Rangel Simov Публикувано 21 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2013 Еми нали за това сменям апаратите ... Явно нещо не е наред. Имаме нов вариант за накладки - Акебоно, мнения? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 Точно такива щях да ти предложа . Представят се доста добре и на "премиум" автомобили. Доста неприятна ми е тази дума... Много от каращите такива са доста капризни, но от акебоно има добри отзиви. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 21 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2013 Апаратите са при Пламен, за да ги реновира , поръчал съм дискове АТЕ, който със специален струг предполагам, ще надупчим, така както трябва е, накладките няма да са Акебоно, а имат едни малко по-висок клас от тях, надявам се до края на седмицата да ъплоудна снимка. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 Апаратите са при Пламен, за да ги реновира , поръчал съм дискове АТЕ, който със специален струг предполагам, ще надупчим, така както трябва е, накладките няма да са Акебоно, а имат едни малко по-висок клас от тях, надявам се до края на седмицата да ъплоудна снимка. От надупчването няма особен смисъл, но гарантирано поотслабва материалът. Но пък може да направиш едно тестово видео с монтирани ненадупчени дискове и провеждане на няколко десетки тестови спирания, съпроводени с измерване и после да се повторят тестовете, но с вече разпробити отвори и дето се вика емпирично да се докаже значителната разлика при чисти срещу разпробити дискове. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 21 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2013 може тогава и да им спестим дупките. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 Имаме нов вариант за накладки - Акебоно, мнения?С тези и седмица няма да изкараш ..:D Не го слушай Анди, той кара предимно по инерция или до 2500 об/мин .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 Доколкото знам повечето водещи производители не дупчат целите дискове, а само повърхностно заработват отвори, точно с цел да не се отслабва материала Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 21 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2013 След малко консултации - дупченето отпада . Както казах, няма да са АКЕБОНО, забравих марката ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 21 Май 2013 Сподели Публикувано 21 Май 2013 Не мога да разбера каква е тази работа. За Наскар ли го готвим т`ва текме, на Лагуна сека ли го караш :icon_doh: ? Къде пък има двигател да се засили, че чак накладки и дискове по няколко пъти в годината трябва да сменят..... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 21 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2013 А обясни ми, 95000км 4 комплекта ДИСКОВЕ и поне 5 накладки , ти ми кажи къде го карам и как ... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 22 Май 2013 Сподели Публикувано 22 Май 2013 А обясни ми, 95000км 4 комплекта ДИСКОВЕ и поне 5 накладки , ти ми кажи къде го карам и как ... :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: Хората тогава някъде сменят ориг. дискове бре :rolleyes: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 22 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2013 Оригиналните - преди 20к мисля, след което ми ги смениха в БС с уж нови оригинални, не знам дали и толкова изкараха , след това някакви за 180лв, като оригиналните и те изкараха някакви км и накрая EBC 20000-25000 и му свършва живота . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 22 Май 2013 Сподели Публикувано 22 Май 2013 А обясни ми, 95000км 4 комплекта ДИСКОВЕ и поне 5 накладки , ти ми кажи къде го карам и как ... Не ща да ме возиш в твоята кола, да знаеш. Я погледни дали шенкелите на Ево - 6-9 са заменими с твоите и си купи една брембо конверсия на 320 мм. Па белким спреш да сменяш дисковете с маслото. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 22 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2013 Защо не искаш да те возя бе ))... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 22 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2013 Чакай сега малко, дай ги тези условия на ЕКСПЛОАТАЦИЯ, това малко като с DPF, дето се оказа, че трябва да си карам колата извънградско през определено време, АЗ СЪМ СИ КУПИЛ КОЛА, дето се води... как беше СПОРТЕН СЕДАН, къде в упътването е обяснено как се кара? Ще си я карам така, както ми е кеф, вашите хора с 60 000км, със сигурност НЕ КАРАТ КАТО МЕН и със сигурност просто се возят по София, аз обичам да си карам по-рязко и ще си намеря начин, да нямам проблеми с такова каране. Това са апарати + дискове + накладки за VR4, което е 280 коня? То също ли има ПРЕДПИСАНИЕ да го караш спокойно? Достатъчно робуваме с парите, които плащаме на месец за тази кола, че ще я мисля как да я карам и кога да е извънградско, кога градско. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 22 Май 2013 Сподели Публикувано 22 Май 2013 Чакай сега малко, дай ги тези условия на ЕКСПЛОАТАЦИЯ, това малко като с DPF, дето се оказа, че трябва да си карам колата извънградско през определено време, АЗ СЪМ СИ КУПИЛ КОЛА, дето се води... как беше СПОРТЕН СЕДАН, къде в упътването е обяснено как се кара? Ще си я карам така, както ми е кеф, вашите хора с 60 000км, със сигурност НЕ КАРАТ КАТО МЕН и със сигурност просто се возят по София, аз обичам да си карам по-рязко и ще си намеря начин, да нямам проблеми с такова каране. Това са апарати + дискове + накладки за VR4, което е 280 коня? То също ли има ПРЕДПИСАНИЕ да го караш спокойно? Достатъчно робуваме с парите, които плащаме на месец за тази кола, че ще я мисля как да я карам и кога да е извънградско, кога градско. Ранга, има едно фундаментално погрешно схващане у теб. Че като била 280 коня колата, спирачките и би следвало да са читави... :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 22 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2013 Миро, къде пише в експлоатацията какъв стил на каране трябва да практикуваш? В моята книжка, мисля че няма такъв ред. