bai Mihal Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 Тъй като получих няколко запитвания за това как съм решил проблемите след премахването на катализаторите, реших да споделя със всички, като се надявам да бъда полезен. Моя двигател е 6А13 от 2001 г. с 3 катализатора и 4 ламбди сонди. Подмених цялата изпускателна система, вкл. отстраних и 3-те катализатора. На новите колектори местата на ламбди-сондите също бяха променени, а между първите (които оригинално бяха преди катализаторчетата на изпускателните колектори) и вторите ламбди (непосредствено след катализаторите) вече има обикновена тръба с малко по-широко сечение. Като приключиха въпросните манипулации, след определен пробег (до 100 км.) ми светваше чек-енджина и колата директно влизаше а авариен режим. Проблемът идваше от сонда номер 3 (след катализатора на главата откъм купето), която отчиташе еднакви стойности като сондата на тръбата преди нея. Впоследсвие, след няколко диагностики и проби/грешки проблема ми го решиха в Крафт, като ми монтираха пред въпросната сонда нещо като фланец (по техните думи "лъжец за ламбди сонди", който струва 65 лв.). Въпреки че не дадоха никаква гаранция, сега всичко е ОК. Колегите с двигатели като моя, които планират премахването на катализаторите, но възнамеряват да запазят оригиналните изпускателни колектори, както и тези с други мотори(с един катализатор и 2 ламбди сонди), могат на местата на катализаторите да монтират резонатори със т.нар. завихрители и по този начин със сигурност няма да имат проблеми с ламбдите. Права тръба също е решение, но в този случай няма гаранция дали по някое време някоя сонда няма да "алармира" . Известна промяна на звука също е възможна (но нищо притеснително). Въпросът с разхода на гориво "преди и след" катализатора е относителен, но по принцип, ако катализаторът е бил позапушен, разходът ще намалее. С колко - е Божа работа, но все пак не очаквайте чудеса Двигателят със сигурност също ще се чувства по-добре. Това е, надявам се, че съм бил полезен. Тия дни имам доста свободно време, така че дет' се вика - отворен съм за въпроси, коментари и дискусии Успех на всички! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
LoRd_G5 Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 Колега,браво за подробната информация! :icon_thumbup: Аз също съм на път да се отървам от това "дразнителче",но съм с 4G63 с 2 ламбди. Имаше колеги,които са махали и не са имали никакви проблеми с чека,въпреки поставянето на обикновена тръба,явно е въпрос на късмет :good: Как усети динамиката на колата след махането на катализатора? За разхода предполагам,че няма да падне с повече от 0,5л/100 км Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 Тъй като получих няколко запитвания за това как съм решил проблемите след премахването на катализаторите, реших да споделя със всички, като се надявам да бъда полезен. Моя двигател е 6А13 от 2001 г. с 3 катализатора и 4 ламбди сонди. Подмених цялата изпускателна система, вкл. отстраних и 3-те катализатора. На новите колектори местата на ламбди-сондите също бяха променени, а между първите (които оригинално бяха преди катализаторчетата на изпускателните колектори) и вторите ламбди (непосредствено след катализаторите) вече има обикновена тръба с малко по-широко сечение. Като приключиха въпросните манипулации, след определен пробег (до 100 км.) ми светваше чек-енджина и колата директно влизаше а авариен режим. Проблемът идваше от сонда номер 3 (след катализатора на главата откъм купето), която отчиташе еднакви стойности като сондата на тръбата преди нея. Впоследсвие, след няколко диагностики и проби/грешки проблема ми го решиха в Крафт, като ми монтираха пред въпросната сонда нещо като фланец (по техните думи "лъжец за ламбди сонди", който струва 65 лв.). Въпреки че не дадоха никаква гаранция, сега всичко е ОК. Колегите с двигатели като моя, които планират премахването на катализаторите, но възнамеряват да запазят оригиналните изпускателни колектори, както и тези с други мотори(с един катализатор и 2 ламбди сонди), могат на местата на катализаторите да монтират резонатори със т.