KrumBo Публикувано 1 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 1 септември 2015 Влезнах в гаража :icon_clap: за съжаление няма да мога да присъствам на операциите но колегата е сериозен и се надявам всичко да изпипа........оставил съм му разпечатки на руските форуми които fratnik сподели тук.....стискайте палци всичко да мине как си е реда :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 6 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 6 септември 2015 Галантния все още не е излезнал от сервиза но едно въпросче ме гложди ....към колегите които вече са направили конверсия към 315-320мм предни дискове. Според един познат 1 килограм по тежък спирачен диск сваля въртящия момент с 10нютонметра . Та въпроса ми е как ви се отрази на вас този ъпгрейд? Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 6 септември 2015 Сподели Публикувано 6 септември 2015 (редакция) Галантния все още не е излезнал от сервиза но едно въпросче ме гложди ....към колегите които вече са направили конверсия към 315-320мм предни дискове. Според един познат 1 килограм по тежък спирачен диск сваля въртящия момент с 10нютонметра . Та въпроса ми е как ви се отрази на вас този ъпгрейд? Sent from my GT-I9195 using TapatalkПълни глупости са тези твърдения :icon_doh: Аз разлика не усещам освен в спирането... Редактирано 6 септември 2015 от seducer Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 6 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 6 септември 2015 Стоковия диск 256мм е 5+кг а тези които ще слагам 315мм са 9+кг Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 6 септември 2015 Сподели Публикувано 6 септември 2015 Пълни глупости са тези твърдения :icon_doh: Аз разлика не усещам освен в спирането...Всъщност не е съвсем така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 7 септември 2015 Сподели Публикувано 7 септември 2015 Всъщност не е съвсем така.Ако може да се хване някаква разлика, тя ще е нищожна и би се разбрала само при измерване на мощността на автомобила. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 7 септември 2015 Сподели Публикувано 7 септември 2015 Ако може да се хване някаква разлика, тя ще е нищожна и би се разбрала само при измерване на мощността на автомобила.Е той Роската точно след замервания я е хванал разликата, точно за това ти казва, че не е съвсем така, а ти говориш само за усещане .То и на мен ми се вижда нереално 1 кило да свали чак 10 нютона, ама знае ли човек, само уредите могат да потвърдят дали е така . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 7 септември 2015 Сподели Публикувано 7 септември 2015 (редакция) Инерционните сили са по-големи с добавяне на тежест в колелата, няма спор. Важи и за монтиране на по-големи и по-тежки джанти, както и гуми. Ако добавеното тегло представлява газова уредба, шумоизолация или субуфер с усилвател, то това не би се усетило както прякото увеличаване теглото в задвижващите колела. Мощността пак ще си е както преди с по-големи дискове и по-тежки апарати (а вероятно и по-големи джанти за да може тези 315-ки да влязат в 17-ка капла), но ще се разгръща една идея по-бавно. С "тазомер", "гърбомер" или друго субективно усещане, повечето от нас няма да го почувстват, но при замерване ускорението на последната предавка от 100 км/ч нагоре ще отчете повече време в сравнение с преди.Аз се оплаквах от загуба на тяга още преди да сменям по спирачките. Добавих само ~2 кг., така че нормално не усетих никаква разлика. Разходът при шофиране с трафика и често в лявата лента е почти идентичен - 7,6-7,8 литра. Това е за 3400 км пробег с около 800 на климатик със 17-цола 205/50.Евентуално ако Krumbo минава от 15-ки на 17-ки плюс по-широки гуми, с тези спирачки ще усети някаква разлика в доускоренията на 4-та и 5-та предавка, но ако си е бил на 17-ки, по-скоро не вярвам да усети промяна ... освен в спирачното закъснение :icon_box: . Всичко ще е наред. Редактирано 7 септември 2015 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 7 септември 2015 Сподели Публикувано 7 септември 2015 (редакция) Инерционните сили са по-големи с добавяне на тежест в колелата, няма спор. Важи и за монтиране на по-големи и по-тежки джанти, както и гуми. Ако добавеното тегло представлява газова уредба, шумоизолация или субуфер с усилвател, то това не би се усетило както прякото увеличаване теглото в задвижващите колела. Мощността пак ще си е както преди с по-големи дискове и по-тежки апарати (а вероятно и по-големи джанти за да може тези 315-ки да влязат в 17-ка капла), но ще се разгръща една идея по-бавно. С "тазомер", "гърбомер" или друго субективно усещане, повечето от нас няма да го почувстват, но при замерване ускорението на последната предавка от 100 км/ч нагоре ще отчете повече време в сравнение с преди.