Премини към съдържание

Въпрос за тракшън


casper13

Препоръчано мнение

Здравейте колеги! Преди доста време (два месеца) се сдобих с мечтания Галант, но още не мога да го регистрирам и да му се нарадвам :icon_crying: (затова не съм се похвалил официално). Въпроса ми е дали може да се присади тракшън на 2.5 А/Т (на моя фабрично няма) и дали има смисъл от това. Въпреки че зимата ще си отиде докато си оправя документите мисля, че за автомат е препоръчително да има тракшън. Ако някой си е играл с подобна занимавка моля да сподели впечатления!

 

Поздрави!!!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте колеги! Преди доста време (два месеца) се сдобих с мечтания Галант, но още не мога да го регистрирам и да му се нарадвам :icon_crying: (затова не съм се похвалил официално). Въпроса ми е дали може да се присади тракшън на 2.5 А/Т (на моя фабрично няма) и дали има смисъл от това. Въпреки че зимата ще си отиде докато си оправя документите мисля, че за автомат е препоръчително да има тракшън. Ако някой си е играл с подобна занимавка моля да сподели впечатления!

 

Поздрави!!!

 

Според мен е напълно безсмислено да се занимаваш с присаждане. Не върши кой знае каква работа - това което прави в конкретното изпълнение е да ти натиска спирачката ако започнат да ти превъртат предните колела.. Всъщност вече и не помня дали спирачката натискаше или буташе дросела обратно, но ефекта е че ти връща газта.. Ако е заснежено-заледен баира, пак не можеш да потеглиш само благодарение на това. Странно е че нямаш обаче, мислех си че е стандартно при 2.5.. Виж круиз ако няма си заслужава от всякъде да си сложиш .. !

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Според мен е напълно безсмислено да се занимаваш с присаждане. Не върши кой знае каква работа - това което прави в конкретното изпълнение е да ти натиска спирачката ако започнат да ти превъртат предните колела.. Всъщност вече и не помня дали спирачката натискаше или буташе дросела обратно, но ефекта е че ти връща газта.. Ако е заснежено-заледен баира, пак не можеш да потеглиш само благодарение на това. Странно е че нямаш обаче, мислех си че е стандартно при 2.5.. Виж круиз ако няма си заслужава от всякъде да си сложиш .. !

Круиз, ел. прибиращи се огледала, подгрев на седалките, има си екстри, не е като да няма :icon_thumbup: Най-много ми липсва шибидаха, но какво да се прави - шанс... В този ред на мисли отляво на волана до потенциометъра за интензитета на таблото трябва да бъде бутона за тракшъна, а третото гнездо за какво е предвидено?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Круиз, ел. прибиращи се огледала, подгрев на седалките, има си екстри, не е като да няма :icon_thumbup: Най-много ми липсва шибидаха, но какво да се прави - шанс... В този ред на мисли отляво на волана до потенциометъра за интензитета на таблото трябва да бъде бутона за тракшъна, а третото гнездо за какво е предвидено?

 

Резервно е, за копчето на газовата уредба, например. Тракшънът е безсмислена екстра, с едно вакуумче ти отнема газта при буксуващи колелета.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Дам, след 2000 година даже мисля, че го премахват изцяло. Аз на предното комби като имах тракшън зимата все се налагаше да го изключвам от копчето :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е стандарт за 2.5. Например моят е фейснат спорт едишън и няма. Аз сам съм си трекшън контрол.

 

Веднъж с астра гси потеглих по-рязко от интензивно кръстовище и по средата на платното пригасна. А аз рекох да пребегна пред едно засилило се дукато. После разбрах че имала ТС и не бил но off. Ама успях да пребегна де.

 

Не се ли препоръчваше изключването му при потегляне от дълбок сняг и кал?

Как може да си присадиш не знам. Би трябвало да може, но колко ще струва, нямам си на идея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно сe оказва бeзмислeна тази eкстра, слeд като всички стe на eдно мнeниe. Нямам опит с А/Т и затова си мислeх, чe щe e полeзно при сняг/лeд, но... Благодаря за инфото и бързитe отговори :icon_clap:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...ел. прибиращи се огледала...

 

Не знаех че галантите имат такава екстра :icon_hmm: Само след facelift-а ли го имат това?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знаех че галантите имат такава екстра :icon_hmm: Само след facelift-а ли го имат това?

 

След 2001-ва година започва монтирането.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След 2001-ва година започва монтирането.

 

Да не стане малко offtopic, но да попитам тук, вместо да правя нова тема, възможно ли е да се монтира на такива които нямат?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да не стане малко offtopic, но да попитам тук, вместо да правя нова тема, възможно ли е да се монтира на такива които нямат?