нар. завихрители и по този начин със сигурност няма да имат проблеми с ламбдите. Права тръба също е решение, но в този случай няма гаранция дали по някое време някоя сонда няма да "алармира" . Известна промяна на звука също е възможна (но нищо притеснително). Въпросът с разхода на гориво "преди и след" катализатора е относителен, но по принцип, ако катализаторът е бил позапушен, разходът ще намалее. С колко - е Божа работа, но все пак не очаквайте чудеса Двигателят със сигурност също ще се чувства по-добре. Това е, надявам се, че съм бил полезен. Тия дни имам доста свободно време, така че дет' се вика - отворен съм за въпроси, коментари и дискусии Успех на всички!сиреч да слагат при декатване резонатори. то това е общоизвестно, де Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 14 юни 2012 Сподели Публикувано 14 юни 2012 Колега,браво за подробната информация! :icon_thumbup: Аз също съм на път да се отървам от това "дразнителче",но съм с 4G63 с 2 ламбди. Имаше колеги,които са махали и не са имали никакви проблеми с чека,въпреки поставянето на обикновена тръба,явно е въпрос на късмет :good: Как усети динамиката на колата след махането на катализатора? За разхода предполагам,че няма да падне с повече от 0,5л/100 км Не е до късмет ,а до това, с какво управление ти е мотора, сиреч - ЕКУ-то ти какво е.......до 99 година, или след 2000 година......Аз що тръби съм махал, не е истина....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 15 юни 2012 Сподели Публикувано 15 юни 2012 Ха, понеже аз съм един от хората, които питаха за ламбдите, да взема да споделя и моя опит публично Наложи се да се махнат малките катализатори на моя галант, като просто ги изтърбушихме. Определено се усети разлика във вървежа на колата, поради простата причина, че старите бяха запушени, разтопени и т.н. Тука обаче дойде проблема - светещ чек, грешка и в двете долни ламбди, отчитащи еднакви газове като горните :icon_crying: След посъветване с няколко човека реших да си търся катализатори втора употреба(за новите Миро такава цена ми даде, че щях да му подаря колата :icon_blush: ) и да върна оригиналното състояние...След като дойдоха ги монтирахме, изчистихме грешките и направих засичане на разхода, който споделих какъв е станал в другата тема. Държа да отбележа, че без катализатори и със здрави, незапушени такива няма никаква разлика във вървежа на колата , но не мога да кажа същото за горенето Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bai Mihal Публикувано 8 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 8 декември 2012 Мисля, че е коректно да кажа, че след първите 3000-3500 км. от поставянето на фланеца чек енджина пак ми светна и оттогава светва средно през 800-1000 км. Различното сега е, че колата вече не влиза в авариен режим, а си върви (и гори) както и преди да светне лампата. Едни пичове ми предлагаха няк'ви OBD емулатори на проблемните сонди, но нещо не се зарибих. Засега откачам акумулатора, за да изчистя грешката, но намерих в Интернет и едно устройство - OBD II EOBD code scanner - такъв малък тестер, с който могат да се трият и грешките в компа. Струва 65 евро. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 9 декември 2012 Сподели Публикувано 9 декември 2012 А номера с гайката що не пробваш? Подлага се една гайка (заварява се над резбата) и проблемната сонда по този начин се "повдига" и мери уж "изчистена" смес .. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
stevensgr Публикувано 9 декември 2012 Сподели Публикувано 9 декември 2012 Мисля, че е коректно да кажа, че след първите 3000-3500 км. от поставянето на фланеца чек енджина пак ми светна и оттогава светва средно през 800-1000 км. Различното сега е, че колата вече не влиза в авариен режим, а си върви (и гори) както и преди да светне лампата. Едни пичове ми предлагаха няк'ви OBD емулатори на проблемните сонди, но нещо не се зарибих. Засега откачам акумулатора, за да изчистя грешката, но намерих в Интернет и едно устройство - OBD II EOBD code scanner - такъв малък тестер, с който могат да се трият и грешките в компа. Струва 65 евро. Тоя скенер не е ли за малко по-модерни коли от Галанта? Аз преди да видя лично с очите си,че се закача и чете живи данни,не бих си купил никакъв скенер,защото видях колко прехвалени програми изобщо не могат да се свържат с електрониката на Галант EA. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 9 декември 2012 Сподели Публикувано 9 декември 2012 (редакция) Колегите с двигатели като моя, които планират премахването на катализаторите, но възнамеряват да запазят оригиналните изпускателни колектори, както и тези с други мотори(с един катализатор и 2 ламбди сонди), могат на местата на катализаторите да монтират резонатори със т.нар. завихрители и по този начин със сигурност няма да имат проблеми с ламбдите. Права тръба също е решение, но в този случай няма гаранция дали по някое време някоя сонда няма да "алармира" . Добре де аз възнамерявам да махна катализаторите и да не променям оригиналните колектори, дали наяма да светне чека като сложим резонатори със завихрител. Пробвал ли го е някой? Редактирано 9 декември 2012 от wonderwalker Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 9 декември 2012 Сподели Публикувано 9 декември 2012 Ааа, ше светне, как няма Ако си с 3-те катализатора ще светне Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bai Mihal Публикувано 9 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 9 декември 2012 А номера с гайката що не пробваш? Подлага се една гайка (заварява се над резбата) и проблемната сонда по този начин се "повдига" и мери уж "изчистена" смес .. Еми нали за това го сложиха тоя фланец - той издърпва въпросната сонда доста назад (ето снимка: http://mihaild.snimka.bg/automobiles/micubishi.690758.29061100.big), но очевидно не достатъчно. Оня ден даже му подложих шайби на фланеца, за да отиде сондата още по-назад. Сега ще видим резултата. Тоя скенер не е ли за малко по-модерни коли от Галанта? Аз преди да видя лично с очите си,че се закача и чете живи данни,не бих си купил никакъв скенер,защото видях колко прехвалени програми изобщо не могат да се свържат с електрониката на Галант EA. Аз пробвах един по-стар модел на такъв скенер и се свърза успешно с ЕКУ-то на Галанта. А ако се сложат малки резонаторчета на мястото на катализаторчетата на изпуск. колектори, вероятно няма да има проблеми, но не мога да го твърдя със сигурност. Според мен в програмата на ЕКУ-то са заложени определени диапазони на сигналите, подавани от сондите, и ако реалните им показания се различават - се регистрира грешка. А нейната величина определя по-нататъчното поведение на компа (дали ще влиза в авариен режим или само ще "алармира"). Ако някой знае със сигурност какви трябва да са показанията на сондите и има свободно време и апаратура - ще успее да нагоди сигналите, така че да са в норма. Интересно е, че в руския форум на Галант братята си чипват заводските ЕКУ-та (някои от тях единствено изключвали вторите ламбди от програмата на компа) и после казват, че колите има ставали самолети. ;) А пък другите братя (западните) по въпроси за 6А13 мълчат като риби. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmaanekena Публикувано 9 декември 2012 Сподели Публикувано 9 декември 2012 Интересно е, че в руския форум на Галант братята си чипват заводските ЕКУ-та (някои от тях единствено изключвали вторите ламбди от програмата на компа) и после казват, че колите има ставали самолети. ;) А пък другите братя (западните) по въпроси за 6А13 мълчат като риби. 2002г. ходих с 1 авер да си купува нов Галант от Ратола София,тогава цената на Аванса беше 52000лв,продавача от Ратола обясняваше че в Гьрция срещу 700евро може да се 'напомпа' двигателя от 160 на 210коня.Казваше че някой 'клиенти' на Ратола с Галанти вече са го правили.Явно начин има. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 декември 2012 Сподели Публикувано 10 декември 2012 2002г. ходих с 1 авер да си купува нов Галант от Ратола София,тогава цената на Аванса беше 52000лв,продавача от Ратола обясняваше че в Гьрция срещу 700евро може да се 'напомпа' двигателя от 160 на 210коня.Казваше че някой 'клиенти' на Ратола с Галанти вече са го правили.Явно начин има.Може, как да не С една, две турбинки стават чудеса :D Майтапа настрана, може и да се направи след доста промени по мотора, предполагам, но за мижавата сума от 700 евро не ми се струва възможна появата на 50 коня. :rulez: С вятъра ефекта ще е много по - голям, сумата многократно би надвишила горепосочената :rulez: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 10 декември 2012 Сподели Публикувано 10 декември 2012 (редакция) Тогава да намерим продавача от 2002 г., да го заведем на ресторант и да поговорим с него :icon_thumbup: Какви са симптомите на запушен катализатор? На галантите фейслифт, но преди модификациите в компютъра и трите ламбди, е само един, нали така? Един катализатор с 2 кислородни даткича?