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 22 Май 2013 Сподели Публикувано 22 Май 2013 (редакция) Рангеле, какво харчи тоя мицубиш с твоето каране? Има ли го в книжката това число?Аз карам до 2000, не до 2500. Мно`о скъп бенца, а и накладкИте не са без $$$. Редактирано 22 Май 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 22 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 22 Май 2013 Първо до Миро , кой е казал, че карам до 200? В града рядко съм над 80-90, но аз както карам до 100 така и до 60 , така че пак това не може да ми помогне, но да не спорим. Разхода ми е под 9, дори ако карам цял ден, а не просто паля-спирам, пада към 8, а винаги карам по един и същи начин. Не съм най-примерния шофер, но не това е проблема, аз като пътувам до морето, най-често ги прегрявам, просто влизам да изпреварвам и само спирам рязко, ускорявам, спирам не им давам да дишат хахаха ))... Но много одавна написах, че ги тероризирам . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
manol Публикувано 22 Май 2013 Сподели Публикувано 22 Май 2013 В такъв случай, от казаното до тук би следвало, че май е най-добре да преминеш към Brembo конверсията, за която Росен (SLX) ти спомена по горе... Поздрави! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 22 Май 2013 Сподели Публикувано 22 Май 2013 Харесват ми спортисти с помпа-дюза,пожелавам ти много безаварийни километри и скоро да не разбираш колко ти струват частите по печката,че направо ще я продадеш. Ако толкова много обичаш келешлъка,направо си мисли за 300 мм дискове,че да сменяш по-рядко. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 23 Май 2013 Сподели Публикувано 23 Май 2013 (редакция) Харесват ми спортисти с помпа-дюза,пожелавам ти много безаварийни километри и скоро да не разбираш колко ти струват частите по печката,че направо ще я продадеш. Ако толкова много обичаш келешлъка,направо си мисли за 300 мм дискове,че да сменяш по-рядко.Едно е помпа дюза "нов" внос :icon_thumbup: на около 400 к км., друго е кола, купена от магазина. Освен това дюзите на тоя мотор са проблемни в поколението преди 2006 г. Като цяло двигателят е много добър, за даване на жега обаче не знам. Плюс това тая Рангеловата печица вече е минала 100 к. и като гледам до година, година и половина ще се продава... Явно не в този форум :icon_thumbup: та решението с ВР спирачки е добро. Брембо конверсията в случая на Рангел ще струва доста кеш, по причина, че ще му трябват и шенкели или адаптерни фланци, което е тъпо и 4 джанти, което също е кеш и каране целогодишно на 17 цола и ред други неудобства в името на по-рядко кривене на дискове. ПП. Между другото съм готов да платя на Пламен за следния експеримент:1. Монтира поръчаните дискове с ВР апаратите на Рангел. Рангел кара 1500 км. да напаснат накладките към дисковете.2. Правим тестово спиране от 60, от 100, 140 км. при контролирани условия с топли и студени спирачки. Измерваме с точност спирачния път.3. Демонтират се дисковете и се разпробиват отвори по рецепта на Пламен.4. Правим тестово спиране от 60, от 100, 140 км. при контролирани условия с топли и студени спирачки. Измерваме с точност спирачния път.5. Снимаме видео на т. 2 и 4 и сравняваме резултатите. Редактирано 23 Май 2013 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 23 Май 2013 Сподели Публикувано 23 Май 2013 ПП. Между другото съм готов да платя на Пламен за следния експеримент:1. Монтира поръчаните дискове с ВР апаратите на Рангел. Рангел кара 1500 км. да напаснат накладките към дисковете.2. Правим тестово спиране от 60, от 100, 140 км. при контролирани условия с топли и студени спирачки. Измерваме с точност спирачния път.3. Демонтират се дисковете и се разпробиват отвори по рецепта на Пламен.4. Правим тестово спиране от 60, от 100, 140 км. при контролирани условия с топли и студени спирачки. Измерваме с точност спирачния път.5. Снимаме видео на т. 2 и 4 и сравняваме резултатитеТуй пък как можа да ти го роди главата :icon_doh: Ранга, докладвай докъде си с проекта :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 23 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 23 Май 2013 (редакция) Бях написал отговор на колегата "stevensgr", като успешно бях влезнал в неговия тон, но реших че ще изпаднем в безсмислени постове, та той си остава без отговор. Дисковете са тук, Пламен е поръчал ремонтен комплект и колата няма да е готова преди празниците. Сега ще снимам дисковете и ще сложа снимките, както ще питам Пламен каква марка са накладките, които решихме да сложим. Ето и на какви коли още монтират тези дискове: http://img585.imageshack.us/img585/4035/ate5.jpg http://img6.imageshack.us/img6/2047/atebl.jpg http://imageshack.us/a/img812/5667/ate2.jpg http://imageshack.us/a/img838/8872/ate3.jpg http://imageshack.us/a/img259/3489/ate4.jpg Редактирано 23 Май 2013 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 23 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 23 Май 2013 http://imageshack.us/a/img94/9821/photo3lk.jpg http://imageshack.us/a/img812/2240/photo2cp.jpg http://imageshack.us/a/img545/5343/photo1axe.jpg Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.