Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Lancer 2008


Препоръчано мнение

Добре, ще му кажа на колегата, че дисплея не му показва точно разхода :D

Трябваше да започнеш от там, че разхода е по дисплей :D и нямаше да се стигне до този спор .:)

Те по дисплей доста коли харчат и 4-4.5 /100 на извънградско, но този разход го постигат реално само някои дизелови автомобили и то с голямо старание от страна на шофьора ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с спирачните апарати и дискове го реших точно за 120лв. (след посещение при стругар) С оглед на това че само един нов супорт върви около 200лв ми се вижда адски евтино!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, еднократно и за малко :). Освен това, доста пари ти е взел стругаря, ако става въпрос само за предните, ако са 4тирите е добре.

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами при монтиране на газовата уредба единственият проблем е че нямат такава бутилка за мястото на резервната гума (понеже там мястото на височина е 14см анаи тънката ботилка е 18см) другото че трябва да има и умаслител за клапаните.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за 4те спирачни апарата и двата предни диска. Какво имаш предвид под ,,еднократно и за малко,,???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вечният спор дизел vs. бензин и колко бЕга без да харчи малолитражката. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif

 

По темата ...

Колега, проверявай при огледа всичко по ходовата част и по специално:

1. Дискове - при скорост от 120км/ч рязко натисни спирачките, има ли тресене, значи са криви !

2. Тампони на амортисьори- предни.

3. Амортисьори.

4. Тампони на стабилизиращите щанги- отпред/отзад.

5.Тампон на скоростите - при включена ( и изгасена http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif) на скорост колата се лашка напред-назад.

6.Водачи на спирачните апарати - на паваж тропат със звънтящ звук.

При мотора слушай за странни шумове (повдигачи на клапаните), гледай да няма масло и за пушеци отзад и отдолу, виж дереджето на ремъка и течностите!

Най-добре е това да го прегледат в сервиз и да я закачат на комп. за грешки!

Огледай внимателно за удари по колата

Заслушай се и за шумовете в купето, защото при 1.5 (поради по-пластмасовата сглобка в купето) се появяват скърцания и вътре, освен и много дискутираният външен шум.

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ние си взехме такъв лансер 2008ма чисто нов. Сега е на 80к км, по борд средния разход не е нулиран никога и показва 6,4л. Колата се кара основно извънградско, а градското е в малък град на голямо разстояние 10км в посока. Лично аз му вярвам на показанието, защото съм го засичал многократно пълно - пълно и по колонка дава ~същия разход. Предната ми кола беше 75 коня та съм си свикнал на бавни коли и не ме бърка :D . Дори за мен колата си върви достатъчно, но най-добре преди да я купиш я покарай и си прецени сам.

 

Основен недостатък е шума в купето, даже си играх да я шумоизолирам преди няколко години... Ефект има, но не е кой знае какъв. Ето малко снимки ако на някой му е интересношумоизолация.

 

В купето нищо не дрънчи все още, но при шумоизолирането повечето пластмасови панели са облепени и на самите борчета дето ги държат съм сложил подложки от същото дето изолирах купето.

 

Явно ние я караме леко колата, че до сега проблем с дискове и накладки не е имала - нито са сменявани дискове нито накладки.

 

Освен масла и фитри са сменени тампони на стабилизиращите щанги заради едно скърцане при преминаване през спящ полицай, но ефект почти няма :) .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........не съм ти "брадаре" ( не знам какво начи това даже) нито съм ти пъдар или тем подобни,исках да кажа да слезнете малко на земята с този разход на гориво и нещата не са такива ,както някои ги описват.....бил карал " с много внимателно и леко натискане напедала..." всички знаем как карате, и то не е внимателно ,а се влачите по пътя и инзервяте останалите участници в движението , с цел само и само да спестите 20 мл. от горивото си.....то и аз с джипа ако го карам като теб, разхода ще ми е 8 а не 18 но........

