Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

turbotobg

Потребител
  • От него общо

    110
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    София

Информация за профила

  • Пол
    Мъж
  • Кара
    1987 Galant E16, 1991 Colt C58, 1991 Galant E32

Посетили профила

Този блок е изключен и не се вижда от други потребители

turbotobg's Постижения

Ентусиаст

Ентусиаст (6/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. И още една Тредиа. Поне на снимки изглежда добре. Ако някой има интерес :rolleyes: http://pichost.name/images/2018/02/04/tredia38600.md.jpg http://pichost.name/images/2018/02/04/tredia10cfb5.md.jpg http://pichost.name/images/2018/02/04/tredia2c0dae.md.jpg http://pichost.name/images/2018/02/04/tredia3494c7.md.jpg
  2. Щом чека свети само на газ и това е грешката значи проблем във веригата попринцип няма, просто газаджиите са прекъснали бензиновите дюзи, когато колата е на газ. А другата грешка появи ли се отново? Попринцип на студено двигателя работи с по-богати смеси.. Ако колата се дави (има прекалено много гориво, което не може да бъде изгорено; ще има и мирис на неизгоряло гориво от ауспуха), когато е топла може и температурния датчик да не отчита коректно. Те са два един до друг (в корпуса на термостата) като единия е само за стрелката вътре (с 1 пин), а другия (2 пиновия) се ползва от ЕКУ-то. Огледай хубаво връзките там. А и попринцип не е лошо да изчистите всичките маси покрай двигателя и да прегледате електрическите връзки. Не са кой знае колко много, а може да се спестят малко главоболия - и за сега и за в бъдеще.
  3. Грешна му е информацията на твоя майстор... http://pichost.name/images/2017/11/13/technischedaten61363.jpg
  4. Силвър Стар е представител на Мерцедес-Бенц, Сетра и Фузо. Балкан Стар остават представител за Джиип и Мицубиши като фирмата представител на Мицубиши в България е Балкан Стар Мотърс.
  5. В какъв смисъл каква е? Като производство ли? Производство си е на Мицубиши. TC04 се слага на 1.6 литровите Тредиа, Кордиа и Колт от тия години... За други приложения не знам, може и да няма, предвид това че се намира трудно...
  6. turbotobg

    Търся Кордиа

    Привет, Преди няколко години се разнасяше една Кордиа из обявите, но не знам дали ще успея да изровя телефона. Последно пак тогава я виждах и да се движи из София - оранжева, с някакви черни елементи по нея (май целия капак беше черен). Беше минала през няколко собственика вече и не беше в цветущо здраве. Не знам дали я търкалят още, нищо чудно и да са я нарязали вече. За друга не съм и чувал даже. А Тредии имаше 2-3 наснимани в темата за 80тарските Мицубишита в България. Не е лошо да споделиш и какъв ти е бюджета... Ако можеш да отделиш достатъчно най-добрия вариант е да си внесеш някоя от Европа. Все още може да се намери някоя на сносни пари.
  7. И един Лансер на задно си търси нов собственик :rolleyes: http://www.cars.bg/c2094858 http://pichost.name/images/2017/04/12/carsbg9526e.th.jpg
  8. А за протокола, със сигурност има поне един оцелял Роял в България, който е още в движение. Може да има и някой друг, знам ли... В последно време форума май се използва само за проблеми, никой не иска да се похвали с някое хубаво Мицубиши :D
  9. Гледам колегата освен че е "реставрирал" Галанта е успял и чудна история да скалъпи. Направо е достойна за филм, само че жанра хич няма да е документален, а ще клони по-скоро към фантастика. За наличните там бройки в България и чужбина изобщо няма и да коментирам, но умирам от любопитство да видя този брой на Аутобилд от 2002 в който така възхваляват вече отдавна забравения и с нищо невпечатляващ мотор от зората на 70те И не ме разбирайте погрешно, пиша това само и единствено защото лично ходих да гледам колата докато се продаваше в София през 2015г. и историята е много далеч от тази в обявата. Такива небивалици подхождат на някой търговец от Горубляне продаващ голфове нов внос, но са обида за всеки Мицубиши и ретро фен. За добро или за лошо много фенове на стари Мицубишита в България няма, та пазара е силно ограничен и такива продажби стават трудно, но ако все пак някой иска да си купи такъв Галант не е много етично да го лъжат толко грозно. И така http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11487512065003088&slink=1vo5ne http://pichost.name/images/2017/02/20/galant1.6exhajdidimitarbca70.jpg
  10. turbotobg

