Премини към съдържание

Lancer 2008


Препоръчано мнение

Добре, ще му кажа на колегата, че дисплея не му показва точно разхода :D

Трябваше да започнеш от там, че разхода е по дисплей :D и нямаше да се стигне до този спор .:)

Те по дисплей доста коли харчат и 4-4.5 /100 на извънградско, но този разход го постигат реално само някои дизелови автомобили и то с голямо старание от страна на шофьора ..:)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Проблема с спирачните апарати и дискове го реших точно за 120лв. (след посещение при стругар) С оглед на това че само един нов супорт върви около 200лв ми се вижда адски евтино!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, еднократно и за малко :). Освен това, доста пари ти е взел стругаря, ако става въпрос само за предните, ако са 4тирите е добре.

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами при монтиране на газовата уредба единственият проблем е че нямат такава бутилка за мястото на резервната гума (понеже там мястото на височина е 14см анаи тънката ботилка е 18см) другото че трябва да има и умаслител за клапаните.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Става въпрос за 4те спирачни апарата и двата предни диска. Какво имаш предвид под ,,еднократно и за малко,,???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Вечният спор дизел vs. бензин и колко бЕга без да харчи малолитражката. http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_clap.gif

 

По темата ...

Колега, проверявай при огледа всичко по ходовата част и по специално:

1. Дискове - при скорост от 120км/ч рязко натисни спирачките, има ли тресене, значи са криви !

2. Тампони на амортисьори- предни.

3. Амортисьори.

4. Тампони на стабилизиращите щанги- отпред/отзад.

5.Тампон на скоростите - при включена ( и изгасена http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif) на скорост колата се лашка напред-назад.

6.Водачи на спирачните апарати - на паваж тропат със звънтящ звук.

При мотора слушай за странни шумове (повдигачи на клапаните), гледай да няма масло и за пушеци отзад и отдолу, виж дереджето на ремъка и течностите!

Най-добре е това да го прегледат в сервиз и да я закачат на комп. за грешки!

Огледай внимателно за удари по колата

Заслушай се и за шумовете в купето, защото при 1.5 (поради по-пластмасовата сглобка в купето) се появяват скърцания и вътре, освен и много дискутираният външен шум.

Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ние си взехме такъв лансер 2008ма чисто нов. Сега е на 80к км, по борд средния разход не е нулиран никога и показва 6,4л. Колата се кара основно извънградско, а градското е в малък град на голямо разстояние 10км в посока. Лично аз му вярвам на показанието, защото съм го засичал многократно пълно - пълно и по колонка дава ~същия разход. Предната ми кола беше 75 коня та съм си свикнал на бавни коли и не ме бърка :D . Дори за мен колата си върви достатъчно, но най-добре преди да я купиш я покарай и си прецени сам.

 

Основен недостатък е шума в купето, даже си играх да я шумоизолирам преди няколко години... Ефект има, но не е кой знае какъв. Ето малко снимки ако на някой му е интересношумоизолация.

 

В купето нищо не дрънчи все още, но при шумоизолирането повечето пластмасови панели са облепени и на самите борчета дето ги държат съм сложил подложки от същото дето изолирах купето.

 

Явно ние я караме леко колата, че до сега проблем с дискове и накладки не е имала - нито са сменявани дискове нито накладки.

 

Освен масла и фитри са сменени тампони на стабилизиращите щанги заради едно скърцане при преминаване през спящ полицай, но ефект почти няма :) .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

........не съм ти "брадаре" ( не знам какво начи това даже) нито съм ти пъдар или тем подобни,исках да кажа да слезнете малко на земята с този разход на гориво и нещата не са такива ,както някои ги описват.....бил карал " с много внимателно и леко натискане напедала..." всички знаем как карате, и то не е внимателно ,а се влачите по пътя и инзервяте останалите участници в движението , с цел само и само да спестите 20 мл. от горивото си.....то и аз с джипа ако го карам като теб, разхода ще ми е 8 а не 18 но........

