Премини към съдържание

Моля за мнение


Препоръчано мнение

Може да се каже, че още съм млад шофьор, на 20 съм и в момента гледам да си купя първия личен автомобил. До сега съм карал много марки коли и имам впечатления от някои, но съм наточил лиги точно на 1 кола в която даже не съм се качвал и именно това е Митсубиши галант.

Интересува ме дали двигателите са надеждни, кой двигател ми препоръчвате, окачването как е и като цяло всичко за подръжката.

Реших да се допитам до вас във форума, защото в интернет прочетох какви ли не мнения за тази кола, от най-негативните до най-хубавите. Моля помогнете ми за избора който мисля да направя.

Вече прочетох много от темите във форума, за да не кажете, че нищо не съм прочел и темата ми е безмислена, но просто искам да ме посъветвате кой точно модел ще е за мен, като се има в предвид, че не съм милионер.

Поздрави !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 115
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Здрасти! Нали не си взел насериозно израза "кола за милионери"? Сигурно това излиза на търсачка в мрежата :icon_thumbup:

 

За разлика от много други марки и модели тук всички двигатели са много добри. Най-избягваният е този с директно впръскване (150 кс), следван от дизеловия (90), 2.5-литровия бензинов (163) и накрая най-желаният - 2000i бензин с мощност от 136 конски сили. Най-новият е GDI както се досещаш.

Срещат се сл. трансмисии:

- автоматик (наричан обикновен) - до фейслифта, който е мисля месец май 1999-та година. Автоматика дизел не съм виждал и според няма оригинален такъв. На двулитровия също не съм го срещал.

- типтроник - 4-степенен

- ръчна - с 5 степени, която е различна за всеки двигател.

Окачването е уишбоун - с по три носача на колело. Моят е 99-та година, фейслифтов, с оригиналното (фабричното) окачване, с изключение на левия прав носач. Ходовата част е здрава. Нищо общо с а4/а6/пасат на ВАГ от тези години, но е по-скъпо да купиш всичко ново. Возията е средно мека към мека. Зависи от гумите, пружините и амортисьорите какви са.

"Всичко" за поддръжката е доста разтегливо понятие. Все пак частите са по-скъпи от тези, на които човек е свикнал с друга марка, но това не важи за "премиум" марките. Там обслужването и 2-3 ремотни работи, било и профилактични, струват колкото цял галант.

Имаш грешна буква в името на града ти.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да се каже, че още съм млад шофьор, на 20 съм и вмомента гледам да си купя първия личен автомобил. До сега съм карал много марки коли и имам впечатления от някои, но съм наточил лиги точно на 1 кола в която даже не съм се качвал и именно това е митсубиши галант.

Интересува ме дали двигателите са надеждни, кой двигател ми препоръчвате, окачването как е и като цяло всичко за подръжката.

Реших да се допитам до вас във форума, защото в интернет прочетох какви ли не мнения за тази кола, от най-негативните до най-хубавите. Моля помогнете ми за избора който мисля да направя.

Вече прочетох много от темите във форума, за да не кажете, че нищо не съм прочел и темата ми е безмислена, но просто искам да ме посъветвате кой точно модел ще е за мен, като се има в предвид, че не съм милионер.

Поздрави !

 

Здравей ,първо трябва да ни насочиш към какъв тип двигател си се ориентирал - дизел или бензин ,ако е бензин ще слагаш ли газ или не ,(на някой не може да се сложи газ) и чак тогава да вземе да ти даваме по обективни мнения.Като цяло са издръжливи автомобили - двигатели,ходова част ,ако си вземеш си приготви + 1000 лв. за да я докараш до стегнат вид (смяна на ролки,ремъци,масла и нещо друго ако излезе ). :mitsu-smiley:

П.С.: Анди не залъгвай колегата с избора на двигател за най-избягвани ,нали знаеш какво казва mmotors за 2.0 двигател :D

П.С :

{style_images_url}/offtop.gif
Редактирано от nikovas
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може да се каже, че още съм млад шофьор, на 20 съм и в момента гледам да си купя първия личен автомобил. До сега съм карал много марки коли и имам впечатления от някои, но съм наточил лиги точно на 1 кола в която даже не съм се качвал и именно това е Митсубиши галант.

Интересува ме дали двигателите са надеждни, кой двигател ми препоръчвате, окачването как е и като цяло всичко за подръжката.

