freeman Публикувано 9 декември 2012 Сподели Публикувано 9 декември 2012 Здравейте, При мен се получава нещо много странно - когато шофирам, и особено градско, при въртене на волана на ляво и дясно при завоите и кръстовища има едно много странно виене на волана? Не знам как точно да го опиша този звук, може би нещо подобно като при зъболекарска машина?!? Някой може ли да ми каже каква би могла да бъде причината и как да я отстраня ако е възможно? Предварително ви благодаря! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 декември 2012 Сподели Публикувано 9 декември 2012 Виене или по-скоро като триене на кожа в кожа, или в нещо метално? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 9 декември 2012 Сподели Публикувано 9 декември 2012 Виенето може да е предизвикано от затормозяване на хидравличната помпа, която няй-често се претоварва от шарнирите на правите носачи. Когато луфта на шарнира стане прекалено голям, ябълката започва да излиза от гнездото си и преди да излезе се заклинва в шарнира. Без да се бавиш, провери си правите носачи, но за целта задължително трябва да се откачи носача от шенкела! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
XEN Публикувано 9 декември 2012 Сподели Публикувано 9 декември 2012 Погледни нивото на хидравличната течност. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 9 декември 2012 Сподели Публикувано 9 декември 2012 Ако звука идва от волана, не се стряскай, трябва да се смаже втулката там и млъква. Забелязва се при застудяване :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 9 декември 2012 Сподели Публикувано 9 декември 2012 Коя ФИтулка викаш? На мен ми скърцоти откакто го имам. Сменян е левият прав носач, защото открих луфт в шарнира откъм шенкела. Нито се махна скърцотенето, нито волана се върти по-лесно. Геврека на хлопелта се върти една идея по-лесно.Ще питам и още нещо да не се пребия. При пълен ляв или десен и задържане на волана в крайно положение, помпата звучи като пресипнал котак когато си му настъпил опашката без да искаш. Завивайки с ниска скорост на движение (под 10 км/ч) двигателя си подава мъничко газ. Повтарям - това са неща от 31.08.2008 г. и до днес са си така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Mitsubishi Публикувано 9 декември 2012 Сподели Публикувано 9 декември 2012 При пълен ляв или десен и задържане на волана в крайно положение, помпата звучи като пресипнал котак когато си му настъпил опашката без да искаш. Завивайки с ниска скорост на движение (под 10 км/ч) двигателя си подава мъничко газ. Повтарям - това са неща от 31.08.2008 г. и до днес са си така. Това вече е нормално, при пълен ляв или десен, помпата се затормозява, защото нагнетява масло, а то няма къде да отиде. Не само твоя, всички Галанти от това поколение са така. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freeman Публикувано 11 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2012 Звука на скърцането е като от гумени крачета на лаптоп върху бюро когато го буташ наляво - надясно. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Admin Светльо Ангелов Публикувано 11 декември 2012 Admin Сподели Публикувано 11 декември 2012 Шарнир. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 11 декември 2012 Сподели Публикувано 11 декември 2012 (редакция) Ама от самия волан ли го чуваш или някъде отпред към "торпедото"? Ако е от самия волан, нема се пУашиш . Стана ясно, че трябва да се смаже някаква втулка, която в този студ нямам намерение да диря... Ако е от окачването или хидравликата - не е добре хич! Така че обясни ни какво точно значи "при въртене на волана". Редактирано 11 декември 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
freeman Публикувано 12 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 12 декември 2012 Странния звук идва от самия волан! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Stefan Naydenov Публикувано 12 декември 2012 Сподели Публикувано 12 декември 2012 Странния звук идва от самия волан!И при мен го има. Създава чувството, че управляваш ВАЗ 2104... :icon_n_king: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 12 декември 2012 Сподели Публикувано 12 декември 2012 Нема се пУашите, люде :icon_peace: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
KrumBo Публикувано 9 октомври 2015 Сподели Публикувано 9 октомври 2015 Да не отварям друга тема та имам питане възможно ли е да се монтира волан от Ево 8-9 на Галант след 97 година по възможност директно ? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Opticalssue Публикувано 25 октомври 2015 Сподели Публикувано 25 октомври 2015 Ха,междудругото точно това виене на волана ми се появи на мен онзи ден!Едно такова..някак си несериозно звучи като скреч на плоча и идва от вътре в купето,предполагам че се дължи на застудяването Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 25 октомври 2015 Сподели Публикувано 25 октомври 2015 Рейката колега, рейката. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 11 декември 2015 Сподели Публикувано 11 декември 2015 Добре де, да не пускам нова тема да се включа и аз. От 2-3 дни при въртене на волана и неравности се чува скърцане засилващо се с всеки отминал ден. Беше ясно, че е шарнир на правия носач. Обаче! Смених го преди няколко месеца правия носач, с чисто нов (възможно най-хубавия който намерих - 150 лв). Та днес вдигам колата да видя какво е положението и разбира се видях, че маншoнчето на шарнира на правия носач е скъсано (на картинката по-долу). Какви са вариантите?1: смяна на носача (пак)2: рециклиране (???)3: смяна на гумичката (ако е възможно)4: друг начин (напишете го ) П.П. Временно се опитах да му набутам водоустойчива грес, докато разбера какво да го правя. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
frantic_ Публикувано 11 декември 2015 Сподели Публикувано 11 декември 2015 Ако е хванато скъсването навреме и шарнира е ок - смяна на маншона.С тия носачи е лотария, мойте са оригинални, ама навъртяха към 45k km и вече се каня да ги проверя в демонтирано състояние, маншоните са тип-топ. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 11 декември 2015 Сподели Публикувано 11 декември 2015 Ако е хванато скъсването навреме и шарнира е ок - смяна на маншона.С тия носачи е лотария, мойте са оригинални, ама навъртяха към 45k km и вече се каня да ги проверя в демонтирано състояние, маншоните са тип-топ.Мисля да не се е разбил все още. Само дето някои хора ми казаха, че смяната на маншона не била възможна... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mario64 Публикувано 12 декември 2015 Сподели Публикувано 12 декември 2015 Само дето някои хора ми казаха, че смяната на маншона не била възможна...А стига бе, да не би да е излят този маншон заедно с шарнира .:D Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
seducer Публикувано 12 декември 2015 Сподели Публикувано 12 декември 2015 Мисля да не се е разбил все още. Само дето някои хора ми казаха, че смяната на маншона не била възможна...Сменят се, даже "duraflex" правят точно за тези носачи. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 12 декември 2015 Сподели Публикувано 12 декември 2015 А стига бе, да не би да е излят този маншон заедно с шарнира .:DИма цепнатинка около 0,5 - 1см :DСменят се, даже "duraflex" правят точно за тези носачи.Супер, само да намеря читав майстор, Благодаря за отговорите колеги :worthy: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Aardwolf Публикувано 13 декември 2015 Сподели Публикувано 13 декември 2015 (редакция) Някой знае ли какъв трябва да е размера на маншончето на правия носач?Маншони <-- Клик Редактирано 13 декември 2015 от Aardwolf Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.