partizanina Публикувано 19 Май 2012 Сподели Публикувано 19 Май 2012 Здравейте,Дайте някаква идея какво да правя с повдигачите. Сутрин тракат много. Сменям маслото на 6-7 хиляди ,ама пак си продължава. Някой може ли да препоръча марка масло? В Ратола ми казаха че трябва да се кара с 5w40 , но аз я карам с 10w40. Колата е 2.5 V6 -1998. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
de4i Публикувано 19 Май 2012 Сподели Публикувано 19 Май 2012 Така като се замисля :icon_hmm:, ако смениш повдигачите, дали ще се оправят :good: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 19 Май 2012 Сподели Публикувано 19 Май 2012 Маслото няма да ти оправи повдигачите, явно им е дошъл реда за смяна. Ако не се сменят навреме стават язвички и по стеблото на клапана и кобилиците и става кофти, защото и снови няма да спре тракането. Има вариант и да смениш само проблемните, но трудно се разбират кои са, но най-често са на крайните цилиндри. Ако беше с двулитровия мотор, там лесно се разлобява, ама на шестака е по- пипкава работата :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
svilkata_ve Публикувано 19 Май 2012 Сподели Публикувано 19 Май 2012 (редакция) Здрасти колега, Моите също тракаха, бях като мобилна шевна машина. Маслото с което бях беше Мотул 6100+ Синерджи. Зимата Пукнах картер и със смяната му реших да сложа Лики Моли с МоС2 присадката (сиво масло) с ясното съзнание , че не мога да очаквам чудеса. От момента в който сложих Лики Молито (преди около 3 месеца) повдигачите съм ги чул 5-6 пъти за 10 секунди при студен старт. Забравих за тропане хлопане и прочие. Дано и при теб помогне :icon_thumbup: Поздрави Редактирано 19 Май 2012 от svilkata_ve Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sven Публикувано 19 Май 2012 Сподели Публикувано 19 Май 2012 Преди да се разделя с Галант-а,беше дошъл ред за смяна на масло а повдигачите пееха "лебедова песен" (маслото беше на 6000км).Един приятел ми препоръча "TOTAL",масло към което винаги съм подхождал с недоверие.След смяната неповярвах на резултата-повдигачите си млъкнаха,с леки изключения сутрин,за мн.кратко.Колата беше на над 250000км,от които 70 000км при мен-имах опити с доста по-"квалитетни" марки. :icon_dance: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlienPump Публикувано 19 Май 2012 Сподели Публикувано 19 Май 2012 хех... това и аз го имам... някой сменял ли ги е до сега, интересно ми е колко излиза? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Реконструктор Публикувано 19 Май 2012 Сподели Публикувано 19 Май 2012 Така като се замисля :icon_hmm:, ако смениш повдигачите, дали ще се оправят :good: Ако е карал дълго време така, а той най-вероятно е, стеблата на клапаните вече са наранени и ще си трака вечно, дори със сменени повдигачи (е, малко по-малко). Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
partizanina Публикувано 19 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 19 Май 2012 Е нали се сещате ,че смяната на тия повдигачи излиза на половината на цената на колата. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 19 Май 2012 Сподели Публикувано 19 Май 2012 Ами за това ще смени само омекналите, ако не се стават с чистене. То ако тръгне да сменя всичките, за шестака 24 с ОЕМ-ски... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Andy Van Der Drift Публикувано 19 Май 2012 Сподели Публикувано 19 Май 2012 Погледни от добрата страна - мини през школата "обслужване и ремонтни дейности" на тази кола и после каквато и да си вземеш, няма да ти се подкосяват краката като чуеш цената. Но да оставим шегите. Използвай 5/40 пълна синтетика. Не знам на какво се дължи - дали на съставки на маслото или на механични стечения на обстоятелствата, но карам с Яко 5/40 ВХ1000 и хидравличните компенсатори не тракат. Като взех колата, беше с Кастрол магнатек 10/40 и ми тровеха нервите. Първите 800-1000 км. иди-доди, обаче послеее... После покарах с мицубиши даймънд 5/40 - по-добре и последните две смени са с "яко". Добре им се отразява карането на дълъг път. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 19 Май 2012 Сподели Публикувано 19 Май 2012 Не знам на какво се дължи - дали на съставки на маслото или на механични стечения на обстоятелствата, но карам с Яко 5/40 ВХ1000 и хидравличните компенсатори не тракат. Като взех колата, беше с Кастрол магнатек 10/40 и ми тровеха нервите. Първите 800-1000 км. иди-доди, обаче послеее... Точно така е, и при мен така беше, обадиха се на около 50-70 хил. км, с 10/40. Оттогава до 170 хил км само с 5/40 шел за 97лв тубата. Хидравличните компенсатори не тракаха оттогава. Въпрос на правилно масло е този проблем, и реакция навреме! Сигурно някой би казал, ама тази марка масло не е добра, ок, но... двигателят си има свое мнение по този въпрос... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