    Mitsubishi , Hyundai, Kia

    Да, правилна корекция :D Крайслер от 2014 вече е Фиат-Крайслер, Мицубиши вече е с Нисан, а към Даймлер остава само Фузо
  11. turbotobg

    Mitsubishi , Hyundai, Kia

    Само с лека поправка - Киа се замесва в нещата доста по-късно, чак през 1998-ма година, когато Хюндай добива 51% от нея, след като Киа обявява фалит през 1997. А че имало съюз между три марки е имало и все още си го има, но не са Мицубиши, Хюндай и Киа, ами Мицубиши, Хюндай и Крайслер и сега се нарича GEMA (Global Engine Manufacturing Alliance). А историята е дълга и интересна. Както повечето от вас знаят, историята на компаниите Мицубиши(634 към 12.2016) започва преди повече от 140 години. А в последните 100 години Мицубиши имат и пръст в автомобилната история на света. Едва през 1970г. обаче се обособява Mitsubishi Motors Company като отделна компания. Тази нова компания, изцяло собственост на досегашната Mitsubishi Heavy Industries се оглавява от един инженер от авиационния отдел - Томио Кубо. Именно г-н Кубо е основния виновник за тези съюзи. Още в началото на 70-те той осъзнава, че трябва да увеличат износа на автомобили. Така на първо време се съюзяват с Крайслер. Отначало Крайслер продават японски автомобили в САЩ и Австралия под техни имена. Малко по-късно, Мицубиши купува изцяло завода на Крайслер в Австралия и го кръщава Mitsubishi Motors Australia, където до 2008ма си произвеждат автомобили за австралийския пазар. Към края на 80-те пък пак заедно с Крайслер основават DSM - Diamond Star Motors в САЩ. Така се ражда и модела Еклипс. Но да се върнем към 70-те отново и към темата Хюндай. До тогава Хюндай сглобяват модела Кортина на Форд, но решават, че е време за първия корейски автомобил. Така през 75-та се появява и той - Хюндай Пони. С дизайн на Джуджаро и задвижване от Мицубиши. И така Хюндай залагат изцяло на технологии от Мицубиши до края на 90-те. До този период силовото предаване е почти 1:1 с това на Мицубиши. Вече от края на 90-те, когато се замесва и Киа, на същата база корейците започват да си доразвиват нещата и вече има по-значителни разлики. Подобна е историята и на малайзийския Протон.
  12. Годината е на привършване и май е време да поизтупаме прахта от темата :rolleyes: Мда, така е за съжаление, за това трябва да си ги пазим старите докато все още ги има. Не пречи и млади и стари да са заедно на пътя(в случая на паркинга :icon_blush: ): http://pichost.name/images/2016/11/08/15b0f2.th.jpghttp://pichost.name/images/2016/11/08/2950dc.th.jpg Прикачам снимки и на това изоставено Сапоро, което бавно, но сигурно се е запътило към скрапа.... http://pichost.name/images/2016/11/08/3a1904.th.jpg http://pichost.name/images/2016/11/08/478898.th.jpg http://pichost.name/images/2016/11/08/518eeb.th.jpg http://pichost.name/images/2016/11/08/60c382.th.jpg
  13. Ами щом имаш мерак за нов комутатор няма лошо, пък и ако не се оправи от него поне ще си имаш един нов резервен :rolleyes: Никой
  14. Диагностика може да се прави... Има по-примитивна диагностика - може да четеш грешките с обикновен аналогов волтметър, а ако имаш желание можеш и живи данни да четеш от ЕКУ-то. И пак те питам - ЕКУ-то проверявано ли е на тази кола? Имат навика с годините да им се разтичат кондензаторите, което може да доведе до различни проблеми... Имай предвид, че все пак комутатора се управлява точно от еку-то и не сам решава при кои обороти да работи и при кои не :rolleyes:
×
×
  • Създаване...