за галант спирачният път от 100 км/ч е 38,7 метра, то с и без серво все ще са 38,7 метра, само че във варианта без серво (да се откачи и да не помага на педала) трябва да натиснеш мъжката. Облегалката трябва да изпука от ударното заваряване на педала "до дъно". Така че при едни модели има по-голямо серво подпомагане, при други ... при Мъжките модели :rolleyes: е по-слабо.

 

Сега малко ме е срам да показвам спирачен диск на моя галант и добре познатите двубутални апарати на фона на горните комплекти. То моето край направеното от колегата може би не е ъпгрейд в пълния смисъл на думата, но все е нещо. Затова ей ги 294 мм на `жанта 16-ка.

http://prikachi.com/images/761/8458761K.jpg

Апаратът дали минава близо, а :D При балансирането се наложи тежестите да се сложат по-навътре и затова са по-тежки, т.е. повече тежести. В противен случай тежестите се жулят в апарата и не ста`а така.

Колега аз така преди известно време треперех с едно Пежо 307 SW ...леко барване на спирачките и едва не те изхвърля през джама...това не е работа.В момента след ъпгрейда като че ли спирачките станаха една идея по чувствителни в горно положение на педала. Ти си с Vr-ски нали?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз така преди известно време треперех с едно Пежо 307 SW ...леко барване на спирачките и едва не те изхвърля през джама...това не е работа.В момента след ъпгрейда като че ли спирачките станаха една идея по чувствителни в горно положение на педала. Ти си с Vr-ски нали?

Това ми звучи като някакъв колективен транс http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Другите (нормално спиращите) коли били с твърде чувствителни спирачки и зимата ще се пързалят като невидели. Друго си е спирачната система на мицубиши - от галант, лансер, грандис, паджеро - все едно достижение на великата японска инженерна мисъл, при която и без друго не спираш, за сметка на това дисковете се сменят с маслото, но поне е "мъжка" спирачната система и изисква натискане на педала с двата крака. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_thumbup.gif Ако непоколебимата вяра с най-смятаните автомобили се разколебае, веднага можем да обвиним саботьорите доставчици на спирачни системи, които са външни за http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Aбе не знaм зимaтa обaче нa служебното aуди вече свикнaх нa спирaчките и много им се кефя въпреки че във всеки друг aспект е отврaтително в срaвнение с гaлaнтa фaкт е че спирaчки имa и спирa по добре и зa по крaтко докaзaно от мен.

Нa един учaстък нaнaдолнище зaсилвaм със 100км и спирaчкa до долу, първо с еднaтa после с другaтa и aудито спря със 2-2.5метрa по рaно от гaлaнтa пък смея дa твърдя че оригинaлнaтa ми спирaчнa системa със 256мм дискове е перфектнa нови дискове и нaклaдки, ремонтирaни нaскоро aпaрaти, нови тръби зa зaдните спирaчки ,новa течност и не ми лопaт болт водaчите.

Пък aудито не си знaе километрите с тея дискове и нaклaдки дa не говорим зa остaнaлото.

Aнди aко не е от сервото от кaкво тогaвa идвa рaзликaтa от AБС-a ли?(шегичкa рaзбирaсе)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз от каквото съм прочел по форумите, хората подменили сервото пишат че автомобила спира осезаемо по-добре.

Това за което съм чел е слагането на серво от US ЕА на EU EA.

Лично аз карам много вървящия шестак пенсионерската, че като подивеят конете, нямам достатъчно здрави юзди за да ги обуздая :D .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мен ми харесва спирачната система на Галанта. Може да не е перфектна в класа си спрямо другите марки, но пък много лесно и плавно се борави с педала прецезирайки спирачното усилие с добър обратен феедбек към водача. Много се напрягам, когато някой ме вози и неможе да спира плавно автомобила, защото като натисне леко спирачките и те веднага коват. Аз предпочитам плавното и комфортно спиране, а пък и в случаите при наложително рязко спиране автомобила винаги е спирал точно когато трябва :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

SLX, +1!!

 

И аз съм Мицу фен, но няма как да си изкривя душата. Спирачките просто не стават! Това за твърде чувствителните спирачки за мен е абсолютна глупост... То ако беше така сички зимата щяха да се носят като шейни и всички хора с разбити носове щото не могат да си дозират спирачното усилие и ще си бият главата във волана :lol: Не знам тия новите дискове от кашкавал ли ги правят, но лично аз с дъртите бангии проблеми с дискове нямам.

