Премини към съдържание

Покупка Галант


Препоръчано мнение

Здравейте,

 

Харесах си Галанта като кола и най-вече конкретната модификация 2.0(1997-2003) бензин ръчни скорости, като сравенително надежден автомобил и с малко по-ефтина подръжка сравнение с 2.5. Дизела не ме влече особено.

 

Прегледах 2 коли, като и двете за съжаление имаха ръжда. Забелязвам, че основно колите са внасяни от Австрия и Швейцария и май това е големия проблем с ръждата. Малко ме депресира ръждата, защото имаше на доста детайли, не само по веждите както се пише основно във форума.

Гнило не съм забелязак никъде, но незнам колко ще изкара така както е тръгнало навсякъде.

 

Далече съм от идеята, че има 12 годишен автомобил, който е в перфектно здраве и да се продава, но някак ръждата ме травмира леко.

 

За останалите често срещани проблеми горе долу прочетох и съм се подготвил психически, че дори да ги няма като се купува колата, рано или късно ще се правят.

 

Като цяло автомобила ме грабна. Много ми харесва всичко. 2.0 бензин ми ми е идеален като двигател, все пак имам и доста градско каране и 2.5 ще ми тежи излишно на джоба, затова не го и гледма като модификация. Забелязвам, че повечето които се продават са 2.5 явно кризата си казва думата.

 

Чудя се дали да търся въобще кола без ръжда и колко време ще изкара без нея или да взема кола с ръжда пък да си се боря с ръждата?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 114
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Чудя се дали да търся въобще кола без ръжда и колко време ще изкара без нея или да взема кола с ръжда пък да си се боря с ръждата?

 

Май ще е най-добре да намериш среден вариант, защото тези без ръжда.. ще им търсят доста сериозни пари. Така че най-добре да си прецениш сам според ситуацията в която си.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Май ще е най-добре да намериш среден вариант, защото тези без ръжда.. ще им търсят доста сериозни пари. Така че най-добре да си прецениш сам според ситуацията в която си.

 

Доста сериозни пари е относително, според вас колко би трябвало да струва такава кола, която не я е захапала ръждата?

Като гледам mobile.bg цените почват от 2 и стигат до около 6 хиляди лева.

 

Аз ходих да гледам тази : http://www.mobile.bg/11338365033757446

и тази : http://www.cars.bg/u636396

 

Днес мислех да ходя да погледна и тази : http://www.cars.bg/u705131 и тази http://www.mobile.bg/11314017201897245 ама не ми остана време, утре може би.

Редактирано от meltin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами спрямо обявите на колеги тук във форума, като ориентир бих казал 5000лв. Разбира се, че има и изключения.. но колеги във форума със подържани и запазени Галанти под тази сума, рядко публикуват обяви. Аз като взех моя, го бяха закърпили още в Автсрия.. и след 1 зима си пролича :icon_crying:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-напред корозират задните вежди. "Червена грес" се появява и по бомбетата на предните амортисьори, някоя планка и болт в двигателния отсек, по стабилизиращите щанги и носачите, амортисьорите и пружините, както и точки по пода тук-там.

Немците и като цяло в чужбина рядко подменят носач, амортисьор или пружина. 12-15-годишно желязо, изложено на техните зими, трудно ще се предпази от точки корозия, но това е козметично и няма отношение към нищо. Даже не се вижда. Единствено като почнеш да го тропаш по нашите пътища постепенно ще освежиш положението. 4 години карам моя и съм сменил накрайниците и левия прав носач. От Германия си го докарах и не беше сменян нито един носач и амортисьор. Видях много части за смяна и лека-полека стават нещата. За 5000 не бих го продал. Харесвам си колата (2.5 е).

Гледай да е запазена откъм корозия най-вече по бомбетата и веждите. В случай че са направени веждите тук или в чужбина и няма ръжда, може да ги мацнеш с мазен парцал. Където има масълце няма да ръждяса.

Щом ти харесва модела правенето на вежди при всичко друго изрядно по колата не би трябвало да те откаже.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Най-напред корозират задните вежди. "Червена грес" се появява и по бомбетата на предните амортисьори, някоя планка и болт в двигателния отсек, по стабилизиращите щанги и носачите, амортисьорите и пружините, както и точки по пода тук-там.

Немците и като цяло в чужбина рядко подменят носач, амортисьор или пружина. 12-15-годишно желязо, изложено на техните зими, трудно ще се предпази от точки корозия, но това е козметично и няма отношение към нищо. Даже не се вижда. Единствено като почнеш да го тропаш по нашите пътища постепенно ще освежиш положението. 4 години карам моя и съм сменил накрайниците и левия прав носач. От Германия си го докарах и не беше сменян нито един носач и амортисьор. Видях много части за смяна и лека-полека стават нещата. За 5000 не бих го продал. Харесвам си колата (2.5 е).