 

:icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_thumbup: :icon_clap: :icon_clap: :icon_clap: Точно така карат - много бавно и много опасно!!! А по магистралата... майко мила!!! Между 90 и 130, силно в ляво и с пълно нехаене за заобикалящата ги действителност. Един ден си казах: "Ей, те масово карат така. Сигурно е адски икономично. А моята кола, както е дизелова, ако карам като тях, сигурно изобщо ще спре да гори нафта. Викам си, ще пробвам..." И тръгвам - на 6-та със 110км.ч. :icon_doh: Издържах точно 10 минути през които щях да катастрофирам точно 10 пъти. Страшна драма - светиш им, свириш им, резултат няма! Само по-зле може да стане... ако нещо се притеснят например и може да забъркат нещо ужасяващо драматично... И всичко това, за да се спестят едни 5 лева за 100 км. път. Без никой да се замисля, че най-опасно е да се кара със 130 в индийска нишка през пет метра дистанция... Хора, скоростта държи съзнанието будно, сетивата - заострени, концентрацията - 150%. Не пестете по пътя и не мислете за консумацията на колата, мислете за пътя и за сигурността си. Ако ви идва скъпо да зареждате колата с гориво, повярвайте ми, скъпо ви е въобще да се придвижвате с кола, каквато и да е тя! Що се отнася до спора "бензин-дизел" - няма такъв спор! Това е маркетингов трик! Така че да купува човека Лансера 1,5 щом го е решил и да го кара както трябва без да мисли глупости за разход, газови бутилки и тем подобни глупости!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се на всички които се засегнаха от моето обращение ( брадаре) но чувствам всички които са в този форум и имат сходни проблеми като близки като мои братя като хора с които мога да си споделя несполуките и проблемите. А колкото до скороста моля всички които се съмняват че шофирам по магистралата пък и където и да е като бабичка да заповядат да ги повозя !!!! Аз работя в малък град на морето така че нямам време да се движа като костенурка сезонът е твърде кратък така че всяка секунда е ценна!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

Като коментар на мнението как трябва да се шофира на магистрала - на мен ми омръзна от джигити, които докато изпреварвам със 140 км/ч. ми се залепят за задната броня и ми светкат, защото е с 322545 коня и иска да се държи буден и с концетрирано съзнание с 560 км/ч. За свежо съзнание има Гинко билоба. Това го казвам без да искам да обидя някого, а просто споделям, моето мнение кое шофиране е по-опасно.

 

 

На колегата Велков с желание за Лансър 1,5 - ако колата ти трябва за работа или да се придвижиш спокойно от точка А до точка Б - това е изборът!

 

Аз съм на 40 000 със същата и не съм сменял и една крушка досега. Масло и филтри в Ратола и това е.

 

Карам я без ненужни икономии или зверски геройства - в София - работни дни по 30 км на ден градско като 18 от тях са на Цариградско шосе. Почти всеки уикенд 300 км. извънградско. Среден разход през лятото: 6,2, през зимата 7,5 (засичам и нулирам ръчния брояч, като сменям гумите) като разликата между данните в компютъра и левчетата, които давам в бензиностанцията не е голяма.

 

Поздрави и приятно шофиране!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!

 

Като коментар на мнението как трябва да се шофира на магистрала - на мен ми омръзна от джигити, които докато изпреварвам със 140 км/ч. ми се залепят за задната броня и ми светкат, защото е с 322545 коня и иска да се държи буден и с концетрирано съзнание с 560 км/ч. За свежо съзнание има Гинко билоба. Това го казвам без да искам да обидя някого, а просто споделям, моето мнение кое шофиране е по-опасно.

 

 

На колегата Велков с желание за Лансър 1,5 - ако колата ти трябва за работа или да се придвижиш спокойно от точка А до точка Б - това е изборът!

 

Аз съм на 40 000 със същата и не съм сменял и една крушка досега. Масло и филтри в Ратола и това е.

 

Карам я без ненужни икономии или зверски геройства - в София - работни дни по 30 км на ден градско като 18 от тях са на Цариградско шосе. Почти всеки уикенд 300 км. извънградско. Среден разход през лятото: 6,2, през зимата 7,5 (засичам и нулирам ръчния брояч, като сменям гумите) като разликата между данните в компютъра и левчетата, които давам в бензиностанцията не е голяма.

 

Поздрави и приятно шофиране!

