Премини към съдържание
Моля всички потребители да си сменят паролите поради спам във форума!

Lancer - Дизел vs Бензин | М/Т vs CVT


nekro

Препоръчано мнение

Мн се разтегна нещо тази тема... Само един коментар бих искал да напрвя - Лансера си е "best value for money"! В това, все повече хора, дори тук в Дубай, се убеждават... Да, има забележки по качеството на използваните материали в интериора и екстериора - но това вече си е тенденция сред повечето нови коли... Аз лично карам 2.0 CVT и съм наистина мн доволен, а скоростната кутия е фантастична. Имах и 2008 БМВ 320 служебно, и мога да кажа, че двигателят и скоростите - не блестят с нещо и определено :mitsu-smiley: е по-пъргаво.

 

А за алфите.. Нали знаете, защо собствениците на Алфа нямат проблеми с паркирането? Защото са им паркирани в сервиза... :rulez:

 

Мн е хубаво човек като иска да си купи кола мн добре да знае какво иска за парите които има. Компромисът си е ногов - малко по-добро качество или повече екстри.

 

п.п. За харченето не знам... тук А99 е 68 стотинки :icon_thumbup:

Редактирано от icefire
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 223
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

п.п. За харченето не знам... тук А99 е 0,68 стотинки :icon_thumbup:

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif
Колега не слагай сол в раната.... :icon_thumbup: Напоследък направо ми иде да емигрирам :icon_hmm:
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Мн се разтегна нещо тази тема... Само един коментар бих искал да напрвя - Лансера си е "best value for money"! В това, все повече хора, дори тук в Дубай, се убеждават... Да, има забележки по качеството на използваните материали в интериора и екстериора - но това вече си е тенденция сред повечето нови коли... Аз лично карам 2.0 CVT и съм наистина мн доволен, а скоростната кутия е фантастична.

Да, 2.0 ,2.4 , 2.0Т са доста по-нормални мотори, но в БГ се предлага само едно 1.5 и 1.8... особено първия нямам думи...Все едно си купуваш голям :mitsu-smiley: Колт... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.5 супер, караш Лансер- подържаш колт :icon_thumbup: Какво по-хубаво от това, много важно че набира 0-100 с 3 секунди по бавно от дизела или 1.8, няма скъпи съединители, няма ремъци няма чудесий, та даже и с електрически усилвател на волана, ей това ще си купя аз само преди това ще взема един колт 1.1 да се повозя ден два та след това да ми се стори че лансера върви :mitsu-smiley:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

1.5 супер, караш Лансер- подържаш колт :icon_thumbup: Какво по-хубаво от това, много важно че набира 0-100 с 3 секунди по бавно от дизела или 1.8, няма скъпи съединители, няма ремъци няма чудесий, та даже и с електрически усилвател на волана, ей това ще си купя аз само преди това ще взема един колт 1.1 да се повозя ден два та след това да ми се стори че лансера върви :mitsu-smiley:

И кое му е супер ? Пак си поддържаш Лансер, само където тролеите не може да ги стигнеш като тръгнат на светофара и трамваите ти присветват отзад... :D Отделно от по-тежкото купе, двигателя се товари повече и трябва да го караш в обороти откъдето повече разход на гориво и по-често превключване на предавките. Още повече с джанти и гуми от 17" нагоре, ускорението става вече за измерване с календар, а не часовник... :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Наистина обаче е вярно, че Mitsubishi в момента са на опашката като "технологични" нововъведения.

Аз не се сещам за нито едно ново тяхно (чисто тяхна разработка или поне съвместна разработка с друга фирма) техническо нововъведение.

При новите дизели се опитват да направят някои неща, но те пак са отдавна използвани и приложени от други фирми преди 5-6 та и повече години.

Да се надяваме, че скоро нещата ще се променят, макар че аз лично не вярвам това да се случи и марката да тръгне нагоре.

В момента Mitsubishi е една "западаща" марка, при която всичко се върти около наистина заслужено спечеленото добро име през последните 20г. на миналия век.

Цт, не си прав........може би искаше да кажеш :mitsu-smiley: Моторс ,а не :mitsu-smiley: като цяло.....В този ред и Тошо е прав, не им се занимава с коли и МПС-та, тъй като конкуренцията е жестока, много разходи се правят, а не е ясно дали ще пробиеш......особено във "високотехнологична" Европа...........

