Премини към съдържание

Накладки за VR4?


Препоръчано мнение

Да се запиша и в този раздел. Купувам си от колега, предни спирачни апарати от Galant VR4, които вече проверено пасват на Lancer-а, само да със с 130мм разстояние между болтовете, а не 160. Избрал съм си и дискове: http://www.ebay.co.uk/itm/FRONT-GROOVED-KINETIX-BRAKE-DISCS-Mitsubishi-Galant-2-5-VR4-93-/250901936739 отново проверени от колега, тук разбира се приемам и други предложения, но не EBC за 500лв, което видях вече, че се криви, нещо тествано на агресивно каране от вас самите, но да се върнем на първоначалния въпрос, търся накладки, какво бихте препоръчали, отново за агресивно каране в градски условия?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 111
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

какво бихте препоръчали, отново за агресивно каране в градски условия?

ТРВ Котек, АТЕ, БРЕМБО, все са перфектни накладки от порядъка на 60 - 70 лв.:icon_thumbup:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може ли линк за модела на БРЕМБО?

 

 

+ ако има и дискове на брембо, да видя цените?

Не може, :) програмата е само за регистрирани клиенти и няма да ти отвори нищо ..

62 лв. им е цената в магазина, съответно на 45 лв. и са твои ..:)

Дискове Брембо на този размер не предлагат, вземай тези дето си набелязал горе в линка ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не се прехласвай по търговска марка. Когато други фирми са разработвали спирачни системи, правели са дискове и накладки, създателите на брембо са ходили прави под масата. Търси нещо пробвано и изпитано с времето като за твоята комбинация дискове+накладки и то за вр4 по възможност.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Стигам до извода, че спирачките на нашите коли имат конструктивен недостатък. Не е толкова до агресивното каране, да не кажа че въобще не е от това.

От една страна дисковете лягат на главините като шайби. Малко несъответствие да има при монтажа, дори неправилно и неравномерно стягане на болтовете на джантите, ще причини проблем. Трябва при всяко сваляне на колело да му нося индикатор и да се "возя" на място че да гледам колко хилядни или десети ще мърда и да коригирам. Пулсирането в сп. педал вече се усеща при 2 десети "биене" в диска. Когато това е факт, настъпват необратими процеси - локално прегряване и наслагване на материал от накладките, което още повече влошава нещата. Стига се дори до промяна в кристалната структура на чугуна - образува се железен карбид. Той е твърд, крехък, няма това триене което трябва да има (не спира) и на всичкото отгоре не може да отдели топлината.

И второ - самите спирачни апарати не притискат двете накладки една към друга, а бутат само едната.

Правилният подбор на накладки (към наличните дискове) е важен момент, за който Марин е споменавал неведнъж. Примерно накладките, които имат спирачна сила при студени спирачки, имат гадния "навик" да оставят фин материал върху диска. Къде точно ще остане е случаен принцип. Този участък е източник на проблем в бъдеще, защото увеличава дебелината на диска (микрон по микрон по микрон ... по микрон) и не отдава топлината така ефективно като чистите участъци.

Отделно при нас хвърлят химия да топят леда, а знаете колко податливи са железата, в частност повърхността на главината и водачите на апаратите.

Сигурен съм че ВР-ски дискове с плаващи сп. апарати на тези 5 болтови джанти няма да има такива ядове.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И друг път съм казвал, на нашите каручки, вкл и на лансера на Рангел бива дисковете и накладките да са с размера на оригинално вгражданите в на ВР! На ВР, пък бива да са ПОНЕ 300мм предните или най - добре 320 :icon_thumbup:

 

п.п. Ранга, проучи ли как стои въпроса с дисковете, сп. апарати и накладките слагани на Аутлендър???

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не, утре ще пристигнат апарати от VR4, след като все пак видя дали ще фитнат на колата, поръчвам дисковете, които май не са лоши и сега търся накладки?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://img835.imageshack.us/img835/233/photo121p.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Ето това мисля да е накладката - 120лв с ДДС, някакви коментари и разбира се, това трябва да е накладката нали :), като модел?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така, намерих във Варна, накладките за 71лв на ATE, имат и ДИСКОВЕ на ATE, въпроса е, КОЕ Е ПО ДОБРО, тези които съм дал в началото или ATE, което не е рязано и дупчено?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е искаш да караш спортивно,пък с обикновени дискове :icon_blush:,как да стане я. Ако е само за доброто спиране,може,ама не се ли обезсмислят тогава хубавите апарати ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Идеята ми е, че тези рязаните са на някаква фирма дето не я знам каква е, момчето ги е тествало на Калояново - не е имал никакви проблеми, а ATE е някаква фирма лидер в спирачната система, така или иначе цените са идентични, важно е да направя правилния избор. Миро, до някъде си прав, но все пак това са апарати от кола 280hp, а моята е едва 140hp, на половина да са по-добри, ще ми е достатъчно да щади диска, със задните не съм имал проблеми до сега, нито са криви, нито заминали.