 

Просто казвам, че не може да се изпреварва със 140 винаги. Има моменти, в които, съобразявайки пътната обстановка и поведението на останалите участници в движението, както предвижда законът, че трябва да се прави - като караш със 120 и не искаш да изпреварваш с повече от 140 и виждаш, че в лявото платно се движи автомобил, който би те застигнал при тази скорост преди да си приключил изпреварването - не предприемаш изпреварване, а отнемаш от скоростта си, изчакваш другата кола и тогава изпреварваш или... изпреварваш с повече от 140. Това е! Не философстваш за максимално допустимата скорост на магистрала, щото някоя S класа, GL, А8 или друго от този тип, което се движи в този момент с 200, така ше те лепне с фалшивия Лансер, че не можеш да се събереш покрай пътя... Колкото повече време прекарваме по пътищата, толкова по-голям е рискът да пострадаме в ПТП-вие. Затова карам бързо и изчезвам от пътя!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Просто казвам, че не може да се изпреварва със 140 винаги. Има моменти, в които, съобразявайки пътната обстановка и поведението на останалите участници в движението, както предвижда законът, че трябва да се прави - като караш със 120 и не искаш да изпреварваш с повече от 140 и виждаш, че в лявото платно се движи автомобил, който би те застигнал при тази скорост преди да си приключил изпреварването - не предприемаш изпреварване, а отнемаш от скоростта си, изчакваш другата кола и тогава изпреварваш или... изпреварваш с повече от 140. Това е! Не философстваш за максимално допустимата скорост на магистрала, щото някоя S класа, GL, А8 или друго от този тип, което се движи в този момент с 200, така ше те лепне с фалшивия Лансер, че не можеш да се събереш покрай пътя... Колкото повече време прекарваме по пътищата, толкова по-голям е рискът да пострадаме в ПТП-вие. Затова карам бързо и изчезвам от пътя!

 

100% съгласен с "Просто казвам, че не може да се изпреварва със 140 винаги. Има моменти, в които, съобразявайки пътната обстановка и поведението на останалите участници в движението, както предвижда законът, че трябва да се прави - като караш със 120 и не искаш да изпреварваш с повече от 140 и виждаш, че в лявото платно се движи автомобил, който би те застигнал при тази скорост преди да си приключил изпреварването - не предприемаш изпреварване, а отнемаш от скоростта си, изчакваш другата кола и тогава изпреварваш".

 

Относно другото - виждал съм BMW за 120 000 евро размазано на пластове ламарина от скорост 220 км/ч. Така че кротко по пътищата :).

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На вниманието на hartiiko -аз вече имам такъв LANCER 1.5-2008g . Като изключим някои неволи по колата си я харесвам и то много !!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif


........не съм ти "брадаре" ( не знам какво начи това даже) нито съм ти пъдар или тем подобни,исках да кажа да слезнете малко на земята с този разход на гориво и нещата не са такива ,както някои ги описват.....бил карал " с много внимателно и леко натискане напедала..." всички знаем как карате, и то не е внимателно ,а се влачите по пътя и инзервяте останалите участници в движението , с цел само и само да спестите 20 мл. от горивото си.....то и аз с джипа ако го карам като теб, разхода ще ми е 8 а не 18 но........

Понеже доста оспамихме темата, ще си позволя да се върна към изходната точка и да напиша и аз един спам :)
Всяка кола има скорост, която ѝ е най-удобна. На моята кола в града най ѝ отива да се движи с 50, извън града по разбитите пътища с 80-90, на магистрала с над 130 започва да се тресе и да е нестабилна. На Диджея Грандиса сигурно и при 180 е стабилен и не се усеща вътре, значи ли това, че аз трябва да напъвам моя Колт, за да му догонвам темпото? Според мен пътните условия определят как да шофираме, а не колите които притежаваме. Ако се кача в Лансера на Дино, значи ли че трябва да го карам със 160, само защото може?
В София "стандартът" е друг - всеки се пъне на светофара, излита и след 50 метра удря червената вълна на следващия светофар. Реално е с една-две коли "по-напред". И реално ще пристигне 5 минути по-рано в офиса. Заслужават ли си нервите за тези 5 мин? Неслучайно всички софиянци са със изострена нервна система :D
Според мен бавната скорост е по-безопасна от бързата (противно на тезата на Дино). И според мен, противно на световните тенденции за постигане на по-висока скорост на транспортните услуги с цел съкращаваме на времето, трябва автомобилите да се уеднаквяват по параметри към по-малки, по-маломощни, по-бавни двигатели. Това е личен автомобил, който иска бързо да се предвижи, да ползва метрото. Така е в Япония, така е във всеки пренаселен мегаполис. Единственият начин, да се предотвратят тежките катастрофи. Каквито и системи за безопасност да измислят от Волво. Най-тежките катастрофи, в които загиват хора, не са станали, карайки с 50, а със 150. Едно е да карам със 100 по път с дупки, друго е да карам със 150 по път с дупки, нали така???
Един пресен случай: Една сутрин паля, изчаквам малко да загрее, тръгвам, но бавно, на съединител. И минах 20 метра, зад мен се лепна един античен Форд (89 да е бил)... ей, не спря да светка, да мига... това се случва на път 3 или 4 клас, пред блока... За малко да спра на улицата и да сляза да се разправям... Това нормално ли е според вас, щото видиш ли аз съм се влачел на улицата, той да ми светка, щото бил засилен? На улица 3 клас? Разбирам, че на светофара, ако колата ми вдига 100 за 5, пък пред мен има Жигула или малолитражка, която вдига 120 за 20, ще съм изнервен, но вината не е ничия друга, освен моя, защото или имам слаба нервна система, или не е трябвало да си купувам бърза кола. Това е :)
Това няма отношение към темата "Лансер 1.5", съжалявам за което.
Мерси за вниманието.
Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