ПРеди месец бях на обучение в Барселона, там се разискваха нововъведенията като MIEV,MCTV,MBT и други.........конгреса не беше само на :mitsu-smiley: а общо на FIA и SSA.........т.е. участваха почти от целия свят.........та там :mitsu-smiley: блеснаха с едни гърди напред пред другите с техния MIEV.........имаше дори и EVO MIEV :icon_thumbup: :icon_rock:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Лансер е среден клас автомобил, цената му също е насочена в ниския и средния сегмент. За парите, които струва автомобила е добър и не виждам какви чудеса се очакват. Относно ускорението, то си е дадено в техническите характеристики на модела, въпроса е съвпада ли с реалните показатели или не? Аз мисля че съвпада. Освен всичко друго преди да решиш и да си купиш автомобил му правиш "тест-драйв", не вярвам някой да си го е купил по каталог.

Аз, Аз, Аз. Нямаха го в наличност 1.8 CVT. Карах дизела и ръчка бензин.

Е не ми харесаха и си поръчах автомата.

Само погледнах в шоу рума един Аутлендър със такава кутия и му се изкефих на перцата за превключване на скоростите зад волана.

Незнам Тошко що го спира тва CVT, след като това е едно чудесно решение. Автомат, ама не точно. Като електричка е. От 0 до 220 на една скорост, без превключване. Ако пък те кефи да си включваш ръчно, кеф ти с перцата зад волана, кеф ти с скоростния лост, там като на WRC буташ напред за повишаване и дърпаш назад за понижаване на предавките. 6 са предавките на ръчен режим и ако намериш софтуера за ECUто на CVTто, можеш и 106 да си ги направиш.

Колата не е самолет, но е по-бърза и стабилна от конкурентите с 1.8 АТМОСФЕРЕН двигател.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Пак започнаха филмите! :)

Колеги, какви дизели по 250 коня, какви модерни мотори, какви CVT-та...

Дизела не е променян вече 1 ВЕК!

Само впръскванията и обезшумителните капаци се променят с по-големи, за да не чувате траканията на двигателите!

А, и салона е променен със скърцащи пластмаси, като от запалки по 50 стотинки, и гумени съединения смърдящи, като китайски гуменки от Илиянци.

Да говорим ли, че има ограничения по магистралите на 130 километра и ако някой превиши със 30 километра скоростта, веднага получава снимка или акт по 100 лева минимум?

Или да говорим за огромните ями по пътищата и неистовите задръствания по светофарите в големите градове?

 

Като чете човек, ще каже, че става въпрос за някое рали от WRC.

 

Заприличахме на спор между 10 годишни деца във Фейсбук.

 

Моля ви, нека спрем тази автомобилна драма! :)

Големи хора сме.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Позволете и аз да драсна два реда, вече сме на страница 3 - може пък коментарът да ми е на късмет... :D

 

А нов автомобил като гледам качеството на моделите, които излизат, едва ли бих си купил скоро. Просто ценовата стойност, не оправдава по никакъв начин това, което получаваш . Мисля , че колите на 3-4 години след покупката са най-атрактивни като цена /състояние и някой вече е отстранил вече детските им болести, както ти казваш с тези 20-40 дни в сервиза... :rolleyes:

 

Абсолютно подкрепям! Според мен още като се купи новия автомобил и цената му пада с едно 10-20% (както всяка вещ). Обаче забелязвам една друга тенденция за нашите ширини - хората работят, работят, работят... накрая съберат 20-30-40к лева и купуват една нова лъскава кола, т.е. работят за една кола (или техните бащи); после като отидат в сервиза едвам им се откъсва от сърцето 100 лв за ремонт, просто не са им останали пари за обслужване... затова и карат с гуми Н-та употреба.

И за какво е цялата работа - надали ще им пораснат достойнствата, единствено може някоя заблудена девойка да си помисли подобно нещо...

