pilota_koko Публикувано 11 февруари 2008 Сподели Публикувано 11 февруари 2008 Така, смених консумативите. Имах път към Бургас и реших да ги сменя в Дарс Ауто( от където е купена колата). Това стана в събота, механиците на Митсубиши не бяха на смяна, но въпреки това съвсем любено ме обслужиха механиците на Мерцедес. Смяната на масло, филтър маслен и въздушен ми струваше 130лв. Не знам дали трябваше да сменя и филтъра на купето, но не исках да ги притеснявам допълнително хората. Като дойде пролет ще го сменя и него.Че 130 лв. не са никак много дори напротив. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 11 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 11 февруари 2008 Очаквах поне 300лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 февруари 2008 Admin Сподели Публикувано 11 февруари 2008 Така, смених консумативите. Имах път към Бургас и реших да ги сменя в Дарс Ауто( от където е купена колата). Това стана в събота, механиците на Митсубиши не бяха на смяна, но въпреки това съвсем любено ме обслужиха механиците на Мерцедес. Смяната на масло, филтър маслен и въздушен ми струваше 130лв. Не знам дали трябваше да сменя и филтъра на купето, но не исках да ги притеснявам допълнително хората. Като дойде пролет ще го сменя и него. Не е зле. Маслото ти е 40 лева. Маслен 10 лева, въздушен 25 лева + 5 за труд (иначе може да си го смениш ти) и смяна на масло 10 лева. Това прави 90 лева до 130 плащаш за името на сервиза. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 11 февруари 2008 Автор Сподели Публикувано 11 февруари 2008 Няма начин , лизинг . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 6 март 2008 Автор Сподели Публикувано 6 март 2008 Днес смених и поленовия филтър на купето, 64лв със смяната, филтъра само към 40лв. В Балкан Стар София. Беше доста мръсен и след смяната повишението на дебита на вентилацията се усети. Автомобила мина 17000км, на пролет ще стане на годинка. Сложих вече и летните гуми. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Ra1N Публикувано 8 март 2008 Сподели Публикувано 8 март 2008 Ок.. доста порових из интернет и не намерих никъде спецификациите на КОЛТ, тоест имаше ги, но не разбирам унгарски, чехски, пък по японски сайтове с гуугъл транслейт не обичам да се ровя. В сайта на митсубиши видях само по новите модели.. аз ли не зная къде да търся или просто ги няма ? някой ако разполага с линкове или информация нека пише тук Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 9 март 2008 Сподели Публикувано 9 март 2008 Ок.. доста порових из интернет и не намерих никъде спецификациите на КОЛТ, тоест имаше ги, но не разбирам унгарски, чехски, пък по японски сайтове с гуугъл транслейт не обичам да се ровя. В сайта на митсубиши видях само по новите модели.. аз ли не зная къде да търся или просто ги няма ? някой ако разполага с линкове или информация нека пише тук Колега, ако колта ти е до 2003г. значи не си търсил достатъчно.Използвай и търсачката на форума. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 23 септември 2008 Автор Сподели Публикувано 23 септември 2008 http://img223.imageshack.us/img223/3368/img154ul3.th.jpghttp://img223.imageshack.us/images/thpix.gif Направих 30000 снощи на прибиране от Бургас, другата седмица ще ходя до БС за втора смяна на маслото, за сега никакви проблеми, доволен съм. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 6 октомври 2008 Автор Сподели Публикувано 6 октомври 2008 Такаа, сега се връщам от Балкан Стар, техническо обслужване на 30000км. 297лв. масло, всички филтри и обслужването(исках да я огледат специално отдолу дали има груби ожулвания и дали трябва антикорозионна защита за пода) + една кукичка на шофьорското място, която държи стелката и изчезна в една автомивка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
krase Публикувано 10 октомври 2008 Сподели Публикувано 10 октомври 2008 евала ти си донор аз имам 2 такива сменям маслото през 10 000км в РУБИН с оргинално масло на митсубиши DAIMANT 1литър е 18,50 +18 лв филтър +25лв въздушен смятай колко са ти отрезали тиквата :icon_thumbup: между другото БС сипват кастрол не че е лошо де Модераторски контрол!Колега, започвайте изреченията си с главни букви! Използвайте препинателни знаци! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 14 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Днес сменях крушка на късите светлини. Снощи като се прибирах от работа видях че е изгоряла. Бях малко притеснен дали няма да се наложи да се сваля колелото но смяната не се оказа чак толкова сложна, отнеми 15 мин някъде с чуденето и топленето на ръцете защото ми замръзнаха пръстите в тоя студ. В книжката са добре обяснени с картинки стъпките, аз намерих за себе си малко по-лесен начин. Стъпка 1 е свалянето на капачката на кората на калника. Гумата трябва да е завъртяна до край в срещуположната посока на крушката, която ще сменяте. Капачката се вижда лесно има една скобичка от горе и една от страни които трябва да се натиснат и да се издърпа капачката, с отверка мисля че би станало лесно, аз нямах и ми беше трудно с премръзнали пръсти. Стъпка 2(тук вече препоръчвам да се вдигне капака на двигателя за да влиза повече светлина и да може да се бърка по-лесно) е свалянето на една правоъгълна, сива капачка приблизително 5х6 см, зад която е самата крушка, в инструкцията пише да се свали през кората на калника, на мен ми беше по-лесно да я сваля от горе през двигателния отсек( и в двата случая е работа на сляпо, но отгоре се вижда по-добре), скобата на този капак е от долната му страна. Капака е с гумено уплътнение по периферията, гледайте да не изпадне случайно макар, че мисля няма такава опасност.