Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Ъпгрейд на спирачна система за Галант 97г


Препоръчано мнение

Влезнах в гаража :icon_clap: за съжаление няма да мога да присъствам на операциите но колегата е сериозен и се надявам всичко да изпипа........оставил съм му разпечатки на руските форуми които fratnik сподели тук.....стискайте палци всичко да мине как си е реда :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 197
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Публикувани изображения

Галантния все още не е излезнал от сервиза но едно въпросче ме гложди ....към колегите които вече са направили конверсия към 315-320мм предни дискове. Според един познат 1 килограм по тежък спирачен диск сваля въртящия момент с 10нютонметра . Та въпроса ми е как ви се отрази на вас този ъпгрейд?

 

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Галантния все още не е излезнал от сервиза но едно въпросче ме гложди ....към колегите които вече са направили конверсия към 315-320мм предни дискове. Според един познат 1 килограм по тежък спирачен диск сваля въртящия момент с 10нютонметра . Та въпроса ми е как ви се отрази на вас този ъпгрейд?

 

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Пълни глупости са тези твърдения :icon_doh: Аз разлика не усещам освен в спирането...

Редактирано от seducer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност не е съвсем така.

Ако може да се хване някаква разлика, тя ще е нищожна и би се разбрала само при измерване на мощността на автомобила.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ако може да се хване някаква разлика, тя ще е нищожна и би се разбрала само при измерване на мощността на автомобила.

Е той Роската точно след замервания я е хванал разликата, точно за това ти казва, че не е съвсем така, а ти говориш само за усещане .:)

То и на мен ми се вижда нереално 1 кило да свали чак 10 нютона, ама знае ли човек, само уредите могат да потвърдят дали е така .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Инерционните сили са по-големи с добавяне на тежест в колелата, няма спор. Важи и за монтиране на по-големи и по-тежки джанти, както и гуми.

Ако добавеното тегло представлява газова уредба, шумоизолация или субуфер с усилвател, то това не би се усетило както прякото увеличаване теглото в задвижващите колела. Мощността пак ще си е както преди с по-големи дискове и по-тежки апарати (а вероятно и по-големи джанти за да може тези 315-ки да влязат в 17-ка капла), но ще се разгръща една идея по-бавно. С "тазомер", "гърбомер" или друго субективно усещане, повечето от нас няма да го почувстват, но при замерване ускорението на последната предавка от 100 км/ч нагоре ще отчете повече време в сравнение с преди.

Аз се оплаквах от загуба на тяга още преди да сменям по спирачките. Добавих само ~2 кг., така че нормално не усетих никаква разлика. Разходът при шофиране с трафика и често в лявата лента е почти идентичен - 7,6-7,8 литра. Това е за 3400 км пробег с около 800 на климатик със 17-цола 205/50.

Евентуално ако Krumbo минава от 15-ки на 17-ки плюс по-широки гуми, с тези спирачки ще усети някаква разлика в доускоренията на 4-та и 5-та предавка, но ако си е бил на 17-ки, по-скоро не вярвам да усети промяна ... освен в спирачното закъснение :icon_box: . Всичко ще е наред.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Инерционните сили са по-големи с добавяне на тежест в колелата, няма спор. Важи и за монтиране на по-големи и по-тежки джанти, както и гуми.

Ако добавеното тегло представлява газова уредба, шумоизолация или субуфер с усилвател, то това не би се усетило както прякото увеличаване теглото в задвижващите колела. Мощността пак ще си е както преди с по-големи дискове и по-тежки апарати (а вероятно и по-големи джанти за да може тези 315-ки да влязат в 17-ка капла), но ще се разгръща една идея по-бавно. С "тазомер", "гърбомер" или друго субективно усещане, повечето от нас няма да го почувстват, но при замерване ускорението на последната предавка от 100 км/ч нагоре ще отчете повече време в сравнение с преди.

Аз се оплаквах от загуба на тяга още преди да сменям по спирачките. Добавих само ~2 кг., така че нормално не усетих никаква разлика. Разходът при шофиране с трафика и често в лявата лента е почти идентичен - 7,6-7,8 литра. Това е за 3400 км пробег с около 800 на климатик със 17-цола 205/50.

Евентуално ако Krumbo минава от 15-ки на 17-ки плюс по-широки гуми, с тези спирачки ще усети някаква разлика в доускоренията на 4-та и 5-та предавка, но ако си е бил на 17-ки, по-скоро не вярвам да усети промяна ... освен в спирачното закъснение :icon_box: . Всичко ще е наред.

