Rangel Simov Публикувано 28 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 28 Май 2013 Ми 5.1 да е )), някакви предложения каква да е? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 28 Май 2013 Сподели Публикувано 28 Май 2013 Аз знам, че каквото ти пише на капачката на казанчето, такава сп. течност се налива. Горния кастрол е дот4, тествал съм го на сериозно натоварване, колкото по трепеш спирачките, толкова по добре спира, няма кипене. С Гришко го разделихме, но не знам дали го е налял на неговия ВР и дали има впечатления, все пак той си е с брембота, 320мм предни и 300мм задни дискове и червено ЕБЦ:icon_rock: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 29 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 29 Май 2013 Утре сутрин, надявам се без проблеми, ще монтираме апаратите и дисковете + накладки. Последно реших да не дупча дисковете, оставям ги в оригинал. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 30 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2013 http://imageshack.us/a/img706/1826/diskove2.jpg http://imageshack.us/a/img708/1497/diskove.jpg Сега 300-400км лекичко и ще видим след това, има ли разлика или няма Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 30 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2013 Сетих се за какво говориш, ама в кутията нямаше. Предполагам няма да има проблем. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 Май 2013 Сподели Публикувано 30 Май 2013 (редакция) Ранга, не е добре без тея пластини, те не вървят с накладките, а са си там оригинално, сега както си, накладката ти играе в апаратите, натиска накриво диска и го криви...Бърже да си земаш такива, я от Сашо, я от Ветов, я от Тошо от Враца, че ще скапеш убавите дискове така :icon_box: п.п.колко луфт мислиш че е нужен, за да се изкриви диска, м?! Може и да греша, не се вижда добре на снимката, аз помислих, че става въпрос за уплътняващите пружинни ламаринки, в които влизат накадките, а Миро приказва за тези, които са на гърба на накладките ли? Редактирано 30 Май 2013 от mmotors Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 30 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2013 (редакция) Аз мисля, че говорим за тези на гърба на накладките? http://img849.imageshack.us/img849/6317/65723847.jpg Uploaded with ImageShack.us Ти говориш за тези нали? Те са си на местата. Редактирано 30 Май 2013 от Rangel Simov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 30 Май 2013 Сподели Публикувано 30 Май 2013 Аха, за тези сега, които си снимал помислих, че ги няма :icon_doh: А примерно тази ламаринка, за която спомена Мирослав на ЕБЦ накладките се лепи една гума, която си върви с тях... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 30 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2013 Да де, това което е на гърба на накладките, което по принцип си върви с тях? Не всички обаче имат такива, така че сигурно не е проблем или? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 Май 2013 Сподели Публикувано 30 Май 2013 Брех, много хипотези тук ,много неща ............Тези пластинки играят ролята на термозащита, те са термоекран и предпазват накладката да не се загрява чак толкова много, това е на теория, но на практика ( личен опит ) намаляват несъществено температурата с около 10-15 градуса........мерили сме ги ......не виждам как без тях, накладките ще застанат накриво, и как ще блокират спир. апарат и т.н.....това са глупости.......колегата ако иска, ще му ги поръчаме и ще му ги сложиме...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 30 Май 2013 Сподели Публикувано 30 Май 2013 http://imageshack.us/a/img706/1826/diskove2.jpg Сега 300-400км лекичко и ще видим след това, има ли разлика или няма Хубави джанти. Нищо им няма засега без задните ламаринки, ама пък не са хич скъпи, вземи си ги поръчай. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 30 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2013 Пламене, смеси мненията . ММОТОРС говореше за тези на снимката, които си ги има, а Миро, за тези дето не сме ги сложили, тоест опасности от кривене няма . Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 Май 2013 Сподели Публикувано 30 Май 2013 Няма да блокират и без пластини, това не видях някой да го твърди.Обаче тези пластини няма как да бъдат термоекран, накладката зе нагрява от триенето в диска, а тази пластина е между гърба на накладката и спирачния апарат - така че е невъзможно да играе ролята на термоекран.Евентуално по твоето твърдение това ще е термоекран за супорта на спирачния апарат, а това според мен не е така.А според теб тез пластини за какво служат? :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 30 Май 2013 Сподели Публикувано 30 Май 2013 (редакция) И аз съм чел че ламаринките служат за понижаване на температурата. Не съм си правил експерименти колко грее с тях и колко без.