Премини към съдържание

Накладки за VR4?


Препоръчано мнение

  • Отговори 111
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Аз знам, че каквото ти пише на капачката на казанчето, такава сп. течност се налива. Горния кастрол е дот4, тествал съм го на сериозно натоварване, колкото по трепеш спирачките, толкова по добре спира, няма кипене. С Гришко го разделихме, но не знам дали го е налял на неговия ВР и дали има впечатления, все пак той си е с брембота, 320мм предни и 300мм задни дискове и червено ЕБЦ:icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Утре сутрин, надявам се без проблеми, ще монтираме апаратите и дисковете + накладки. Последно реших да не дупча дисковете, оставям ги в оригинал.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://imageshack.us/a/img706/1826/diskove2.jpg

 

http://imageshack.us/a/img708/1497/diskove.jpg

 

Сега 300-400км лекичко и ще видим след това, има ли разлика или няма :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ранга, не е добре без тея пластини, те не вървят с накладките, а са си там оригинално, сега както си, накладката ти играе в апаратите, натиска накриво диска и го криви...Бърже да си земаш такива, я от Сашо, я от Ветов, я от Тошо от Враца, че ще скапеш убавите дискове така :icon_box:

п.п.колко луфт мислиш че е нужен, за да се изкриви диска, м?!

 

Може и да греша, не се вижда добре на снимката, аз помислих, че става въпрос за уплътняващите пружинни ламаринки, в които влизат накадките, а Миро приказва за тези, които са на гърба на накладките ли?

Редактирано от mmotors
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че говорим за тези на гърба на накладките?

 

http://img849.imageshack.us/img849/6317/65723847.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Ти говориш за тези нали? Те са си на местата.

Редактирано от Rangel Simov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аха, за тези сега, които си снимал помислих, че ги няма :icon_doh: А примерно тази ламаринка, за която спомена Мирослав на ЕБЦ накладките се лепи една гума, която си върви с тях... :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да де, това което е на гърба на накладките, което по принцип си върви с тях? Не всички обаче имат такива, така че сигурно не е проблем или?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Брех, много хипотези тук ,много неща ............

Тези пластинки играят ролята на термозащита, те са термоекран и предпазват накладката да не се загрява чак толкова много, това е на теория, но на практика ( личен опит ) намаляват несъществено температурата с около 10-15 градуса........мерили сме ги ......не виждам как без тях, накладките ще застанат накриво, и как ще блокират спир. апарат и т.н.....това са глупости.......колегата ако иска, ще му ги поръчаме и ще му ги сложиме......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

http://imageshack.us/a/img706/1826/diskove2.jpg

 

 

 

Сега 300-400км лекичко и ще видим след това, има ли разлика или няма :)

 

Хубави джанти. Нищо им няма засега без задните ламаринки, ама пък не са хич скъпи, вземи си ги поръчай.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пламене, смеси мненията :). ММОТОРС говореше за тези на снимката, които си ги има, а Миро, за тези дето не сме ги сложили, тоест опасности от кривене няма :).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Няма да блокират и без пластини, това не видях някой да го твърди.

Обаче тези пластини няма как да бъдат термоекран, накладката зе нагрява от триенето в диска, а тази пластина е между гърба на накладката и спирачния апарат - така че е невъзможно да играе ролята на термоекран.

Евентуално по твоето твърдение това ще е термоекран за супорта на спирачния апарат, а това според мен не е така.

А според теб тез пластини за какво служат? :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм чел че ламаринките служат за понижаване на температурата. Не съм си правил експерименти колко грее с тях и колко без.

Има логика и в това, че буталата бутат в ламаринката и няма да си изкопят вдлабки в гърба на накладката. Гърбът й е здрав, но съм виждал прокопани. А тези ламаринки се виждат кежави, но една си изкопа каналче в преден диск. Свалих я, огледах я - на ламаринката й няма абсолютно нищо, не е мръднала.

Имам чувството че без тях камъкът на накладките ще се допира по-леко в диска при освободен педал на спирачката. Но това само си го представям. Пак не съм го пробвал.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За да може накладката да се движи (аксиално) в известни граници спрямо буталото (от едната страна) и супорта (от другата страна).