Реших да се допитам до вас във форума, защото в интернет прочетох какви ли не мнения за тази кола, от най-негативните до най-хубавите. Моля помогнете ми за избора който мисля да направя.

Вече прочетох много от темите във форума, за да не кажете, че нищо не съм прочел и темата ми е безмислена, но просто искам да ме посъветвате кой точно модел ще е за мен, като се има в предвид, че не съм милионер.

Поздрави !

 

Като за млад мъж на 20, който все още не е милионер, препоръчвам друг модел, наречен Мицубиши Колт.

Мицубиши Галант в своите златни години е бил автомобил за хора с доходи доста над средните, и е цяло състояние: Нов е струвал около 25 000 евро, а за 100 000км пробег консумира не по-малко от 15 000 евро в бензин, още около 2000 евро в консумативи и малки ремонти. До 200 000км пробег още 15к бензин и поне още 2к ремонти. Т.е. говорим за 60к евро приключение с Мицубиши Галант за пробег 200к км. Това е ако си обикновен потребител в страна от западна европа (затова пиша в евро). В България си имате друг ценоразпис, но имай предвид за какво става дума! :icon_doh: най-големият проблем в случая не са парите, а факта че за тези пари може да се купи значително по-така кола.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега и аз съм на 20 карам Galant 97-ма 2.0 136Hp ако имаш финансовата възможност и хора край теб за правилен подбор на Galant-и не се замисляй това е мое мнение. И още нещо когато аз си търсих кола тук във форума също като теб бях писал и един колега беше казал няма човек който да вземе 2.0 и да не се качи след това на 2.5 :D така че избора е твой но Galant-a си е Galant.... :mitsu-smiley: :mitsu-smiley: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията. До колегата nikovas искам да кажа, че искам бензинов мотор и до колкото разбрах, като за мен е идеален 2.0 136к.с. , а на точно този двигател газ може ли да се сложи (едва ли ще го направя, но ако реша след време... ) и дали с времето ще прецакам двигателя с тази газ.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

При 2.0 и 2.5 двигатели няма проблеми да се монтира газ. При 2.4 двигател не е препоръчително!

Редактирано от SNS
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за мненията. До колегата nikovas искам да кажа, че искам бензинов мотор и до колкото разбрах, като за мен е идеален 2.0 136к.с. , а на точно този двигател газ може ли да се сложи (едва ли ще го направя, но ако реша след време... ) и дали с времето ще прецакам двигателя с тази газ.

 

и аз мисля да мина на 2.0 136 към края на годината или зимата , че стават по евтини хахах :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз ще се включа с един кратък анализ.

Ако говорим за Галант, колега, имаш четири избора: 2.0, 2.4 ГДИ, 2.5, 2.0 ТД.

- 2.4 - не те съветваме да го гледаш, понеже той не може да се газифицира, а повярвай ни - караш ли Галант, след време 100% ще го газифицираш :)

- 2.0 ТД - дизел, от здравите японски дизели, с предкамерно впръскване. Единственият му кусур - не гори толкова, колкото ни се иска, а малко повече, т.е. не е достатъчно икономичен, за да изберем него. Освен това е дизел - има си турбо, гнп и др, чиито ремонти струват доста (какво значи "доста" е друг въпрос);

- 2.5 - шест цилиндров V-образен напречно разположен двигател с многоточково впръскване. Недостатъци - скъп за обслужване, с хидравлични повдигачи (чиито ремонт струва "доста"). Лесно се газифицира и добре работи на газ (но задължително ГИ, което за 6 цилиндъра струва "доста");

- 2.0 - четири цилиндров редови напречно разположен двигател с многоточково впръскване. Недостатъци - с хидравлични повдигачи (но с 8 по-малко от шестака). Предимства пред 2.5 - лесно се газифицира, отново задължително с ГИ, което струва по-малко от ГИ за шестака. Гори по-малко от шестака, по-евтино обслужване.

Моят съвет - като за млад шофьор, при това не милионер :), препоръчвам 2.0. Това в случай, че караш спокойно. Ако караш агресивно, направо се мятай на 2.5 :)

.............

Ако не говорим за Галант, колега, имаш много други алтернативи. Мицубиши правят и други коли, които са доста по-евтини за поддръжка. Да речем - Каризма, Колт, СпейсСтар. Нямат дизайна на Галант, но и не удрят по джоба. За сравнение - Галант има три носача на едното предно колело, а изброените от мен модели - един. Има и други разлики :). В този ред на мисли, горещо те съветвам да обърнеш внимание на пост N5 :)

.............