Да, трябват:

1. огледалата

2. контролерче за прибирането им с отделно ключе

3. да се пусне инсталация в двете врати, един плюсов кабел.

 

Също сравнително спорна екстра. На моя галант съм я използвал 3 пъти за 3 години.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моите не се прибират електрически. На паркинга пред НАП-Плевен лявото огледало беше бутнато напред и го забелязах чак като минах кръговото. Абе нещо странно усещам, но не мога да осъзная какво. Гледам на другото огледало и най-вече на това в купето. По едно време виждам че огледалото ми е "счупено" и се канех да се върна при пазача на платения паркинг. Свалих стъклото и с ръка го дръпнах и за моя изненада си застана на мястото. Оттогава знам, че може да се прибира и напред, и назад. Колата ми беше малко позната. Явно някой пешеходец се е блъснал в него и добре че така са го направили, че на другата кола купувах ел. огледало, а те не са никак евтини.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, трябват:

1. огледалата

2. контролерче за прибирането им с отделно ключе

3. да се пусне инсталация в двете врати, един плюсов кабел.

 

Също сравнително спорна екстра. На моя галант съм я използвал 3 пъти за 3 години.

 

Предположих че е голяма играчка, не си заслужава инвестицията спрямо екстрата.

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
А като за човек от София ме учудва че ти се налага толкова рядко да си ги прибираш. На мен ми е навик вече да ги прибирам, тъй като пред нас е тесен пътя и не се знае кога ще го обере някой.
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Предположих че е голяма играчка, не си заслужава инвестицията спрямо екстрата.

 

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
А като за човек от София ме учудва че ти се налага толкова рядко да си ги прибираш. На мен ми е навик вече да ги прибирам, тъй като пред нас е тесен пътя и не се знае кога ще го обере някой.

Може би си прав, но аз не карам тази кола в центъра почти никога, иначе се прибира в гараж, та затова. Може и да има смисъл при паркиране в централната част на града.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Може би си прав, но аз не карам тази кола в центъра почти никога, иначе се прибира в гараж, та затова. Може и да има смисъл при паркиране в централната част на града.

Аз си ги прибирам, ръчно, но си ги прибирам.Доста често ми се е случвало да си връщам врътнатото напред/назад огледало.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Интересно ми стана като видях японски Галант от 1996г.ЕА1А (1.8ГДИ) с ел.прибиращи се огледала. Екстра, която за европейските Галанти влиза чак към средата на 2001г.

 

 

Трябват нови огледала (или поне моторчетата им) и по две кабелчета във всяка врата, които се свързват направо към новото ключе (моделите след 2001г.).

 

Аз смених огледалата на моя Галант, но ми остана да ги свържа с алармата така, че при заключване да се прибират сами, а при отключване - да се отварят.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Явно сe оказва бeзмислeна тази eкстра, слeд като всички стe на eдно мнeниe. Нямам опит с А/Т и затова си мислeх, чe щe e полeзно при сняг/лeд, но... Благодаря за инфото и бързитe отговори :icon_clap:

 

За сняг и то основно при спускане свикни с типтроника. За лед май нищо не помага.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За сняг и то основно при спускане свикни с типтроника. За лед май нищо не помага.

То идeята e по-скоро при потeглянe да нe буксува, особeно при зимни условия ;)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С ТС няма да изпадаш в характерната ситуация за предно предаване да си дал мръсна газ в завой и колата да не завива, а да върти гумите и да изправя завоя.

За потегляне при зимни условия най-добре е колкото може по-хубави гуми да се сложат. С галоши нито ТС, нито АBS, ESР, BAS, ASR и др. не помагат. Може да помогне единствено airbag, но да не се стига до там.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

С ТС няма да изпадаш в характерната ситуация за предно предаване да си дал мръсна газ в завой и колата да не завива, а да върти гумите и да изправя завоя.

За потегляне при зимни условия най-добре е колкото може по-хубави гуми да се сложат. С галоши нито ТС, нито АBS, ESР, BAS, ASR и др. не помагат. Може да помогне единствено airbag, но да не се стига до там.

Хахаха, това за еърбега ми хареса :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам тракшън контрол и мога да кажа, че на сняг, когато го изключа колата при потегляне е доста по-нервна. Мисля, че колкото и да е елементарна тази екстра при Галанта - все пак спомага. Що се отнася до автоматика при зимни условия поне при мен не е проблем потеглянето, а спирането.

Редактирано от miro253
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...