Премини към съдържание

Покупка на Мицубиши Галант


Препоръчано мнение

Здравейте Колеги, бих искал първо да Ви благодаря за всички съвети, които ги пишете във форума, тъй като се оказват доста полезни. В момента карам Мицубиши Каризма 1.6, 90 к.с. и съм много доволен от колата, но ми се иска нещо по-мощно и съм се насочил към Мицубиши Галант 2.5. Бих искал за мнение относно един Галант в мобиле.бг. Обявата стои от една седмица и искам да попитам дали някой е ходил да го гледа и какво мислите за състоянието на автомобила, дори и само от снимките в обявата.

 

http://nfs.mobile.bg...ls&slink=36cfmt

 

Днес ходих да го гледам. Момчето, което продава колата ми каза, че е докарана на собствен ход от Швейцария, което е едно предимство, ако наистина е така. Това, което забелязах е, че имаше много малки петна на горната част на капака на амортисьорите. Двигателят работи тихо, повдигачите не тропат. И понеже не разбирам много от коли, приемам всякакви съвети от Ваша страна.

Благодаря ВИ предварително.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата не съм я гледал, но продавача го познавам, гледал съм друг Галант при него. Познава модела и внася добри екземпляри. Според мен си заслужава.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По снимки поне изглежда безупречно. Ако ти харесва според мен си заслужава автомобила. Дори да има скрити дефекти ще ги оправиш един по един. Все пак е кола на старо, винаги има с какво да те изненада. Поне външно не си личи да е претърпявала ПТП, което е едно добро начало :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Добре, като ти харесва колата и си от София, закарай я на DJ-я да я види, окачването, течове евентуално и т.н. и после вече ще имаш представа колко да вложиш. Струва ми се, че е със спортни пружини колата, има стойка :icon_hmm: ....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Провери сервизната книжка ако е реална виж какво е сменяно и какво предстои. Петната по бомбетата са често срещани.

Редактирано от D.Krustev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря колеги за бързите отговори, относно частите на Галанта в сравнение с Каризмата четох, че са много по-солени. Имате ли представа колко излиза данъка за Галанта при 161 к.с./София/. Намерих един калкулатор в интернет, който ми изчисли сумата от 273.47 лв., но не знам дали изчислява правилно.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Толкова е до 14-та година на колата спрямо първа регистрация. После пада с около 100лв.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами от 2.0 е около 100 кинта разликата - ако те "събарят", по-добре не си вземай изобщо Галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...по-скоро кола над 74 киловата :-)

Моят данък с отстъпката е 247 + ГО 220 + 67 Венетка + 40 ГТП + 15 преглед пожарогасител + 110 масло с масления филтър - тотал 699 кинтавъра без да съм мръднал от нас. Само че тези разходи нямат много общо с това че е галант.

163 кончета в съвременния автопарк даже почват да малеят. Даже на хубави равни пътища са още по-малко. В града се изстрелваш.

100 пъти предпочитам да дам пари за данък, но да не се ядосвам, че като давам газ нагоре по баира или да изпреваря и тя само бучи и не ускорява. Една кола ако е 90 коня, тези коне в града са добре, но на магистрала или първокласен път си е просто едно придвижване от т. А до т. В. Никакъв кеф и тръпка. Поне за мен.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Както колегата написа, ако за теб данъка е фактор за покупка на автомобил, по-добре се насочи към по-нисък клас автомобил.

 

П.С. Така написано звучи малко надуто :D, но идеята ми е че данъка ще ти е най-малкия разход.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, за съжаление Галанта за който Ви търсех мнение е продаден. Искаше ми се да разгледам още 2,3 екземпляра, и през това време момчето е продало колата. Много ме е яд за тази колица, все пак благодаря на всички, които се отзоваха на моите въпроси.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, за съжаление Галанта за който Ви търсех мнение е продаден. Искаше ми се да разгледам още 2,3 екземпляра, и през това време момчето е продало колата. Много ме е яд за тази колица, все пак благодаря на всички, които се отзоваха на моите въпроси.

Еми ако се мотаеш , ще изпускаш още......момчето продаде и още един Галант , и двата аз съм ги гледал и оценил като доста добри за годините си екземпляра.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Или това .. току що е вкарано http://swiss.cars.bg/c331270 . Не съм го виждал на живо, но знам за км че са реални 200к, докарано е на собствен ход и тази цена подлежи на "коментар".

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Защо всички аванси са този "весел" десен на тапицерията вътре ?

Редактирано от Светльо Ангелов
Пиши с Главни букви! Ще започнат наказания!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

защо всички аванси са този "весел" десен на тапицерията вътре ?

Moя си е със здрава черна кожа вътре бре :icon_thumbup:

п.п. и на мен не ми харесва тази тапицерия, но след 2002г рядко има с кожа... :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моята вече е аванс, (беше елеганЦ) обаче, освен броните има ли други разлики ? По мотор, ходова част ?

Редактирано от Светльо Ангелов
Пиши с Главни букви! Ще започнат наказания!
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам не, с уговорката че говорим за промените след фейслифта от средата на 99-та (за коли с новите шефове на волана, демек с повечето кислородни датчици и 161 коня).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Или това .. току що е вкарано http://swiss.cars.bg/c331270 . Не съм го виждал на живо, но знам за км че са реални 200к, докарано е на собствен ход и тази цена подлежи на "коментар".

 

 

Колега, би ли споделил на какво се крепи убеждението ти за реалните километри? Не че това е най-важно в една кола, но все пак е фактор. Аз колата я виждах на жив и наистина е много запазена на фона на "гробниците", които се рекламират за "перфектни, без забележка", а са по зле/като изключим ръждата/ от старият ми Галант '98...Иначе мен лично ме спира само спортното окачване за конкретният екземпляр - тапицерията ще я преживея някак си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...