 

Мислех да не пиша пост с физика, но все пак основната концепция за влиянието на по-тежките джанти, гуми и дискове идва през схващането им като въртящи се маховици, които влияят върху мощността и въртящия момент, отдавани от колелата на пътя.Разликата с апаратите е в това, че не се въртят, респ. не бихме могли да говорим за плътността на съхраняваната, респ. загубената първично, а отдавана в последствие енергия. Не ми се влиза в детайли за отделянето на въртящите се части по силовото предаване на галант http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif, инерционния момент за развъртане и механизмите за отдаване, че много сухо ще стане. Едно време имахме възможност да си играем с диното и съм сравнявал с изключването на 2 променливи - джанти с гуми (гумите тежаха еднакво, защото бяха същите), а джантите тежаха съответно 6,8 кг всяка от единия вид и 11,9 кг. всяка от другия вид и различни дискове, като тези на 320 мм. предните. бяха с над 6 килограма по-тежки спрямо другите. Разликата беше общо 12 к.с на колелата, като джантите дадоха 8 к.с разлика, а дисковете 4. Говорим за галант с мощност на колелата около 240 к.с тогава, което може да е пренебрежимо, може и да е 5 % от общата мощност, предавана на пътя. И макар тегловите разлики да са приблизително еднакви, влиянието се оказва различно. За домашно сметки за кола 140 к.с на колелата (запазен сток 6а13) и 423 к.с на колелата - тунингован ВР4http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

 

ПП. Разликата във въртящия момента обаче не я помня.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Колега изчетох ги темите няма нищо за задната трансформация? Ясно монтажните отвори съвпадат но до там после е забавно. HELP!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Днес бях при майстора работата върви на добре. Като изключим необходимостта от фланци 15мм и по-дълги шпилки за главината :icon_crying: . За съжаление не мога да кача снимки че са големички. Диска е центриран спрямо апарата. Положението с задните апарати е обнадеждаващо пасват без адаптори (което се знаеше) :icon_rock: задния диск трябва да е 284мм вентилиран с дебелина на диска 20мм и височина 53мм измерихме че и челюстите влизат (ръчната няма да се преправя). Чудя се само с фланците мисля да сложа само на предните джанти отзад няма нужда има много разстояние между апарата и джантата. :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock:

 

П.С. Ако някой разполага с такива фланци и шпилки да пише ....в No limit performance ми искат 160лв за 8 шпилки :mad:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

http://images.tapatalk-cdn.com/15/10/19/0b7f32111e838f79a2d1bde364bb3883.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/10/19/a3f97c9703d84b3c4a7f2ee15efc7b7d.jpg

 

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На някой могат да помогнат чертежите. Днес бях в сервиза и друг майстор ме хвърли в тъч....понеже мисля а и вече съм си набавил фланци 15мм и дълги шпилки но само за отпред та според него трябва и отзад да сложа фланци иначе задницата щяла да ме изпреварва в завой. Дали е така ? Отзад попринцип като налагахме джантата и новия апарат не се налагат фланци джантата си влиза и не закача апарата. Не може ли разликата да се компенсира с по-широки задни гуми?

 

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка,вместо това упражнение,не беше ли по-добре да си смениш предните шенкели,с тези които са с по-голямото междуболтово разстояние и да няма планки и тогава и брембота се слагат и апарати от vr4 с това междуболтово,а можеше и такива от Outlander апарати с дискове на 294 мм . Задните апарати си пасват безпроблемно,както и дисковете,които е необходимо само да се преразпробият.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Къде ли не търсих шенкели и не можах да намеря а пък и първо си харесах и купих едни 17-ки с 4х114.3 ....майната му всичко е пред финал......... Как да постъпя с задницата ? Предния ми пост.

 

Sent from my Lenovo S5000-H using Tapatalk

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Как да постъпя със задницата ? Предния ми пост.

 

Sent from my Lenovo S5000-H using Tapatalk

Просто! Не слагаш фланци, ами караш. Ако не усетиш нестабилност - сам си си отговорил на въпроса, ако пък се усеща нещо различно в поведението - пак сам стигаш до извода. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На някой могат да помогнат чертежите. Днес бях в сервиза и друг майстор ме хвърли в тъч....понеже мисля а и вече съм си набавил фланци 15мм и дълги шпилки но само за отпред та според него трябва и отзад да сложа фланци иначе задницата щяла да ме изпреварва в завой. Дали е така ? Отзад попринцип като налагахме джантата и новия апарат не се налагат фланци джантата си влиза и не закача апарата. Не може ли разликата да се компенсира с по-широки задни гуми?

 

Sent from my GT-I9195 using Tapatalk

Нямаш никаква драма и няма да те изпреварва задницата, спокойко. Малко по-грозно ще ти стоят предните джанти, които са плътно по линията на калника, а задните по-прибрани, но проблеми от техническо естество няма да имаш.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дотук инвестицията:

1.Алуминиеви джанти 17-ки с гуми 450лв

2.Спирачни апарати и дискове от 3000GT + заготовки за адапторни планки(впоследствие отпаднаха)-400лв

3.Накладки за предни апарати 43лв

4.Нови адапторни планки 50лв

5.Майстор досега 160лв в това число шлайфане на двата предни диска и разпробиване на 4х114.3

6.Задни апарати от 3000GT 160лв

7.Накладки за задни апарати 76лв

8.Фланци 2бр. 86лв

9.Дълги шпилки 8бр. 24лв

10.Задни дискове за 3000GT 140лв

.........дано не съм пропуснал нещо.....я да спирам че ме заболя главата като ударих тотала, надявам се да има ефект :callgsm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въххх :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Ефект ще има и то голям...ама и да няма ще казваш, че има :icon_thumbup: Шегувам се. :D Зимни гуми за 17-ките не си начислил в разходите?!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въххх :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Ефект ще има и то голям...ама и да няма ще казваш, че има :icon_thumbup: Шегувам се. :D Зимни гуми за 17-ките не си начислил в разходите?!

Е за това съм и пуснал обява за гуменца :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 2 седмици ...

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...