Стъпка 3 в инструкцията е описана като сваляне на куплунга от крушката, след което сваляне на самата крушка. Тук може да се поспори, крушката излиза много по-лесно от фара от колкото клемите от куплунга. За това аз я издърпах със самия куплунг( гледайки да не искубна кабелите) и след това с леко разклащане на крушката нагоре надолу успях да я извадя от куплунга. След това е лесно: слагате новата, отново първо на куплунга за да сте сигурни че е наместена добре(в инструкцията пише, но искам и аз да добавя, че тези крушки не трябва да се пипат от пред където е стъклото, дръжте я само отзад за металните части), бутате я във фара докато излезе отпред добре(на самата крушка има едно жлебче, то трябва да е нагоре за да влезе. ИЗПРОБВАТЕ ДАЛИ ВСИЧКО Е ОК и тогава слагата по обратния път капаците, сивия на фара ми беше отново по лесно да го сложа отгоре, уверете се че е щтракнал добре, този на кората на калника е вече лесен, отново се уверете дали е сложен добре( да не изпадне по пътя все пак) и сте готови. Цялата тази операция я извърших на една бензиностанция OMV, отидох с изгорялата крушка имаше точно такива коплект 55W H7 12V на General Electric за 25лв. Предполагам на всякъде ги има, имаше и по скъпи H7-ци но тъй като сменях само едната исках да са ми еднакви. Другата от комплекта ми седи като резерва сега.Та това е, дано съм бил полезен на някой. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
ivoVartanian Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Снощи в Бургас се разминахме с едно Колт-че и на него му беше изгоряла едната крушка , май се очертава слябо място ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
pilota_koko Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Снощи в Бургас се разминахме с едно Колт-че и на него му беше изгоряла едната крушка , май се очертава слябо място ?Кофти крушки Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 14 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Като чета по чуждите форуми май е така. Ако пак изгори някоя направо ги сменям с комплект от друга марка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 14 ноември 2008 Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Да не си се разминал с Бакарджиев ;) така де, дано не е слабо място :worthy: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 14 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 14 ноември 2008 Бургас, София, далече . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 24 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Да се оплача за събота и неделя бях в Бургас и ми изгоря крушката на левия фар този път, смених и нея( вече стана за норматив 5мин). Или фабричните, които слагат са буклук или наистина това е някакво слабо място на колта. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
kr0tal Публикувано 24 ноември 2008 Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Да се оплача за събота и неделя бях в Бургас и ми изгоря крушката на левия фар този път, смених и нея( вече стана за норматив 5мин). Или фабричните, които слагат са буклук или наистина това е някакво слабо място на колта.А стига ве ... на японците да им е слабо място крушката :confused1: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 24 ноември 2008 Автор Сподели Публикувано 24 ноември 2008 Мне на крушката пише че е от Холандия, на дженеръл електрик. Кой знае от кой кофи шоп е дошла. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 26 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 26 февруари 2009 Такаа, наближавам вече 40000км , днес ще ходя до сервиза, че нещо ремъка почна да просвирва сутрин при палене. Други проблеми не съм забелязал, одрасках боята на шофьорската врата със една ниска саксия, трябва да се възползвам от автокаското, но чакам да се постопли времето. Забелязвам че вече втората зима автомобила стана доста по-икономичен, не знам трафика в София ли намаля, какво ли но 8/100 разход сутрин до работа си е вече ежедневие. Събота и неделя е под 8. Имам намерение да питам в Балканстар за подмяна на софтуeра на скоростната кутия, в чуждите форуми чета за нова версия, която подобрявала значително работата и, надявам се нашите хора също да са чували за това. Крушките смених още по веднъж и двете, отказах се да слагам на GE, сега съм с OSRAM, малко по-скъпи надявам се за издъжат повече. пс. По темата за смяна на крушките един колега със ситроен С4 се оплаква че му е отнело близо час смяната на една, ние сме направо късметлии. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 27 февруари 2009 Автор Сподели Публикувано 27 февруари 2009 Ходих, казаха че ремъка има нужда само от натягане, още не му било дошло времето за смяна, взеха ми 13лв, за скоростната кутия ми казаха че могат да направят това но ако нямам проблеми с нея по-добре да не го правят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
djon Публикувано 27 февруари 2009 Сподели Публикувано 27 февруари 2009 Да действително ако нямаш проблеми май е по добре да не пипат :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 5 март 2009 Автор Сподели Публикувано 5 март 2009 Събота си направихме с жената една разходка до Гърция, смятахме да отидем до Серес на шопинг но след това ни се гледаше още и прескочихме до Солун. През целия път карах с 90-100км/ч, и успях да постигна разход от 5/100(по борд) за цялата тази разходка, на връщане по магистралата карах малко по-бързо защото ставаше късно иначе щеше да бъде под 5 разхода. Бях заредил до горе на Дупница на отиване, когато се прибрах в София бях минал 550км, а стрелката беше на полвината резервоар. С разумно каране този автомобил може да бъде наистина доста икономичен. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
p_bakardjiev Публикувано 7 юли 2009 Автор Сподели Публикувано 7 юли 2009 Такаа, колта стана на 2 годинки и влезе в третата. Сега му навъртях 45000км и дойде време за третото обслужване. Днес отидох до Бстар, освен маслото се оказа, че и предните накладки няма да изкарат до следващата смяна за това се наложи и тях да сменят(бях ги видял, че са на път още като слагах летните гуми). Друго неприятно нещо беше че ми изгоряха и двете крушки за осветление на задния номер, оказа се че смянта им е висш пилотаж тъй като рамката на номера пречи да се отворят, тъй че ги помолих и тях да ги сменят. Тотала стана 570лв :( , утре ще дам разбивка за цените за накладките и крушките за информация. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Емил Димитров Публикувано 7 юли 2009 Сподели Публикувано 7 юли 2009 Каква е тази цена бре?!!? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.