Намалената мощност и повишен разход на гориво в този момент трудно могат да се разграничат от нормалните, още повече когато това е единствена кола в семейството и се кара всеки ден от един шофьор. Скоростта на потока изгорели газове също не е критерий заради широките тръби и добре измислената изпускателна с-ма. Газовете (пАрите) при мен се вдигат право нагоре при топъл двигател, а не летят със сила назад. Досущ като огнедишащ змей. Как се променя това с премахване на катализатор/и? Редактирано 10 декември 2012 от Andy Van Der Drift Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 декември 2012 Сподели Публикувано 10 декември 2012 (редакция) На последните фейслифтови ЕА галанти се монтират ЕКУ-та, които може би подлежат на рефлаш. Имам всички горивни карти на всички видове ЕКУ-та както на ЕА, така и на ВР4 - ръчни и автоматични кутии. Замяната на ЕКУ-та е възможна, респ. не е проблем ЕКУ от ВР4 да се монтира на конвенционален ЕА галант. Повечето ВР ЕКУ-та имат възможност да се флашват с open port кабел и ECU flash софтуер. Който иска, мога да му пратя картите по мейла. Тоест при съвместимо ЕКУ не е проблем да се подменят картите и се се изкарат едни 10-15 коня върху стандартните. Вече флашването на диапазона на напрежението, което процесорът на ЕКУ-то обработва като сигнал от ламбдите ми се струва повече играчка. Или поне много повече играчка от емулирането на 2 сонди. ПП. Няма никаква драма при монтирането на резонатор на стария мотор с един катализатор.Обичайните симптоми на запушен катализатор е миризмата на сяра при високи обороти на двигателя. Редактирано 10 декември 2012 от SLX Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 10 декември 2012 Сподели Публикувано 10 декември 2012 ПП. Няма никаква драма при монтирането на резонатор на стария мотор с един катализаторИменно, това казвам и аз Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 10 декември 2012 Сподели Публикувано 10 декември 2012 На последните фейслифтови ЕА галанти се монтират ЕКУ-та, които може би подлежат на рефлаш. Имам всички горивни карти на всички видове ЕКУ-та както на ЕА, така и на ВР4 - ръчни и автоматични кутии. Замяната на ЕКУ-та е възможна, респ. не е проблем ЕКУ от ВР4 да се монтира на конвенционален ЕА галант. Повечето ВР ЕКУ-та имат възможност да се флашват с open port кабел и ECU flash софтуер. Който иска, мога да му пратя картите по мейла. Тоест при съвместимо ЕКУ не е проблем да се подменят картите и се се изкарат едни 10-15 коня върху стандартните. Вече флашването на диапазона на напрежението, което процесорът на ЕКУ-то обработва като сигнал от ламбдите ми се струва повече играчка. Или поне много повече играчка от емулирането на 2 сонди. ПП. Няма никаква драма при монтирането на резонатор на стария мотор с един катализатор.Обичайните симптоми на запушен катализатор е миризмата на сяра при високи обороти на двигателя.Е да де това за стария мотор с един катализатор ясно. Аз обаче съм с многото катализатори и искам да ги махна и май ще светна като коледна елха. :D Добре де ВР4 също ли е с многото катализатори там като се направи де-кат не светва ли нещо?А бре всички ли сте с катализатори? Екологичен форум ей :icon_thumbup: .Ако махна най-големия дали ще се случи нещо? Много въпроси без отговор... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SLX Публикувано 10 декември 2012 Сподели Публикувано 10 декември 2012 Диагностицирал ли си катализаторите. Има ли запушени или направо стопени? По-евтино и добре да намериш употребявани, но здрави. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bai Mihal Публикувано 10 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 10 декември 2012 Е да де това за стария мотор с един катализатор ясно. Аз обаче съм с многото катализатори и искам да ги махна и май ще светна като коледна елха. :D Добре де ВР4 също ли е с многото катализатори там като се направи де-кат не светва ли нещо?А бре всички ли сте с катализатори? Екологичен форум ей :icon_thumbup: .