 

Diameter: 276mm - Това е размера на оригиналните, 294мм - това са си има няма почти 2см., аз за едни дискове не мисля че е малко, макар че истината е, че от коли НИЩО не разбирам, както се видя и от климатици и след вашата помощ все пак избрах правилния, мисля, че просто трябва да направя нещо за тея спирачки, защото съм си купил в дискове и накладки, една кола на старо.

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ako не искаш да ти шуми, като спираш, не вземай нарязаните дискове! Друга разлика с тоя лансер няма да усетиш! Не слушай Мирослав, спирането ще се подобри, но за да е още по както трябва вземай и задни дискове и апарати от ВР. 2см в диск хич не е малко :good:

п.п. проблема с криви дискове ще го забравиш в общи линии :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми по принцип, нямам нищо против, само да стабилизирам финансите, ще потърся и задни, но сега ще ми стъпи над 500лв :( и просто няма да имам пари.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е това "Ako не искаш да ти шуми, като спираш, не вземай нарязаните дискове!" направо ме уби :) аз 4 години карам с такива на Галната и чак сега разбирам че имало шум :) Майтапа на страна ама това според е абсолютно НЕвярно :) (може да снимам клипче при интерес)

Поддържам мнението на Миро :) ... и в допълнение дисковете не се кривят току-так.. става при прегряване или екстремно изстиване (пр. вода). При галанта е по-скоро първото. Като това нещо може да се причини от много неща както от екстремно спиране при висока скорост така и от проблем в спирачния апарат като цяло.. задържане, криви/блокирали водачи и т.н.

Колкото и златни дискове да си вземеш може да ги изкривиш... това тук е коментирано доста. Намери си оптималния за тебе вариант.. но специално за VR4 компромиса със спирачките може да стане много бързо фатален.

Не знам при теб какво означава "агресивно каране" но при мен това е свързано с доста голямо загряване на спирачките :) Наблюдения за ЕБЦ дискове нямам за Галант понеже карам с друга марка, но от накладките им съм много доволен и от Red (Galant) и от YellowStuff (Impreza) сериите (дори и те може да се прегреят лесно на писта, но в града надали ще успееш). Така че бих ги препоръчал. Дисковете са ми National Sport (както казах над 4 години вече на галанта безпроблемно.. малките дискове 256мм), сравнително евтини са (да кажем колкото ЕБЦ), но за момента трудно се намират :)

 

П.С. ЕБЦ дискове на Импреза '95 с блокирал преден спирачен апарат в продължение на 3 месеца не се изкривиха грам (но накладките свършиха от тази страна) ... така че тези дето ги кривят на галанта явно доста са се постарали да им причинят деформации.. или не са с това ЕБЦ дето карам аз :rolleyes: :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е това "Ako не искаш да ти шуми, като спираш, не вземай нарязаните дискове!" направо ме уби :) аз 4 години карам с такива на Галната и чак сега разбирам че имало шум :) Майтапа на страна ама това според е абсолютно НЕвярно :) (може да снимам клипче при интерес)

Поддържам мнението на Миро :) ... и в допълнение дисковете не се кривят току-так.. става при прегряване или екстремно изстиване (пр. вода). При галанта е по-скоро първото. Като това нещо може да се причини от много неща както от екстремно спиране при висока скорост така и от проблем в спирачния апарат като цяло.. задържане, криви/блокирали водачи и т.н.

Колкото и златни дискове да си вземеш може да ги изкривиш... това тук е коментирано доста. Намери си оптималния за тебе вариант.. но специално за VR4 компромиса със спирачките може да стане много бързо фатален.

Не знам при теб какво означава "агресивно каране" но при мен това е свързано с доста голямо загряване на спирачките :) Наблюдения за ЕБЦ дискове нямам за Галант понеже карам с друга марка, но от накладките им съм много доволен и от Red (Galant) и от YellowStuff (Impreza) сериите (дори и те може да се прегреят лесно на писта, но в града надали ще успееш). Така че бих ги препоръчал. Дисковете са ми National Sport (както казах над 4 години вече на галанта безпроблемно.. малките дискове 256мм), сравнително евтини са (да кажем колкото ЕБЦ), но за момента трудно се намират :)

 

П.С. ЕБЦ дискове на Импреза '95 с блокирал преден спирачен апарат в продължение на 3 месеца не се изкривиха грам (но накладките свършиха от тази страна) ... така че тези дето ги кривят на галанта явно доста са се постарали да им причинят деформации.. или не са с това ЕБЦ дето карам аз :rolleyes: :)

 

 

чети

 

One point to consider before making your choice of sport rotor is the air noise that can be noticed with sport rotors. With all slotted rotors there will be an increase in air noise as the rotor passes beneath the pads under normal driving and braking. Some people like this kind of “Turbo” sound and others do not.

