DJ Tymbi Публикувано 24 юни 2013 Сподели Публикувано 24 юни 2013 За хора, които казаха, че няма да има голяма разлика, могат да заповядат да ги повозя . Колата спира - БРУТАЛНО! Сега да видим, как ще се държат дисковете и дали ще се изкривят. :icon_dance: :tooth: :tooth: Тъкмо щях да ти звъня да те питам доволен ли си ,ама ти взе та ме изпревари........Мога да ги повозя и на Грандиса, там е още по брутално спирането, обаче има един "съществен" недостатък - за 7000 км ми изяде накладките и съм вече на 1/4 от тях.......до към 10000 км ще издържат мисля....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 24 юни 2013 Сподели Публикувано 24 юни 2013 Добре де, как ... извинявай за сравнението ... тролей като грандис ще спира като изрод, а нашите каляски нямат спиране? Стават оръдия като ги засилиш в града и излезе нещо предвидено-изненадващо?Карах един Ровър 75 2.0 V6 автоматик. Първо го загрях, след това го изрязах на кик и един провлачи на знак СТОП, при което аз по навик с двата крака на спирачката. Алелемайко... т`ва ме отлепи от седалката, а ръцете ми подадоха като клечки за зъби. Гледах му спирачките - не ми се видяха чак па толкова големи тия дискове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 24 юни 2013 Сподели Публикувано 24 юни 2013 :icon_dance: :tooth: :tooth: Тъкмо щях да ти звъня да те питам доволен ли си ,ама ти взе та ме изпревари........Мога да ги повозя и на Грандиса, там е още по брутално спирането, обаче има един "съществен" недостатък - за 7000 км ми изяде накладките и съм вече на 1/4 от тях.......до към 10000 км ще издържат мисля....... 7х4? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 24 юни 2013 Сподели Публикувано 24 юни 2013 За хора, които казаха, че няма да има голяма разлика, могат да заповядат да ги повозя . Колата спира - БРУТАЛНО! Сега да видим, как ще се държат дисковете и дали ще се изкривят.Друг път като говориш с мен за спирачки ще мълчиш ..:tooth:Само може от време на време да четеш, какво съм ти написал ..;) Пък и тези дискове не са кви да е, със специално покритие са и са доста по корави от прехвалените ЕВС-та по които залита голяма част от форума .. Много повече от 2 месеца ще изкараш с тях мисля аз, Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 24 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 24 юни 2013 Истина е че при спирания от 150-160 вибрира волана, колкото до спокойното каране, те вече са на над 1000км, интересно ми е защо има вибрации. Трябва да мина и да си взема тези пластини от Ратола, пристигнали са, но не мисля че е от тях. Иначе спират фамозно! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 25 юни 2013 Сподели Публикувано 25 юни 2013 Е, аз отга пея, че на обикновения галант, респективно и на твойта каручка, дет не е и тя формула 1, трябва да се вграждат комплектацията от вр-4, а на вр-4 предни 320мм, задни 300мм и пей сърце :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 25 юни 2013 Сподели Публикувано 25 юни 2013 Добре де, как ... извинявай за сравнението ... тролей като грандис ще спира като изрод, а нашите каляски нямат спиране? ............не ми обиждай летящата чиния бре......... :D :D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 1 октомври 2016 Сподели Публикувано 1 октомври 2016 Дайте жокер пластините с к. номер MR389651 (в комплекта има само 2 бр) само по 1 пластина на колело ли се поставя и ако да - на гърба на коя накладка - откъм буталото или на другата? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 1 октомври 2016 Сподели Публикувано 1 октомври 2016 Аз поставих 4 пластини т.е. два комплекта, от това което съм виждал като накладки в комплект с пластини - всяка накладка си идва с пластина т.е. 4 бр, но такива се срещат рядко.Примерно АТЕ-то с което съм нямаше, но NIBK идват със пластини, но пък не успях да открия от тях.Накладките+пластините+26мм дебел диск, влизат без проблем в двубутален апарат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 1 октомври 2016 Сподели Публикувано 1 октомври 2016 @frantic_ Мерси за инфото! Предполагам за тези става въпрос NiBK PN3233. TRW-то имат нещо подобно, върху което имат и допълнителна пластина/фолио. От Ратола (София) казаха само на външната накладка?! Едни руснаци в нета пък казват откъм буталцата. Аз като гледам как са се врязали буталцата на гърба на TRW-то, което свалих (на другите 2 им няма нищо), си мисля че там е по-уязвимо. Логически се връзва да има и на 4-те, да изолират от топлина, вибрации и наранявания на самата накладка, а и има симетрия. Като потрърся в нета за brake pad shims излизат винаги 4 пластини за 4 накладки. Смених едни АТЕ 13.0460-5958.2, защото след няколко месеца употреба феродото частично се отлепи и започнаха да тракат. После минах през TRW (не ми хареса как спираше, а и "свиреха") и сега отново съм с АТЕ 13.0460-5958.2 обаче няма такова "квичене" след първите 1-2 км каране и при леко натискане на педала. Досега пластини съм нямал никакви (освен каквото си имаше на накладките). Нз, чудя се да не би заради липсата им да имам такива проблеми... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
iskrenkrustev Публикувано 1 октомври 2016 Сподели Публикувано 1 октомври 2016 (редакция) Въпросните пластинки, които са заработени за накладката в повечето случаи са само на една от двете накладки, които са комплект за едно колело. Накладката с пластинката се слага вътрешна, тоест откъм буталцето. Пластинката служи като се износи феродото да подскаже, чрез свирене (пластинката започва да опира в диска), че накладките са за смяна. ПП: сега като прочетох по-внимателно вие имате предвид другите пластини shim-овете, които са на гърба на накладките, такива е хубаво да има на всички накладки, някои имат, а други като на горната снимка нямат. Обират вибрациите и си мисля, че ограничават предаването на топлина към буталцето, на тези по-долу буталцето не ляга по цялата си площ а остава лек отворен участък и от там може да се охлажда по-лесно. Личи си от отпечатъка. Предполагам, че имено заради охлаждането буталцата са кухи откъм накладката. На горните накладки (черните) въпреки, че няма пластини има предвидени за охлаждане отвори през, които да преминава въздуха покрай буталцето. Лично мои изводи са това, може и да живея в пълна заблуда :D Редактирано 1 октомври 2016 от iskrenkrustev Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 4 октомври 2016 Сподели Публикувано 4 октомври 2016 (редакция) Поръчах 2 комплекта по 2 пластини, за предните накладки - 35 лв. Свалих ATE-то и сложих обратно TRW-то, новите пластини Delphi LX0171 (MR389599) и смазах с Ate Plastilube допирните части на накладката със скобата (респективно пластините), супорта и буталцето. Резултатът е, че няма нито тракане от накладките, нито "квичене" (засега де). Е, TRW-то пак не спира както ATE-то, самата накладка не "захапва" така яко... по-натам ще пробвам отново ATE-то, но с пластините от Ратола и ще видим как ще е. П.П. Опитах се да намеря Liqui-Moly Brake Anti-Squeal Paste, но не успях. Редактирано 4 октомври 2016 от manol Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.