Премини към съдържание

С какво да сменя Галант-а


Препоръчано мнение

Илийка, сигурен ли си в това, което казваш? Аз си мисля, че точно това поколение Пасати са теснички отзад, виж предното съм съгласен, че е широка и за задните пасажери.

:offtopic: При мен дилемата за замесник на Галанта след известно време ще е мжду тези:

Субару

Ауди

Волво

Какво мислите? :rolleyes:

 

Мислиме, че ти трябва да си харесаш :yes3:

Иначе и трите си имат достойнства, както и недостатъци.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 517
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Пасата от пред е по - тесен от галанта, но отзад е по - комфортен за пътници.

 

Направо ти повярвах ..:)

Аз като продавах Галанта, искаше да го взема един познат, но човека е към 170 кила ..:) Така и не успя да влезе в Галанта, а много му харесваше ..

Накрая идва да му преглеждам един пасат и една вектра и окончателно се спря на Вектрата, че беше по лачена от пасата, но и в него влизаше и си го караше ..:D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

То и без това тази тема се превърна в "Кошче" и всеки да си каже нещото си...

Та в този ред на мисли критерия за удобство на седалки и комфорт дали се определя от това да си 170 кила

и ако не влезнеш в колата, значи не става? :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз искам да изразя "нещото" си :)

170-те кила живо прясно тегло са много често определящ фактор за МПС. Веднъж бях при един майстор, който правеше чистачките на един бус. Собственикът на буса беше около или + 150 кила. Беше дошъл специално при майстора за този проблем, защото той лично надали ще може да се сгъне и да легне под волана... Майсторът точно там пипаше. Шофьорската седалка беше изтеглена максимално назад, и накрая като се качи, едвам се побра и волана а-ха да опре в тумбака му :). Този човек определено не би си купил Галант, колкото и красив да е :). Не се подигравам с никой, всеки има право да кара каквото иска и му е удобно. Никой не е виновен, че е с наднормено тегло. Почти никой :)

Но викам - нека първо "оправим" Иван, после е ред на SNS :D

Но аз малко ще изпреваря естествения ход на темата - за Субаруто съм :)

Един познат имаше Трибека, продаде го малко преди да го обслужи. Едно, че е много лакомо, второ че обслужването е цифра. Всъщност Трибеката е като параметри точно като това Аутбек - 3.0 автоматик.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пасатът е значително по-широк от галант и отпред, и отзад, и отвсякъде. :icon_thumbup:

 

ПП. Допреди година и половина имах баш първото ти предложение, със същата моторизация. :icon_thumbup: Ама бюджетът нещо...

Съвсем скоро карах същия...чувството за теснотия ме обзе веднага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Направо ти повярвах ..:)

Аз като продавах Галанта, искаше да го взема един познат, но човека е към 170 кила ..:) Така и не успя да влезе в Галанта, а много му харесваше ..

Накрая идва да му преглеждам един пасат и една вектра и окончателно се спря на Вектрата, че беше по лачена от пасата, но и в него влизаше и си го караше ..:D

Е, стига сега 170 кила. Младежът е неженен, без деца и с вече бивше гадже. Комбитата бяха модерни и функционални преди 10 години, сега същата функция се изпълнява от вановете, които са си грозновати, но функционални. Но да сравняваш като вътрешно пространство пасат 5 или 5,5 и галант е наистина несъстоятелно. А на задните седалки на галанта си е направо порнография...

ПП. Всъщност има ли разлика в пространството за краката на пасажерите отзад при галант седан и комби?

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поредното развитие по темата:

 

Момчето с Пасат-а, така и не се обади, предполагам не си е харесал друга кола и отпада.

Хората от Русе не отговориха на отправената от мен оферта, но аз повече от 7850 лв. няма откъде да изкарам.

 

 

Новото от последния ден е това:

 

http://www.cars.bg/c591909 поради някаква причина, не беше удобно да се види днес, надявам се до края на седмицата, да стане удобно.