 

:icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: Точно така карат - много бавно и много опасно!!! А по магистралата... майко мила!!! Между 90 и 130, силно в ляво и с пълно нехаене за заобикалящата ги действителност. Един ден си казах: "Ей, те масово карат така. Сигурно е адски икономично. А моята кола, както е дизелова, ако карам като тях, сигурно изобщо ще спре да гори нафта. Викам си, ще пробвам..." И тръгвам - на 6-та със 110км.ч. :icon_doh: Издържах точно 10 минути през които щях да катастрофирам точно 10 пъти. Страшна драма - светиш им, свириш им, резултат няма! Само по-зле може да стане... ако нещо се притеснят например и може да забъркат нещо ужасяващо драматично... И всичко това, за да се спестят едни 5 лева за 100 км. път. Без никой да се замисля, че най-опасно е да се кара със 130 в индийска нишка през пет метра дистанция... Хора, скоростта държи съзнанието будно, сетивата - заострени, концентрацията - 150%. Не пестете по пътя и не мислете за консумацията на колата, мислете за пътя и за сигурността си. Ако ви идва скъпо да зареждате колата с гориво, повярвайте ми, скъпо ви е въобще да се придвижвате с кола, каквато и да е тя! Що се отнася до спора "бензин-дизел" - няма такъв спор! Това е маркетингов трик! Така че да купува човека Лансера 1,5 щом го е решил и да го кара както трябва без да мисли глупости за разход, газови бутилки и тем подобни глупости!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се на всички които се засегнаха от моето обращение ( брадаре) но чувствам всички които са в този форум и имат сходни проблеми като близки като мои братя като хора с които мога да си споделя несполуките и проблемите. А колкото до скороста моля всички които се съмняват че шофирам по магистралата пък и където и да е като бабичка да заповядат да ги повозя !!!! Аз работя в малък град на морето така че нямам време да се движа като костенурка сезонът е твърде кратък така че всяка секунда е ценна!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

Като коментар на мнението как трябва да се шофира на магистрала - на мен ми омръзна от джигити, които докато изпреварвам със 140 км/ч. ми се залепят за задната броня и ми светкат, защото е с 322545 коня и иска да се държи буден и с концетрирано съзнание с 560 км/ч. За свежо съзнание има Гинко билоба. Това го казвам без да искам да обидя някого, а просто споделям, моето мнение кое шофиране е по-опасно.

 

 

На колегата Велков с желание за Лансър 1,5 - ако колата ти трябва за работа или да се придвижиш спокойно от точка А до точка Б - това е изборът!

 

Аз съм на 40 000 със същата и не съм сменял и една крушка досега. Масло и филтри в Ратола и това е.

 

Карам я без ненужни икономии или зверски геройства - в София - работни дни по 30 км на ден градско като 18 от тях са на Цариградско шосе. Почти всеки уикенд 300 км. извънградско. Среден разход през лятото: 6,2, през зимата 7,5 (засичам и нулирам ръчния брояч, като сменям гумите) като разликата между данните в компютъра и левчетата, които давам в бензиностанцията не е голяма.

 

Поздрави и приятно шофиране!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

Като коментар на мнението как трябва да се шофира на магистрала - на мен ми омръзна от джигити, които докато изпреварвам със 140 км/ч. ми се залепят за задната броня и ми светкат, защото е с 322545 коня и иска да се държи буден и с концетрирано съзнание с 560 км/ч. За свежо съзнание има Гинко билоба. Това го казвам без да искам да обидя някого, а просто споделям, моето мнение кое шофиране е по-опасно.

 

 

На колегата Велков с желание за Лансър 1,5 - ако колата ти трябва за работа или да се придвижиш спокойно от точка А до точка Б - това е изборът!

 

Аз съм на 40 000 със същата и не съм сменял и една крушка досега. Масло и филтри в Ратола и това е.

 

Карам я без ненужни икономии или зверски геройства - в София - работни дни по 30 км на ден градско като 18 от тях са на Цариградско шосе. Почти всеки уикенд 300 км. извънградско. Среден разход през лятото: 6,2, през зимата 7,5 (засичам и нулирам ръчния брояч, като сменям гумите) като разликата между данните в компютъра и левчетата, които давам в бензиностанцията не е голяма.

 

Поздрави и приятно шофиране!