Ако все пак си решил, че Галант е "твоята" кола, скачай смело :)

 

и аз мисля да мина на 2.0 136 към края на годината или зимата , че стават по евтини хахах

А ти още ли си навит да сменяш Галанта за Галант? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са ти отговорили смятам на запитванията,зависи как ще я караш колата зависи и от двигателя .Аз лично карам дизеловият мотор 2.0 ТД 90 к.с и съм доволен на мен ми върши работа и мога да ти дам мнение за него.За бензиновите колегите са се постарали да ти отговорят.Поздрави

П.С:

Единственият му кусур - не гори толкова, колкото ни се иска, а малко повече, т.е. не е достатъчно икономичен, за да изберем него.

 

Е колко да гори: 8/100 градско ,6-6,5/100 извън града със средна скорост 130.

Ако искаш да гори 5/100 ами няма как да стане.

Поздрави. :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много за мненията, които ми дадохте ! Много ми помогнахте да взема решение, живот и здраве ще ви информирам с какво съм се сдобил след време :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Анди не залъгвай колегата с избора на двигател за най-избягвани...

Кой лъже - на вЪже.

Хайде да пуснем анкета сред галантаджиите да видим кой с какъв двигател е. Да не излезе че са в тази последователност: най-малко дизел, следван от гди-то, 2,5 и 2,0.

Кой какво иска е друг въпрос. Много са темите с търсене точно на 2.0. Бил по-икономичен и евтин за обслужвания. Даже ГИ му е по-евтин.

Разбирам защо 2.0 искат 2.5, но аз пък искам 2.5ТТ, а може и ЕВ0 от 8-ца нагоре :icon_dance: Обаче карам галант V6. Желанията по правило винаги се разминават с реалността.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Видях, че колегата е споменал, че няма намерение за газ. Тогава е хубаво е да обърне внимание и на GDI мотора, аз съм останал с хубави впечатления от него. Но тогава остава риска, ако го навият за газ, да се налага да сменя колата :icon_blush:

Окачването е еднакво с разлики между комби и седан, за различните мотори колегите са описали нещата.

Като оглеждаш коли, наблегни за ръждичка предимно по веждите, отдолу на колата и ръбовете на вратите.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сегашното намерение да не слага газ в рамките на няколко месеца ще се промени. Не знам за какъв пробег, в какво съотношение градско-извънградско и с какъв темперамент ще се кара тази кола, но напълно споделям мнението, че за първа кола, на човек на 20 г., който сигурно тепърва ще се развива професионално:icon_thumbup: има по-подходящи за целта. Лансър или Каризма са относително по-надеждни коли с напълно достатъчни динамични х-ки, място и комфорт също напълно достатъчни. Ненужна е инвестицията в по-висок клас кола, защото това е съпроводено с относимо по-високи разходи.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Разбирам защо 2.0 искат 2.5, но аз пък искам 2.5ТТ, а може и ЕВ0 от 8-ца нагоре :icon_dance: Обаче карам галант V6. Желанията по правило винаги се разминават с реалността.

Това все го искат тези които го нямат, после като го имат, все гледат да го продадат ..:D

 

 

има по-подходящи за целта. Лансър или Каризма са относително по-надеждни коли с напълно достатъчни динамични х-ки, място и комфорт също напълно достатъчни.

 

 

Ама нямат погледа на Галанта, :) пък 20 годишните търсят нещо по така ..
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това все го искат тези които го нямат, после като го имат, все гледат да го продадат ..:D

 

 

Ама нямат погледа на Галанта, :) пък 20 годишните търсят нещо по така ..

 

И по-големите го заглеждат още Галанта,има си фаца,рядко се среща,не е като да караш Сеат в Испания :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано сега ме накарахте да се двоумя. За Галант или Каризма. Вярно, че галанта ще ми излезе по-скъпо на година от каризмата, но пък наистина както казват колегите фацата на галант си е класика. Аз искам да имам кола, която с кеф да си я карам, да е красива и не толкова скъпа за подръжка. Сега от това което разбрах Галант 2.0 136к.с е най-удачния вариант за мен, но все пак си ме наплашихте. Каризмата в "лице" ми харесва г/д но задницата не ми допада. Като характеристика Каризма не е толкова по-лоща от Галант-а и гледам обяви в мобиле-то и карс по цял ден и не мога да взема решение м/у тези два модела. Трябва ми помощ за да закупя това, за което няма да съжелявам. Поздрави !

