Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Galant EA DRL


A9A

Препоръчано мнение

Докато преглеждах схемата на късите светлини и се чудих как да направя така, че да се включват само те през деня (без предни и задни габарити, осветление на таблото...) се натъкнах на схема, която включва и DRL. Чувал съм за BMW E36, че с добавянето на реле дългите започват да играят ролята на дневни светлини. Има ли нещо подобно при Галанта или тази схема некасае европейската му версия?

 

wiring diagrams - page 268

Редактирано от A9A
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докато преглеждах схемата на късите светлини и се чудих как да направя така, че да се включват само те през деня (без предни и задни габарити, осветление на таблото...) се натъкнах на схема, която включва и DRL. Чувал съм за BMW E36, че с добавянето на реле дългите започват да играят ролята на дневни светлини. Има ли нещо подобно при Галанта или тази схема некасае европейската му версия?

 

wiring diagrams - page 268

 

Колега привет! При мен така действат фаровете, но за съжаление идея си нямам как точно става :D При даване на контакт светва "дневната" светлина. Отделно си има стандартните къси и дълги светлини, но те се включват по желание. С тях също се стартират габаритите и осветлението на таблото. Ако ще ти е в помощ може да погледнеш и колата :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Състои се от едно реле и нещо, което го водят ECU.

 

Ето какво представлява, стига да имаш конектори и да може да се поръча, като резервна част:

 

http://img827.imageshack.us/img827/4247/56059004.th.png

 

Трябва да става и с едно реленце към алтернатора (към релето за зареждане) и да симулира, че е врътнат ключа за фаровете. На колта май нямам реле за габаритите или поне не видях и съм го направил да светят само фаровете, както ти искаш, но има един проблем - като ти стане навик да караш така, понякога се забравя включването на габаритите и когато е тъмно. Ако се прави да работят габаритите е желателно да се усложни малко схемата с цел безопасност при случайно изгасване на двигателя.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

@Rosen Ivanov - Галантите ни са от различни поколения. Благодаря все пак.

 

@vladimirov - Благодаря много за информацията. Ако има някои запознат да сподели всички галанти ли имат въпросните букси или и те се поръчват с релето. Интересно каква ще е цената им :icon_hmm: .

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Еми вземи си вдигни капака и виж дали има. В ел. схемите отдолу имат картинки с профила им. Няма да се поръчват отделно, понеже са част от инсталацията. Ако нямаш - забождаш едно реленце за под 2лв. при останалите или монтираш афтърмаркет модул, ако си с обикновени крушки - може да им регулираш и яркостта с него.

Редактирано от vladimirov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Докато преглеждах схемата на късите светлини и се чудих как да направя така, че да се включват само те през деня (без предни и задни габарити, осветление на таблото...) се натъкнах на схема, която включва и DRL. Чувал съм за BMW E36, че с добавянето на реле дългите започват да играят ролята на дневни светлини. Има ли нещо подобно при Галанта или тази схема некасае европейската му версия?

 

wiring diagrams - page 268

 

По спомен (пак от квото съм мяркал по схемите) не е реле, а си е цял блок, нещо като ЕКУ, като разлика има в цялата инсталация на светлините. Така че не вярвам да стане толкова лесно, а и не съм чул до сега някой Галант европейско изпълнение да е имал тази екстра за да се надяваме на части втора употерба. Ако все пак проучиш и разбереш повече, задължително сподели тук ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Порових се доста за този заводски DRL, но нищо не намерих. В крайна сметка пуснах един кабел към релето за късите светлини през едно малко ключе и си включвам само тях. Може да светват автоматично след запалването на автомобила като се използва реле. Въпрос на избор...

 

Хубавото в този случай, е че няма интервенции по инсталацията и с демонтирането на единственият използван кабел няма да си личи, че някой, някога е пипал по нея.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля да си реша проблема с дневните светлини като купя Led day light 4 на Филипс. 5W ca. Хващат ми се идеално до лупите (на броня спорт едишън). Правя ги да светят винаги щом зарежда алтернатора и точка - няма да ми светят габарити отзад, отпред, дисплея на навигацията и часовника няма да замижават мислейки че се стъмнило. Сертификат: Homologated for European Road legal DRL regulation (ECE R87). Е, не са евтино решение, ма пък ша съм модерен.

 

Galant daylights

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

...Хващат ми се идеално до лупите (на броня спорт едишън)....