Ако махна най-големия дали ще се случи нещо? Много въпроси без отговор... Ми, докато не пробваш - няма как да разбереш. Всичко си има решение/я, вкл. и проблемите с тия ламбди - стига да ти се занимава. Иначе сам си отговори като махнеш големия катализатор дали ще се случи нещо, при положение, че и 4-те ти сонди са преди него. Най-много да ти се подобри вървежа малко, ако е бил запушен. Аз даже успях да ги продам трите катализатора за 90 кинта после Друг е въпроса защо искаш да ги махаш тия катализатори - за спорта ли, наложително ли е, ефект ли търсиш някакъв? Пак казвам, че спореде мен ако замениш катализаторчетата на колекторите с резонатори - почти сигурно е, че няма да имаш проблеми с вторите ламбди, защото при теб те ще са си на оригиналните места на колекторите (ако пък случайно възникне нещо - ще сложиш фланец и готово). При мен проблемът е, че на колектора на вътрешната глава новите места на ламбдите са много близко едно до друго (като ги сравнявах с оригиналния колектор - новото разстояние е 2 пъти по-малко) и тръбата м/у тях е права - затова е толкова трудно да накарам проблемната ламбда да отчита както й е зададено (на колектора на другата глава има повече място м/у сондите и завой на тръбата, и там няма никакви ядове (снимка: http://mihaild.snimka.bg/automobiles/micubishi.690758.29061111.big). Но мен вече ме боли, както казах по-рано, в момента и да ми свети и да не ми свети лампата на таблото - разлика в поведението на колата няма. Е, дразни лампата, но аз съм си решил вече к'во да правя, само още малко кинти да събера Иначе, ако искаш можеш и OBD емулатор да сложиш. На мен точно в Гърция се засилиха да ми слагат такъв емулатор, това което ме спря е, че доколкото му разбрах принципа на действие - при регистриране на грешка от ЕКУ-то, емулатора незабавно я изтрива, смисъл - това е единственото, което прави и не решава проблема с наличния сигнал от ламбдата, който е извън зададените на ЕКУ-то параметри. Обикновен емулатор, при наличието на сонда преди и след катализатора, си мисля, че няма да свърши работа, защото сигнала от първата ламбда-сонда ще си бъде динамичен, а сигнала от емулатора на втората сонда ще бъде почти константен (или в доста тесни граници) и така пак ще се стигне до регистриранато на грешка. Другото, което се предлага е това: http://hho-hydrogensystems.com/30-%D0%95%D0%BC%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0-.html - скоро ми попадна и не знам колко е ефикасно. Най-добре е според мен е да се пренастрои електрониката в съответствие с новите параметри на двигателя, но засега при тези ЕКУ-та, у нас не е много ясно как може да стане това. Успех! Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Milen_z Публикувано 10 декември 2012 Сподели Публикувано 10 декември 2012 (редакция) Две съпротивления, диод и задължителното условие е втората ламбда все още да е здрава. Направил съм стотици, лампа не е светвала, нито с резонатор, нито с тръба, нито с каквото и да е ЕКУ и версии разни.....Лекуват се тези катализатори със затворени очи......Само че във форум няма да я кача тази глупост, че някой току виж почнал да ги продава емулаторите по 30, 40 или 50лв. Както онези малоумници продават фланци по 65лв.....Които му е мерак да я тества ще му я нарисувам, май първо ще я пусна на bai Mihal и mmotors да я тестват. Ама утре днес ме мързи :D П.С. На старите Галанти 2.0 , 2.4ГДИ и 2.5....съответно 136, 150 и 163кс не е нужно нищо подобно. Маха се катализатора и втората ламбда си е само за свидетел. На по-новите варианти 133, 145, и 160 кс е нужно "емулиране на сигнала" ......Малии как звучи само :D Редактирано 10 декември 2012 от Milen_z Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Lyubo Dimitrov Публикувано 11 декември 2012 Сподели Публикувано 11 декември 2012 (редакция) 2002г. ходих с 1 авер да си купува нов Галант от Ратола София,тогава цената на Аванса беше 52000лв,продавача от Ратола обясняваше че в Гьрция Точно в Гърция ли - нали уж там не се е предлагал изобщо Галант като модел .. :icon_hmm: Две съпротивления, диод и ...Които му е мерак да я тества ще му я нарисувам Може ли и аз да помоля за схемичката на лично :thx: . Редактирано 11 декември 2012 от Lyubo Dimitrov Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