Съвсем друга е ситуацията ако тези хора дадат 40к за кола, обаче зад гърба си имат още 140к за обслужване и други глезотии - парите са си техни, като им е кеф нова кола - да взимат... Но ми се струва че първата група е доста срещана. Това което искам да кажа е - помислете наистина ли сте готови да дадете 40 бонбона за КОЛА?

Все пак, хубава кола може да се намери и за 5, и 10 хиляди, а с останалите 30 може да се стартира доста печеливш бизнес (за хората които имат всичко на всичко 40, не 140к :) )

А относно модели, марки... винаги съм вярвам, че "simple is better" - красотата се крие в простотата. Винаги съм се стремял да направя една конструкция или продукт максимално прости... Защото простото нещо се поддържа много по-лесно от сложното, не само, но и функционира по-добре и изглежда по-добре. За автомобилите мисля, че важи същото. В този ред на мисли, мисля, че все повече ми харесват коли като Москвич, Лада и Трабант (ако целим и немското изтънчено производство - включвам и Вартбург), единственият им проблем е, че инженерите са ги изчислили така, че твърде често се развалят... :D. Всичко останало - климатик, ел. стъкла, автоматик, автопилот, и всевъзможни глезотии са чудесни, но усложняват концепцията за автомобил. Глезотиите са за хората, които могат да си позволят лукса да ги обслужват, защото всяка глезотия колкото помага (разглезва), толкова и изисква... Не казвам, че сега всеки трябва да търси кола без централно :D, просто разсъждавам за психологията на човек, който има пари в джоба и е тръгнал да си търси превозно средство, т.е. кола (защото колата е именно това - нищо повече).

Този коментар не е провокиран от някой, който е писал в темата, или конкретно от някой във форума, моля никой, който кара Лансер автоматик с автопилот или Ауди куатро или Алфа или нещо друго, да не се засяга лично или косвено... Аз говоря по принцип и съвсем добронамерено :)

Поздрави!

 

ПП: И на мен ми е интересно, когато се обсъждат други марки/модели във форума, защото аз не посещавам другите автофоруми, а само този, а ми се иска да знам и за другите марки по нещо... :). И в тази връзка, се радвам, когато диалозите в темите протичат на интелигентно професионално ниво, без излишни нападки, все пак сме се събрали да си говорим за +/- за Мицубиши, пък защо не и за други марки чат-пат.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

На мен ми се наложи да си купувам нова кола и се оказа, че БМВ 116д от 2012 е с по-ниски тотални експлоатационни разходи дори от Колт 1.1 (единицата дава 3.8 литра при 130км/ч и по-ниски данъци) защото немците си развиват технологиите в тази насока. При една обикновена лизингова схема, покупката с кеш на Лансер е на сериозна загуба поради простата причина че ценовата разлика и отстъпките които БМВ предлагат (а Мицубиши имат фикс цена) почти изравняват цените между 116d и Лансер. Купих Колт през 2010 и сега взех БМВ-то (сравних оферта и за нов Лансер) и имам пряка съпоставка - шок е, че едно ново БМВ с 4 години лизинг ти излиза на месец по-малко дори от Колт който си се излъгал да платиш в кеш и който ще струва нищо и половина след 4 години (100хил.км) и така или иначе си пак в шоурума след 4 години. Отделно се уверих и потвърдих с 2 счупени Мицубишита едното от които карах от почти ново, че рентабилен следгаранционен транспорт... няма такова животно, поне в западна европа. След седмата година колата е "нула ойро" като себестойност и евентуално някоя хилядарка в мобиле. Чисто финансово, карането на Мицубиши е скъпо, като срещу това се получава суб-стандартен продукт, силно окастрен пакет услуги и калпаво алчно обслужване. Остава си едната гола сляпа любов към марката! Ето защо тук почти никой не ги кара, и това е много малък пазар. В България и Русия има стари вкоренени разбирания на тема коли и закъснение от около 5-10 години опит, защото просто колите масово пристигат с такова закъснение, и затова Мицубиши са на почит, но това ще трае още съвсем малко.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

За какви експлоатационни разходи говорим, като тази кола тук струва 25 хиляди евро, а след една година ги има за по 10 хиляди евро в Германия?

Замислял ли си се за поголовната обезценка на този модел, или ей така лаф да става?

