Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Georgi Yordanov

Потребители
  • От него общо

    12
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Ботевград

Georgi Yordanov's Постижения

Начинаещ

Начинаещ (3/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. На 100% съм сигурен. Чисто електрическа. Ел. мотора е закачен директно към рейката без хидравлична течност.
  2. Няма хидравлична течност. рейката е чисто електрическа.
  3. Здравейте, колеги! Изчетох подобните теми във форума, но не намирам решение за моят проблем и затова отварям нова тема. Ситуацията е следната. Колата е Lancer 1.5 2008 година с електрическа рейка. От както времето се затопли започна да се появява следния проблем. Сутрин като ходя към работа, колата работи без никакъв проблем. След обед като са се вдигнали температурите над 27-28 градуса започват проблемите. Колата стой на паркинг и и след обяд изцяло я пече. Като запаля и тръгна да се движа, първоначално няма проблеми, но след около 20-30 км. волана постепенно започва да се вдървява все повече и повече, като става много неприятно да се управлява (говорим при скорости от 50 до 110км). Усещането е като чели електромотора на хидравликата работи в режим на спирачка и малките корекции по магистралата са изключително трудни. При изгасване и запалване на колата проблема не се решава. На таблото не се появяват никакви сигнали и грешки. След като вляза в града при ниска скорост, хидравликата като чели работи, но с много по-малка мощност. Ако температурите са под 25 градуса нямам абсолютно никакви проблеми. Единственото което съм сменял е тампон и лагер на макферсона, но мисля, че проблема се появи преди това. Разглобих жабката за да имам достъп до модула който управлява хидравликата, но в проблемния режим модулът остава хладен (леко топъл, но в никакъв случай прегрял) Ще съм ви благодарен ако някой се е сблъсквал с подобен проблем да сподели опит. Също така ако ме насочите към сервиз в София, може и не официален където биха ми обърнали внимание и работили над проблема. Благодаря предварително.
  4. Здравейте, Имам един проблем с Lancer-а. Като оставя колата за 6-7 дни без да я карам и после не мога да запаля поради изтощен акумулатор. Та да ви питам това нормално ли е. Мерих консумацията на ток при изгасен двигател. Първоначално е около 1А а след 20-30 секунди става около 25мА. Колата се държи в гараж и акумулатора е на около месец. 60Аh (няма място за по-голям). Стария го смених точно по тази причина с не паленето. Колата е Mitsubishi Lancer 2008г., 1,5 кубика, 109кс, бензин.
  5. Пиши после какъв е бил резултата
  6. Колеги, някой намерил ли е решение на проблема? Аз имам абсолютно същия проблем. Просто изведнъж спря да работи и от време на време се включва сама.
  7. Колега има ли развитие по монтажа? И аз много съм се замислил за извършването на тази манипулация.
  8. И аз имам същия проблем от около 2 месеца. Както си работеше просто спря и не реагира на натискането на бутоните. По едно време се включи и при опит за провеждане на разговор заби и от тогава нищо. Като я закачих на компютър пишеше "CAN bus problem" или нещо подобно. Разглобих таблото и буроните за да проверя дали коректно дават сигнали, но там всичко беше наред. Та от тогава се чудя дали може да е изгорял модула или е нещо по кабелите. Не съм разглабял CD-то за да видя как са връзките там. Ако някой е имал подобен проблем ще се радвам и аз на решение, за да не се окаче да дам пари за нов модул и пак да има проблеми, а ако мине без покупка ще е прекрасно
  9. Georgi Yordanov

    Lancer 2008

    Някакви специфички изисквания при поставянето на газта? Някъде четох че се коригирало нещо по клапаните! Питам понеже се двуомя между една която е бензинова и една която има вече сложена газ. В момента карам 1,5dci 80кс. и съм доволен от двигателя. Мисля че тази няма да е по-лоша като динамичност.
  10. Georgi Yordanov

    Lancer 2008

    Благодаря за отговорите. Насочил съм се към бензин защото в момента карам дизел и не че съм кой знае колко не доволен, но повече не искам да се занимавам с дизели (там като се почнат проблемите и няма свършване). А иначе гледам към 1.5 двигателя понеже не карам агресивно и искам да ми е икономична. Затова попитах дали има някакви проблеми с този дригател и на какво трябва да обърна внимание при огледа.
  11. Georgi Yordanov

    Lancer 2008

    Здравейте, От наколко дни чета много обстойно форумът на Mitsubishi Lancer и понеже имам желание да стана собственик на Mitsubishi Lancer 1,5кубика 2008г. искам да ви попитам за мнението Ви за въпросният автомобил. В темите на форума се запознах с някой проблеми като скърцане и проблеми със спирачките (макар че не разбрах дали проблема е толкова сериозен), та въпроса ми е какво можете да ми кажете за автомобила? Като цяло надежден автомобил ли е понеже във Форума се дискутират основно проблеми и човек може да сеключи че не си заслужава инвестицията. Ако може също така да ме посъветвате на какво да обърна внимание при огледа. Благодяря Ви предварително за съдействието!
×
×
  • Създаване...