Премини към съдържание

Помощ при избиране на Galant


Getmaster

Препоръчано мнение

Така търся си автомобил и не мога да реша какво точно да взема попринцип съм превърженик твърдо на японските автомобили накрая се спрях на Mitsubishi Galant и Honda Prelude дайте малко мнения кажете ми за какво да се приготвя като цени за поддръжка като мотор 136 коня на 1998 год как се държи на пътя пъргава ли е на бензин мисля да слагам газов инжекцион заслужава ли си какви са разходите градско/извънградско абе общо взето всичко което може да ми е от ползва при избирането на читав автомобил.

 

Благодаря предварително на отзовалите се :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 59
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Здравей, плюсовете са много в полза на Галанта и няма да се впускам да ги изброявам, минусите също не са малко, но обърни внимание при покупка на някой важни неща, ако не искаш да си разочарован от модела :good:

1. Тракане от двигателя предимно при студен, вероятно има проблем с хидравличните компенсатори т.н. (повдигачи) 16бр. са и оригиналните такива с ремонта са си поне едно 600лв.

2. Галантът има доста носачи по ходовата част и е добре да се огледа, защото са си бая цифра.

3. Скоростните им кутии не са от най-здравите, затова обърни внимание дали всички предавки се включват безпроблемно, особено в низходящ ред от 3-2, 2-1, ако има някакъв проблем основно става от синхронизатори.

4. Ръждясват особено по задните вежди, много рядко може да намериш такъв без да е правен, затова оглеждай добре, поне да свалиш от цената :)

5. Криви предни дискове, обърни внимание и на това има голяма вероятност да попаднеш на такъв.

Ако имаш толкова мерак за тази кола, отдели време и прочети темите в раздела Галант и ще се образоваш доста добре :good:

На газ няма да имаш никакви проблеми ако монтажа е читав.

Разхода на газ ще е около 9 извън града и 13 градско.

Успех :rulez:

Редактирано от SNS
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с колегата,изразил е добре слабите места на колата.Ще добавя,че е много стабилен при по-висока скорост,много хубаво управление и достатъчно пъргав мотор.Разходите по текущите ремонти са нещо относително при тази кола,защото цените за дадена част варират в големи граници в различни магазини и сервизи. Като пример мога да дам за носач,който в един магазин ми казват 180лв в друг 75лв за същата марка.

В заключение ще кажа,че това е един невероятен автомобил с много качества.

Успех с покупката!!! :icon_thumbup: :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Честно да ти кажа ако бях на мястото на питащия щях да забравя за галант. Не че нещо не е така от описаното, напротив, но:

1. Откакто взех моя има три вида тракания да ги нарека - от компенсаторите, при движение на първа най-вече (но и до трета се чува понякога) и при работа на празен ход след пътуване от поне 10 км. когато маслото в кутията е загряло. 35000 км. съм изминал с него и е все така. Не съм очаквал да му "мине" от самосебе си :-), но по-важното е, че не се е счупил и не виждам как това ще стане.

2. Носачите са наистина много, обаче и тук има "но" - на моята всичките са оригиналните откакто е Кола, с изключение на ляв прав, който взех от съфорумника Vetov.

По трета точка е така с едно уточнение - на 2000 сс двигателя кутията му почти не прави проблеми на фона на другите вграждани разновидности. Не го казвам от опит, тъй като моят е с 2.5 V6. От втора на първа не съм сигурен, че се включва с просто грациозно и безпрепятствено бутане на лоста. Под 10 км/ч да, но над тази скорост си трябва малко междинна газ, иначе трябва да се понапънеш.

4. Галант от Испания е малко вероятно да е с правени вежди. Моят е от Германия и при освежаването майсторът (фен на модела и то голям) беше учуден как така са ми здрави веждите. Е, това беше преди година и половина и вече има две едвам видими подутинки на лявата вежда.

