Ефекта от потропване по корпуса на мотора беше само за 1-2 дни. После пак светна грешката и почти не е спирало. В събота свалих абс модула и отделих мотора. Пробвах го с мултицет, показа отворена верига. При подаване на 12в не върти. Отворих, раздвижих четките и го сглобих. След ремонта показва ~17 ома и при подаване на напрежение върти. Сглобих всичко, обезвъздушаване и след като запалих пак ме поздрави asc off, service required. Модула има памет, която не се изтрива при загуба на напрежение. Докато излезна от паркинга обаче изгасна и повече не е светвало. Електронният блок не съм го отварял. Снимки на самият модул.
. Оста на мотора влиза в лагерна втулка която движи буталата на помпата. Докато работите по хидравличният блок внимавайте втулката да не изпадне, защото после е мъка да се вкара обратно. Правят се 2 дупки на корпуса малко под подбитите части. На корпуса обаче има 4 подбива. Дупчите тези, които са на 90 градуса спрямо буксата. От твърда тел свивате
за да се натисне контрата. Натискате 1-2мм, за да се освободят контрите и дърпате, за да се извади ротора с капака. Тойизлиза трудно, защото магнитите го привличат. Ако имате грешка C2116, и сте проверили окабеляването до модула, най-вероятно проблема е в мотора.