Премини към съдържание

ENEOS за 6а13


GochoTomov

Препоръчано мнение

Това е отлично масло, но вероятно ще ти гори повече от него, сравнено с писаните от теб досега. Ако колата ти е на тези километри, вероятно е престояла 3, 4 години без да бъде карана, което леко е помогнало да спече гумичките или сегментите... Ако не е, което е над 90% вероятно, за да гори литър масло на 10 000 км. (смятайки по досегашните ти постове) има какво да си поиграеш хардуерно.

 

Ще пробвам и с Mitsubishi Diamond пък... Но защо едно масло го гори по-малко от друго като и двете са на г/д едни и същи километри.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 91
  • Създадена
  • Отговор:

Най-активни потребители в тази тема

Най-активни потребители в тази тема

Ами ако не го гори а минава през някой семеринг например съвсем по малко, само докато работи двигателя? Като го изми после хубаво ли гледахте?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Ами да. То има едно много леко таене от капачката на предната глава. Ама няма как от там да губи толкова мн масло

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Там нямате ли сервиз с подемник? Вдигате, гледате - все някъде трябва да е омаслено, ако не го гори.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 3 седмици ...

Comma 5W40 дори и да го няма в твоя град ..:D

Видях, че си препоръчал comma 5w40, но като проверих в официалния сайт за оптимално масло ми показа 10w40.

Comma oil

Можеш ли да ми кажеш цена за 5 литра?

Редактирано от Peter Radev
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Видях, че си препоръчал comma 5w40, но като проверих в официалния сайт за оптимално масло ми показа 10w40.

 

Това което за много голяма част от потребителите не знаят е, че само 2 фирми в света имат права за издаването на каталози. Това са Olyslager и OATS. Каталога на всеки производител на масло е съставен/напечатан от една от 2-те фирми. Те имат изискванията за съответният възел, които завода производител е задал. От друга страна, шефа на лабораторията за масла е задал стандартите и спецификациите на които отговарят неговите продукти. И тук идва най-странното. Някаква машина, робот да я наречем (не човешки фактор) започва да дърпа и попълва маслата в каталозите. Така ако производителя е подал грешна или занижена информация на входа, във всички каталози на реномираните марки (абонирани към едната фирма), грешката цъфва под различно масло с едни и същи характеристики (както при теб SAE 10W40), или обем литри. Затова се смята за най-вярна информация, тази, която се намира в сервизната ти книжка, а и здравият разум да не се доверяваш сляпо на някой каталог, като излезе примерно очевидна грешка на кола модел 2010г следната препоръка:

 

Масло еди кое си SAE 15W40 смяна на 30 000 км/2г при нормална експлоатация

Масло еди кое си SAE 15W40 смяна на 15 000 км/1г при екстремни условия

 

Поздрави

Редактирано от svetliof
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Здравейте колеги:) може ли да изкажете вашето мнение за това масло "ENEOS" има ли някакви модели на маслото? Колата е на 127000км 5W40 или 10W40? Благодаря предварително :) :mitsu-smiley:

ако е на тези километри по добре не пести и си взими енеос 5w40 но имай предвид че енеос 10w40 е също синтетика и е на много прилична цена в магазините. 55 лева е 4 литрова туба.

официален вносител *********

Редактирано от Hristo
Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колега, сОпри се бре! Отвори си една платена тема и си рекламирай маслото там :rulez:

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

  • преди 1 месец ...

Кофти експеримент с Fuch-са, не трябваше да бързам и да слагам 5W 40, тънко му дойде и го харчи че го сложих и баш преди лятото :mad: ! Другото което обаче идва по-кофти е че май повдигачите тръгнаха да потракват - това при загрял вече мотор, а не при запалването.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно питане към колегите и за да не отварям нова тема,ползвам тази. Някой от вас ползвал ли е новото масло Eneos Sustina 0W50 на Mitsubishi Galant 2.5 V6?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Едно питане към колегите и за да не отварям нова тема,ползвам тази. Някой от вас ползвал ли е новото масло Eneos Sustina 0W50 на Mitsubishi Galant 2.5 V6?

Не съм, но ми звучи неподходящ вискозитетен индекс.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Кофти експеримент с Fuch-са, не трябваше да бързам и да слагам 5W 40, тънко му дойде и го харчи че го сложих и баш преди лятото :mad: ! Другото което обаче идва по-кофти е че май повдигачите тръгнаха да потракват - това при загрял вече мотор, а не при запалването.

A, като сложи това масло ли почнаха да потракват?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Да, след като го смених. Тънко е това - мотор на 200к км. (поне по км-траж) за 5W..., надцених го, пък и то маслото може да е фалш. Ще му сложа 10W, и без друго навъртя 7000км след последната смяна, да го махам тоя айрян. Може и файда вече да е де - след толкова километри и след като явно се е отразило с шумове. Дано след смяната да не се чуват. Преди с Yacco-то си мъркаше направо.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Сменял съм три вида масла:

Кастрол Магнатек 10/40 - 1 път

:mitsu-smiley: Даймънд 5/40 - 2 път

Яко ВХ1000 5/40 - 3-ти и 4-ти път. Петия пак, но новия модел на фирмата.

 

Километрите не знам колко са, никой не знае, а и няма значение, тъй като не са решаващи за цялостното състояние. Разлика в работата, компенсаторите и разхода на масло - никаква или аз не съм забелязал да има. След 6 месеца почва сутрешното потракване от компенсаторите и при трите вида. Карам я предимно градско и на къси разстояния, а това ликвидира качествата на маслата (скъсява времето за смяна) и сменям на 4500-5000, щото повече не минавам в годината...

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на 136 000км и мисля на следващата смяна да и сложа Motorex 5w40 защото колата е внос от Швейцария и там са я карали с такова масло. Като я взех мъркаше а от както и смених маслото и взеха да се обаждат тия повдигачи.

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Колата е на 136 000км и мисля на следващата смяна да и сложа Motorex 5w40 защото колата е внос от Швейцария и там са я карали с такова масло. Като я взех мъркаше а от както и смених маслото и взеха да се обаждат тия повдигачи.

Сигурен ли си? Би трябвало да е на 123000 км.?:icon_thumbup: На толкова ги внасят от Швейцария обикновено. А дали търговецът, който ти я е продал не е налял една добавчица, та тракането да е от липсата й, а не от маслата, които наливаш?

Линк за коментара
Сподели в други сайтове

Присъединете се към разговора.

Можете да публикувате мнения, ако сте регистриран. Ако имате регистрация, моля влезте, за да публикувате от своя профил.

Гост
Отговори в тази тема...

×   Поставен текстов формат.   Вместо това поставете като обикновен текст

  Only 75 emoji are allowed.

×   Връзката ви е вградена автоматично..   Показвайте като връзка вместо това

×   Предишните ви действия са запазени.   Изчисти редактора

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Създаване...