Гледай да е запазена откъм корозия най-вече по бомбетата и веждите. В случай че са направени веждите тук или в чужбина и няма ръжда, може да ги мацнеш с мазен парцал. Където има масълце няма да ръждяса.

Щом ти харесва модела правенето на вежди при всичко друго изрядно по колата не би трябвало да те откаже.

Веждите не ме притесняват толкова, колкото примерно няколко петна колкото монета от 1 лв по бомбетата.

И да повечето ръжди изглеждат козметични, но ме притеснява, че с времето доста бързо ще изгние примерно 1-2 сезона.

Редактирано от meltin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледай да няма по бомбетата. Карам и астра на 20 години, пък не е изчезнала от света. От близо 9 години е в нас и идва момент за втори път да й правят веждите. 8 зими и 9 лета и няма драма с ръждата. Зимата почти няма ден да не я изкарам и като стегне на -20-27 града няма как и да измия.

Какво друго комби си харесал като марка/модел?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Веждите не ме притесняват толкова, колкото примерно няколко петна колкото монета от 1 лв по бомбетата.

И да повечето ръжди изглеждат козметични, но ме притеснява, че с времето доста бързо ще изгние примерно 1-2 сезона.

Ръжда по бомбетата показва,че ще има и доста ръжда по веждите и вероятно са ги правили вече.........но имам коли, които вече нямат бомбета и пак си се движат......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Моя Галант купих перди две години без грам ръжда, но забелязвайки, че е правен преди да дойде в БГ.

Колата е австрийка. Беше напръскан отдолу с някаква черна матова смес. Имаше обаче ръжда на едното предно бомбе - колкото монета от 1 ст.

За две години изби единствено ръжда по веждите до степен да не ми е приятно, като си гледам колата. Така че предстои тенекеджия и бояджия за около 300-400 лева, каквито верси съм чувал. Тъкмо ще ги съчетая с две ужулвания на бронята, които направих от глупост.

Други ръжди може и да има, както каза Пламен, но не са проблем.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Анди ти е отговорил подробно.

Ако няма гнило - нищо страшно, обичайно състояние, дребна козметика, аз си ги оправям сам, гледай другите неща да са наред. При нас ръждясват по-бавно, там хвърлят много химия.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Гледай да няма по бомбетата. Карам и астра на 20 години, пък не е изчезнала от света. От близо 9 години е в нас и идва момент за втори път да й правят веждите. 8 зими и 9 лета и няма драма с ръждата. Зимата почти няма ден да не я изкарам и като стегне на -20-27 града няма как и да измия.

Какво друго комби си харесал като марка/модел?

Avensis и Accord, като второто не ми влиза в Бюджета, просто тия години нямат комби. Старите са много стари, новите са все още скъпи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Скоро ще почна да се замислям за 2.5.

 

Като гледам какви причлини обяви има за него http://www.mobile.bg/11277360273431292

 

Иначе по същество, вчера гледах това след работа : http://www.mobile.bg/11331997188258771

Оставено в автокъща, човека го регистрирал после върнал, има някакъв удар отпред в ляво, който е правен ама.... като от баш майстор предния капак е пръскан и т.н.

Ръжди външно няма, но не се учудвам ако са пръскали капака да са направили и веждите, въпреки, че на капака си му личеше, че е правен, а по веждите нямапе следи и т.н.

Шупла на предното стъкло и т.н. Баш шефа на Автокъщата го нямаше, колата заключена и малко се поотказах и от тая бройка.

 

За 2.5 мотора има доста повече бройки и на снимки излежда по-добре, ама от септември всеки ден ще имам минимум 40 км из София градско, та така. То няма да е точно по задръстванията, но все пак.

 

П.С. Гледам, че има и коли без 1 точка ръжда по бомбетата http://www.mobile.bg/11277360273431292, като тази, ама е 2.5. Ще продължа да си търся 2.0 в подобно състояине. Има надежда.

Редактирано от meltin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Абе, гледам че заглеждаш комбита, mmotors продаде ли си неговото ? Ако не е, направо се насочвай натам .. и цена ще ти направи и е оправено и обслужено от всякъде .. пиши му лично ако искаш, няма да сгрешиш ..

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пък ако държиш да има по-богато оборудване, като кожени седалки, круиз контрол и трекшън контрол, трябва да гледаш само 2.5. Ако държиш на оптитронното табло и типтроника - също забравяш за 2.0. Има изключения, но се много редки. Ама много.

 

Има си коли без ръжди. Друг е въпросът кой ще купи наистина слънчева такава кола в България. Внасят се някакви "оферти", после кръпка там, маскиране от другата страна и хайде на обява. Моят е Германия близо да швейцарската граница. Въобще не знаех какво купувам честно казано. Веждите са екстра, а по бомбетата май имаше някъде точици като глава на карфица. По задните амортисьори имаше много, както и по пружините и стабилизиращата щанга. Боята пада на люспи от нея. Чакам нещо да се врзиви по задното окачване, да я сваля, обработя и върна обратно....