Аз се оплаквах от загуба на тяга още преди да сменям по спирачките. Добавих само ~2 кг., така че нормално не усетих никаква разлика. Разходът при шофиране с трафика и често в лявата лента е почти идентичен - 7,6-7,8 литра. Това е за 3400 км пробег с около 800 на климатик със 17-цола 205/50.Евентуално ако Krumbo минава от 15-ки на 17-ки плюс по-широки гуми, с тези спирачки ще усети някаква разлика в доускоренията на 4-та и 5-та предавка, но ако си е бил на 17-ки, по-скоро не вярвам да усети промяна ... освен в спирачното закъснение :icon_box: . Всичко ще е наред. Мислех да не пиша пост с физика, но все пак основната концепция за влиянието на по-тежките джанти, гуми и дискове идва през схващането им като въртящи се маховици, които влияят върху мощността и въртящия момент, отдавани от колелата на пътя.Разликата с апаратите е в това, че не се въртят, респ. не бихме могли да говорим за плътността на съхраняваната, респ. загубената първично, а отдавана в последствие енергия. Не ми се влиза в детайли за отделянето на въртящите се части по силовото предаване на галант http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif, инерционния момент за развъртане и механизмите за отдаване, че много сухо ще стане. Едно време имахме възможност да си играем с диното и съм сравнявал с изключването на 2 променливи - джанти с гуми (гумите тежаха еднакво, защото бяха същите), а джантите тежаха съответно 6,8 кг всяка от единия вид и 11,9 кг. всяка от другия вид и различни дискове, като тези на 320 мм. предните. бяха с над 6 килограма по-тежки спрямо другите. Разликата беше общо 12 к.с на колелата, като джантите дадоха 8 к.с разлика, а дисковете 4. Говорим за галант с мощност на колелата около 240 к.с тогава, което може да е пренебрежимо, може и да е 5 % от общата мощност, предавана на пътя. И макар тегловите разлики да са приблизително еднакви, влиянието се оказва различно. За домашно сметки за кола 140 к.с на колелата (запазен сток 6а13) и 423 к.с на колелата - тунингован ВР4http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif ПП. Разликата във въртящия момента обаче не я помня. Редактирано 7 септември 2015 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 22 септември 2015 Автор Сподели Публикувано 22 септември 2015 Установка 4х поршневых суппортов, 3000GT (VR-4) - за 2G Eclipse.Тормоза Sumitomo от GTO/3000GT - за Legnum VR-4.Колега изчетох ги темите няма нищо за задната трансформация? Ясно монтажните отвори съвпадат но до там после е забавно. HELP!!! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 9 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 9 октомври 2015 Днес бях при майстора работата върви на добре. Като изключим необходимостта от фланци 15мм и по-дълги шпилки за главината :icon_crying: . За съжаление не мога да кача снимки че са големички. Диска е центриран спрямо апарата. Положението с задните апарати е обнадеждаващо пасват без адаптори (което се знаеше) :icon_rock: задния диск трябва да е 284мм вентилиран с дебелина на диска 20мм и височина 53мм измерихме че и челюстите влизат (ръчната няма да се преправя). Чудя се само с фланците мисля да сложа само на предните джанти отзад няма нужда има много разстояние между апарата и джантата. :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: :icon_rock: П.С. Ако някой разполага с такива фланци и шпилки да пише ....в No limit performance ми искат 160лв за 8 шпилки :mad: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 11 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 11 октомври 2015 Снимки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 19 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2015 http://images.tapatalk-cdn.com/15/10/19/0b7f32111e838f79a2d1bde364bb3883.jpghttp://images.tapatalk-cdn.com/15/10/19/a3f97c9703d84b3c4a7f2ee15efc7b7d.jpg Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 19 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 19 октомври 2015 На някой могат да помогнат чертежите. Днес бях в сервиза и друг майстор ме хвърли в тъч....понеже мисля а и вече съм си набавил фланци 15мм и дълги шпилки но само за отпред та според него трябва и отзад да сложа фланци иначе задницата щяла да ме изпреварва в завой. Дали е така ? Отзад попринцип като налагахме джантата и новия апарат не се налагат фланци джантата си влиза и не закача апарата. Не може ли разликата да се компенсира с по-широки задни гуми? Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