 

Моите дискове са същите, като тези от линка :icon_bye:

 

Като цяло ако всичко е изправно по спирачната система и нормална употреба, дисковете се кривят трудно, НО е факт и че ако са по - големи, още по - трудно се кривят и спират по добре! По този въпрос не вярвам да има някой съмнения :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сегашните ми дискове са същите от линка 3GD EBC, четири пъти мисля, че са изправяни от миналата година или аз съм постоянно на "писта" или някъде нещо е сбъркано, а покрай тях два броя RED STUFF в кофата. Това се случва за 1 година :)... благодаря, но ще пробвам някакъв друг вариант. Освен това, не всичко е в това дали диска е рязан и дупчен, има доста мощни коли 270+ hp, които са с нормални дискове, но нямат проблеми, важното е какъв е материала и колко е качествен. Това ми беше идеята, дали да поръчам тези на KINETIX, които не съм ги чувал, но изглеждат по-спортни или на ATE обикновени, но със сигурност би трябвало да са по-качествени? EBC отпада, както казах, за една година 3-4 изправяния...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

чети

 

 

 

Моите дискове са същите, като тези от линка :icon_bye:

 

Като цяло ако всичко е изправно по спирачната система и нормална употреба, дисковете се кривят трудно, НО е факт и че ако са по - големи, още по - трудно се кривят и спират по добре! По този въпрос не вярвам да има някой съмнения :)

 

Абе и си прав, и не съвсем. Има нарязани дискове, които изобщо не шумят, но съответно струват 3 до 4 пъти повече. Всичко е въпрос на сметки.

Ранга, я дефинирай спортно каране. Опиши едни твой типичен ден на каране. Обърни особено внимание на първите 300-400 км. от монтирането на нови дискове и накладки, спирай задължително с превключване надолу на предавките и максимално леко и плавно със спирачния педал, за да улегнат добре. ВР спирачки би трябвало да ти подобрят положението, но първо трябва да им се направи основна профилактика - почистване и обработка със специална шлайф паста, ако се налага. Задължително ремонтен комплект с гумичките. Ба тоя лансър, той върви ли толко много, та да криви дисковете...:icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе и си прав, и не съвсем. Има нарязани дискове, които изобщо не шумят, но съответно струват 3 до 4 пъти повече. Всичко е въпрос на сметки.

Има, знам, че са по - скъпи, другата серия, примерно, на ЕБЦ, които са само нарязани, мисля, че не шумят, но спец. тези, които Рангел е дал от линка в ибей ще си шумят колкото си искаш. :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Има, знам, че са по - скъпи, другата серия, примерно, на ЕБЦ, които са само нарязани, мисля, че не шумят, но спец. тези, които Рангел е дал от линка в ибей ще си шумят колкото си искаш. :)

Бе тия от линка в ибей са пълен no name и съвсем очаквано ще шумят. То ако се замислиш едни дискове са си най-прост чугун.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Целодневноти ми каране е тормоз върху спирачките! Газ, газ, газ и спиране :))). За ремонтния комплект - разбира се :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

... 3GD EBC, четири пъти мисля, че са изправяни от миналата година или аз съм постоянно на "писта" или някъде нещо е сбъркано, а покрай тях два броя RED STUFF в кофата. Това се случва за 1 година :)..

 

До колкото знам изправяне на диска няма.. има само шлайфане, но така или иначе след 1мм износване трябва принципно да се сменят така че нямаш много за струговане особено пък 4 пъти и то за криви дискове.

 

Не знам, какво очакваш да издържи на колата ти? Да си изхабил 2 броя накладки RED STUFF и да изкривиш 4 пъти ГД серията на дисковете само за 1 година - явно спирачните ти апарата са за сериозен ремонт ако не и смяна (лично мнение). Пробвай с каквито искаш дискове скъпи или не, но според мен проблема не ти е в дисковете! Другия вариант е за тази 1 година да си направил над 40к километра ако не и повече?

 

Един пример ти давам:

дискове с накладки сложени 2009та (доста пъти съм пускал линка тук.. под снимките в страницата има описание какво точно е монтирано):

http://gallery2.deephorizon.net/v/zexer/GalantBreaks/

състоянието им след 4 години и 46 000км (снимките са от преди няколко минути)

http://gallery2.deephorizon.net/v/zexer/GalantBreaks/2013/

(на 2рата снимка се вижда и остатъка от накладките)

 

Определено не карам бабешката.. вярно е че се опитвам да се раздавам на пистата и с галанта да съм по умерен но не се получава винаги. И все пак с тези спирачки изминах доста километри и смятам че ще изкарат и още ;)

 

П.С. Стига да измисля как и къде да закрепа камера може да направя клипче за "шума" за който се говори :)

П.С2. Дисковете от първия линк не са ЕБЦ, а KINETIX. Като гледам са произведени в америка, малко по-евтини, но според сайта им http://kinetixbrakes.co.uk/faq.html би трябвало да са на същото ниво :)

Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...