 

... и изненадата :)

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11389705255347560&f1=details&slink=5iccsz много грозна отвън, но пък е бензиново комби, бих казал с доста добре изглеждащ салон, така че ще видим как са нещата. Ако се вземе, ще се газифицира от първия ден.

Редактирано от Ivan1984
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Поредното развитие по темата:

 

Момчето с Пасат-а, така и не се обади, предполагам не си е харесал друга кола и отпада.

Хората от Русе не отговориха на отправената от мен оферта, но аз повече от 7850 лв. няма откъде да изкарам.

 

 

Новото от последния ден е това:

 

http://www.cars.bg/c591909 поради някаква причина, не беше удобно да се види днес, надявам се до края на седмицата, да стане удобно.

 

... и изненадата :)

 

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11389705255347560&f1=details&slink=5iccsz много грозна отвън, но пък е бензиново комби, бих казал с доста добре изглеждащ салон, така че ще видим как са нещата.

Волвото ще го преслушам. Да те предупредя,че гори около 17кила бенз с автоматични кутии. Петцилиндрово.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Този 12 годишен Пасат с дизелов мотор на тези километри.....огледай го много добре!

За Волвото проучи как са нещата с поддръжката-чувал съм,че нещата не са хич розови в ценово отношение.

 

А какво ще кажат колегите за бензинов Пасат но не 1.8Т-примерно ТОЗИ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

От тези двете бих взел пасатора, въпреки странните като качество снимки.

Много груба е волварата в комби вариант. Вътре не, отвън става въпрос. Виждам клиента на такава кола някой мъж на +48 год. възраст с две-три деца и голямо куче домашен любимец. Салонът впечатлява действително!

Пасатите по-лесно се продават, особено с този двигател. Това в случай че решиш да взимаш друга след 1-2 години. Също изглежда съвсем прилично. Но на снимки е едно, на живо може да е много различно, а и не избирам аз ;-)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Волвото е вариант само ако отпадне Пасат-а. Чакам да се обади собственика и ще го видя на живо в някоя "топла" варненска сутрин, така леко изненадващо, докато е приятно замръзнал. Иначе е на реални 235 000 км., купен от Италия с предишен собственик лекар, внесен по поръчка за текущия собственик. Няма проблем да го гледам където и колкото искам, снимките са от предната година. Волвото сигурно има скъпи неща, но няма турбо и маховик, а и окачването на Пасат-а знам, че е не от евтините, което за мен в голяма степен изравнява нещата. Хоризонта, в който ще се ползва автомобила( освен ако рязко не забогатея) е 5 год., колкото беше планирано и за Мицубишито.

 

P.S. Волво-то ще го мисля на цена близка до 5000 лв., засега по телефона продавача свали на 5500 лв., защото газовия инжекцион е 1700 лв.( Заволи с туруидална бутилка и зареждане при капачката на бензина).

Каквато и кола да взема, ще се кара на 90% извънградско.

Редактирано от Ivan1984
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мислех да не пиша, но не мога да се сдържа и да не изразя възхищението си от Волвото - отвътре и отвън :), много ми харесва. А и на цена от 5500 ми се струва добра оферта. Просто е класно. Един познат имаше същото, но предишния модел, май ето такова: тук. Много пъти съм се возил в тази кола - много широка и комфортна, на всички седалки; даже се возих в багажника около км, за да доловя източника на странен шум, оказа се скърцаща кора на задната врата :D. Единственото притеснение на собственика беше, че (цитирам по памет) "Волвото е ламя" :). Тежи много, гори много, стабилна, здрава, с добра инерция... Части не е сменял. Продаде я за нищожно пара, защото си взе Венто дизел (въпросното SDI, дето много трака), понеже не издържа на разхода на Волвото. Навивах го тогава за газ, но той е консервативен :). И неговото беше петцилиндрово, но май 2.0 (не съм сигурен). Оплакваше се нещо от съединителя, но не го смени... И веднъж се возихме с жена му и дъщеря му, и двете се бъзикаха с "новата" му кола, като я наричаха "автобус, катафалка" и всевъзможни нарицателни :D... Не ги разбират жените хубавите неща! :)

+1 глас за Волвото (май единствения глас :)). Предполагам това мнение ще ми бъде последно в темата, и без това май само обърквам читателя (ако някой ми чете постовете :))

Искам само да помоля Иван, каквато и кола да вземе, да изрази впечатления първоначални, а и в последствие, за колата и поддръжката ѝ. Ще бъде интересно предполагам на всички :).