 

Просто казвам, че не може да се изпреварва със 140 винаги. Има моменти, в които, съобразявайки пътната обстановка и поведението на останалите участници в движението, както предвижда законът, че трябва да се прави - като караш със 120 и не искаш да изпреварваш с повече от 140 и виждаш, че в лявото платно се движи автомобил, който би те застигнал при тази скорост преди да си приключил изпреварването - не предприемаш изпреварване, а отнемаш от скоростта си, изчакваш другата кола и тогава изпреварваш или... изпреварваш с повече от 140. Това е! Не философстваш за максимално допустимата скорост на магистрала, щото някоя S класа, GL, А8 или друго от този тип, което се движи в този момент с 200, така ше те лепне с фалшивия Лансер, че не можеш да се събереш покрай пътя... Колкото повече време прекарваме по пътищата, толкова по-голям е рискът да пострадаме в ПТП-вие. Затова карам бързо и изчезвам от пътя!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто казвам, че не може да се изпреварва със 140 винаги. Има моменти, в които, съобразявайки пътната обстановка и поведението на останалите участници в движението, както предвижда законът, че трябва да се прави - като караш със 120 и не искаш да изпреварваш с повече от 140 и виждаш, че в лявото платно се движи автомобил, който би те застигнал при тази скорост преди да си приключил изпреварването - не предприемаш изпреварване, а отнемаш от скоростта си, изчакваш другата кола и тогава изпреварваш или... изпреварваш с повече от 140. Това е! Не философстваш за максимално допустимата скорост на магистрала, щото някоя S класа, GL, А8 или друго от този тип, което се движи в този момент с 200, така ше те лепне с фалшивия Лансер, че не можеш да се събереш покрай пътя... Колкото повече време прекарваме по пътищата, толкова по-голям е рискът да пострадаме в ПТП-вие. Затова карам бързо и изчезвам от пътя!

 

100% съгласен с "Просто казвам, че не може да се изпреварва със 140 винаги. Има моменти, в които, съобразявайки пътната обстановка и поведението на останалите участници в движението, както предвижда законът, че трябва да се прави - като караш със 120 и не искаш да изпреварваш с повече от 140 и виждаш, че в лявото платно се движи автомобил, който би те застигнал при тази скорост преди да си приключил изпреварването - не предприемаш изпреварване, а отнемаш от скоростта си, изчакваш другата кола и тогава изпреварваш".

 

Относно другото - виждал съм BMW за 120 000 евро размазано на пластове ламарина от скорост 220 км/ч. Така че кротко по пътищата :).

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На вниманието на hartiiko -аз вече имам такъв LANCER 1.5-2008g . Като изключим някои неволи по колата си я харесвам и то много !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif


........не съм ти "брадаре" ( не знам какво начи това даже) нито съм ти пъдар или тем подобни,исках да кажа да слезнете малко на земята с този разход на гориво и нещата не са такива ,както някои ги описват.....бил карал " с много внимателно и леко натискане напедала..." всички знаем как карате, и то не е внимателно ,а се влачите по пътя и инзервяте останалите участници в движението , с цел само и само да спестите 20 мл. от горивото си.....то и аз с джипа ако го карам като теб, разхода ще ми е 8 а не 18 но........

Понеже доста оспамихме темата, ще си позволя да се върна към изходната точка и да напиша и аз един спам :)
Всяка кола има скорост, която ѝ е най-удобна. На моята кола в града най ѝ отива да се движи с 50, извън града по разбитите пътища с 80-90, на магистрала с над 130 започва да се тресе и да е нестабилна. На Диджея Грандиса сигурно и при 180 е стабилен и не се усеща вътре, значи ли това, че аз трябва да напъвам моя Колт, за да му догонвам темпото? Според мен пътните условия определят как да шофираме, а не колите които притежаваме. Ако се кача в Лансера на Дино, значи ли че трябва да го карам със 160, само защото може?
В София "стандартът" е друг - всеки се пъне на светофара, излита и след 50 метра удря червената вълна на следващия светофар. Реално е с една-две коли "по-напред". И реално ще пристигне 5 минути по-рано в офиса. Заслужават ли си нервите за тези 5 мин? Неслучайно всички софиянци са със изострена нервна система :D
Според мен бавната скорост е по-безопасна от бързата (противно на тезата на Дино). И според мен, противно на световните тенденции за постигане на по-висока скорост на транспортните услуги с цел съкращаваме на времето, трябва автомобилите да се уеднаквяват по параметри към по-малки, по-маломощни, по-бавни двигатели. Това е личен автомобил, който иска бързо да се предвижи, да ползва метрото. Така е в Япония, така е във всеки пренаселен мегаполис. Единственият начин, да се предотвратят тежките катастрофи. Каквито и системи за безопасност да измислят от Волво. Най-тежките катастрофи, в които загиват хора, не са станали, карайки с 50, а със 150. Едно е да карам със 100 по път с дупки, друго е да карам със 150 по път с дупки, нали така???
Един пресен случай: Една сутрин паля, изчаквам малко да загрее, тръгвам, но бавно, на съединител. И минах 20 метра, зад мен се лепна един античен Форд (89 да е бил)... ей, не спря да светка, да мига... това се случва на път 3 или 4 клас, пред блока... За малко да спра на улицата и да сляза да се разправям... Това нормално ли е според вас, щото видиш ли аз съм се влачел на улицата, той да ми светка, щото бил засилен? На улица 3 клас? Разбирам, че на светофара, ако колата ми вдига 100 за 5, пък пред мен има Жигула или малолитражка, която вдига 120 за 20, ще съм изнервен, но вината не е ничия друга, освен моя, защото или имам слаба нервна система, или не е трябвало да си купувам бърза кола. Това е :)
Това няма отношение към темата "Лансер 1.5", съжалявам за което.
Мерси за вниманието.
Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

