Премини към съдържание

Тия повдигачи ме съсипаха


Препоръчано мнение

Здравейте,

Дайте някаква идея какво да правя с повдигачите. Сутрин тракат много. Сменям маслото на 6-7 хиляди ,ама пак си продължава. Някой може ли да препоръча марка масло? В Ратола ми казаха че трябва да се кара с 5w40 , но аз я карам с 10w40. Колата е 2.5 V6 -1998.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Маслото няма да ти оправи повдигачите, явно им е дошъл реда за смяна. Ако не се сменят навреме стават язвички и по стеблото на клапана и кобилиците и става кофти, защото и снови няма да спре тракането. Има вариант и да смениш само проблемните, но трудно се разбират кои са, но най-често са на крайните цилиндри. Ако беше с двулитровия мотор, там лесно се разлобява, ама на шестака е по- пипкава работата :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

 

Моите също тракаха, бях като мобилна шевна машина. Маслото с което бях беше Мотул 6100+ Синерджи.

 

Зимата Пукнах картер и със смяната му реших да сложа Лики Моли с МоС2 присадката (сиво масло) с ясното съзнание , че не мога да очаквам чудеса.

 

От момента в който сложих Лики Молито (преди около 3 месеца) повдигачите съм ги чул 5-6 пъти за 10 секунди при студен старт.

 

Забравих за тропане хлопане и прочие.

 

Дано и при теб помогне :icon_thumbup:

 

Поздрави

Редактирано от svilkata_ve
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Преди да се разделя с Галант-а,беше дошъл ред за смяна на масло а повдигачите пееха "лебедова песен" (маслото беше на 6000км).Един приятел ми препоръча "TOTAL",масло към което винаги съм подхождал с недоверие.След смяната неповярвах на резултата-повдигачите си млъкнаха,с леки изключения сутрин,за мн.кратко.Колата беше на над 250000км,от които 70 000км при мен-имах опити с доста по-"квалитетни" марки. :icon_dance:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Така като се замисля :icon_hmm:, ако смениш повдигачите, дали ще се оправят :good:

 

Ако е карал дълго време така, а той най-вероятно е, стеблата на клапаните вече са наранени и ще си трака вечно, дори със сменени повдигачи (е, малко по-малко).

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами за това ще смени само омекналите, ако не се стават с чистене. То ако тръгне да сменя всичките, за шестака 24 с ОЕМ-ски...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Погледни от добрата страна - мини през школата "обслужване и ремонтни дейности" на тази кола и после каквато и да си вземеш, няма да ти се подкосяват краката като чуеш цената.

Но да оставим шегите. Използвай 5/40 пълна синтетика. Не знам на какво се дължи - дали на съставки на маслото или на механични стечения на обстоятелствата, но карам с Яко 5/40 ВХ1000 и хидравличните компенсатори не тракат. Като взех колата, беше с Кастрол магнатек 10/40 и ми тровеха нервите. Първите 800-1000 км. иди-доди, обаче послеее... После покарах с мицубиши даймънд 5/40 - по-добре и последните две смени са с "яко".

Добре им се отразява карането на дълъг път.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам на какво се дължи - дали на съставки на маслото или на механични стечения на обстоятелствата, но карам с Яко 5/40 ВХ1000 и хидравличните компенсатори не тракат. Като взех колата, беше с Кастрол магнатек 10/40 и ми тровеха нервите. Първите 800-1000 км. иди-доди, обаче послеее...

 

Точно така е, и при мен така беше, обадиха се на около 50-70 хил. км, с 10/40. Оттогава до 170 хил км само с 5/40 шел за 97лв тубата. Хидравличните компенсатори не тракаха оттогава. Въпрос на правилно масло е този проблем, и реакция навреме! Сигурно някой би казал, ама тази марка масло не е добра, ок, но... двигателят си има свое мнение по този въпрос...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

В Ратола също ми казаха че трябва да се кара с 5W40.

По принцип е така ,но предвид състоянието на мотора, тогава ще почне да го гори.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега,

 

Моите също тракаха, бях като мобилна шевна машина. Маслото с което бях беше Мотул 6100+ Синерджи.

 

Зимата Пукнах картер и със смяната му реших да сложа Лики Моли с МоС2 присадката (сиво масло) с ясното съзнание , че не мога да очаквам чудеса.

 

От момента в който сложих Лики Молито (преди около 3 месеца) повдигачите съм ги чул 5-6 пъти за 10 секунди при студен старт.

 

Забравих за тропане хлопане и прочие.

 

Дано и при теб помогне :icon_thumbup:

 

Поздрави

 

А сега де... колега не зная дали си чел тази тема, но там пък се пишат негативни неща за това масло на Лики Моли :icon_hmm:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

общо взето е "на късмет" дали ще уцелиш менте - масло. Аз взех моя Енеос от Косер и за 2000 км нямам оплаквания. В крайна сметка ако на двигателя ти му е дошло времето иди го спасявай с масло.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

По принцип е така ,но предвид състоянието на мотора, тогава ще почне да го гори.......

 

Не знам, при мен беше обратното - 10В40 на Кастрол става неустойчиво след около 8000 км и го гори много... както не гори масло мотора докато е ново маслото, изведнъж хоп, цял литър го няма към 10-12к км... Така не се случва с 5В40, или в много по-малка степен... По това съдя, кое от двете е по-подходящо... отделно компенсаторите... само 5В40 е за тази кола... Разликата е много осезаема... Марката на маслото - без значение особено.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Не знам, при мен беше обратното - 10В40 на Кастрол става неустойчиво след около 8000 км и го гори много... както не гори масло мотора докато е ново маслото, изведнъж хоп, цял литър го няма към 10-12к км... Така не се случва с 5В40, или в много по-малка степен... По това съдя, кое от двете е по-подходящо... отделно компенсаторите... само 5В40 е за тази кола... Разликата е много осезаема... Марката на маслото - без значение особено.

Това значи че маслото ти там си влошава качествата ,т.е. на 8000 км. пробег и мотора го гори, но този интевал може да бъде и по голям, ако колата се кара по дълги разстояния.......

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

А решения като Rislone или CD-2 дали биха помогнали или в крайна сметка дали влошават нещата?

Редактирано от AlienPump
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Слагаш комплект повдигачи от Хюндай за 12-15лв бройката и решаваш проблема. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Нали имаше и такива мнения, че хюндайските не са съвсем същите и не не изкарват дълго.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Евтиното винаги излиза скъпо, но който иска да си прави експерименти. Доколкото знам оригиналните на Хюндай са почти на същата цена както на Мицубиши около 30лв. на бр.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Е, ако са само по 30лв няма страшно. Да речем ако има 3-4 за смяна, ако има пари може и всичките и пак няма да е половин Галант.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...