Премини към съдържание

Накладки за VR4?


Препоръчано мнение

Еми нали за това сменям апаратите :)... Явно нещо не е наред. Имаме нов вариант за накладки - Акебоно, мнения?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 111
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Точно такива щях да ти предложа :-) . Представят се доста добре и на "премиум" автомобили. Доста неприятна ми е тази дума... Много от каращите такива са доста капризни, но от акебоно има добри отзиви.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Апаратите са при Пламен, за да ги реновира :), поръчал съм дискове АТЕ, който със специален струг предполагам, ще надупчим, така както трябва е, накладките няма да са Акебоно, а имат едни малко по-висок клас от тях, надявам се до края на седмицата да ъплоудна снимка.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Апаратите са при Пламен, за да ги реновира :), поръчал съм дискове АТЕ, който със специален струг предполагам, ще надупчим, така както трябва е, накладките няма да са Акебоно, а имат едни малко по-висок клас от тях, надявам се до края на седмицата да ъплоудна снимка.

 

От надупчването няма особен смисъл, но гарантирано поотслабва материалът. Но пък може да направиш едно тестово видео с монтирани ненадупчени дискове и провеждане на няколко десетки тестови спирания, съпроводени с измерване и после да се повторят тестовете, но с вече разпробити отвори и дето се вика емпирично да се докаже значителната разлика при чисти срещу разпробити дискове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Имаме нов вариант за накладки - Акебоно, мнения?

С тези и седмица няма да изкараш ..:D Не го слушай Анди, той кара предимно по инерция или до 2500 об/мин ..:)
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам повечето водещи производители не дупчат целите дискове, а само повърхностно заработват отвори, точно с цел да не се отслабва материала :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След малко консултации - дупченето отпада :). Както казах, няма да са АКЕБОНО, забравих марката :)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера каква е тази работа. За Наскар ли го готвим т`ва текме, на Лагуна сека ли го караш :icon_doh: ? Къде пък има двигател да се засили, че чак накладки и дискове по няколко пъти в годината трябва да сменят.....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А обясни ми, 95000км 4 комплекта ДИСКОВЕ и поне 5 накладки :), ти ми кажи къде го карам и как :)...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А обясни ми, 95000км 4 комплекта ДИСКОВЕ и поне 5 накладки :), ти ми кажи къде го карам и как :)...

:icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: :icon_doh: Хората тогава някъде сменят ориг. дискове бре :rolleyes:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните - преди 20к мисля, след което ми ги смениха в БС с уж нови оригинални, не знам дали и толкова изкараха :), след това някакви за 180лв, като оригиналните и те изкараха някакви км и накрая EBC 20000-25000 и му свършва живота :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А обясни ми, 95000км 4 комплекта ДИСКОВЕ и поне 5 накладки :), ти ми кажи къде го карам и как :)...

 

Не ща да ме возиш в твоята кола, да знаеш. Я погледни дали шенкелите на Ево - 6-9 са заменими с твоите и си купи една брембо конверсия на 320 мм. Па белким спреш да сменяш дисковете с маслото.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега малко, дай ги тези условия на ЕКСПЛОАТАЦИЯ, това малко като с DPF, дето се оказа, че трябва да си карам колата извънградско през определено време, АЗ СЪМ СИ КУПИЛ КОЛА, дето се води... как беше СПОРТЕН СЕДАН, къде в упътването е обяснено как се кара? Ще си я карам така, както ми е кеф, вашите хора с 60 000км, със сигурност НЕ КАРАТ КАТО МЕН и със сигурност просто се возят по София, аз обичам да си карам по-рязко и ще си намеря начин, да нямам проблеми с такова каране. Това са апарати + дискове + накладки за VR4, което е 280 коня? То също ли има ПРЕДПИСАНИЕ да го караш спокойно? Достатъчно робуваме с парите, които плащаме на месец за тази кола, че ще я мисля как да я карам и кога да е извънградско, кога градско.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Чакай сега малко, дай ги тези условия на ЕКСПЛОАТАЦИЯ, това малко като с DPF, дето се оказа, че трябва да си карам колата извънградско през определено време, АЗ СЪМ СИ КУПИЛ КОЛА, дето се води... как беше СПОРТЕН СЕДАН, къде в упътването е обяснено как се кара? Ще си я карам така, както ми е кеф, вашите хора с 60 000км, със сигурност НЕ КАРАТ КАТО МЕН и със сигурност просто се возят по София, аз обичам да си карам по-рязко и ще си намеря начин, да нямам проблеми с такова каране. Това са апарати + дискове + накладки за VR4, което е 280 коня? То също ли има ПРЕДПИСАНИЕ да го караш спокойно? Достатъчно робуваме с парите, които плащаме на месец за тази кола, че ще я мисля как да я карам и кога да е извънградско, кога градско.