jovany1 Публикувано 20 октомври 2015 Сподели Публикувано 20 октомври 2015 В крайна сметка,вместо това упражнение,не беше ли по-добре да си смениш предните шенкели,с тези които са с по-голямото междуболтово разстояние и да няма планки и тогава и брембота се слагат и апарати от vr4 с това междуболтово,а можеше и такива от Outlander апарати с дискове на 294 мм . Задните апарати си пасват безпроблемно,както и дисковете,които е необходимо само да се преразпробият. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 20 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 20 октомври 2015 Къде ли не търсих шенкели и не можах да намеря а пък и първо си харесах и купих едни 17-ки с 4х114.3 ....майната му всичко е пред финал......... Как да постъпя с задницата ? Предния ми пост. Sent from my Lenovo S5000-H using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 октомври 2015 Сподели Публикувано 21 октомври 2015 Как да постъпя със задницата ? Предния ми пост. Sent from my Lenovo S5000-H using TapatalkПросто! Не слагаш фланци, ами караш. Ако не усетиш нестабилност - сам си си отговорил на въпроса, ако пък се усеща нещо различно в поведението - пак сам стигаш до извода. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 21 октомври 2015 Сподели Публикувано 21 октомври 2015 На някой могат да помогнат чертежите. Днес бях в сервиза и друг майстор ме хвърли в тъч....понеже мисля а и вече съм си набавил фланци 15мм и дълги шпилки но само за отпред та според него трябва и отзад да сложа фланци иначе задницата щяла да ме изпреварва в завой. Дали е така ? Отзад попринцип като налагахме джантата и новия апарат не се налагат фланци джантата си влиза и не закача апарата. Не може ли разликата да се компенсира с по-широки задни гуми? Sent from my GT-I9195 using TapatalkНямаш никаква драма и няма да те изпреварва задницата, спокойко. Малко по-грозно ще ти стоят предните джанти, които са плътно по линията на калника, а задните по-прибрани, но проблеми от техническо естество няма да имаш. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 21 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 21 октомври 2015 Благодарско колеги :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 21 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 21 октомври 2015 Дотук инвестицията:1.Алуминиеви джанти 17-ки с гуми 450лв2.Спирачни апарати и дискове от 3000GT + заготовки за адапторни планки(впоследствие отпаднаха)-400лв3.Накладки за предни апарати 43лв4.Нови адапторни планки 50лв5.Майстор досега 160лв в това число шлайфане на двата предни диска и разпробиване на 4х114.36.Задни апарати от 3000GT 160лв7.Накладки за задни апарати 76лв8.Фланци 2бр. 86лв9.Дълги шпилки 8бр. 24лв10.Задни дискове за 3000GT 140лв .........дано не съм пропуснал нещо.....я да спирам че ме заболя главата като ударих тотала, надявам се да има ефект Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 октомври 2015 Сподели Публикувано 21 октомври 2015 Въххх :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Ефект ще има и то голям...ама и да няма ще казваш, че има :icon_thumbup: Шегувам се. :D Зимни гуми за 17-ките не си начислил в разходите?! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 21 октомври 2015 Автор Сподели Публикувано 21 октомври 2015 Въххх :icon_crying: :icon_crying: :icon_crying: Ефект ще има и то голям...ама и да няма ще казваш, че има :icon_thumbup: Шегувам се. :D Зимни гуми за 17-ките не си начислил в разходите?!Е за това съм и пуснал обява за гуменца :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 4 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 4 ноември 2015 http://images.tapatalk-cdn.com/15/11/04/8949191c9013f98fb870f83c33428714.jpg Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 4 ноември 2015 Автор Сподели Публикувано 4 ноември 2015 В готов вид. Sent from my GT-I9195 using Tapatalk Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 5 ноември 2015 Сподели Публикувано 5 ноември 2015 Честито колега!Да те попитам подмени ли си спирачната течност? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.