 

:link:

 

Ето я цената на новата:

 

:link:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Обезценката не ме интересува - интересува ме да НЕ съм притежател на съвременен автомобил, а да имам нов, гарантиран транспорт срещу фиксирана разумна месечна сума за лизинг, все едно наем. След 4 години сменям със същата или нов модел и така занапред. Плащане в кеш за нова кола и после да се чудя как да се отърва от колата при този наситен пазар - това го играх вече. Подръжка на старо - и това го играх и ми излезе на загуба, и ще е взе повече на загуба с кратките жизнени цикли на новите. Онези от мобиле са заблудените купили с кеш и достигнали точката в която колата е нерентабилна, или се опитват да я продадат над лизинговата остатъчна стойност... но... хоп - ама и други ли имало като мен...:). Ако реша да продавам Колта сега (2г., 50хил. км) ще съм на загуба, "женен" съм за него и единственият изход е търпеливо да му навъртим километрите. Един лизинг на такава единичка, от друга страна, е само стотина евро повече на месец, но караш все пак къде по сериозна кола от Колтчето, което е "нул ойро" или макс. 2000 накрая и без това.

Само за сравнение,

БМВ-то е 400 на месец лизинг и 100 каско, данък и гражданска, 4/100 разход.

Колта е 330 на месец, 130 евро (!) каско данъци и т.н., и 6/100 разход. При 30 хил км. на година тези 2 литра са към 800 евро, или над 2000 евро за 3 години. Тоест, само тази малка разлика утрепа продавната цена на Колта и съм на нула с него.

 

След 4 години взимам ново БМВ (или кой да е модерен автомобил от производител който си е написал домашното преди 5 години) и не ме интересуват проблеми от рода коя кола е здрава.

Лансера не може да реализира такива финансови показатели.

 

А за обезценката на старо, вземи виж Лансера, който нов струва колкото БМВ-то почти. Стари са към 7000 евро спрямо 10 000 за старата единица (новата е подобрена доста). Ма са харчили два пъти повече Лансерите, данъка им е повече, имат кофти спирачки които надали ММС ги покрива, доене на гаранционните прегледи (за Колта плащам 360 на година, за Лансер не смея да се интересувам). Гаранционната подръжка, плюс разлика от 2-4 (!) литра в горивото, плюс данъците и става по-скъпо да имаш Лансер отколкото БМВ1 на 4-тата година. Аз не съм никакъв фен на БМВ, не ме разбирай погрешно, това са кенефи правени от хора без талант и мързеливи. Но съм фен на разумните решения!

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз само не разбрах, какви са тея сметки дето ги правиш?

С едното си на загуба, а с другото си на по-голяма загуба. Така ли?

Незнам що изобщо си си мислел, че ще си купиш кола и ще си на печалба?

:icon_hmm:

И ако не е проблем за тебе, защото аз не съм виждал, намери ми дизелов Лансер за 7000 евра. Ще го купя, макар да не го харесвам, щото ще е на далавера.

 

Ето ти едно BMW 116 бензин 2008г, щото 118 от тая година няма, а автомат изобщо http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11333546423582976&f1=details ,

 

Ето ти и един Lancer 1.8 2008г. автомат http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11312892355787868&f1=details ,

 

И кво става? Кола с по-смотано оборудване и по-скъпа за потдържане, струва повече, щот е немска.

Оказва се, че :mitsu-smiley: дори и употребявана, е по-изгодна за покупка.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

 

Все пак, хубава кола може да се намери и за 5, и 10 хиляди, а с останалите 30 може да се стартира доста печеливш бизнес (за хората които имат всичко на всичко 40, не 140к :)

Казвай къв е бизнеса, да го почвам, че съм от тези дето нямат 140 000лв за потдръжка на колата. :icon_thumbup:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif


Казвай къв е бизнеса, да го почвам, че съм от тези дето нямат 140 000лв за потдръжка на колата. :icon_thumbup:


Аааа, значи си от тези, дето имат 40 000 лв и са ги дали всичките за кола? :D Шегувам се.
Печелившият бизнес е строго индивидуален и правопропорционален на имагинерните възможности на неговия инициатор, съотнесени с реалните пазарни условия.