5. Оригиналните дискове не са направени кой знае колко здрави. Моите стари се бяха нацепили като диня и сложих пак оригинални от alex2511. Не спирам агресивно, освен ако не се налага, така че засега са прави на свещ. Принципно не им трябва много за да станат на мекица.

Иначе ако ходовата част е здрава и амортисьорите държат колата седи много добре на пътя. То много други коли седят стабилно, но за сметка на по-твърдата возия. Другото особено, което ми е направило впечатление е, че като караш по-бързо по неравен асфалт почти не се усеща подрусване. Иначе е удобна кола и колкото повече я караш, толкова повече ти харесва. Или поне не омръзва. Е, като го покараш достатъчно дълго време ще ти омръзне, но то с всяко нещо е така. Един познат имаше С-класа 2009-та година (почти нова я взе) и каза, че е боклук. Сега гледам кара Рав 4 от новите.

Кофтито при галантите е, че търсенето им е твърде слабо и цената им е спаднала значително. В същото време резервните части си държат цена и има опасност да вземеш кола за 3000 лева, която след това за да я направиш както трябва, да се наложи да похарчиш едни 1500-2000 лева. Докато ако купиш примерно А4 Б6 за 10 000 лева и му рециклираш турбината, смениш маркуч на хидравликата, плюс още някаква дреболия (не че има много дреболии там де), все пак се ядва - даваш 1500-2000, ама колата ти е 10 000. Някак по-лесно се преглъщат, знам ли... Абе галанта става определено. Ще изисква някакви периодични харчове по поддръжка. Във всеки случай до 10-тата си година изключително рядко може нещо да се счупи, а знаете, има гаранционни коли за по 40-50 хил. лв., по които нещо дефектира. Има вариант за части втора употреба, ако цените на новите пораждат симптоми на някоя форма на депресия. Като замисъл и изпълнение си е била много добре за времето. 1998-ма мина отдавна и колите не стават по-малко амортизирани. С други думи очаквай изненади каквато и да си купиш, независимо дали ще е хонда, пежо или бмв.

Желая ти успех и дано намериш каквото търсиш! И друго - не във всеки автомобилен форум може да намериш списък с най-честите проблеми при интересен за теб модел. Питаш - получаваш отговор. Съвестта ни е чиста :icon_bye:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

 

Галант-а като всеки друг автомобил си има своите недостатъци. Друг е въпроса дали са повече и по - скъпи за отстраняване спрямо другия посочен автомобил.

 

Това което знам и съм го чувал от много хора е че правилният бензинов мотор за Галант е 2.5 v6. Аз съм с такъв от година и от гледна точка на мотор не съм имал никакъв проблем. Сложих Газов Инжекцион месец след като го взех и съм много доволен. Няма никакви проблеми с газ-та , работи безупречно. Разхода ми е 15 градско на моето каране и на къси разстояния. Според мен поразпитай за 2.5 и съм сигурен , че хората ще ти кажат , че това е мотора! :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

 

Галант-а като всеки друг автомобил си има своите недостатъци. Друг е въпроса дали са повече и по - скъпи за отстраняване спрямо другия посочен автомобил.

 

Това което знам и съм го чувал от много хора е че правилният бензинов мотор за Галант е 2.5 v6. Аз съм с такъв от година и от гледна точка на мотор не съм имал никакъв проблем. Сложих Газов Инжекцион месец след като го взех и съм много доволен. Няма никакви проблеми с газ-та , работи безупречно. Разхода ми е 15 градско на моето каране и на къси разстояния. Според мен поразпитай за 2.5 и съм сигурен , че хората ще ти кажат , че това е мотора! :icon_rock:

 

Да и това го има, който вземе с по-малкия двигател, рано или късно ще иска шестака :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Единствения основен проблем на галанта е ръждата която яде слабозащитеното купе и нашите кофти пътища, другото може да се оправи с малко или много средства, в зависимост от качеството което търсим.