Иначе тъй като стоманата, която ползват за основа е мека (за което пак си има причини) много бързо се деформира и започва да задържа и да не приляга точно към буталото и супорта. Първите признаци са свирене на накладката при спиране, а след това като цяло се влошава спирачното усилие вследствие на намалената контактна повърхост. Тези пластини са обработени за да са гладки (за да се намали коефициента на триене) и са закалени (за да са твърди и да не се износват), което пък е недопустимо за металната основа върху която е "залепено" феродото (неправилно наименование придобило популярност и използвано вместо правилното - фрикционен материал) на накладката.

Да, има логика да е така, тъй като съм виждал на някои накладки да има по 2 ламаринки една върху друга, едината е плътна, другата е на "радиатор" ,т.е. пореста........но пък доста често някои ги хвърлят, тъй като буталцата не се връщат до край при смяна на накладките, а това затруднява слагането на апарата с новите накладки и ги хвърлят.........доста яесто ( отодавна )не съм виждал такива пластини на Галант,Колт, Лансер и т.н..........и не само Мицубиши......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, то хубаво говорите за пластинки, обаче примерно на EBC мисля, че изобщо не е метално това нещо, а нещо като силиконово примерно...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе хора, то хубаво говорите за пластинки, обаче примерно на EBC мисля, че изобщо не е метално това нещо, а нещо като силиконово примерно...

Гумени са подложките, изрязват се с формата на накладката и се залепват :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ми тогава БС са ми ги изхвърлили и никой повече не е разбрал, че трябва да има такива?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

След като конструкторите са сметнали, че трябва да има такива пластини мисля, че не е мястото ние да преценяваме и разсъждаваме, че няма нужда от тях. Дори и всичките "версии", които споделихме да се окажат грешни или не съвсем точни, този елемент има предназначение и трябва да си седи на мястото.

Тука си абсолютно прав ..:good: При един друг Японски производител ползват по 2 пластини на всяка накладка, с по малки дискове е, но не страда от прегряване и кривене, значи има файда от ползата ..:D

Лошото е, че за тези накладки не предлагат такива пластини .. 13.0460-5958.2 им е номерът, а ето това излиза като ОЕМ номера, ако можеш с тях да откриеш нещо ..

 

PEUGEOT 425387

CITROЛN 425388

MITSUBISHI 4605A492

MITSUBISHI MB858400

MITSUBISHI MB895250

MITSUBISHI MN102611

MITSUBISHI MN116923

MITSUBISHI MR129103

MITSUBISHI MR129104

MITSUBISHI MR389546

MITSUBISHI MR389548

MITSUBISHI MR389549

MITSUBISHI MR569597

MITSUBISHI MZ690007

MITSUBISHI X3511003

 

Освен при С-кросър и Пежо 4007, се ползват при Галантите с двубутални апарати, ЕВО-8, Л200, Л400, Паджеро и Вагон, но навсякъде си излизат без тези пластини ..

Когато ги има, ги отбелязват с щтрих на снимката, като при С-кросър задните примерно ..

http://websrv.tech-co.net/tecdocpublic/img/003/605855.BMP

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Понеделник съм в Ратола, защото се прецака РЕМОНТИРАНОТО от тях турбо, ще им кажа да ми сложат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

За хора, които казаха, че няма да има голяма разлика, могат да заповядат да ги повозя :). Колата спира - БРУТАЛНО! Сега да видим, как ще се държат дисковете и дали ще се изкривят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За хора, които казаха, че няма да има голяма разлика, могат да заповядат да ги повозя :). Колата спира - БРУТАЛНО! Сега да видим, как ще се държат дисковете и дали ще се изкривят.

 

Следващата задача ще е да почне да.... върви брутално :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз вървенето съм го измислил, само че чакам ТУРБОТО да сдаде багажа, надявам се не скоро!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За хора, които казаха, че няма да има голяма разлика, могат да заповядат да ги повозя :).

Не благодаря :-)

Нали говорехме нещо за напасване на спирачки, за по-внимателна употреба на спирачките в началото...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...