А идеята на поста ми по-горе беше само една - всеки да си прави много добра сметка на джоба! Но... наистина не е моя работа да се бъркам и да давам подобни съвети, все пак който е решил, че иска нова кола, ще купи... Просто имам познати които кътат, кътат и накрая изсипят на куп едно 5-6 хиляди за някое яку БМВ или Ауди, после вземат на заем 1-2 хиляди за ремонт, и накрая го ударят, каското им за никъде не стига и се чудят какво да правят. Все пак колата излезе ли на пътя, и 1000 лв да е, и 100 000 лв, пак може да стане на йовка. Да не дава Господ!

ПП: Аз примерно бих взел нещо такова, вместо нов Лансер: цък
Ако предположим, че се увлека по вълната "бързи и яростни" :D
Това Сузуки американско ли е, японско ли - не знам, но ме кефи отвсякъде - екстри, двигател, трансмисия, клас, разход... Пък и цената му е атрактивна. Единствения въпрос остава обслужването му в БГ, но тва е подробност, която не се гледа в този клас "покупки" :D

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Напълно съм съгласен с Васил.

Разбира се, всеки си има мнение и на никой не го налагам, но нека направим една проста сметка.

Моята теза е следната:

 

Живея в България. Не ме интересува какво е в Австрия или Япония. Важното е тук за мен каква ще е сметката.

 

 

Нека оставим Мицубиши настрана, защото съм пристрастен към марката.

 

Та това същото БМВ изобщо не ми харесва, по простичките причини, че това е най-ниския клас.

На първо място това БМВ е с прекалено висока цена за него трябва да дам 50 хиляди лева минимум. Като сложим застраховки и какво ли още не, тази кола ще ми дойде на 53 хиляди!

Пълна заблуда е, че това е съвременна кола? Какво значи съвременна? Стар дизел с голяма реклама? Нито е електрическа, нито е хибрид даже?

Имала еко система. Дизел ЕКО? Уникат!

Още повече че е с 1.6 дизелов двигател и е повече от очевидно, че малка кола с малък двигател ще харчи малко.

Колко малко е относително, защото нафтата с добавки е почти 3 лева в България и съм 100% убеден, че тази кола в града няма да харчи 4л /100км.

За сервизни разходи няма да говоря, защото отново не ми се плаща за смяна на масло по 300 лева в Дарукар или Камор Ауто. И това е най-малкото.

Не на последно, а на първо място колата трябва да ми харесва.

Тъй като тази кола изобщо не ми харесва както отвън, така и отвътре, изобщо няма да посетя шоурума на гореспоменатите фирми.

На първата година мога да продам тази кола със 300000 зора за 20 хиляди и съм сигурен, че няма кой да ми ги даде.

Ако остане при мен за 4 години не е ясно дали някой ще даде и 10 хиляди за нея.

И къде ми е сметката питам?

 

Добре сега да видим аналозите от други марки.

Отивам в Мазда и веднага си купувам последния дизел 2.2 цД 140к.с на Мазда6 за 38 хиляди лева. Това е с 12 хиляди по-малко+ още една прекрасна кола на старо в перфектно състояние!

Може ли изобщо да говорим за сравнение между двата автомобила? В какво, в размери (вътрешни и външни), в двигател, дизайн...

Единствено БМВ-то ще харчи 1-2 литра на 100 км по-малко. Е, голяма далавера, няма що...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ама Светльо, то тва 116 е бензинка и си харчи колко Лансера! Кви 1-2л по малко?

Ако говориш за 120d, то тогава отиваме и на Лансер дизел, 2.0d.

При 2.0d на Лансера и 2.0d на БМВто, нещата са еднакви, но при 1.8 нещата отиват в + за :mitsu-smiley: и като първоначална цена и като потдръжка и като горене. Най евтиното BMW 118d 2012г. втора ръка е около 58-60 000лв и то не от магазина. За Lancer 1.8d няма да проверявам, но със сигурност няма да е повече от 40-45 000лв в магазина, а извън него със сигурност и под 35 000лв ще има. Та къде е далаверата с немското дърво? Аааааа, да сетих се. Да знаят в село че си номер 1! Ама да си похарча парите и да си късам нервите за да угодя на селяците, МЕРСИ.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Admin