И друг въпрос. Понеже съм фен на оригиналната визия на автомобила и харесвам оригиналните джанти,14-цолови, как да си сложа големи дискове без да ми се налага да слагам разни грозни огромни гето джанти? :lol:

Още нещо. Как така една Астра Ф ГСИ, с същите по размер дискове отпред и една идея по-малки отзад, с еднобутални апарати(плачещи за обслужване...), с неработещ АБС и спира осезаемо по-добре от моя Колт, например? Освен сервото да е по-добро, аз друго обяснение не мога да намеря...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми карай си с 14-ките като са ти грозни големите. На мен пък 14-ките са ми грозни. Колт може да мяза на кола с тях, но за галант е смешка неземна. Всичко под 16 цола е смешно дребно. Единственият вариант е да си купиш 400 мм дискове и да си ги сложиш в багажника. Ще ти остане моралното удовлетворение, че все пак в колата ИМА спирачни дискове колкото фамилна пица. Е, само тежат, но пък ги има :icon_thumbup:

Скоростомерите на аудитата лъжат много. Нищо чудно че а4-ката е спряла с 2,5 м по-рано. Тя от 100 км/ч дефакто е спирала от 90...

За мен пък е смешно кола да й даваш ГАЗ и тя да не види пЪкя, а при натискане на спирачката да кове.

Какво означава не спира, или спира повече? Някой да е измерил спирачния път, да е сравнил с подобни на онова време коли с такива размери спирачни дискове? Никой, ама пишете и преиначавате думите ми. Спирачката на галантите се дозира супер точно и е много информативна. Точка. Сравнете с мондео І, омега ІІ, хонда акорд, мазда 626 от последните или дори 6, фиат мареа ... и така нататък.

Като заваря спирачката от 80 и кат почне да клеца ABS-а кво ме грее с какви дискове съм? Значи системата генерира достатъчно сила, щом гумите приплъзват. Какво искате повече? Като искате да спира "по-добре", ми натискайте по-силно бе. Така е направен модела. Ауди и на мен ми харесват... примерно RS6 2015 e см`рът - върви като луда, с 200 си на 3000 оборота, спирачките са ОГЪН, а звукът .... Добре че им пооправиха куатро системата с тоя "краун" диференциал, малко настройки срещу грандиозното недозавиване и също абсолютно безчувствения волан. Сега някой ще каже че кормилото на галантите му не `аресва, щот се върти трудно, пък на служебната а4-ка се връцка с два пръста. На мен пък не ми харесва да има голямо серво подпомагане. Не съм разглезен.

Дисковете ми са за мицубиши аутлендър ... май.

Подавайте газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Подкрепям последното мнение на Анди, доста точно казано. Аз също смятам спирачките на Галант за достатъчно добри и спирам перфектно при всякакви условия. Меренето на спирачния път също е доста субективен фактор, защото към него трябва да се прибави актуалния размер джанта, размера на гумата и най-важното нейните качества. С моя Дънлоп 215/45/17 спирам нечовешки бързо и бих казал, че по-добри спирачки не ми трябват.

 

П.С. За всеки ,който търси екстремно спирачно усилие са измислени спортните спирачни апарати и дискове. Аз от спирането на моята лимузинка съм си пределно доволен :icon_thumbup: Да добавя само, че моите спирачки са абсолютно сток :mitsu-smiley:

Редактирано от GalantDream
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хубаво е да се сравняват коли със стокови спирачки спрямо твоята си, с модифицирана спирачна система, и да обясняваш колко са им гадни спирачките :icon_thumbup: А сигурно твоята кола е единствената, която с неоригинален размер гуми и джанти си запазва "точното" отчитане на километража :lol: Иначе за 14-ки на Галант, особено за 8мата генерация, съм абсолютно съгласен, че е смешно... Но не забравяй и че еНо време колите идваха с високопрофилни гуми и малки по цолаж джанти. Ама това не ги прави грозни, хич даже :rolleyes: Ама то всеки си има вкус, казало кучето и...

Макар че сега като се замислих... Май всеки си лае нещо и не вникваме в смисъла :D За да има склонност да криви дискове Галанта, значи ги прегрява, нали така? А диска, като един вид топлообменник, определено има смисъл да се увеличи размера му за по-добро охлаждане и да се предотврати кривенето... Добре де, ми ако дисковете не са ти криви? И все пак не спира както трябва? Значи няма сила да го стисне тоя диск... При такъв случай, при изправни апарати, единствения виновник остава сервото :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/13/a965d8105d88d6f572b591a13fe1ff3e.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/13/b6edfa73620121539ba1246f91441420.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/11/13/0d3bf59e96bc6b42b703ff893079e8ca.jpg

 

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/18/b2722fc712b11d722d180b5c184cf4e3.jpg

Стария преден и новия заден :P

 

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво. Сподвели, моля, колко пари ти взеха за разпробиването на дупките, на координатна машина ли ги правиха? Че и мен ме чака тази процедура... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Браво. Сподвели, моля, колко пари ти взеха за разпробиването на дупките, на координатна машина ли ги правиха? Че и мен ме чака тази процедура... :icon_thumbup:

Една малко символична почерпка ми струваше един познат ми ги разпроби :icon_dance: доколкото знам не е на координатна машина.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Една малко символична почерпка ми струваше един познат ми ги разпроби :icon_dance: доколкото знам не е на координатна машина.

A, машаала, ей тъй и аз най - обичам!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...