P.S. на Галант 276мм дискове са малки, дори EBC GD 967 не могат да го накарат да спира както трябва, пък и при по-екстремно каране ги криви и тях http://www.mitsubishibg.com/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря ви много не съм очаквал някъде да получа толкова информация за толкова малко време мерси на всички за бързите отговори. Това което каза колегата svilkata_ve съгласен съм за 2.5 мотора обаче всичко опира до финанси в тези темпове с растенето на цената на горивата ето днес е 1.36 газ бензин не ми се пише че сърцето ме боли на 2.5 съм много навит ама и разхода се вдига и то не с малко от друга страна конете стават още повече данъка майката си трака застраховката и тя няма да е същата за това съм се насочил към 2.0 видях на места да има и 1.8 но мисля че ще идват малко на купето апък няма да вземам някоя лодка като текущата ми кола :) че и на газ. Още веднъж благодаря на всички продължавам търсенето ще чета тук във форума за галант какво има и да се надяваме живот и здраве да си намеря нещо добро :) иначе за Galant-това ми е мечта от много време и дано успея да взема де :)

 

Мерси още веднъж :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колегите са казали всичко, аз само да допълня, че ако си харесваш Примерата, значи ъпгрейд към Галант е доста добър вариант. Примера 11? Или стига толкова Нисан :).

Сигурно си видял тази тема, освен нея, можеш да получиш страшно много информация от форума, така че, разгледай внимателно темите. (Най-много теми има за Галант :)). Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

видях на места да има и 1.8 но мисля че ще идват малко на купето апък няма да вземам някоя лодка като текущата ми кола :) че и на газ.:)

Тези 1.8 хич не ги заглеждай .. Едно, че ги няма много, второ- за газ забрави ..

Иначе хич не е малък мотора, само няколко коня е по слаб от 2.0 .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А може ли някои който има Galant 2.0 136 коня да каже колко всъщност е годишният данък и застраховка ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А може ли някои който има Galant 2.0 136 коня да каже колко всъщност е годишният данък и застраховка ?

За данъка:

За всяка община е различно, ето тук можеш да си пресметнеш за Сливен колко ще ти е данъка. Излиза към 200лв. За застраховката:

Ако говориш за ГО, тя би трябвало да е до 200лв. Ето тук можеш да провериш с точност. Ако питаш за Каско, не знам :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

За данъка:

За всяка община е различно, ето тук можеш да си пресметнеш за Сливен колко ще ти е данъка. Излиза към 200лв. За застраховката:

Ако говориш за ГО, тя би трябвало да е до 200лв. Ето тук можеш да провериш с точност. Ако питаш за Каско, не знам :)

 

Само да вметна, че ако Галанта вече има навършение 14г. цената на данъка пада с около 60лв. т.е. ще е около 130-140лв. а за гражданската смятай дори малко над 200лв.

Аз за шестака платих ако не се лъжа 308лв данък и 230лв ГО.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Предпочитам двигателя на Галант да е 2000 см3 по много съображения.

Достатъчно е силен и икономичен. Много по лесен за обслужване и т.н.

Карам колата предимно в града и съм много доволен.

Данъка е 200 лева на година, но зависи от годините на производство.

В крайна сметка всеки си решава кой двигател да избере според нуждите му.

Ако караш извън града, 2500 см3 двигателя е по-добрия избор.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Прелюд или акорд? Ако си изключил акорда заради сравнимо по-високата цена спрямо сходна възраст галант, да знаеш че разликата е напълно основателна.:icon_thumbup: Има защо акордите да са по-скъпи. Ама галантите са по-красиви. И другото им предимство е, ........ че са по-красиви.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

...Има защо акордите да са по-скъпи. Ама галантите са по-красиви. И другото им предимство е, ........ че са по-красиви.

Хахахах... най якото мнение :) :first: :icon_clap: :icon_clap: :first:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Прелюд или акорд? Ако си изключил акорда заради сравнимо по-високата цена спрямо сходна възраст галант, да знаеш че разликата е напълно основателна.:icon_thumbup:

 

Напълно неоснователна - проверено с много години ползване на лични коли. Хонда по принцип е с по-висока изкуствена цена за всичко.

