Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

nikk

Потребител
  • От него общо

    42
  • Регистрация

  • Беше тук

Местоживеене

  • Град
    sofiq

Информация за профила

  • Пол
    Мъж

Посетили профила

1,076 посетили

nikk's Постижения

Сътрудник

Сътрудник (5/14)

  • Първа Публикация
  • Сътрудник
  • Първа Седмица
  • Един месец
  • Една Година

Спечелени Значки

0

Репутация

  1. Здравейте, реших да си родавам галанта, ако искате можете да го погледнете.

    2004г., 213000км., комби, автоматик-типтроник

    0878558239 - Никола

  2. Здравейте колеги, започвам силно да се съмнявам, че проблемът идва от автоматичната скоростна кутия. Някой може ли да ми каже, дали има възможност да се направи компютърна диагностика на тази скоростната кутия и да ми препоръчате сервиз за диагностика в София.
  3. Здравейте търся конусовидни гайки за алуминиеви джанти за Галант 2.5.
  4. Ако клапаните не са напаснати добре, няма ли двигателят да работи неравномерно. При мен двигателят си работи перфектно, на празен ход си държи 550 оборота без да ги променя. Датчиците за налягане на въздуха ги замерихме и са в границите. Някой може ли да даде идея как да проверя дали проблемът е в генерацията.
  5. За генерацията, ходих до ЕМ-Комплект и едно от момчетата, което работи там ми каза, че единственият начин да се провери дали проблемът е в катализатора е смяната му. Интересното е, че на празен ход няма прекъсване и колата работи перфектно,а като дам пълна газ на място, запушване не се усеща, приема газта без никакъв проблем. Даже и при леко нанагорнище, двигателят започва да се измъчва и колата забива муцуната, колкото повече давам газ, повече не върви. Да повторя пак, при проверка на свещите се вижда, че са работили на богата смес, а колата се кара предимно на газ. Това ме навежда на мисълта, че проблемът е в притока на въздух.
  6. Здравейте отново, проблемът, за който Ви писах преди време продължава, и реших да смена дебитомера. Въросът е следният, има ли разлика в дебитомерите на галант 2.5 98г.163кс. и галант 2.5 160кс.
  7. Вече не знам къде да търся проблема, дали газовата уредба обърква комп. на колата (бензиновите настройки) или автоматичната скоростна кутия. Забелязал съм, че нивото на охладителната течност в казанчето се повишава с около 5см при загрял двигател, не знам дали това е нормално, да не се окаже, че е прегряла. Вече ми писна от тази кола, а не искам да я продавам защото ми харесва и съм сменил доста неща по нея.
  8. Здравейте, днес закарах колата в един сервиз и помолих майстора да замери двата датчика, но той каза, че трябва да направи комп. диагностика в движение, за да провери по-точно в какво състояние са те. Извинявам се за може би глупавия въпрос, аз мога ли да ги замеря с мултицет (и как по-точно да стане) или отново трябва да закарам колата на комп. диагностика при положение, че вече два пъти е правена такава.
  9. Има ли възможност ТПС-тата да създават проблем или пък някоя част между скоростната кутия и двигателя.
  10. Здравейте отново, Благодаря на всички, които са писали. Относно маслото на скоростната кутия, същото съм го сменял преди 10,000 км, проверих го наскоро и е като ново. Газовата уредба е слагана преди 8 месеца, така че филтърът едва ли е запушен. А относно примерът, който Ви дадох по-горе за магистралата, опитах и варианта с превключване и на ръчни скорости, но ефектът е никакъв. При изкачване на по-дълъг стръмен преход, например в посока Пазарджик - Велинград, с Каризмата, която е 90 к.с., съм излизал нагоре с 80 км/ч, а с Галанта, немога да кача повече от 50 км/ч, и както вече споменах започва много да мирише на изгоряло масло и дори излиза пушек от капака на колата. Сменях и гарнитурите на капаците, но пак продължава да капе върху колектора. Сменял съм и свещите на колата. При смяната на гарнитурите на капаците, проверих и свещите, и се оказа, че почти всички свещи са работили с богата смес.
  11. Здравейте, От една година карам Галант 2.5 автоматик-типтроник(газ-бензин)и от доста време имам проблем с мощността и немога да го реша. Проблемът най-вече се усеща на стръмен участък, преди го правеше от време на време, но сега е постоянен. Вчера, както си карах по магистрала Люлин в посока София, натискам газта до края и не иска да вдигне повече от 110 км/ч и 3000 оборота. При изкачване на нагорнище, двигателят започва да се измъчва и се появява миризма на изгоряло масло. Колата мина два пъти на комп. диагностика и не показва никакви грешки. Когато е на място, приема газта безпроблемно. Изключвам причината да е катализаторът, защото няма миризма на сяра при високи обороти. ГИ е Фобос най-високият клас, ходих 3 пъти на диагностика в сервиза на фобос и те ми казаха, че настройките на газовата уредба са наред и няма какво повече да направят от тяхна страна. Моля за Вашето мнение по въпроса, или ако някой от Вас е имал подобен проблем, да сподели.
  12. nikk

    джанти с гуми 4x114.3/15

    Здравей колега, каква е цената само на джантите.
  13. Здравей колега, кабелите за свещите имаш ли ги?
  14. Колега , и при мен се появи същия проблем, колко горе-долу струва бобината.
×
×
  • Създаване...