Има логика и в това, че буталата бутат в ламаринката и няма да си изкопят вдлабки в гърба на накладката. Гърбът й е здрав, но съм виждал прокопани. А тези ламаринки се виждат кежави, но една си изкопа каналче в преден диск. Свалих я, огледах я - на ламаринката й няма абсолютно нищо, не е мръднала. Имам чувството че без тях камъкът на накладките ще се допира по-леко в диска при освободен педал на спирачката. Но това само си го представям. Пак не съм го пробвал. Редактирано 30 Май 2013 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 30 Май 2013 Сподели Публикувано 30 Май 2013 За да може накладката да се движи (аксиално) в известни граници спрямо буталото (от едната страна) и супорта (от другата страна).Иначе тъй като стоманата, която ползват за основа е мека (за което пак си има причини) много бързо се деформира и започва да задържа и да не приляга точно към буталото и супорта. Първите признаци са свирене на накладката при спиране, а след това като цяло се влошава спирачното усилие вследствие на намалената контактна повърхост. Тези пластини са обработени за да са гладки (за да се намали коефициента на триене) и са закалени (за да са твърди и да не се износват), което пък е недопустимо за металната основа върху която е "залепено" феродото (неправилно наименование придобило популярност и използвано вместо правилното - фрикционен материал) на накладката.Да, има логика да е така, тъй като съм виждал на някои накладки да има по 2 ламаринки една върху друга, едината е плътна, другата е на "радиатор" ,т.е. пореста........но пък доста често някои ги хвърлят, тъй като буталцата не се връщат до край при смяна на накладките, а това затруднява слагането на апарата с новите накладки и ги хвърлят.........доста яесто ( отодавна )не съм виждал такива пластини на Галант,Колт, Лансер и т.н..........и не само Мицубиши...... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 30 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 30 Май 2013 Абе хора, то хубаво говорите за пластинки, обаче примерно на EBC мисля, че изобщо не е метално това нещо, а нещо като силиконово примерно... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 31 Май 2013 Сподели Публикувано 31 Май 2013 Абе хора, то хубаво говорите за пластинки, обаче примерно на EBC мисля, че изобщо не е метално това нещо, а нещо като силиконово примерно...Гумени са подложките, изрязват се с формата на накладката и се залепват Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 31 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2013 Ми тогава половината от доводите отпаднаха ))... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 31 Май 2013 Автор Сподели Публикувано 31 Май 2013 Ми тогава БС са ми ги изхвърлили и никой повече не е разбрал, че трябва да има такива? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 1 юни 2013 Сподели Публикувано 1 юни 2013 След като конструкторите са сметнали, че трябва да има такива пластини мисля, че не е мястото ние да преценяваме и разсъждаваме, че няма нужда от тях. Дори и всичките "версии", които споделихме да се окажат грешни или не съвсем точни, този елемент има предназначение и трябва да си седи на мястото.Тука си абсолютно прав ..:good: При един друг Японски производител ползват по 2 пластини на всяка накладка, с по малки дискове е, но не страда от прегряване и кривене, значи има файда от ползата ..:DЛошото е, че за тези накладки не предлагат такива пластини .. 13.0460-5958.2 им е номерът, а ето това излиза като ОЕМ номера, ако можеш с тях да откриеш нещо .. PEUGEOT 425387CITROЛN 425388MITSUBISHI 4605A492MITSUBISHI MB858400MITSUBISHI MB895250MITSUBISHI MN102611MITSUBISHI MN116923MITSUBISHI MR129103MITSUBISHI MR129104MITSUBISHI MR389546MITSUBISHI MR389548MITSUBISHI MR389549MITSUBISHI MR569597MITSUBISHI MZ690007MITSUBISHI X3511003 Освен при С-кросър и Пежо 4007, се ползват при Галантите с двубутални апарати, ЕВО-8, Л200, Л400, Паджеро и Вагон, но навсякъде си излизат без тези пластини ..Когато ги има, ги отбелязват с щтрих на снимката, като при С-кросър задните примерно ..http://websrv.tech-co.net/tecdocpublic/img/003/605855.BMP Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 1 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 1 юни 2013 Понеделник съм в Ратола, защото се прецака РЕМОНТИРАНОТО от тях турбо, ще им кажа да ми сложат. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 24 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 24 юни 2013 За хора, които казаха, че няма да има голяма разлика, могат да заповядат да ги повозя . Колата спира - БРУТАЛНО! Сега да видим, как ще се държат дисковете и дали ще се изкривят. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 24 юни 2013 Сподели Публикувано 24 юни 2013 За хора, които казаха, че няма да има голяма разлика, могат да заповядат да ги повозя . Колата спира - БРУТАЛНО! Сега да видим, как ще се държат дисковете и дали ще се изкривят. Следващата задача ще е да почне да.... върви брутално :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Rangel Simov Публикувано 24 юни 2013 Автор Сподели Публикувано 24 юни 2013 Аз вървенето съм го измислил, само че чакам ТУРБОТО да сдаде багажа, надявам се не скоро! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 24 юни 2013 Сподели Публикувано 24 юни 2013 За хора, които казаха, че няма да има голяма разлика, могат да заповядат да ги повозя . Не благодаря Нали говорехме нещо за напасване на спирачки, за по-внимателна употреба на спирачките в началото... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.