От тази генерация има английски Акорд, който просто е смешен във всяко едно отношение.

Хонда могат да правят добри мотоциклети и ... косачки за трева. Нито един друг модел не струва.

Преди няколко дена ходих с Хонда Стрийм до Италия. Няма такава ужасна кола.

Хонда съм ги зачеркнал отдавна.

 

http://www.picvalley.net/u/2505/13097580339529557581346846723wLSlMaGGkHO2hXNbhvXV.JPG

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знаете ли защо по филмите лодките са с двигатели Yamaha? Защото не минава много време и Honda трябва да я бутнеш за да запали.

И мотоциклетите им хонда са прехвалени. От 4-те гейши при пистовите най-много счупени хонди съм виждал, а за кросовите 4-тактови пък да не говорим.

Когато си продадох хондата и купих ямаха този, от който купих хондата, ми се присмя публично и каза "Еее, ти знаеш ли какво е хонда, бе? Да купи ямаха и да продаде хонда :icon_doh: ". И какво? Тази хонда пак е на плета, а ямахата само чака ездач и отнася чакъя.

 

Колкото до това дали галанта да е 2.0 или 2.5, на мен и 2.5 ми идва лемаФ. Интересното е обаче, че който си е хвалил колата пред мен (а те са мнооого) и съм имал възможност да я карам, въобще, ама Въобще не може да се мери с галанта ми по тротъл респонс. Даже някои вдигали 240-250, а са малко над 100 коня. И това не е всичко! Те могат още, но дюзите им изключвали, или пък се задействал прекъсвача... :icon_doh: Все едно не знам как върви кола 50 коня, 100 коня и 300 коня...

Данъкът е различен за всяка община. При мен 280 лева за 120 киловата. След 2-3 години ще падне евентуално. Тя па по талон е двехилядната. Пфу, язък!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знаете ли защо по филмите лодките са с двигатели Yamaha?

Знаем . Защото най добрите нямат нужда от реклама ..:icon_thumbup:

Как ги вадите тези изводи от 1 ваша вещ не знам, ама по филмите и Ролс Ройс не дават, ако питаш хората в този форум Англичаните и двигатели не могат да правят, пък цял свят лети с техните двигатели ..:icon_hmm:

 

 

моторите за мен са 2 марки - ямаха и сузуки...това е положението.

Човек като гледа моторните спортове, с други впечатления остава ..:)

 

И изобщо като цяло, защо се напъвате да сравнявате мицубиши с хонда, не мога да разбера ?

Айде на Светльо му е простено, все пак е админ ва Мицубиши форум и е нормално, ама другите не мога да ги разбера ..

Уж правели само добри косачки хонда, пък цял свят се стреми да имитира двигателите им, кой с MIVEC, кой с VANOS, кой с VVTi и т.н...:D Да не говорим, че все още държат световния рекорд за литрова мощност от атмосферка ..

Упрекваха ги на времето, че не можели да правят дизели, те взеха, че направиха 2003г. най добрия дизел в света ..

Е след толкова факти, аз на кого да вярвам ? :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Марине, света вече се промени, доста хора покараха хонди и видяха, че легендите им изобщо не са верни.

Не защитавам Мицубиши, защото съм админ, а защото имаме няколко японски коли в семейството и ги караме доста години.

Включително и "неземно безаварийната-ергономична, безшумна" Хонда Акорд, която я слагам след Галант и Мазда 6, безусловно и непредубедено във всяко едно отношение.

Още повече рекламата им за най-добрия дизел, който харчи 3 литра на сто на Акорд, след което най-добрия ми приятел (върл сектант на Хонда) си го купи и съм го карал стотици хиляди километри. Оказа се, че световните рекорди са на хартия, направени на овална писта без вятър и т.н. Вътре всичко беше Бош, а и колата като цяло се оказа не толкова добра. Вярно, двигателите им са силна страна, но една кола не е само двигател.