Galant daylights

Трябва да видиш ако ги монтираш там на бронята дали спазваш законните отстояния (най-вече височината от земята при положение, че ще ги слагаш дори под халогените):

 

Правило №48 Външният край на светлините не трябва да бъде на повече от 400 мм. от най-крайния външен ръб на превозното средство. Разстоянието между вътрешните краища на двете дневни светлини не трябва да бъде под 600 мм. или 400 мм., когато общата ширина на превозното средство е под 1 300 мм. Височината от земята трябва да бъде между 250 мм. и 1 500 мм.
Редактирано от zexer
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля да си реша проблема с дневните светлини като купя Led day light 4 на Филипс. 5W ca. Хващат ми се идеално до лупите (на броня спорт едишън). Правя ги да светят винаги щом зарежда алтернатора и точка - няма да ми светят габарити отзад, отпред, дисплея на навигацията и часовника няма да замижават мислейки че се стъмнило. Сертификат: Homologated for European Road legal DRL regulation (ECE R87). Е, не са евтино решение, ма пък ша съм модерен.

 

Galant daylights

 

Взимай Филипса, светят много добре.

 

Добавям две снимки да се види.

 

DSC_0040.jpg?attredirects=0

DSC_0039.jpg?attredirects=0

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

След като в неделя се наканих да свържа към инсталацията закупения модул за дневни светлини по схемата, която Любо Димитров ми даде и вероятно скоро ще публикува, отворих кутията с предпазителите и видях, че има свободна букса, на която да се релето може да стъпи. Буксата е без клеми, но поставянето не е проблем. И тъй като модулът е сравнително малък /около 70х30х10 мм/, през главата ми мина перверзната идея да "разбишкам" инсталацията, т.е. да разкача кутията с предпазителите, да сложа отдолу при оплетките модула /ДЛР-а/, а релето - на свободната букса. Така захранване и управление ще взема директно от там, а към фаровете покрай акумулатора ще ходи само един кабел.

Нямах достатъчно време да започна операцията, затова ще предвидя повече идната неделя.

Някой разглобявал ли е блока с предпазителите и има ли идея модул с описаните по горе габарити дали ще се вмести ?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Някой разглобявал ли е блока с предпазителите и има ли идея модул с описаните по горе габарити дали ще се вмести ?

 

Абе ти още ли не си го монтирал :) ...

 

 

По въпроса ти конкретно: http://www.mitsubishibg.com/forum/index.php?showtopic=15212&st=28 :icon_n_clover:

 

Моя съвет ти е ясен.. намотай ги и ги бухай до акумулатора и това е .. нито се виждат, нито се мокрят.

Редактирано от Lyubo Dimitrov
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

След като в неделя се наканих да свържа към инсталацията закупения модул за дневни светлини по схемата, която Любо Димитров ми даде и вероятно скоро ще публикува, отворих кутията с предпазителите и видях, че има свободна букса, на която да се релето може да стъпи. Буксата е без клеми, но поставянето не е проблем. И тъй като модулът е сравнително малък /около 70х30х10 мм/, през главата ми мина перверзната идея да "разбишкам" инсталацията, т.е. да разкача кутията с предпазителите, да сложа отдолу при оплетките модула /ДЛР-а/, а релето - на свободната букса. Така захранване и управление ще взема директно от там, а към фаровете покрай акумулатора ще ходи само един кабел.

Нямах достатъчно време да започна операцията, затова ще предвидя повече идната неделя.

Някой разглобявал ли е блока с предпазителите и има ли идея модул с описаните по горе габарити дали ще се вмести ?

 

Ако питаш за блока с предпазители и релета в двигателния отсек,няма да можеш да сложиш кутийката вътре,твърде малко място има,дори и под платката.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря за отговора. Посочената тема ми е убягнала. :icon_doh:

Абе ти още ли не си го монтирал :) ...

Чаках DRL-а да втаса/цъфне/ферментира. :D

Редактирано от de4i
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колеги, благодаря за отговора. Посочената тема ми е убягнала. :icon_doh:

 

Чаках DRL-а да втаса/цъфне/ферментира. :D

Е...то и аз така :icon_blush:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 4 седмици ...

Повдигам темата с едно въпросче свързано с DRL или не съвсем. Има ли някакъв начин да се спре/прекъсне това намаляване на светлината по уредите когато се включат светлините? Да се прекъсне потенциометъра......или да се махне някакво реле, незнам. Аз лично винаги съм карал на светлини независимо от сезона и това много преди да влезе този закон, имам изграден навик за това като колана, но това че намалява светлината много ме дразни :mad: Особено климатроника, лятото няма как да видиш нищо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...