 

Понеже доста оспамихме темата, ще си позволя да се върна към изходната точка и да напиша и аз един спам :)

Всяка кола има скорост, която ѝ е най-удобна. На моята кола в града най ѝ отива да се движи с 50, извън града по разбитите пътища с 80-90, на магистрала с над 130 започва да се тресе и да е нестабилна. На Диджея Грандиса сигурно и при 180 е стабилен и не се усеща вътре, значи ли това, че аз трябва да напъвам моя Колт, за да му догонвам темпото? Според мен пътните условия определят как да шофираме, а не колите които притежаваме. Ако се кача в Лансера на Дино, значи ли че трябва да го карам със 160, само защото може?

В София "стандартът" е друг - всеки се пъне на светофара, излита и след 50 метра удря червената вълна на следващия светофар. Реално е с една-две коли "по-напред". И реално ще пристигне 5 минути по-рано в офиса. Заслужават ли си нервите за тези 5 мин? Неслучайно всички софиянци са със изострена нервна система :D

Според мен бавната скорост е по-безопасна от бързата (противно на тезата на Дино). И според мен, противно на световните тенденции за постигане на по-висока скорост на транспортните услуги с цел съкращаваме на времето, трябва автомобилите да се уеднаквяват по параметри към по-малки, по-маломощни, по-бавни двигатели. Това е личен автомобил, който иска бързо да се предвижи, да ползва метрото. Така е в Япония, така е във всеки пренаселен мегаполис. Единственият начин, да се предотвратят тежките катастрофи. Каквито и системи за безопасност да измислят от Волво. Най-тежките катастрофи, в които загиват хора, не са станали, карайки с 50, а със 150. Едно е да карам със 100 по път с дупки, друго е да карам със 150 по път с дупки, нали така???

Един пресен случай: Една сутрин паля, изчаквам малко да загрее, тръгвам, но бавно, на съединител. И минах 20 метра, зад мен се лепна един античен Форд (89 да е бил)... ей, не спря да светка, да мига... това се случва на път 3 или 4 клас, пред блока... За малко да спра на улицата и да сляза да се разправям... Това нормално ли е според вас, щото видиш ли аз съм се влачел на улицата, той да ми светка, щото бил засилен? На улица 3 клас? Разбирам, че на светофара, ако колата ми вдига 100 за 5, пък пред мен има Жигула или малолитражка, която вдига 120 за 20, ще съм изнервен, но вината не е ничия друга, освен моя, защото или имам слаба нервна система, или не е трябвало да си купувам бърза кола. Това е :)

Това няма отношение към темата "Лансер 1.5", съжалявам за което.

Мерси за вниманието.

.........по този начин на разсъждение ,значи имаш още много да караш и учиш докато стигнеш до ниво да разсъждаваш по друг начин .......

Скоростта е мерна единица ,която се определя от много фактори , не само пътни.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е начин на мислене, а чиста проба комплексарщина. По нашенски. От известно време се каня да си купя видео-регистратор, за да снимам безумните джигити. Спокойно някой може да защити докторантура на тема "Психология на БГ шофьор". Няма значение от състоянието на колата - лудостта е навсякъде! Всички бързаме. А като закъсняваш, ами да си тръгнал по-рано. В града обикновено карам с 60. Е няма да ви обяснявам, какво става след мен. Присветвания, изпреварване през двойна непрекъсната, "хранене "... Цялата гама от простотии. Малолитражки, баничарки, всякакви кюмбета. Изобщо отношението между шофьорите на пътя е отражение на народопсихологията ни. Тарикати на дребно!