 

Понеже доста оспамихме темата, ще си позволя да се върна към изходната точка и да напиша и аз един спам :)

Всяка кола има скорост, която ѝ е най-удобна. На моята кола в града най ѝ отива да се движи с 50, извън града по разбитите пътища с 80-90, на магистрала с над 130 започва да се тресе и да е нестабилна. На Диджея Грандиса сигурно и при 180 е стабилен и не се усеща вътре, значи ли това, че аз трябва да напъвам моя Колт, за да му догонвам темпото? Според мен пътните условия определят как да шофираме, а не колите които притежаваме. Ако се кача в Лансера на Дино, значи ли че трябва да го карам със 160, само защото може?

В София "стандартът" е друг - всеки се пъне на светофара, излита и след 50 метра удря червената вълна на следващия светофар. Реално е с една-две коли "по-напред". И реално ще пристигне 5 минути по-рано в офиса. Заслужават ли си нервите за тези 5 мин? Неслучайно всички софиянци са със изострена нервна система :D

Според мен бавната скорост е по-безопасна от бързата (противно на тезата на Дино). И според мен, противно на световните тенденции за постигане на по-висока скорост на транспортните услуги с цел съкращаваме на времето, трябва автомобилите да се уеднаквяват по параметри към по-малки, по-маломощни, по-бавни двигатели. Това е личен автомобил, който иска бързо да се предвижи, да ползва метрото. Така е в Япония, така е във всеки пренаселен мегаполис. Единственият начин, да се предотвратят тежките катастрофи. Каквито и системи за безопасност да измислят от Волво. Най-тежките катастрофи, в които загиват хора, не са станали, карайки с 50, а със 150. Едно е да карам със 100 по път с дупки, друго е да карам със 150 по път с дупки, нали така???

Един пресен случай: Една сутрин паля, изчаквам малко да загрее, тръгвам, но бавно, на съединител. И минах 20 метра, зад мен се лепна един античен Форд (89 да е бил)... ей, не спря да светка, да мига... това се случва на път 3 или 4 клас, пред блока... За малко да спра на улицата и да сляза да се разправям... Това нормално ли е според вас, щото видиш ли аз съм се влачел на улицата, той да ми светка, щото бил засилен? На улица 3 клас? Разбирам, че на светофара, ако колата ми вдига 100 за 5, пък пред мен има Жигула или малолитражка, която вдига 120 за 20, ще съм изнервен, но вината не е ничия друга, освен моя, защото или имам слаба нервна система, или не е трябвало да си купувам бърза кола. Това е :)

Това няма отношение към темата "Лансер 1.5", съжалявам за което.

Мерси за вниманието.

.........по този начин на разсъждение ,значи имаш още много да караш и учиш докато стигнеш до ниво да разсъждаваш по друг начин .......

Скоростта е мерна единица ,която се определя от много фактори , не само пътни.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е начин на мислене, а чиста проба комплексарщина. По нашенски. От известно време се каня да си купя видео-регистратор, за да снимам безумните джигити. Спокойно някой може да защити докторантура на тема "Психология на БГ шофьор". Няма значение от състоянието на колата - лудостта е навсякъде! Всички бързаме. А като закъсняваш, ами да си тръгнал по-рано. В града обикновено карам с 60. Е няма да ви обяснявам, какво става след мен. Присветвания, изпреварване през двойна непрекъсната, "хранене "... Цялата гама от простотии. Малолитражки, баничарки, всякакви кюмбета. Изобщо отношението между шофьорите на пътя е отражение на народопсихологията ни. Тарикати на дребно!