mmotors Публикувано 11 декември 2012 Сподели Публикувано 11 декември 2012 Които му е мерак да я тества ще му я нарисувам, май първо ще я пусна на bai Mihal и mmotors да я тестватХа, благодаря, за което, ама на ммоторс всичко си му е наред, откак си сложи катализатори и си оправи сондите :icon_thumbup: Което не пречи да ми я пратиш в случай, че нещо пак се закучи :icon_blush: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 11 декември 2012 Сподели Публикувано 11 декември 2012 Ми, докато не пробваш - няма как да разбереш. Всичко си има решение/я, вкл. и проблемите с тия ламбди - стига да ти се занимава. Иначе сам си отговори като махнеш големия катализатор дали ще се случи нещо, при положение, че и 4-те ти сонди са преди него. Най-много да ти се подобри вървежа малко, ако е бил запушен. Аз даже успях да ги продам трите катализатора за 90 кинта после Друг е въпроса защо искаш да ги махаш тия катализатори - за спорта ли, наложително ли е, ефект ли търсиш някакъв? Пак казвам, че спореде мен ако замениш катализаторчетата на колекторите с резонатори - почти сигурно е, че няма да имаш проблеми с вторите ламбди, защото при теб те ще са си на оригиналните места на колекторите (ако пък случайно възникне нещо - ще сложиш фланец и готово). При мен проблемът е, че на колектора на вътрешната глава новите места на ламбдите са много близко едно до друго (като ги сравнявах с оригиналния колектор - новото разстояние е 2 пъти по-малко) и тръбата м/у тях е права - затова е толкова трудно да накарам проблемната ламбда да отчита както й е зададено (на колектора на другата глава има повече място м/у сондите и завой на тръбата, и там няма никакви ядове (снимка: http://mihaild.snimka.bg/automobiles/micubishi.690758.29061111.big). Но мен вече ме боли, както казах по-рано, в момента и да ми свети и да не ми свети лампата на таблото - разлика в поведението на колата няма. Е, дразни лампата, но аз съм си решил вече к'во да правя, само още малко кинти да събера Иначе, ако искаш можеш и OBD емулатор да сложиш. На мен точно в Гърция се засилиха да ми слагат такъв емулатор, това което ме спря е, че доколкото му разбрах принципа на действие - при регистриране на грешка от ЕКУ-то, емулатора незабавно я изтрива, смисъл - това е единственото, което прави и не решава проблема с наличния сигнал от ламбдата, който е извън зададените на ЕКУ-то параметри. Обикновен емулатор, при наличието на сонда преди и след катализатора, си мисля, че няма да свърши работа, защото сигнала от първата ламбда-сонда ще си бъде динамичен, а сигнала от емулатора на втората сонда ще бъде почти константен (или в доста тесни граници) и така пак ще се стигне до регистриранато на грешка. Другото, което се предлага е това: http://hho-hydrogensystems.com/30-%D0%95%D0%BC%D1%83%D0%BB%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80-%D0%BD%D0%B0-%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B0%D0%BB%D0%B8%D0%B7%D0%B0%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B0-.html - скоро ми попадна и не знам колко е ефикасно. Най-добре е според мен е да се пренастрои електрониката в съответствие с новите параметри на двигателя, но засега при тези ЕКУ-та, у нас не е много ясно как може да стане това. Успех!Нямах време да пиша през деня. Не искам да махам катализатори за да стане колата като бугати вейрон :tooth: Искам да ги махна, защото март месец сложих газова и малко след това започна да мирише гадно на сяра при ускорение. Така че ще пробвам и ще видим, после ще постна резултати тук. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
bai Mihal Публикувано 11 декември 2012 Автор Сподели Публикувано 11 декември 2012 (редакция) Като каза "Бугати Вейрон" и се сетих за това клипче. Много исках Ламборгинито да спечели, но ... няма начин. А за каталзаторите ти - очевидно са проблемни, така че к'во има да губиш Редактирано 11 декември 2012 от bai Mihal Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
wonderwalker Публикувано 11 декември 2012 Сподели Публикувано 11 декември 2012 Като каза "Бугати Вейрон" и се сетих за това клипче. Много исках Ламборгинито да спечели, но ... няма начин. А за каталзаторите ти - очевидно са проблемни, така че к'во има да губиш Готино клипче и аз бях за Ламбото. :icon_clap: Чудя се дали да не мина на по голямо фи на тръбите, така и така съм почнал :icon_thumbup:. Но колекторите няма да променям, твоята генерация какъв размер е? Върти ми се 63мм в главата, като съм чел и от други форуми. Колко точно шумно е в смисъл търпи ли се? Защото не искам да ставам като кварталнитр рацери. :icon_clap: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.