Васко, това не е ли 1.6d? Двигател тип Common-Rail, максималната му мощност е 115 к.с. (85 kW) при 4000 об/мин. и максимален въртящ момент 260 Nm, достъпен между 1750 и 2500 об/мин.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

%7Bstyle_images_url%7D/offtop.gif

 

ПП: Аз примерно бих взел нещо такова, вместо нов Лансер: цък

Ако предположим, че се увлека по вълната "бързи и яростни" :D

Това Сузуки американско ли е, японско ли - не знам, но ме кефи отвсякъде - екстри, двигател, трансмисия, клас, разход... Пък и цената му е атрактивна. Единствения въпрос остава обслужването му в БГ, но тва е подробност, която не се гледа в този клас "покупки" :D

 

 

Цената е такава, защото не е регистрирана в ЕС. Продавача е написал, че цената е такава с американските документи. Така че след ддс, защото човека е написал, че уж е платил митото (да не забравяме и ТЮВ, че те нещо много не ги харесват хамериканските автомобили и ще те накарат да смениш това-онова) едва ли ще е толкова атрактивна цената на колата. Просто малко инфо :)

Редактирано от DqdoMraz
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Аз само не разбрах, какви са тея сметки дето ги правиш?

С едното си на загуба, а с другото си на по-голяма загуба. Така ли?

 

С Лансера правиш повече разходи отколкото с БМВ-то, да. Гориво, данъци (поне тук), обслужване, остатъчна стойност.

При сходни начални цени.

С Би Ем Трабъла се минават 1200 км с един резервоар 50л, което слага в джоба си Колтове, хибриди, електрички, а си е нормална кола, при това добра смея да твърдя. Ако дадеш съвсем малко отгоре, скачаш на 118i, която харчи колкото Колт, но е 170 коня и 250 нютона постоянни още от 1500 оборота! Защото и Колта, и Лансера ако ги настъпиш, ще бият и Галант шестак по разход. Веднъж ходих до България с Колта - ами за да не ми дава 8 литра разход като Галант, се наложи да се влача със 120км/ч 1000 километра. Еми мерси, БМВ-то е под 4 литра при 140км/ч, ниски обороти и тишина в залата, доускорява също добре... колкото Галант шестак автоматик, АНАТЕМА!

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Напълно съм съгласен с Васил.

Разбира се, всеки си има мнение и на никой не го налагам, но нека направим една проста сметка.

Моята теза е следната:

 

Живея в България. Не ме интересува какво е в Австрия или Япония. Важното е тук за мен каква ще е сметката.

 

 

 

БМВ-то има смисъл само като лизингова, да си собственик не си струва! Което е така за коя да е друга, се убедих постепенно. Това е имущество което деградира за отрицателно време.

Ако си платил 100% кеш за колата имаш голям финансов риск в ръцете си, макар и да казват, че са надеждни (остави там легендите... и за Мицубиши казват, че са надеждни, но аз си имам друго мнение).

Не ме интересува за колко ще я продам - знам колко ще ми струва (гарантирано) да я ползвам еди колко си месеца докато и взема здравето. Тя не е моя, което е отлично - рисковете са от другата страна.

 

Мен пък ме кефи единицата, но за това няма смисъл да се пише.

 

Горните коментари за номер едно на село с БМВ - хайде глупости, смешно е. Самото изказване е хипер-селско, и издава средата и съзнанието. И преди казвах тук във форума - нека не се фетишизират тези коли и марки. В този форум - религията е Мицубиши, отидеш в някой друг форум - същата простотия. Хулене, подигравки. Толкова ли е трудно да се каже ОК, колега, мерси за гледната ти точка, и толкова. Може пък да съм бил полезен със споделения си опит.

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E нали лизинга пак има начална вноска. Не схващам защо да е по-добре да платиш начална + оскъпяване от вноските 4 години и накрая да ти вземат колата, вместо ако решиш на 4-тата година да я продадеш. Отделно лизинговите схеми не са ли с продължителност около 5 години? Демек на 4-тата почти ще си си платил колата.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

БМВ-то има смисъл само като лизингова, да си собственик не си струва!

Ако си платил 100% кеш за колата имаш голям финансов риск в ръцете си, макар и да казват, че са надеждни (остави там легендите... и за Мицубиши казват, че са надеждни, но аз си имам друго мнение).

