Здравейте, колеги! Изчетох подобните теми във форума, но не намирам решение за моят проблем и затова отварям нова тема. Ситуацията е следната. Колата е Lancer 1.5 2008 година с електрическа рейка. От както времето се затопли започна да се появява следния проблем. Сутрин като ходя към работа, колата работи без никакъв проблем. След обед като са се вдигнали температурите над 27-28 градуса започват проблемите. Колата стой на паркинг и и след обяд изцяло я пече. Като запаля и тръгна да се движа, първоначално няма проблеми, но след около 20-30 км. волана постепенно започва да се вдървява все повече и повече, като става много неприятно да се управлява (говорим при скорости от 50 до 110км). Усещането е като чели електромотора на хидравликата работи в режим на спирачка и малките корекции по магистралата са изключително трудни. При изгасване и запалване на колата проблема не се решава. На таблото не се появяват никакви сигнали и грешки. След като вляза в града при ниска скорост, хидравликата като чели работи, но с много по-малка мощност. Ако температурите са под 25 градуса нямам абсолютно никакви проблеми. Единственото което съм сменял е тампон и лагер на макферсона, но мисля, че проблема се появи преди това. Разглобих жабката за да имам достъп до модула който управлява хидравликата, но в проблемния режим модулът остава хладен (леко топъл, но в никакъв случай прегрял) Ще съм ви благодарен ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели опит. Също така ако ме насочите към сервиз в София, може и не официален където биха ми обърнали внимание и работили над проблема. Благодаря предварително.