Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

kacarski

Потребител
  • От него общо

    57
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    Козлодуй

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

kacarski's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Начален Разговор
  • Първа Седмица
  • Един месец

Спечелени Значки

1

Репутация

  1. През навигацията не знам, как можеш да си активираш дневни светлини, но има и друг начин:
  2. kacarski

    Светва ми ABS

    Миналата седмица пак светна ESP service и ABS. Грешката пак е C2116. При предния ремонт нямах скоба и нов лагер и затова не го свалих, а само разместих ротора спрямо четките и го сглобих. Мислех, че е достатъчно, защото моторчето започна да върти. Беше достатъчно за 6 месеца. Днес пак отворих моторчето този път обаче махнах лагера. Едната четка не се движи свободно във водача. Леко ги разпилих и раздвижих. Може би трябваше да отрежа проводника, за да извадя четките от водачите, и да изпиля и най-вътрешния край. Сега и двете се движат свободно. Мотора пак работи и предупрежденията се махнаха.
  3. kacarski

    ауто светлини

    Можеш да си активираш дневни къси светлини. Късите се пускат след старт на двигателя и гаснат след като го спреш, а подсветката на таблото е като при угаесни фарове. Трябва да погледнеш тук: 1. Активация на къси. 2. Програма за запис на кодинг. 3. Програма за промяна на кодинг файл.
  4. За настройка на прозорците може да провериш тук: етакс кодиране.
  5. kacarski

    Светва ми ABS

    Ефекта от потропване по корпуса на мотора беше само за 1-2 дни. После пак светна грешката и почти не е спирало. В събота свалих абс модула и отделих мотора. Пробвах го с мултицет, показа отворена верига. При подаване на 12в не върти. Отворих, раздвижих четките и го сглобих. След ремонта показва ~17 ома и при подаване на напрежение върти. Сглобих всичко, обезвъздушаване и след като запалих пак ме поздрави asc off, service required. Модула има памет, която не се изтрива при загуба на напрежение. Докато излезна от паркинга обаче изгасна и повече не е светвало. Електронният блок не съм го отварял. Снимки на самият модул. . Оста на мотора влиза в лагерна втулка която движи буталата на помпата. Докато работите по хидравличният блок внимавайте втулката да не изпадне, защото после е мъка да се вкара обратно. Правят се 2 дупки на корпуса малко под подбитите части. На корпуса обаче има 4 подбива. Дупчите тези, които са на 90 градуса спрямо буксата. От твърда тел свивате за да се натисне контрата. Натискате 1-2мм, за да се освободят контрите и дърпате, за да се извади ротора с капака. Тойизлиза трудно, защото магнитите го привличат. Ако имате грешка C2116, и сте проверили окабеляването до модула, най-вероятно проблема е в мотора.
  6. kacarski

    Въпрос относно свещи NGK

    ОЕМ свещите за lancer x 1.5 са Bosch. OEM MN176628 или Bosch 0 242 235 769. Тези не знам дали ще станат, дори не излизат като заменяеми за този модел. Виж и тук: Свещи Lancer 2008 бензин
  7. kacarski

    Светва ми ABS

    Lancer x 1.5 2008 на 167к км и 12 години - за първи път светна ASC service required. Както при повечето, грешката е c2116 - Abnormality in power supply voltage in pump motor. Номера на abs модула е 4670a265 Ate. Проверих в интернет и модула много прилича на Ate mk61, който се монтира на доста марки от този период. Единият вариант е блокиращи четки в мотора, другият е проблеми с управляващият блок, а може и двете. Нулирах грешката, но при следващото палене пак се появи. Почуках леко по корпуса на мотора, изключих абс буксата и пак я включих. След паленето грешката се появи(не съм я нулирал пак), но докато тръгна изгасна. За жалост мотора не са го закрепили с болтове, а самият алуминиев корпус е ударен в краищата и закрепва като нит. Засега не съм го махал да проверя водачите на четките. Ако проблема зачести ще пробвам.
  8. kacarski

    Ръководства Lancer 2007-

    MMCodingWriter - Безплатна програма с много функции за по-новите модели. Позволява: Промяна на настройките в etacs Четене и триене на грешки от engine, etacs, abs, srs, meter... Пробвах я с usb кабел elm327 на lancer x 1.5. Свърза се с engine, etacs, abs, srs, meter, climat. Прочете и изтри грешка от абс и двигателя. Не съм пробвал другите функции.
  9. kacarski

    Въпроси за Lancer Sportback 2009

    Средния разход на ръчен режим не го занулява, но като изгасиш и автоматично минава на авто режим. Когато искаш да видиш разхода на ръчен режим трябва да минеш пак на него.
  10. Средният разход основно зависи от средната скорост и начин на шофиране. Нашият лансер 1.5 дава средно <6(извънградско - 50/50 магистрала/междуградски път). Колкото повече се кара по магистрала толкова и разхода е нагоре. Ако не се превишават ограниченията и не се кара по магистрала обикновено разхода е до 5.5. Само магистрално шофиране с 130-140 разхода ще е >6.5(може и по-висок). Отделно, че при такава скорост колата е шумна. С една дума ако ти трябва магистрална кола, лансера с малък двигател не е особено удачен.
  11. kacarski

    Свещи Lancer 2008 бензин

    От завода свещите са иридиеви и са Bosch-FR7SI30, както си пише в книжката. И аз се учудих, че е сглобявана в Япония пък немски свещи, та преди да си купя ги вадих да видя дали наистина са тези. Ето ги моите на 100к км: http://store.picbg.net/pubpic/E7/ED/d5792139936ae7ed.JPG Новите ги взех от Аутохелп - 10лв за брой(преди няколко години питах в БС и ми казаха 42лв. за бройка). Изглеждат същите като тези на колата, качествено изработени. За България има и други представители на Бош(на страницата им има пълен списък) - ауто+, техко,..., там сигурно също ще ги имат.
  12. Погледни при теб как е на показаните места: My link На тази снимка не се вижда, но кедето е стрелката, която е отпред може да е пробит болта и да е направено за имбус. Преди да го развиваш, го напръскай с проникващ спрей и го остави да действа няколко часа. Ако не става, режеш с ъглошлайф гайката. Само гледай да не нараниш стабилизиращата щанга.
  13. С чука удряш шенкела точно където влиза конуса на кормилния накрайник, а не болта отдолу. Ако друг път ти се наложи да блъскаш по болт, за да не се прецаква резбата завиваш гайката, така че да е равна или леко в + и удряш по нея.
  14. P0037 Oxygen sensor (rear) heater circuit low input P0137 Oxygen sensor (rear) circuit low voltage Проследи кабелите и буксата до задната ламбда сонда. С мултицет замерваш съпротивлението на нагревателя на сондата ако клони към безкрай е прекъснал и си за нова.
  15. Можеш да изключиш сервизното напомняне ако те дразни - . Другият вариант е да си го нулираш сам след всяко обслужване, както е описано в книжката на колата.
×
×
  • Създаване...