Отклонението от темата е голямо, но не се стърпях. Искам ред по пътищата, но къде ти...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тази тема е безкрайна и би довела само до спорове. Аз виждам нещата по друг начин. Не е проблема кой с колко кара, проблемът е ЧЕ ВСИЧКО КАРАТ В ЛЯВО, нямам против, всеки да кара - така както прецени и така е редно, но не да го прави по средата на Борис 3-ти примерно... ние просто обичаме да сме в ляво и това си е - плътно там!

 

9г. карам кола ( което е нищо само по себе си ), когато видя че идва някой зад мен по-бързо движещ се - преди да е дошъл, вече съм мръднал или съм дал сигнал, че съм го видял и ще му направя място при първа възможност. Изключвам случаите, когато просто съм проспал някой в огледалото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mad.gif СПАМ :

Доста мнения прочетох в тази тема, доста са и глупостите изписани тук! Хора бре, мислете преди да пишете! Ей го архитектчето, младо и умно момче ( с такива впечатления съм ), а бре друже откога стана и психолог та да даваш квалификации какво е мисленето на софиянците и манталитетът ( стандартът ) им на каране, когато предполагам идваш веднъж годишно в София преди Коледа, та да пообиколиш МОЛ-овете ????? Тъпанарът си е тъпанар независимо откъде е, но трябва да кажа, че когато карам из Софийските улици масово се правят нарушения от автомобили с НЕ-Софийска регистрация!

По въпросът със скоростта, това си е субективна оценка на водачът според възможностите му, важното е да не застрашава своят живот и този на останалите участници в движението!

Погледнато обективно, шансът за ПТП при висока скорост е по-голям отколкото при ниска и затова аз лично избягвам да надвишавам 90 ...... градуса! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Карането в ляво не е проблем само на шофьорите, а много често и на самия път. На Борис точно дясната лента е отвратителна. Почти няма улица/булевард без "препятствия" в дясна лента. Много хора предпочитат да карат в ляво вместо непрекъснато да се чудят как да заобикаля кофите, спрелите коли, шахтите без капаци и т.н..

Когато взимах книжка в закона пишеше, че се движим в най-дясната лента. Сега пише, че в града на път с 2 или повече ленти се движим в най-удобната за нас. На мен не ми е проблем да се преместя в дясно и да пусна човека зад мен и после да си заобиколя кофата, но при младите шофьори не е съвсем така, защото после ще трябва да спрат и не могат да се престроят обратно 15 мин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса за психологията на шофьора го повдигнах аз, но Пътко го "отнесе" :)А скоростта не е субективна ! Не случайно има ЗДП и знаци с ограничения. Всеки шофьор има високото мнение за себе си, че кара безопасно. Ели пък "състезателчетата". А така ли е!? Тц. Не и тук.

Редактирано от kesten
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif


...Тъпанарът си е тъпанар независимо откъде е, но трябва да кажа, че когато карам из Софийските улици масово се правят нарушения от автомобили с НЕ-Софийска регистрация!
....

Живял съм в София 5 години, мисля, че имам достатъчно впечатления. Иначе, с цитираното от мен, съм напълно съгласен. Ако не съм се изразил правилно по-горе, ще се поправя: Разбира се, не мога да слагам всички софиянци под един знаменател, но да кажем 50/100 са нервни зад волана, не е ли така? :)
И заради това, че София е адски пренаселена, вероятността да срещнеш "тъпанар" на пътя е доста по-голяма :)
Но пък едно не мога да не призная: Рядко може да се види по софийски път влачещ се шофьор. Или ако има случайно такъв, то той бива оплют и заклеймен от десетина профучаващи край него "шофьори".
Редактирано от Арх. Пътко
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това е стар спор София vs. България, в който избягвам да влизам, но сега докато пиша това се зачудих "защо, аджеба се повдига тази тема все от не-Софианци" ?!?! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/icon_hmm.gif

Никой да не се чувства обиден от тези ми постове, защото не ми е това целта, но съм убеден в правотата си - не може за щяло и не щяло да се излива помия срещу нас! http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/rulez.gif

 

п.п ........ сетил съм се отдавна за 5-те ти години "тежък живот в царството на простотията и агресията", Арх. Пътко, най-малкото защото и аз самият съм изкарал 5 години в близост до Римската стена http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

 

................ от тук на татък съм ПАС по темата, бъдете здрави http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/mitsu-smiley.gif

Редактирано от tzenov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...