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пък ако държиш да има по-богато оборудване, като кожени седалки, круиз контрол и трекшън контрол, трябва да гледаш само 2.5. Ако държиш на оптитронното табло и типтроника - също забравяш за 2.0. Има изключения, но се много редки. Ама много.

 

Има си коли без ръжди. Друг е въпросът кой ще купи наистина слънчева такава кола в България. Внасят се някакви "оферти", после кръпка там, маскиране от другата страна и хайде на обява. Моят е Германия близо да швейцарската граница. Въобще не знаех какво купувам честно казано. Веждите са екстра, а по бомбетата май имаше някъде точици като глава на карфица. По задните амортисьори имаше много, както и по пружините и стабилизиращата щанга. Боята пада на люспи от нея. Чакам нещо да се врзиви по задното окачване, да я сваля, обработя и върна обратно....

 

Оптитронното табло се прави,друг е въпросът че на малко техници им се отдава или имат време да си играят за да го направят. Който не вярва,може да го види на моя Галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Знам че може. Няколко човека са си сложили на колите.

Виждал съм само един галант 2.0 с оптитронно табло до 240.

На meltin искам да кажа, че ако пътищата са зле да не си купува галант. Няколко пъти с приятели ходим по работа до Ч. Бряг и Б. Слатина. Има отвратителни улици - огромни дупки, стърчащи по 17-18 см. шахти (необозначени), пропаднал асфалт, изкопни работи през цялото "шосе"... няколко пъти предницата издаде стържещ звук, при това със скорост на пикаещ в движение охлюв. 50 метра за 1 минута :icon_doh: Изчерпа ми се репертоара от благоприятни пожелания за светло бъдеще докато "карах" из ямите. Чакам, чакам да оправят пътищата и ... май няма да дочакам.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Тия галанти станали без пари, даже читавите. Ама са вече почти йънгтаймери:icon_thumbup: И от мен един глас за типтроника. Онзи в обявата за 5600, швейцареца изглежда задължителен за оглед.

 

 

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

П.С. Гледам, че има и коли без 1 точка ръжда по бомбетата http://www.mobile.bg/11277360273431292, като тази, ама е 2.5. Ще продължа да си търся 2.0 в подобно състояине. Има надежда.

 

 

На този казанчето за охладителна течност му е празно!!

Купи си кола от форума :icon_thumbup: , най малкото са обслужени.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Приятел, три години и 30 000 км. съм карал с празно казанче. Да съм счупил, блокирал, нещо да е станало? Не.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Пътищата в БГ винаги са били под всякаква критика, но не смятам, че галанта е по нежна кола от всяка друга ако се дръжиш с нея без да издевателстваш, би трябвало да ти се отплаща с доволно здраво окачване.

 

Или греша?

 

Като екстри държа само на климатик. Всичко нагоре е в плюс ама не е задължително.

Оптронното табло е готино, ама заради него няма да си купя една кола вместо друга ;-)

 

От немско, само дето е извъм бюджета

 

Пак от немско, пак с оптронно табло 2.0, тук повече се вместваме като пари

Редактирано от meltin
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ходовата част е здрава. Проблемът е в големия брой носачи с техните цени и калпавите пътища.

Meltin, тук в България има достатъчно голям избор на такъв автомобил. Не е нужно да го докарваш от Германия или другаде. Преди 4 години в мобиле.бг имаше не повече от 6-7 коли. Галантите в Германия започваха от 3000 ойро и не бяха нищо особено. Хубав екземпляр се търгуваше задължително от 4200-4300 ойро нагоре. Но от тогава положението много се промени и да кажем взимаш кола от там, без значение каква. Може да си промениш решението и да вземеш друга марка, нищо не се знае. Имаш едни 700 лева докарване, 500 ролките и ремъка за ангренажа (за 2.5) вкл. работата на механика, имаш екотакса, винетка, регистрации, простотии... Огледай се, събери информация и вземи кола от съфорумник. С 90% вероятност спестяваш: преглед, винетка, валидна гражданска (някъде и каско), втори комплект джанти и гуми, обслужена кола - масло, ремъци, филтри, някоя поддала и сменена част + аптечка със заверен пожарогасител и бензин в резервоара... Аз така бих направил. Нали ти казвам, преди 4 г. и аз търсех такъв автомобил и имаше само един същия като моя на цена 11500 лв. Включително в Германия бяха супер редки. Където попитахме за галант масово вдигаха рамене и първо питаха "какво беше това?" и после звъняха на колеги, но отникъде нищо. Бях тръгнал за един от немското мобиле и взех него. Имаше тюф, беше спрян от движение 10 дни преди да го докарам в България и уж читава кола, но всъщност хвърлих близо 2000 лева да го направя така, че да ми хареса. Там не ми дадоха да я пробвам, защото на ъгъла имало камера и без номера щели да ми съдерат кожата от глоби. Сега ги има и са евтини. Много, много, потретвам много рядко ги купуват. Виж, ако беше VW дизел и то голф, веднага изчезва.