Не ме интересува за колко ще я продам - аз знам колко ще ми струва, гарантирано, да я ползвам еди колко си месеца. Тя не е моя, което е отлично - рисковете са от другата страна.

Хахахахахаха. Чакай малко сега. До колкото разбирам, според тебе трябва цял живот да плащам лизинг за да съм спокоен?

Ми тогава да си продам жилището и да ходя под наем, щото не е мое и е по-гот???????????????????????

Къде живееш бе колега. Нещо ти е крив мирогледа.

Над 130км/ч и то само на магистралата, започват едни електонни глоби и писмени такива. Незнам в Европа как е ама тука си се глобяваме за превишена скорост и то богато.

Относно горенето, като го напъна от Асеновград нагоре към Смолян, до сега един единствен път съм имал разход 14.5л/100км. Ама зверско каране. С такова каране, един познат с галант няма да ти казвам колко му даде. Заболя го главата 18+. С моето каране ми гори средно 10 +/- 2л в зависимост къде и кога го карам.

 

Няма кола която тука в баира да гори под 7 литра и то през лятото. Няма дизел, няма бензин.

 

Преди :mitsu-smiley: имах WV Polo 1.9 TDI 90hp. Автомобил перфектен технически. Като му напълнех резервоара 56л минавах и аз по 1100-1200км, което прави разход от порядъка на 5-4.7л, ама лятото на морето и без да се изстрелвам много много. Ама като се приберях от морето на планината разхода отиваше яко нагоре и със същите литри, неможеше да се минат повече от 700-750км в най добрия случай, особенно зимата ставаше 650-700км, което прави разходи от порядъка на 7.5-8.5л/ за 100км.

 

Да ти обяснявам ли, че тука са само баири, кара се на къси разтояния, въздуха е разреден щото сме м/у 1000 и 2000 метра височина, пътищата са леш и горивата са скапани.

Вземи го тва прословуто БМВ и ела тука за 1 месец да поживееш. Тогава ми обяснявай как са му по-малки разходите и колко е здраво.

Редактирано от Vasil Sivkov-Noby
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

E нали лизинга пак има начална вноска. Не схващам защо да е по-добре да платиш начална + оскъпяване от вноските 4 години и накрая да ти вземат колата, вместо ако решиш на 4-тата година да я продадеш. Отделно лизинговите схеми не са ли с продължителност около 5 години? Демек на 4-тата почти ще си си платил колата.

 

Няма начална вноска.

Има подпис срещу шоф. книжка, 3 фиша за заплати и колата е твоя след 3 дни с 5% лихва. Остатъчна цена след 4 години, към 30% процента (колкото е цената на вторичния пазар). Ако ги предплатиш тези 30%, накрая е почти нищо, но нали идеята е да не се прави това.

Идеята е, че нямаш рискове и не си огробваш 100% в кеш, или в другия случай, не висиш към банка със 100% сумата.

Можеш да се отървеш от колата безболезнено, ако не ти хареса или ти се променят приоритетите.

 

Но май разговора се пренасочи от Дизел vs Бензин | М/Т vs CVT, към финансиране. Защо? Ами защото начинът на финансиране определя до голяма степен избора на конкретна кола. На мен ми откупиха за добра цена стария скрап и ми дадоха добър % отстъпка, на обща стойност 5000 евро, с което бимъра стана на цената на Лансера. Лихвата на БМВ-банк в района ми е също по-ниска от тази на Мицу дилъра. От Мицубиши никакви други отстъпки, за сметка на това ми искат да си плащам гаранционните обслужвания :)

Е от кой зор да взема Лансер, не разбирам. Просто по никакъв начин не се връзва.

Редактирано от aga
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Хахахахахаха. Чакай малко сега. До колкото разбирам, според тебе трябва цял живот да плащам лизинг за да съм спокоен?

Ми тогава да си продам жилището и да ходя под наем, щото не е мое и е по-гот???????????????????????

 

Не, за жилище е по добре да е собствено. Но за нова кола лизинг изглежда е по-добре.

Няма нужда да "е моя", в моя случай. И що не вземеш да комуникираш нормално?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Създаване...