За великата им система Vitec изобщо не ми се коментира, нито има мощ, нито икономия, да не говорим колко е капризна на газ.

Изобщо "градски легенди" сътворени от деца, които са имали една кола, надъхали се по интернет и сбирки!

Смятам че Галант си е доста по-добре от Акорд в почти всяко едно отношение спрямо аналогични години на производство.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не е от една вещ, а от наблюдения от 2005 година. В момента Априлия и БМВ мачкат в супербайка, но да оставим това. Разтеглени ангренажни вериги, превъртели биелни лагери, прегряване и кривене на глава, дефекти по таблото и електрониката ... мейд ин Хонда...

 

Японските производители на автомобили отдавна са заложили на ниската маса и на енергични двигатели с малък обем. От тънката ламарина и нищожната изолация страда коНфортЪТ.

Най-добрият дизелов двигател е на хонда? Не знаех. Мислех че е на Ауди, защото състезанието 24 часа на Льо Ман показа друго. Нима имат двигател 3000 сс с 286 конски сили като на БМВ 335d? Не вярвам! Кола с размери на галант и по-тежка, ускоряваща се за 5,5 сек. до 100 км.

Участващите в журито на такива конкурси гледат много други неща, като икономичност, продажна цена, колко грама СО извърля печката на километър и куп други критерии, нямащи нищо общо с представянето на пътя. Затова няма да видиш автомобил на годината от т. нар. премиум клас, защото трябва да е практична, да е ополозвотворен обема на купето, да има джобчета и ниши за поставяне на полезни предмети и т. н.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Така след дълго мислене и умуване най-накрая решението е взето Galant надделя :D сега се двоумя междо 2 модела единия е 2.0 бензин 136 коня бурдо другия е 2.5 V6 бензин пак бурдо а ето и тях

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11349261776816294&f1=details&slink=119vt9

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11345314262036847&f1=details&slink=119vwj

 

и 2-та са без газ а ще слагам утре отивам във ВеликоТърново да го гледам малкия мотор тоя в Сливен е перфектен на външен вид вътре забележки няма мотора мърка като коте давайте мнения какво да правя. Голямия мотор има ли коренна разлика от малкия за градско извън градското разбрах че при големия мотор е по малък а газовата така или иначе че е ГИ по запознатите да кажат на кой мотор му отива повече :D

 

Благодаря Предварително.. :) :) :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така след дълго мислене и умуване най-накрая решението е взето Galant надделя :D сега се двоумя междо 2 модела единия е 2.0 бензин 136 коня бурдо другия е 2.5 V6 бензин пак бурдо а ето и тях

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11349261776816294&f1=details&slink=119vt9

http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11345314262036847&f1=details&slink=119vwj

 

и 2-та са без газ а ще слагам утре отивам във ВеликоТърново да го гледам малкия мотор тоя в Сливен е перфектен на външен вид вътре забележки няма мотора мърка като коте давайте мнения какво да правя. Голямия мотор има ли коренна разлика от малкия за градско извън градското разбрах че при големия мотор е по малък а газовата така или иначе че е ГИ по запознатите да кажат на кой мотор му отива повече :D

 

Благодаря Предварително.. :) :) :)

Ами при големия мотор всичко му е по най :) От към поддръжка, гориво, но и кефа при каране :yes3:

От тези снимки не мога да ти дам съвет, прецени си къде ще караш основно, ако 70-80% от шофирането ще ти е в града взимай двулитровия двигател, ако ще караш основно извънградско като мен, тогава шестака :good:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами при големия мотор всичко му е по най :) От към поддръжка, гориво, но и кефа при каране :yes3:

От тези снимки не мога да ти дам съвет, прецени си къде ще караш основно, ако 70-80% от шофирането ще ти е в града взимай двулитровия двигател, ако ще караш основно извънградско като мен, тогава шестака :good:

 

Добре а можеш ли да ми дадеш преблизителни данни за разликата в разхода на градско каране газ/бензин :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...