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно казано сега ме накарахте да се двоумя. За Галант или Каризма. Вярно, че галанта ще ми излезе по-скъпо на година от каризмата, но пък наистина както казват колегите фацата на галант си е класика. Аз искам да имам кола, която с кеф да си я карам, да е красива и не толкова скъпа за подръжка. Сега от това което разбрах Галант 2.0 136к.с е най-удачния вариант за мен, но все пак си ме наплашихте. Каризмата в "лице" ми харесва г/д но задницата не ми допада. Като характеристика Каризма не е толкова по-лоща от Галант-а и гледам обяви в мобиле-то и карс по цял ден и не мога да взема решение м/у тези два модела. Трябва ми помощ за да закупя това, за което няма да съжелявам. Поздрави !

Колега, моето мнение е, че Каризмата е кола, която се харесва повече от жените. Мъжката кола е Галанта! :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това все го искат тези които го нямат, после като го имат, все гледат да го продадат ..:D

Така е и това е в сила не само за притежатели на :mitsu-smiley: . Нямаше да е така, ако си си навил на масрафа, т.е. имаш съвременен дом, прекрасно семейство, 6-цифрена банкова сметка (като първата цифра е от 3 нагоре) и имаш и "премиум" лимузина последен модел да пътуваш накъдето искаш... гаранционна. При това положение хвърлен диф, счупени скорости и каквато и да е повреда по едно EV0 8, 9 или 10 с неприлично много коньове под капака + престоя в бокса за 2-4 седмици се преживяват по съвсем приемлив и естествен начин. Идва събота и неделя, отиваш на писта или подходящо място, раздаваш цялата газ, късаш едни гуми и го прибираш в гаража. Пожелавам го на всеки от вас! И на себе си :rolleyes:

 

Левче, трябва да покараш Каризма и Галант и сам да прецениш кое ти харесва повече. На думи е едно, на практика е друго. Каквато и машина да вземеш, все ще ти трябват пари. По съвременна мощна кола имаш над 1400 лева разходи/година без да си мръднал и един метър от пред вас - данък ~500 (280++ коня), ГО ~250 лева, Каско ~650 лева, прегледи 40 за кола и 20-ина пожарогасител, масло - от 100 до 250 лева, винетка - 67 лева. Мен ако слушаш, не изпускай този виолетов галант :icon_bye: . Като нямаш пари, ще си седи у вас и ще ползваш семейната кола, пък като имаш - излизаш на пътя с него :rolleyes: .

Ако искаш да НЕ си купиш кола скоро, почни да четеш по форуми на кое какво му се чупи и колко струва. Действа безотказно. Накрая ще прекараш 2 седмици в четене, ще намериш "перфектния" ЪвтомОбил, ще струва 2000 лева и ще е някой кокал, който освен евтина поддръжка ще ти предложи невзрачна визия и не особено голям кеф да го имаш.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Това все го искат тези които го нямат, после като го имат, все гледат да го продадат ..:D

Ама нямат погледа на Галанта, :) пък 20 годишните търсят нещо по така ..

 

Лично мое мнение без да го натрапвам: Ако колегата на 20г. е с ограничен бюджет, един Галант или коя да е кола от този клас ще му скапе доста бюджета и ефектът няма да е добър. Ще има кола, няма да има останали пари за море, например. Най-добронамерено го пиша. С Галанта няма да впечатли особено създанията от нежния пол, защото модела просто овехтя. Нас си ни кефи, защото е класика, но за незапознати е просто поредната 15 годишна кола. Препоръчвам да си вземе опростена и евтина кола за подръжка - един Галант изгаря за 100к км половината си себестойност като нов и от това няма как да се избяга. Немците са написали - изключително скъп за експлоатация в класа си. Щом на тях им е скъпо, не знам как ще е при колегата...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Лично мое мнение без да го натрапвам...

 

Съвсем не натрапваш нищо, само дето няма нито един твой пост, който да не залива форума с негативизъм и безконечни немски сравнения от неизвестни източници със задължителното плюене! Как не спря поне за един пост да му се не види!