 

Ранга, има едно фундаментално погрешно схващане у теб. Че като била 280 коня колата, спирачките и би следвало да са читави... :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Миро, къде пише в експлоатацията какъв стил на каране трябва да практикуваш? В моята книжка, мисля че няма такъв ред.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Рангеле, какво харчи тоя мицубиш с твоето каране? Има ли го в книжката това число?

Аз карам до 2000, не до 2500. Мно`о скъп бенца, а и накладкИте не са без $$$.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Първо до Миро :), кой е казал, че карам до 200? В града рядко съм над 80-90, но аз както карам до 100 така и до 60 :), така че пак това не може да ми помогне, но да не спорим. Разхода ми е под 9, дори ако карам цял ден, а не просто паля-спирам, пада към 8, а винаги карам по един и същи начин. Не съм най-примерния шофер, но не това е проблема, аз като пътувам до морето, най-често ги прегрявам, просто влизам да изпреварвам и само спирам рязко, ускорявам, спирам не им давам да дишат хахаха :)))... Но много одавна написах, че ги тероризирам :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В такъв случай, от казаното до тук би следвало, че май е най-добре да преминеш към Brembo конверсията, за която Росен (SLX) ти спомена по горе...

 

 

Поздрави!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Харесват ми спортисти с помпа-дюза,пожелавам ти много безаварийни километри и скоро да не разбираш колко ти струват частите по печката,че направо ще я продадеш. Ако толкова много обичаш келешлъка,направо си мисли за 300 мм дискове,че да сменяш по-рядко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Харесват ми спортисти с помпа-дюза,пожелавам ти много безаварийни километри и скоро да не разбираш колко ти струват частите по печката,че направо ще я продадеш. Ако толкова много обичаш келешлъка,направо си мисли за 300 мм дискове,че да сменяш по-рядко.

Едно е помпа дюза "нов" внос :icon_thumbup: на около 400 к км., друго е кола, купена от магазина. Освен това дюзите на тоя мотор са проблемни в поколението преди 2006 г. Като цяло двигателят е много добър, за даване на жега обаче не знам. Плюс това тая Рангеловата печица вече е минала 100 к. и като гледам до година, година и половина ще се продава... Явно не в този форум :icon_thumbup: та решението с ВР спирачки е добро.

Брембо конверсията в случая на Рангел ще струва доста кеш, по причина, че ще му трябват и шенкели или адаптерни фланци, което е тъпо и 4 джанти, което също е кеш и каране целогодишно на 17 цола и ред други неудобства в името на по-рядко кривене на дискове.

 

ПП. Между другото съм готов да платя на Пламен за следния експеримент:

1. Монтира поръчаните дискове с ВР апаратите на Рангел. Рангел кара 1500 км. да напаснат накладките към дисковете.

2. Правим тестово спиране от 60, от 100, 140 км. при контролирани условия с топли и студени спирачки. Измерваме с точност спирачния път.

3. Демонтират се дисковете и се разпробиват отвори по рецепта на Пламен.

4. Правим тестово спиране от 60, от 100, 140 км. при контролирани условия с топли и студени спирачки. Измерваме с точност спирачния път.

5. Снимаме видео на т. 2 и 4 и сравняваме резултатите.

Редактирано от SLX
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

ПП. Между другото съм готов да платя на Пламен за следния експеримент:

1. Монтира поръчаните дискове с ВР апаратите на Рангел. Рангел кара 1500 км. да напаснат накладките към дисковете.

2. Правим тестово спиране от 60, от 100, 140 км. при контролирани условия с топли и студени спирачки. Измерваме с точност спирачния път.

3. Демонтират се дисковете и се разпробиват отвори по рецепта на Пламен.

4. Правим тестово спиране от 60, от 100, 140 км. при контролирани условия с топли и студени спирачки. Измерваме с точност спирачния път.

5. Снимаме видео на т. 2 и 4 и сравняваме резултатите

Туй пък как можа да ти го роди главата :icon_doh:

 

Ранга, докладвай докъде си с проекта :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Бях написал отговор на колегата "stevensgr", като успешно бях влезнал в неговия тон, но реших че ще изпаднем в безсмислени постове, та той си остава без отговор.

 

Дисковете са тук, Пламен е поръчал ремонтен комплект и колата няма да е готова преди празниците. Сега ще снимам дисковете и ще сложа снимките, както ще питам Пламен каква марка са накладките, които решихме да сложим. Ето и на какви коли още монтират тези дискове:

 

http://img585.imageshack.us/img585/4035/ate5.jpg

 

http://img6.imageshack.us/img6/2047/atebl.jpg

 

http://imageshack.us/a/img812/5667/ate2.jpg

 

http://imageshack.us/a/img838/8872/ate3.jpg

 

http://imageshack.us/a/img259/3489/ate4.jpg

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...