Успех!

ПП: Но дето ще е Волво, според мен може и СААБ, пък ако се разпилеем още малко, в най-краен случай, може и Пасат :)

Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На всички пасати из града им прави шарнирите този от Казанлък, за по 15 лв/ бр. Никой не купува носачи от магазина...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c550662

 

Сега разбрах пича от София що не ми е звъннал, той просто леко сменил цената :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.cars.bg/c550662

 

Сега разбрах пича от София що не ми е звъннал, той просто леко сменил цената :)

Eдин хубав галант струва 8000лв, че и повече, един пасат кат гледам и той толкоз :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

8000 лева за галант? За какъвто и да е, никой няма да даде толкова пари ако поне малко е в час с пазара. Те на 4 се чудят бе Илийка :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

8000 лева за галант? За какъвто и да е, никой няма да даде толкова пари ако поне малко е в час с пазара. Те на 4 се чудят бе Илийка :)

Пробвай да намериш авансов шестак след 2002г с най - високото ниво на оборудване, дет го нямат една камара коли, камоли с газов инжекцион...ще се изненадаш...

виж

 

Никой не може да ме убеди, че един такъв пасат,като тоя дет Иван го гледа е по - хубав от такъв галант :mad:

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

....Никой не може да ме убеди, че един такъв пасат,като тоя дет Иван го гледа е по - хубав от такъв галант :mad:

Мисля,че никой няма да спори с теб точно за това- ако гледаме само хубостта,то "Наш'то" си е най-хубаво! :first: :mitsu-smiley:

 

А иначе по темата-доста некоретно от страна на продавача на този Пасат-8500 вече ми се струва too much!

А онзи плевенския 2.3 170 к.с.не е ли добър вариант или автомата те притеснява?

Редактирано от svetlin_dbg
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Още много ще се виждат тези коли на тези цени.

Кои са тези скъпи екстри?

- Кожени седалки нямам. Кожата без хубав подгрев и вентилация не е работа. Всъщност каква е кожата в галантите? естествена? От какво? Да не е от найлон?

- нямам TCL - първата ми работа като седна е да го изключа. Има смисъл с другата програма за стабилизиране, която имат двама човека от форума - Шефа и Кристиян.

- типтроник - за мен ръчната е огромен плюс и автомати не гледам, особено на галант с 4 степени и без пеперудки на волана.

- прибиращи се огледала - и моите се прибират, ама ръчно :rolleyes:

- отопляеми седалки - на галантите топлят тях си

- парктроник се слага и не е скъпо

- опън скай покрива е екстра за комбита, а аз комбита не харесвам, а и трябва да е соларен

Едните брони да правят двойна цената... Таз година ще си слагам задна броня от аванс и крило.

Имам два чифта джанти (17 борбет с тънките спици и 15-ки) и на километража пише даже по-малко от тези, които си показал. Нали не мислиш че ако купя 4 зимни гуми и сложа ГАЗ, т.е. похарча 2500, може да му взема и половината от тези пари. Шансът да го продам за 4 сега е 50 пъти по-голям от това да има и зимни гуми и газ и да е за 5500. За 6500 не говорим.