Тук може да я тестваш, да попиташ този-онзи дали не знае нещо повече за конкретната кола и ... да се "циганчосваш" за цената, което не ти препоръчвам да правиш.

Редактирано от Andy Van Der Drift
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ходовата част е здрава. Проблемът е в големия брой носачи с техните цени и калпавите пътища.

Meltin, тук в България има достатъчно голям избор на такъв автомобил. Не е нужно да го докарваш от Германия или другаде. Преди 4 години в мобиле.бг имаше не повече от 6-7 коли. Галантите в Германия започваха от 3000 ойро и не бяха нищо особено. Хубав екземпляр се търгуваше задължително от 4200-4300 ойро нагоре. Но от тогава положението много се промени и да кажем взимаш кола от там, без значение каква. Може да си промениш решението и да вземеш друга марка, нищо не се знае. Имаш едни 700 лева докарване, 500 ролките и ремъка за ангренажа (за 2.5) вкл. работата на механика, имаш екотакса, винетка, регистрации, простотии... Огледай се, събери информация и вземи кола от съфорумник. С 90% вероятност спестяваш: преглед, винетка, валидна гражданска (някъде и каско), втори комплект джанти и гуми, обслужена кола - масло, ремъци, филтри, някоя поддала и сменена част + аптечка със заверен пожарогасител и бензин в резервоара... Аз така бих направил. Нали ти казвам, преди 4 г. и аз търсех такъв автомобил и имаше само един същия като моя на цена 11500 лв. Включително в Германия бяха супер редки. Където попитахме за галант масово вдигаха рамене и първо питаха "какво беше това?" и после звъняха на колеги, но отникъде нищо. Бях тръгнал за един от немското мобиле и взех него. Имаше тюф, беше спрян от движение 10 дни преди да го докарам в България и уж читава кола, но всъщност хвърлих близо 2000 лева да го направя така, че да ми хареса. Там не ми дадоха да я пробвам, защото на ъгъла имало камера и без номера щели да ми съдерат кожата от глоби. Сега ги има и са евтини. Много, много, потретвам много рядко ги купуват. Виж, ако беше VW дизел и то голф, веднага изчезва.

Тук може да я тестваш, да попиташ този-онзи дали не знае нещо повече за конкретната кола и ... да се "циганчосваш" за цената, което не ти препоръчвам да правиш.

 

Точно така, купи си кола от БГ или дори от форума най-добре. Много по-добро решение от нов внос.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Даа защото тия балъци от форума (включително и аз) фърлят маса пари да си оправят колите и после ги продават на безценица :icon_blush: :icon_doh: :icon_thumbup: хахаха :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

+1 не се занимавай с немски бангии. По скъпи са, което е обусловено от по високия им стандарт на живот си мисля. Казвам го от личен опит. Моята е внесена преди 2г от обява в мобилето, ей така харесах я и без дори да съм я видял на живо или карал я купих. Колко неща са сменяни не ми се пише :icon_thumbup: Пламен може да каже, защото колата е поддържана при него. А цената която платих въобще не искам да я коментирам. Така че от форума най- добре, има много хубави екземпляри от хора, които са вложили душа и сърце, повярвай не преувеличавам и ти ще го разбереш като си купиш. Може да я закараш при най-близкия форумен майстор на диагностика(не видях от къде си). Повечето коли от форума са поддържани от тях, така че можеш да добиеш представа за автомобила и поне по-скорошната му история. И те така. Успех!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

+1 не се занимавай с немски бангии. По скъпи са, което е обусловено от по високия им стандарт на живот си мисля. Казвам го от личен опит. Моята е внесена преди 2г от обява в мобилето, ей така харесах я и без дори да съм я видял на живо или карал я купих. Колко неща са сменяни не ми се пише :icon_thumbup: Пламен може да каже, защото колата е поддържана при него. А цената която платих въобще не искам да я коментирам. Така че от форума най- добре, има много хубави екземпляри от хора, които са вложили душа и сърце, повярвай не преувеличавам и ти ще го разбереш като си купиш. Може да я закараш при най-близкия форумен майстор на диагностика(не видях от къде си). Повечето коли от форума са поддържани от тях, така че можеш да добиеш представа за автомобила и поне по-скорошната му история. И те така. Успех!

+1

Тук му е мястото да си намериш Галант-а :)

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...