Отклонението от темата е голямо, но не се стърпях. Искам ред по пътищата, но къде ти...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема е безкрайна и би довела само до спорове. Аз виждам нещата по друг начин. Не е проблема кой с колко кара, проблемът е ЧЕ ВСИЧКО КАРАТ В ЛЯВО, нямам против, всеки да кара - така както прецени и така е редно, но не да го прави по средата на Борис 3-ти примерно... ние просто обичаме да сме в ляво и това си е - плътно там!

 

9г. карам кола ( което е нищо само по себе си ), когато видя че идва някой зад мен по-бързо движещ се - преди да е дошъл, вече съм мръднал или съм дал сигнал, че съм го видял и ще му направя място при първа възможност. Изключвам случаите, когато просто съм проспал някой в огледалото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mad.gif СПАМ :

Доста мнения прочетох в тази тема, доста са и глупостите изписани тук! Хора бре, мислете преди да пишете! Ей го архитектчето, младо и умно момче ( с такива впечатления съм ), а бре друже откога стана и психолог та да даваш квалификации какво е мисленето на софиянците и манталитетът ( стандартът ) им на каране, когато предполагам идваш веднъж годишно в София преди Коледа, та да пообиколиш МОЛ-овете ????? Тъпанарът си е тъпанар независимо откъде е, но трябва да кажа, че когато карам из Софийските улици масово се правят нарушения от автомобили с НЕ-Софийска регистрация!

По въпросът със скоростта, това си е субективна оценка на водачът според възможностите му, важното е да не застрашава своят живот и този на останалите участници в движението!

Погледнато обективно, шансът за ПТП при висока скорост е по-голям отколкото при ниска и затова аз лично избягвам да надвишавам 90 ...... градуса! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карането в ляво не е проблем само на шофьорите, а много често и на самия път. На Борис точно дясната лента е отвратителна. Почти няма улица/булевард без "препятствия" в дясна лента. Много хора предпочитат да карат в ляво вместо непрекъснато да се чудят как да заобикаля кофите, спрелите коли, шахтите без капаци и т.н..

Когато взимах книжка в закона пишеше, че се движим в най-дясната лента. Сега пише, че в града на път с 2 или повече ленти се движим в най-удобната за нас. На мен не ми е проблем да се преместя в дясно и да пусна човека зад мен и после да си заобиколя кофата, но при младите шофьори не е съвсем така, защото после ще трябва да спрат и не могат да се престроят обратно 15 мин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса за психологията на шофьора го повдигнах аз, но Пътко го "отнесе" :)А скоростта не е субективна ! Не случайно има ЗДП и знаци с ограничения. Всеки шофьор има високото мнение за себе си, че кара безопасно. Ели пък "състезателчетата". А така ли е!? Тц. Не и тук.

Редактирано от kesten
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif


...Тъпанарът си е тъпанар независимо откъде е, но трябва да кажа, че когато карам из Софийските улици масово се правят нарушения от автомобили с НЕ-Софийска регистрация!
....

Живял съм в София 5 години, мисля, че имам достатъчно впечатления. Иначе, с цитираното от мен, съм напълно съгласен. Ако не съм се изразил правилно по-горе, ще се поправя: Разбира се, не мога да слагам всички софиянци под един знаменател, но да кажем 50/100 са нервни зад волана, не е ли така? :)
И заради това, че София е адски пренаселена, вероятността да срещнеш "тъпанар" на пътя е доста по-голяма :)
Но пък едно не мога да не призная: Рядко може да се види по софийски път влачещ се шофьор. Или ако има случайно такъв, то той бива оплют и заклеймен от десетина профучаващи край него "шофьори".
Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е стар спор София vs. България, в който избягвам да влизам, но сега докато пиша това се зачудих "защо, аджеба се повдига тази тема все от не-Софианци" ?!?! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

Никой да не се чувства обиден от тези ми постове, защото не ми е това целта, но съм убеден в правотата си - не може за щяло и не щяло да се излива помия срещу нас! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rulez.gif

 

п.п ........ сетил съм се отдавна за 5-те ти години "тежък живот в царството на простотията и агресията", Арх. Пътко, най-малкото защото и аз самият съм изкарал 5 години в близост до Римската стена http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

 

................ от тук на татък съм ПАС по темата, бъдете здрави http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Редактирано от tzenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...