Имам трите ключа, има сервизна книжка, от собственик в Германия съм го взел лично, сега е с нов акумулатор, маслото е на 8 (осем, не осем хиляди) км пробег, всичко платено, без винетка. И какво от това. Централната ми конзола ми харесва много повече от тези синкави на петна, но това е моят вкус. Сменил съм гарнитурите, нови амове, накладки, дискове, свещи ... и кел файда от гл. т. на продажна цена. Цената определя Пазара и по-точно търсенето. Ние с теб може да искаме 8, но няма кой да ни ги даде. Той ще иде да вземе пасат или нещо друго. А и седалките се сменят за 600-700 лева, ако искам. Но искам двуцветни с логото :mitsu-smiley: и си карам с тъмния плюш.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Току що-спазарих ей този ХУБАВЕЦ за мой приятел и колега. Не е удобно да споменавам, че успях и да се попазаря с Балканстар и цената даже е по-ниска. Някой ако има идея за 16-цолови лети или стоманени джанти, да свирка, че тоя туч е с летни гуми и утре няма да може да се прибере безопасно. :icon_thumbup: И до доказване на противното е на 54 000 км. Много съм горд със себе си.:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Току що-спазарих ей този ХУБАВЕЦ за мой приятел и колега. Не е удобно да споменавам, че успях и да се попазаря с Балканстар и цената даже е по-ниска. Някой ако има идея за 16-цолови лети или стоманени джанти, да свирка, че тоя туч е с летни гуми и утре няма да може да се прибере безопасно. :icon_thumbup: И до доказване на противното е на 54 000 км. Много съм горд със себе си.:icon_thumbup:

 

Завиждам благородно, да си го кара със здраве.

Днес много се двуомях дали да питам за условията на предлагания лизинг. :icon_blush:

 

П.П. Понеже не мога да ти пратя лично, искам да знам дали сте гледали Грандиса който по-нагоре в темата беше казал че ще гледате. Питам от просто любопитство.

Редактирано от sunnyboy115
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Кои са тези скъпи екстри?

- Кожени седалки нямам. Кожата без хубав подгрев и вентилация не е работа. Всъщност каква е кожата в галантите? естествена? От какво? Да не е от найлон?

- нямам TCL - първата ми работа като седна е да го изключа.

- типтроник - за мен ръчната е огромен плюс и автомати не гледам, особено на галант с 4 степени и без пеперудки на волана.

- прибиращи се огледала - и моите се прибират, ама ръчно :rolleyes:

- отопляеми седалки - на галантите топлят тях си

- парктроник се слага и не е скъпо.

- опън скай покрива е екстра за комбита, а аз комбита не харесвам, а и трябва да е соларен.

- Едните брони да правят двойна цената...

- Ми да имаш, кожата си е кожа - естествена и изкуствена е като на много автомобили, бих твърдял, че е доста здрава. Усещането в автомобил с кожен салон..е малко по - различно...

- Не ти и трябва в този му вид.

- Това е една безспорна екстра, която доста оскъпява една кола.

- Друго си е да е автоматично!

- Тука мога само да се смея.

- Тука няма спор.

- Не е задължително да е соларен и да го има. Лично мене не ме кефи твърде.

- Не я правят двойно, леко я надигат.

- Забравил си ел. регулирането на седалките - една също така доста удобна екстра.

 

п.п. то и оня иска на пасатора 8000лв, но нали е друг въпроса дали някой ще му ги даде :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пасат ако вземаш 1.8Т е най-добрият мотор, най-бърза и най-икономична от бензиновите, тези другите 2.3 5 цилиндъра не са по-бързи от 1.8 и са по скъпи за подръжка и харчат повечко. Аз харесвам пасатА повече от галант и дори от всички останали коли които си изброил, но втора ръка кола вече нещата са различни, гледа се първо тех състояние което и определя колко е добра една кола. Защо ти е кола която е била много хубава а сега вече е машинна развалина която ще иска само да наливаш пари в нея. Имам поглед върху тези пасати, баща ми кара точно такъв по мой избор и препоръка и сега вече 5 години и неиска да го смени за нищо, даже бмв или мерцедес ;)Аз съм каралл подобно ауди и имам представа за какво говоря, тези коли има защо да са толкова харесвани и карани от повечето хора. Успех

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...