Явно хилядите не одобрени постове от модераторски контрол не вършат работа, както и молбите да спреш!

Започваш вече да писваш и ако не престанеш, ще получиш така мечтания от теб тенденциозен БАН, но завинаги!

Невменяем ли си какъв си?

Правя ти официално предупреждение, като нарочно ти го пиша тук, за да го видят всички.

 

Сега по темата.

Като се купува кола на старо, всеки си поема риска. В почти всяка тема повтаряме, че Галант не е евтина кола, но от личен опит го казвам, че има далеч по-скъпи коли за поддръжка, независимо дали са японски, френски, италиански, немски или корейски.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Съвсем не натрапваш нищо, само дето няма нито един твой пост, който да не залива форума с негативизъм и безконечни немски сравнения от неизвестни източници със задължителното плюене! Как не спря поне за един пост да му се не види!

Явно хилядите не одобрени постове от модераторски контрол не вършат работа, както и молбите да спреш!

Започваш вече да писваш и ако не престанеш, ще получиш така мечтания от теб тенденциозен БАН, но завинаги!

Не вменяем ли си какъв си?

Правя ти официално предупреждение, като нарочно ти го пиша тук, за да го видят всички.

 

Сега по темата.

Като се купува кола на старо, всеки си поема риска. В почти всяка тема повтаряме, че Галант не е евтина кола, но от личен опит го казвам, че има далеч по-скъпи коли за поддръжка, независимо дали са японски, френски, италиански, немски или корейски.

 

Когато аз бях на 20, имах форд фиеста. Нека да кажа, че тясната и неудобна задна седалка и тапицерията на тавана бяха популярно място и вероятно трудно запомняха посетителите си от женски пол. Сиреч пичеловната функционалност на една кола може да се компенсира с чар и обаяние :icon_dance:

Връстниците ми по това време имаха фиат пунто или панда... или голф.

Но когато повечето около теб имат ес класи или премиум коли, ама много на старо, някак естествено идва да имаш първа кола галант.

Апропо премиумът на 12 плюс години не е премиум, каквато ще да е марка или модел, а машина за харчене на пари.

Галант е много симпатична и все още красива кола макар и след толкова години и подчертано неподходяща за младежи с ограничен или разумно разпределен бюджет.

Миналата седмица мой познат, който може да отдели 15 к плюс за употребявана кола, реши да си купува Ауди А8 от 98-а за 5500 лв. Поддръжката на тази кола е напълно съпоставима с тази на галанта въпреки кекавото алуминиево окачване, но с голямо разнообразие от алтернативни части.

Та така, разумът казва колт, лансър или каризма. Хормоните - галант. Разликата не е голяма, не повече от 2000 лв. годишно.

А това да харесваш колата си, да си маниакално пристрастен към нея е по-скоро лошо, отколкото повод за гордост.

ПП. Невменяем се пише слято.:rolleyes:

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Когато аз бях на 20, имах форд фиеста. Нека да кажа, че тясната и неудобна задна седалка и тапицерията на тавана бяха популярно място и вероятно трудно запомняха посетителите си от женски пол. Сиреч пичеловната функционалност на една кола, може да се компенсира с чар и обаяние :icon_dance:

Връстниците ми по това време имаха фиат пунто или панда... или голф.

Но когато повечето около теб имат ес класи или премиум коли, ама много на старо, някак естествено идва да имаш първа кола галант.

Апропо премиумът на 12 плюс години не е премиум, каквато ще да е марка или модел, а машина за харчене на пари.

Галант е много симпатична и все още красива кола макар и след толкова години и подчертано неподходяща за младежи с ограничен или разумно разпределен бюджет.

Миналата седмица мой познат, който може да отдели 15 к плюс за употребявана кола, реши да си купува Ауди А8 от 98-а за 5500 лв. Поддръжката на тази кола е напълно съпоставима с тази на галанта въпреки кекавото алуминиево окачване, но с голямо разнообразие от алтернативни части.

Та така, разумът казва колт, лансър или каризма. Хормоните - галант. Разликата не е голяма, не повече от 2000 лв. годишно.

А това да харесваш колата си, да си маниакално пристрастен към нея е по-скоро лошо, отколкото повод за гордост.

ПП. Невменяем се пише слято.:rolleyes:

 

Ауди А8 от 98-а е в пъти по-скъпа кола за поддръжка от Галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...