partizanina Публикувано 20 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2012 В Ратола също ми казаха че трябва да се кара с 5W40. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 Май 2012 Сподели Публикувано 20 Май 2012 В Ратола също ми казаха че трябва да се кара с 5W40.По принцип е така ,но предвид състоянието на мотора, тогава ще почне да го гори....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 20 Май 2012 Сподели Публикувано 20 Май 2012 Здрасти колега, Моите също тракаха, бях като мобилна шевна машина. Маслото с което бях беше Мотул 6100+ Синерджи. Зимата Пукнах картер и със смяната му реших да сложа Лики Моли с МоС2 присадката (сиво масло) с ясното съзнание , че не мога да очаквам чудеса. От момента в който сложих Лики Молито (преди около 3 месеца) повдигачите съм ги чул 5-6 пъти за 10 секунди при студен старт. Забравих за тропане хлопане и прочие. Дано и при теб помогне :icon_thumbup: Поздрави А сега де... колега не зная дали си чел тази тема, но там пък се пишат негативни неща за това масло на Лики Моли :icon_hmm: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
sandimen Публикувано 20 Май 2012 Сподели Публикувано 20 Май 2012 общо взето е "на късмет" дали ще уцелиш менте - масло. Аз взех моя Енеос от Косер и за 2000 км нямам оплаквания. В крайна сметка ако на двигателя ти му е дошло времето иди го спасявай с масло. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
partizanina Публикувано 20 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2012 По принцип е така ,но предвид състоянието на мотора, тогава ще почне да го гори....... Ти какъв съвет ще дадеш? Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
aga Публикувано 20 Май 2012 Сподели Публикувано 20 Май 2012 По принцип е така ,но предвид състоянието на мотора, тогава ще почне да го гори....... Не знам, при мен беше обратното - 10В40 на Кастрол става неустойчиво след около 8000 км и го гори много... както не гори масло мотора докато е ново маслото, изведнъж хоп, цял литър го няма към 10-12к км... Така не се случва с 5В40, или в много по-малка степен... По това съдя, кое от двете е по-подходящо... отделно компенсаторите... само 5В40 е за тази кола... Разликата е много осезаема... Марката на маслото - без значение особено. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
DJ Tymbi Публикувано 20 Май 2012 Сподели Публикувано 20 Май 2012 Не знам, при мен беше обратното - 10В40 на Кастрол става неустойчиво след около 8000 км и го гори много... както не гори масло мотора докато е ново маслото, изведнъж хоп, цял литър го няма към 10-12к км... Така не се случва с 5В40, или в много по-малка степен... По това съдя, кое от двете е по-подходящо... отделно компенсаторите... само 5В40 е за тази кола... Разликата е много осезаема... Марката на маслото - без значение особено.Това значи че маслото ти там си влошава качествата ,т.е. на 8000 км. пробег и мотора го гори, но този интевал може да бъде и по голям, ако колата се кара по дълги разстояния....... Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
AlienPump Публикувано 20 Май 2012 Сподели Публикувано 20 Май 2012 (редакция) А решения като Rislone или CD-2 дали биха помогнали или в крайна сметка дали влошават нещата? Редактирано 20 Май 2012 от AlienPump Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
RogerDoger Публикувано 20 Май 2012 Сподели Публикувано 20 Май 2012 Слагаш комплект повдигачи от Хюндай за 12-15лв бройката и решаваш проблема. :icon_thumbup: Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 20 Май 2012 Сподели Публикувано 20 Май 2012 Нали имаше и такива мнения, че хюндайските не са съвсем същите и не не изкарват дълго. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
partizanina Публикувано 20 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 20 Май 2012 Общо взето съм чувал и двете мнения за хюндай. Едни ги препоръчват, а други се оплакват. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
SNS Публикувано 20 Май 2012 Сподели Публикувано 20 Май 2012 Евтиното винаги излиза скъпо, но който иска да си прави експерименти. Доколкото знам оригиналните на Хюндай са почти на същата цена както на Мицубиши около 30лв. на бр. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
vladimirov Публикувано 20 Май 2012 Сподели Публикувано 20 Май 2012 Е, ако са само по 30лв няма страшно. Да речем ако има 3-4 за смяна, ако има пари може и всичките и пак няма да е половин Галант. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
partizanina Публикувано 21 Май 2012 Автор Сподели Публикувано 21 Май 2012 Силно се съмнявам ,че са по 30 лв. Цитат Линк за коментара Сподели в други сайтове More sharing options...
Препоръчано мнение
Присъединете се към разговора.
Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.